Geen Snoop Dogg voor Parkpop

Door appelmoesman op 17 juni 2010 - 11:59 1 Na overleg tussen de Burgemeester, de politie en het Openbaar Ministerie is besloten om het aangekondigde concert van Snoop Dogg op Parkpop af te gelasten.

Organisator DUCOS Productions geeft gevolg aan het besluit en gaat op zoek naar een vervangende act op XStage.

Dit soort nieuws elke week in je mailbox?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



Pendulum18

WIN EEN PENDULUM BOXSETDe drum 'n bass / rockband Pendulum timert hard aan de weg. Het album...

pukkelpop2010news.jpg17

PUKKELPOP RAAKT MOGELIJK VOOR HET EERST IN ZIJN... Het loopt storm voor Vlaamse zomerfestivals. Bij dit tempo bereiken grote...

REACTIES

geen avatar
do 17 jun 2010 12:09

flyingdutchguy Want hij is een gevaar voor de samenleving?
Vaag dat ze geen reden geven, dat het OM zich daar mee bemoeit is eigenlijk helemaal absurd

 0
Avatar BasP
do 17 jun 2010 12:12

Wrong Zal te maken hebben met formaat van de act en invloeden die het op bezoekers heeft (wellicht negatieve ervaringen met optredens van deze heer?)

 0
Avatar mylannugteren
do 17 jun 2010 12:15

mylannugteren zucht
en weer zwichten ze voor eventuele problemen.
het aantal bezoekers zal niet echt een probleem zijn aangezien er normaal gesproken al 200000 mensen op af komen(dacht ik).
ze zijn gewoon weer bang voor gezeik

 0
Avatar appelmoesman
do 17 jun 2010 12:17

appelmoesman Kan me echt niet voorstellen dat er nou miljoenen mensen hierop afkomen, heel jammer dit..

 0
Avatar mylannugteren
do 17 jun 2010 12:19

mylannugteren zucht
en weer zwichten ze voor eventuele problemen.
het aantal bezoekers zal niet echt een probleem zijn aangezien er normaal gesproken al 200000 mensen op af komen(dacht ik).
ze zijn gewoon weer bang voor gezeik

 0
Avatar xFuzzy
do 17 jun 2010 12:25

xFuzzy Whahaha lekker dan :'D

 0
Avatar sabineironmaiden
do 17 jun 2010 12:29

sabineironma.. Ja, ik las het net op twitter. kutzooi.

 0
geen avatar
do 17 jun 2010 12:38

Jboog wat de fack is dit voor ongein...

met het oog op hoek van holland ofzo??.. Zo jammer dit..

 0
Avatar De-Loused
do 17 jun 2010 12:40

De-Loused Omdat heel veel mensen staan te blowen daar en men dan allemaal acuut veranderd in gefrustreerde,verkrachtende en moordende agenten!? Ja we gaan de goeie kant op hoor, super!

 0
Avatar Megalomaniac
do 17 jun 2010 12:42

Megalomaniac Normaal trekt Parkpop 350.000 bezoekers. Als Snoop Dogg komt denk 450.000 (Gratis hè, en zeer goed bereikbaar en ik weet dat meer dan de helft hier uit oosten van het land komt, maar als snoop dogg naar Den Haag komt loopt heel de stad en omgeving uit) Ben benieuwd wie er nu komt.

 0
Avatar jeroensiep
do 17 jun 2010 12:46

jeroensiep Laat dan Rammstein maar komen, dan komen er zeker een hoop mensen uit het Oosten.

Wat een onzin is dit weer, zeg. Dus nu gaan ze Snoop Dog vervangen voor een act die minder mensen willen zien...:P

 0
Avatar Linniee
do 17 jun 2010 12:52

Linniee hij zou helemaal nooit komen joh

 0
Avatar staynice
do 17 jun 2010 13:07

staynice Snoop is volgens mij één van de liefste toch?

 0
Avatar frankivo
do 17 jun 2010 13:34

frankivo http://www.nu.nl/muziek/2271976/haag-verbiedt-snoop-dogg-parkpop.html

beeetje jammer
op Lowlands was het natuurlijk ook helemaal mis vorig jaar, ofzo

echt, wtf

 0
Avatar romy74
do 17 jun 2010 13:36

romy74 Het moet niet gekker worden,dit slaat helemaal nergens op .

 0
Avatar elmojfk
do 17 jun 2010 13:37

elmojfk SHIT!!! echt zonde! dit was de hoofdreden om naar parkpop te gaan voor mij.
laat die man gewoon komen.
ik heb nog nooit vervelend publiek gezien bij snoop.
hier gaan ze echt geen goeie vervanger voor vinden denk ik.
zal dan wel meer neerkomen op de jeugd van tegenwoordig ofzo.
en daar zit ik niet op te wachten.
boek dan maar cypress hill dan krijg je het zelfde volk binnen ;)
maar dit slaat helemaal nergens op.

 0
Avatar BasP
do 17 jun 2010 13:38

Wrong Het is een complot!

 0
Avatar romy74
do 17 jun 2010 13:41

romy74 laat hem maar naar hedon zwolle komen die datum , dan maak je mij als nog blij

 0
Avatar romy74
do 17 jun 2010 13:53

romy74 laat hem maar naar hedon zwolle komen die datum , dan maak je mij als nog blij

 0
Avatar Randier
do 17 jun 2010 13:58

Randier Ik kom zelf uit Den Haag en woon achter het Zuiderpark. En tientallen hangallochtonen hadden zich al voorgenomen om ernaar toe te gaan en te gaan knokken met groepjes uit andere delen van de stad. Dus ik snap het wel.

Toch jammer :P

 0
Avatar kuifjeschaap
do 17 jun 2010 14:13

kuifjeschaap Randier schreef:
Ik kom zelf uit Den Haag en woon achter het Zuiderpark. En tientallen hangallochtonen hadden zich al voorgenomen om ernaar toe te gaan en te gaan knokken met groepjes uit andere delen van de stad. Dus ik snap het wel.

Toch jammer :P


Klote hangallochtonen weer, ipv van ze een straatverbod te geven laat de politie en parkpop of deze manier flink over zich heen lopen!

 0
Avatar atthedrive-in
do 17 jun 2010 15:15

atthedrive-in Laat dat soort mensen maar lekker vechten. Groot hek eromheen. Probleem zo opgelost...

 0
Avatar timmie
do 17 jun 2010 15:18

timmie Blijkbaar is het niet belangrijk genoeg om na te gaan waarom "hangallochtonen" willen vechten op een festival. In elk land denkt men tegenwoordig dat men problemen kan oplossen door ze te onderdrukken.
Trouwens, al eens bedacht dat er ook autochtonen zijn die naar een festival gaan ondermeer om te vechten?

 0
Avatar De-Loused
do 17 jun 2010 15:36

De-Loused Dan moeten ze(politie,justitie,regering)dat tuig,want dat is het en dat heeft niets met allochtoon te maken,KEIHARD aanpakken! Maareuh...gaan ze dan nu opeens niet meer vechten?

 0
Avatar kosterlijk
do 17 jun 2010 15:39

kosterlijk Toch vreemd, er zijn altijd wel groepen die het verpesten, ook als Snoop niet optreed. Dus alle Snoop fans zijn een stel randdebielen die problemen veroorzaken, waardoor hij niet mag optreden...heel erg vaag verhaal dit.

 0
Avatar TEUNNN
do 17 jun 2010 16:23

TEUNNN Waarschijnlijk, zoals ik hier net ook al las, omdat er te veel mensen op af komen. Parkpop is al zo druk bezocht. Ik kwam dit jaar niet het festivalterrein op van het Utrechtse Bevrijdingsfestival, had ook te maken met dat er al te veel mensen waren, wees blij dat dit al (ruim) van tevoren wordt bekend gemaakt.

 0
geen avatar
do 17 jun 2010 17:16

Everybody_Ge.. Op de radio vertelde ze dat het kwam door de teksten

 0
Avatar kosterlijk
do 17 jun 2010 17:18

kosterlijk Everybody_Gets_Hurt schreef:
Op de radio vertelde ze dat het kwam door de teksten


Onzin, kan Danko Jones ook meteen oprotten namelijk.

 0
Avatar Dextermaniac
do 17 jun 2010 17:35

Dextermaniac Erg jammer, het was voor mij een reden om voor een eerste keer naar Parkpop te gaan, en Snoop Dogg nog een keer te aanschouwen.

Want zijn clubconcerten zijn altijd idioot duur, helaas.

 0
Avatar Randier
do 17 jun 2010 17:40

Randier De-Loused schreef:
Dan moeten ze(politie,justitie,regering)dat tuig,want dat is het en dat heeft niets met allochtoon te maken,KEIHARD aanpakken! Maareuh...gaan ze dan nu opeens niet meer vechten?


Nee, want we hebben het hier over negertjes die denken dat ze deel uitmaken van blood/crips-achtige gangs. Ze zouden alleen naar Parkpop gaan voor Snoop Dogg... ja, het is een erg wazig verhaal wat ik me ook maar heb laten vertellen door de allochtonen hiero.

Overigens heb ik zelf niets tegen allochtonen hoor... alleen als ze slecht bezig zijn, maar dat geld net zo goed voor Nederlanders.

 0
Avatar Eierkoek
do 17 jun 2010 17:46

Eierkoek Heeft ie niet al eens eerder vast gezeten in Nederland of zo iets?

Ik vind het niet heel raar nieuws dit.

 0
Avatar romy74
do 17 jun 2010 18:06

romy74 laat hem maar naar hedon zwolle komen die datum , dan maak je mij als nog blij

 0
Avatar jos_theboss22
do 17 jun 2010 18:21

jos_theboss22 Wat een giga onzin naar mijn mening. Maar ik ben benieuwd wat ze nu gaan ophalen.

 0
Avatar Randier
do 17 jun 2010 18:23

Randier Ze mogen Danko Jones ook wel laten wegblijven als ze aan deze reden blijven vastklampen, zoals iemand anders hier al opmerkte...

 0
geen avatar
do 17 jun 2010 19:40

Pausmobiel Wat achterlijkheid te top weer van de mensen die aan de kant staan. De gemeente Den Haag geeft subsidie om dit festival door te kunnen laten gaan. Ongetwijfelt is er wel het een en het ander afgesproken over dergelijke acts (en já lijkt me wel dat Snoop Dogg hordes aan kenkerkids trekt). Weet verder ook niet wat er allemaal speelt, maar dit soort openbare festivals lopen nou eenmaal een groot risico en het is wat mij betreft heel normaal dat dit soort acties ondernomen worden.

 0
Avatar appelmoesman
do 17 jun 2010 19:54

appelmoesman Volgens mij is Snoop Dogg wel een van de meest vredelievende rappers die hier op aarde rondwandelt. Een danko jones lijkt me id meer aggresief pit-volk trekken dan Snoop..

 0
Avatar Peervlierden
do 17 jun 2010 20:13

Peervlierden Snoop Dogg zou parkpop alleen maar relaxter maken. beetje jammer dit.
Maar wel weer een vrije zondag zo

 0
geen avatar
do 17 jun 2010 20:13

Pausmobiel regenbogenzijncool schreef:
Pausmobiel schreef:
Wat achterlijkheid te top weer van de mensen die aan de kant staan. De gemeente Den Haag geeft subsidie om dit festival door te kunnen laten gaan. Ongetwijfelt is er wel het een en het ander afgesproken over dergelijke acts (en já lijkt me wel dat Snoop Dogg hordes aan kenkerkids trekt). Weet verder ook niet wat er allemaal speelt, maar dit soort openbare festivals lopen nou eenmaal een groot risico en het is wat mij betreft heel normaal dat dit soort acties ondernomen worden.


Dan hadden zij dit zich eerder moeten bedenken en hem niet moeten boeken en 't vervolgens bekend maken.
Noch jij noch ik weten wat hier precies is gebeurt. Dat de organisatie zonder overleg met gemeente snel Snoop Dog bevestigd heeft is vrij mogelijk.
We kunnen uren gaan discussiëren of een kankeraltokutpit agressiever is dan het publiek wat een Snoop Dogg op een gratis festival trekt, als je vier hersencellen hebt trek je iig snel een conclusie. Of ik het hier mee eens ben laat ik overigens in het midden, het is en blijft een zwaar gesubsidieerd kutfestival dus moeten de doelstellingen behaald worden.

 0
Avatar Staind
do 17 jun 2010 20:51

Staind R'dam al verkracht door die marokkaan, Den Haag is de volgende...

 -2
Avatar Crevan
do 17 jun 2010 22:12

Crevan Ik was al niet gegaan vanwege de gekkigheid die dit zou aantrekken. Pauper zooi dat geen geld wil uitgeven aan festivals, maar wel even Snoop wil zien. Ik had er niet tussen willen staan. Niets tegen Snoop. Op Lowlands was het ook leuk, maar dan met het significante verschil dat niet iedereen er effe heen kan.

 0
Avatar kratjecasper
do 17 jun 2010 22:34

kratjecasper wat een raar kut verhaal waarom staat er geen uitleg bij? Grootste naam word doodleuk afgezegd, als het werkelijk komt door kleine gangs is dat erg triest van beide partijen. hopen dat het mooi weer is ga ik wel zwemmen op eerste zondag vakantie!

 0
Avatar E-Clect-Eddy
do 17 jun 2010 23:21

E-Clect-Eddy Jammer dat Snoop niet mag komen maar beetje laf. Beetje politie erbij en eventuele problemen meteen in de kiem smoren, lijkt mij. Is nu een beetje lullig voor iedereen die gewoon voor zijn muziek komt en nu moet missen. Maar ja is wel gratis en volgens mij gesponsord door Den Haag dus dan mag je ook wel eisen stellen. Bijvoorbeeld dat Snoop afziet van Oranje jurkjes, die staan hem toch niet :-P

 0
Avatar KingRichard
do 17 jun 2010 23:32

KingRichard Kutzooi !!! We zwichten gewoon weer voor een soort terreur !!! Echt triest dat we hier ook aan toegeven !!! Had Snoop echt graag willen zien !!! Misschien kunnen we de Pixies bellen ???

 0
Avatar Guidovm
do 17 jun 2010 23:56

Guidovm Dit nemen die trieste lui over van uk en Zweden waar hij niet meer in komt en nog wat landen!(wel door wapen bezit) Net of het gangstah rap is Snoopp is humor pop geworden man b2b met Nelson oa!
Maar waarom is dit aan de politie om dit te beoordelen of die nu al wat gedaan zou hebben! Laat ze eens echt gaan werken en over die burgervaar zeg ik geen eens wat!
Gelukkig heb ik n kaartje voor Snoopp next day want dit jaar boycot ik Parkpop iig en ga ik de dag ervoior gewoon wat langer door!

 0
geen avatar
vr 18 jun 2010 00:19

Pausmobiel Waarom lees ik deze comments? Bekrompen idioten die zonder hersens, emotioneel hun frustraties op een domme manier uiten. Hebben jullie een neus? Zo ja, verder kijken dan dat doen jullie niet he.

 0
Avatar Language
vr 18 jun 2010 09:41

Language Ze wisten toch ALLANG dat Snoop naar Den Haag zou komen? Waarom dan pas op anderhalve week van tevoren verbieden?

Geen idee waar overheden tegenwoordig mee bezig zijn, durven niks meer met grote evenementen! Bekerfinale ook al zo kort van tevoren zoveel gedoe mee omdat ze bang waren dat er wat zou gebeuren, en ook daar was ALLANG bekend dat het Rotterdam vs. Amsterdam zou worden...

 0
geen avatar
vr 18 jun 2010 09:42

cosmos Pfff... Ik lees wel een hoop commentaren die je normaal gesproken alleen op de site van de Telegraaf tegenkomt. En het 'k-woord' mag van mij sowieso wel even gefilterd worden. Wel eens te maken gehad met die ziekte? Kom op zeg, het is geen Metallica op Pinkpop, Snoop Dogg trekt nog geen HMH vol, dus laten we nou niet doen alsof we de King Of Pop himself aan het weigeren zijn.

 0
Avatar kratjecasper
vr 18 jun 2010 10:23

kratjecasper @ cosmos: Snoop dogg is normaal een dure act, komt nu gratis op parkpop en daar mogen mensen zich niet over verheugen? ik zie persoonlijk liever hem dan michael jackson. plus er is maar een iemand die hier het k woord heeft gebruikt

 0
Avatar sabineironmaiden
vr 18 jun 2010 10:32

sabineironma.. Wat ik dus niet snap, is waarom de politie/gemeente van Den Haag nú pas bekend maakt dat Snoop Dogg niet mag komen optreden. Waarom deden ze dat dan niet meteen toen ze wisten dat Snoop geboekt was? Het leek allemaal al te mooi om waar te zijn, Snoop Dogg gratis...

 0
Avatar ashie9788
vr 18 jun 2010 11:07

ashie9788 Misschien moeten ze maar krezip neerzetten als vervangings act :P

 0
geen avatar
vr 18 jun 2010 11:35

Mr.Me ashie9788 schreef:
Misschien moeten ze maar krezip neerzetten als vervangings act :P

Hahahaha, zou de Pinkpop-grap nu ook al de Parkpop-grap worden? :P

 0
Avatar Guidovm
vr 18 jun 2010 11:43

Guidovm Pausmobiel schreef:
Waarom lees ik deze comments? Bekrompen idioten die zonder hersens, emotioneel hun frustraties op een domme manier uiten. Hebben jullie een neus? Zo ja, verder kijken dan dat doen jullie niet he.

Zegt n ouwe pvv boer vanaf zn ivoren torentje aan t verlaten strand van Vlieland hahaha te grappig dat jij ff weet hoe het er in de stad aan toe gaaat!

 0
Avatar Guidovm
vr 18 jun 2010 12:02

Guidovm Mr.Me schreef:
ashie9788 schreef:
Misschien moeten ze maar krezip neerzetten als vervangings act :P

Hahahaha, zou de Pinkpop-grap nu ook al de Parkpop-grap worden? :P
Gelukkig zijn die gestopt!

 0
Avatar jeroensiep
vr 18 jun 2010 13:28

jeroensiep Pausmobiel schreef:
Waarom lees ik deze comments? Bekrompen idioten die zonder hersens, emotioneel hun frustraties op een domme manier uiten. Hebben jullie een neus? Zo ja, verder kijken dan dat doen jullie niet he.
Wie loopt hier nou met ziektes te smijten? Jij bent de enige tot nu toe. Zover ik weet reageren wij hier op festivalinfo nog redelijk beschaafd in vergelijking met andere sites. Laat ons die naam dan even hoog houden zeg. Iedereen mag een mening geven en ik vind dat iedereen die het belachelijk vind dat ze pas een anderhalve week van tevoren dit afzeggen groot gelijk zijn om pissig te zijn. Ze pakken de hangjeugd aan door het festival van een stuk vredelievender volk kapot te maken. Had hem dan in de eerste plaats niet geboekt.

 0
Avatar De-Loused
vr 18 jun 2010 14:01

De-Loused Als ik een brood steel krijg ik een boete ipv dat de bakker ineens groenteman wordt! Als ik een bank overval ga ik(als het goed is)naar de gevangenis ipv dat Frits Rabo ineens choco geld gaat verkopen. Het is uiteindelijk gewoon,als eerder gezegd,slappe onzin! Je oogst wat je zaait! En 'Staínd', hoe gefrustreerd kan een mens reageren? Doe niet zo zielig, volgens Fortuin was R'dam 10 jaar terug al naar de klote en toen zat onze Bram er nog gewoon!

 0
Avatar kosterlijk
vr 18 jun 2010 14:36

kosterlijk Guidovm schreef:
Pausmobiel schreef:
Waarom lees ik deze comments? Bekrompen idioten die zonder hersens, emotioneel hun frustraties op een domme manier uiten. Hebben jullie een neus? Zo ja, verder kijken dan dat doen jullie niet he.

Zegt n ouwe pvv boer vanaf zn ivoren torentje aan t verlaten strand van Vlieland hahaha te grappig dat jij ff weet hoe het er in de stad aan toe gaaat!

Echt geweldig hoe jij op mensen regeert die je niet eens kent, alles wat op internet staat (ook qua profielen) is natuurlijk waar...domoor.

 0
Avatar meneerbas
vr 18 jun 2010 22:12

meneerbas Pff wat een onzin zeg! Hiermee wordt het vast een stuk veiliger in Den Haag!
Dacht ik eindelijk eens naar Parkpop te komen..

 0
Avatar My-Mother-Machinegun
za 19 jun 2010 08:19

My-Mother-Ma.. Wut ? laat Ska Cubano dan ook maar niet komen.. dat is toch ook muziek dat je de neiging hebt om een joint op te steken?!!

 0
Avatar kippie68
za 19 jun 2010 08:29

kippie68 echt belachelijk vind ik dit , en wat is dan de echte rede ? drukte of gezeik , als ze bang zijn voor gezeik vind ik het echt bull ! er hebben grotere mensen gestaan op parkpop , en heb door optredens nog nooit gezeik meegemaakt , daarbij kom op snoopy stond toch ook op lowlands ? is daar iets missgegaan dan ?
ik vind het triest !maffe wethouder hou jij je is bezig met belangrijkere dingen ipv lol afpakken

 0
geen avatar
za 19 jun 2010 09:49

Pausmobiel Het wordt wel interessant. Mijn woonplaats (lol), (kennelijke) politieke partij voorkeur én gebruik van ziektes als bijvoeglijk naamwoorden zeggen dus meer over mijn argumenten? Ik hoor jullie alleen maar zaniken. Incompetent zak hooi die jullie er rondlopen.

 0
Avatar stizzlmririzzlm
za 19 jun 2010 11:39

stizzlmririz.. Dat is too bad.

 0
Avatar Jupiter8
zo 20 jun 2010 13:30

Jupiter8 Alsjeblieft, laten we Parkpop dat leuke festival laten blijven dat het al 30 jaar is. Knokken doe je maar op de sportschool of zo. Tip voor de ordehandhavers: direct ingrijpen en niet eerst dom gaan staan kijken. Onruststokers die mij mijn hippiegevoel ontnemen, mogen zonder meer worden afgevoerd met het busje!

Ta-dah,
JP8

 0
Avatar KingRichard
ma 21 jun 2010 01:56

KingRichard Van Juliette Lewis wordt ik ook echt agressief ... Haha, wat een klets allemaal !!!

 0
Avatar jeroensiep
di 22 jun 2010 13:45

jeroensiep Pausmobiel schreef:
Het wordt wel interessant. Mijn woonplaats (lol), (kennelijke) politieke partij voorkeur én gebruik van ziektes als bijvoeglijk naamwoorden zeggen dus meer over mijn argumenten? Ik hoor jullie alleen maar zaniken. Incompetent zak hooi die jullie er rondlopen.
Als u mensen van hersenloosheid en het op een domme manier uiten van meningen beschuldigd dan kun je dit wel verwachten. Ik snap wel wat je zegt, maar wij hoeven het daar niet mee eens te zijn? Als ze Snoop een risico vinden hadden ze hem niet moeten boeken, ik verwacht niet dat afgesproken knokpartijen niet doorgaan omdat Snoop Dog niet komt. Bovendien is het toch niet geheel vreemd dat mensen hierover klagen? Als dat je reactie is dan mag je dat toch best hier neerzetten? Of mag alleen u dat?

 0
Avatar deHertog
di 22 jun 2010 22:50

deHertog valt me tegen dat ik de eerste ben....

geen zin in een verhaaltje maar de punchline is:
ali-b als vervanger

 0
Avatar KingRichard
wo 23 jun 2010 00:57

KingRichard Johan Heesters toert ook nog steeds ...

 0
Avatar Guidovm
wo 23 jun 2010 01:12

Guidovm jeroensiep schreef:
Pausmobiel schreef:
Waarom lees ik deze comments? Bekrompen idioten die zonder hersens, emotioneel hun frustraties op een domme manier uiten. Hebben jullie een neus? Zo ja, verder kijken dan dat doen jullie niet he.
Wie loopt hier nou met ziektes te smijten? Jij bent de enige tot nu toe. Zover ik weet reageren wij hier op festivalinfo nog redelijk beschaafd in vergelijking met andere sites. Laat ons die naam dan even hoog houden zeg. Iedereen mag een mening geven en ik vind dat iedereen die het belachelijk vind dat ze pas een anderhalve week van tevoren dit afzeggen groot gelijk zijn om pissig te zijn. Ze pakken de hangjeugd aan door het festival van een stuk vredelievender volk kapot te maken. Had hem dan in de eerste plaats niet geboekt.
+1

 0
Avatar Guidovm
wo 23 jun 2010 01:14

Guidovm kosterlijk schreef:
Guidovm schreef:
Pausmobiel schreef:
Waarom lees ik deze comments? Bekrompen idioten die zonder hersens, emotioneel hun frustraties op een domme manier uiten. Hebben jullie een neus? Zo ja, verder kijken dan dat doen jullie niet he.

Zegt n ouwe pvv boer vanaf zn ivoren torentje aan t verlaten strand van Vlieland hahaha te grappig dat jij ff weet hoe het er in de stad aan toe gaaat!

Echt geweldig hoe jij op mensen regeert die je niet eens kent, alles wat op internet staat (ook qua profielen) is natuurlijk waar...domoor.
Wie is er nou dom de gene die wat zegt over die ziekte en die het zelf gebruikt of de gene die hem dan weer uitluld?
Je hebt dus 2 profielen schorriemorrie!

 0
Avatar Guidovm
wo 23 jun 2010 01:21

Guidovm Jupiter8 schreef:
Alsjeblieft, laten we Parkpop dat leuke festival laten blijven dat het al 30 jaar is. Knokken doe je maar op de sportschool of zo. Tip voor de ordehandhavers: direct ingrijpen en niet eerst dom gaan staan kijken. Onruststokers die mij mijn hippiegevoel ontnemen, mogen zonder meer worden afgevoerd met het busje!

Ta-dah,
JP8

+1
Maar op de sportschool 1 tegen 1 durven ze niet laat staan nuchter! Het zijn altijd cocaïne heldjes op sokjes met minimaal 12 tot 20 personen die sávonds nog n draai om hun oren krijgen als ze te laat thuis komen!
En ik vind wauze paus en kostelijk de site verzieken ze kunnen niet anders dan schelden en dat is onder het niveau van festivalinfo vind ik!

 0
Avatar KingRichard
wo 23 jun 2010 01:24

KingRichard Misschien zou Johan Heesters een duet kunnen zingen met Ali B.?? Ziezo, probleem opgelost!!

 0

REAGEREN

REAGEREN?
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.