Nieuwe namen en afzeggingen voor Pukkelpop

The Pretty Reckless
Nieuwe namen en afzeggingen voor Pukkelpop
Door op 1The Pretty Reckless, Rudimental, Just Blaze, Parquet Courts, Badbadnotgood, Rainy Milo, Zebrahead, Noah and the Whale, Regina Spektor, San Cisco, Frightened Rabbit, I Am Kloot, Filter en Clock Opera zijn toegevoegd aan de line-up van Pukkelpop 2013.

De acts Emmure, Matt Corby, The Child Of Lov en As I Lay Dying hebben helaas moeten afzeggen.

Eerder werd bekend dat onder andere Franz Ferdinand, Eminem, Nine Inch Nails, The Prodigy, Neil Young & Crazy Horse, The xx en Fall Out Boy op het festival spelen.

Pukkelpop wordt gehouden in Hasselt en vindt dit jaar plaats van 15 tot en met 17 augustus. Binnenkort worden er nog een aantal nieuwe namen toegevoegd aan de line-up.

Update
Nagezonden bericht van Pukkelpop. James Blake is voor Pukkelpop 2013 bevestigd. Hij sluit de Marquee op vrijdag 16 augustus af.



intothegreatwideopen

ZOMERKAMP VOOR JONGE MUZIKANTEN DOOR EXCELSIOR EN...Het platenlabel Excelsior en de organisatie van het Into The Great Wide Open...

Valkhof

JOSÉ JAMES, STUURBAARD BAKKEBAARD EN MEER OP VALKHOF... De line-up van het Valkhof Festival is uitgebreid met José James, Stuurbaard...

REACTIES

Avatar Lennart-Slayer
vr 07 jun 2013 12:18

Lennart-Slayer As I lay dying had ik al wel verwacht. Rare zanger..

 0
Avatar RobZ
vr 07 jun 2013 12:23

RobZ Zitten weer een paar leuke namen tussen. Hoop dat Lowlands Regina Spektor, San Cisco en Pretty Reckless ook weet te boeken.

 0
Avatar jeroensiep
vr 07 jun 2013 14:58

jeroensiep + I Am Kloot :)
Ze staan niet dikgedrukt bij de aankondiging van Pukkelpop, maar ze staan wel Zaterdag bij de line-up.

 0
geen avatar
vr 07 jun 2013 15:03

Indiaantje89 jeroensiep schreef:
+ I Am Kloot :)
Ze staan niet dikgedrukt bij de aankondiging van Pukkelpop, maar ze staan wel Zaterdag bij de line-up.


Is nog de beste naam van het hele rijtje. Ik hoop dat ze ook naar Lowlands komen!

 0
Avatar RobZ
vr 07 jun 2013 15:16

robz Dank! Ik heb hem erbij gezet.

jeroensiep schreef:
+ I Am Kloot :)
Ze staan niet dikgedrukt bij de aankondiging van Pukkelpop, maar ze staan wel Zaterdag bij de line-up.

 0
geen avatar
vr 07 jun 2013 15:22

postmaster Ziet er goed uit. Rudimental,I am Kloot,Regina Spector,Noah and the whale. Goed zo

 0
Avatar Megalomaniac
vr 07 jun 2013 17:46

Megalomaniac Stuur Zebrahead maar door naar Lowlands, als het dan weer zo warm wordt kan je met deze band denk wel gaan lachen! Palmbomen!

 0
Avatar Jninez
zo 09 jun 2013 19:06

Jninez Jaaa: Rudimental, Zebrahead, The Prodigy, The XX, Noah and the Whale en San Cisco doorsturen naar Lowlands graag!

 0
Avatar metalupyourass
ma 10 jun 2013 02:41

metalupyourass IPV alle jaren de gehele Line up van Pukkelpop naar Lowlands te willen halen, zou het niet makkelijker zijn om gewoon een ticket voor Pukkelpop te kopen? :D

 0
geen avatar
ma 10 jun 2013 11:20

Mudvayne James blake ondertussen enkele keren gezien met nieuwe plaat.
De LIVE-verrassing van het jaar.

 0
Avatar Jninez
ma 10 jun 2013 21:50

Jninez @metalupyourass: Ja, maar ik heb al een kaartje voor Lowlands! :') Pukkelpop wil ik sowieso ook nog eens heen, lijkt mij tof.

 0

REAGEREN

REAGEREN?