The Rolling Stones officieel bevestigd voor Pinkpop 2014

Rolling Stones nieuw
The Rolling Stones officieel bevestigd voor Pinkpop 2014
Door JenniferWorrell op 12 maart 2014 - 10:03 1 Eindelijk is het dan zover. Na vele speculaties hebben The Rolling Stones dan eindelijk via hun officiële smartphone-app laten weten dat ook zij niet aan de line-up van Pinkpop zullen ontbreken. Zij zullen op zaterdag 7 juni op het podium te zien zijn.

Vandaag tijdens de persconferentie voor Pinkpop zal tussen 12:00 en 14:00 uur de overige line-up voor het festival bekend gemaakt worden.

Ga je net zo hard op festivals als wij?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



pinkpop2014

PINKPOP KOMT NAAST THE ROLLING STONES OOK MET PAOLO...Naast het feit dat de komst van The Rolling Stones vandaag werd aangekondigd,...

TW Classic 20101

ROLLING STONES OOK NAAR TW CLASSIC Niet alleen Pinkpop wordt verblijd door de komst van de Rolling Stones. De...

REACTIES

Avatar JackBristow
wo 12 mrt 2014 10:33

JackBristow Haha, GEWELDIG! Hoop dat al die negatieve reacties nu eindelijk ten einde zijn

 0
Avatar Luus16
wo 12 mrt 2014 11:07

Luus16 JackBristow schreef:
Haha, GEWELDIG! Hoop dat al die negatieve reacties nu eindelijk ten einde zijn

Inderdaad, knap gedaan!
Haters als KingRichard, marcus75, deHertog, Gnoemperd en mcmaurice staan nu toch wel aardig voor lul... :-p

 -1
geen avatar
wo 12 mrt 2014 11:17

ilcapitanoro.. En wat te denken van Downnola, die lekker anoniem blijft zeiken, maar compleet over de rooie gaat indien zijn anonimiteit, en waarschijnlijk zijn lef verdwijnt!

 0
Avatar Ron1984
wo 12 mrt 2014 11:19

Ron1984 Dan zit er niks anders op - Ik ga proberen kaarten te scoren en voor het hoofdpodium te bivakeren. ;) Nice!

Stiekem ben ik er ook wel heel blij om, want ik zit het merendeel van juni uberhaupt niet in Europa. :P

 0
Avatar djfundametal
wo 12 mrt 2014 12:35

djfundametal dit zat er aan te komen, ik heb ze jammer genoeg in 2006 rot slecht live gezien dat ik ze zelfs niet meer hoeft te zien en ik zit dan ook nog eens op RaR, tw classics staat er ook bij

 0
Avatar KingRichard
wo 12 mrt 2014 13:04

KingRichard Hahaha! Ik ben echt geen hater, vind alleen dat Jan het ieder jaar een beetje knullig aanpakt met zijn berichtgevingen en vind het fantastisch om daar grapjes over te maken. Tuurlijk vind ik het super vet dat de Stones komen ... Waarschijnlijk naar TW-Classic !!!

 0
geen avatar
wo 12 mrt 2014 15:39

Treesmother Smeets mag zichzelf een schouderklopje geven. Mooie lijst. Ook de dagprogrammering ziet er goed uit. Dat is in het verleden wel eens anders geweest.

 0
Avatar buddha84
wo 12 mrt 2014 17:21

buddha84 JackBristow schreef:
Haha, GEWELDIG! Hoop dat al die negatieve reacties nu eindelijk ten einde zijn


Laat ik even voorop stellen dat het programma idd behoorlijk goed is dit jaar, voordat er weer n lading aan onbegrip komt...
Maar je mag toch wel terechte en onderbouwde kritiek leveren op n festival?!?
"Vroeger" was ik zelf ook een die-hard pinkpopper maar de laatste jaren werd ik er niet meer warm of koud van... Te weinig vernieuwende namen, te weinig aandacht voor andere/minder bekende/elektronische muziek, aankleding van het terrein, kunst/theater/film (dat laatste is jaren bagger geweest qua geluid enz), het tijdstip dat ze met de bandjes moeten ophouden (ok, Pinkpop-terrein ligt naast n woonwijk) en het raar en soms dom gelul van Jan Smeets zoals zelf het festival verplaatsen van het Pinksterweekend en dan klagen over andere festivals dat zij ook afwijken van hun weekend of roepen dat pinkpop is uitverkocht terwijl dit niet zo is enz...

Maar nogmaals... n mooi programma!! haha ;)

 0
Avatar Megalomaniac
wo 12 mrt 2014 17:40

Megalomaniac Niks op af te dingen, bij deze line-up. Jan heeft goed de hardere bands voor Fortarock weg geplukt denk dit keer. Dat was een reden van de wat softe editie van vorig jaar zei die achteraf. Dat Fortarock de hardere namen al had geboekt. En Limp Bizkit dit keer wel geboekt

 0
Avatar JackBristow
wo 12 mrt 2014 18:43

JackBristow buddha84 schreef:
JackBristow schreef:
Haha, GEWELDIG! Hoop dat al die negatieve reacties nu eindelijk ten einde zijn


Laat ik even voorop stellen dat het programma idd behoorlijk goed is dit jaar, voordat er weer n lading aan onbegrip komt...
Maar je mag toch wel terechte en onderbouwde kritiek leveren op n festival?!?

Zeker mag dat, alleen werd ik een beetje moe van alle oppervlakkige en negatieve reacties die juist alles behalve onderbouwd waren.

Anyway, heb echt met grote ogen in Paradiso gestaan. Naast The Stones nog zeker meerdere grote namen geboekt!

 0
geen avatar
wo 12 mrt 2014 20:30

ilcapitanoro.. beste buddha84 en alle andere azijnpissers, natuurlijk mag een festival niet je cup of tea zijn, natuurlijk mag je vinden dat je muziek niet is wat jij wil, natuurlijk doet jan rare uitspraken en wil hij altijd belangrijk doen. Kortom gefunderde kritiek is prima maar de kritiek die hier heerlijk anoniem kon worden gespuwd was zeiken om het zeiken. En als je iets niets vind kun je toch ook gewoon niet reageren, want al dit soort fora zijn met name een uitlaatklep voor negatieve emoties, want soms lijkt het wel een wedstrijd wie het heftigste kan bashen

 -1
Avatar Sailor
wo 12 mrt 2014 21:51

Sailor ilcapitanorosso schreef:
beste buddha84 en alle andere azijnpissers, natuurlijk mag een festival niet je cup of tea zijn, natuurlijk mag je vinden dat je muziek niet is wat jij wil, natuurlijk doet jan rare uitspraken en wil hij altijd belangrijk doen. Kortom gefunderde kritiek is prima maar de kritiek die hier heerlijk anoniem kon worden gespuwd was zeiken om het zeiken. En als je iets niets vind kun je toch ook gewoon niet reageren, want al dit soort fora zijn met name een uitlaatklep voor negatieve emoties, want soms lijkt het wel een wedstrijd wie het heftigste kan bashen
Wat is nu je standpunt? Misschien zou je je eigen reactie terug moeten lezen. Is dit ook niet zeiken om het zeiken? BY the way ik vind het een geweldige line up en indien mogelijk ga ik naar PP.

 0
Avatar kuifjeschaap
do 13 mrt 2014 08:38

kuifjeschaap Pinkpop heeft dit jaar echt wel een fijne line-up. Misschien dat ik een dagje ga voor de Stones, of naar Werchter Classic ga.
Ik vind het gewoon heel sneu en knullig dat het bij Pinkpop allemaal zo groots moet met de namen bekend maken. Komop een hele persconferentie en daarbij een opgezet telefoontje plegen, zoiets doet mij denken aan een kinderprogramma.
Laat gewoon zoals op andere festivals eens in de zoveel tijd wat namen vrij en ga er niet weken omheen draaien.
Ziet er gewoon allemaal heel knullig uit!

 1
Avatar JackBristow
do 13 mrt 2014 09:00

JackBristow kuifjeschaap schreef:
Pinkpop heeft dit jaar echt wel een fijne line-up. Misschien dat ik een dagje ga voor de Stones, of naar Werchter Classic ga.
Ik vind het gewoon heel sneu en knullig dat het bij Pinkpop allemaal zo groots moet met de namen bekend maken. Komop een hele persconferentie en daarbij een opgezet telefoontje plegen, zoiets doet mij denken aan een kinderprogramma.
Laat gewoon zoals op andere festivals eens in de zoveel tijd wat namen vrij en ga er niet weken omheen draaien.
Ziet er gewoon allemaal heel knullig uit!

Hieruit blijkt wel dat jij het hele idee van de persconferentie niet snapt en er ook nog nooit geweest bent.

 0
Avatar deHertog
do 13 mrt 2014 09:23

deHertog Luus16 schreef:
JackBristow schreef:
Haha, GEWELDIG! Hoop dat al die negatieve reacties nu eindelijk ten einde zijn

Inderdaad, knap gedaan!
Haters als KingRichard, marcus75, deHertog, Gnoemperd en mcmaurice staan nu toch wel aardig voor lul... :-p

Een annulering met Gers Pardoel als vervanger sluit ik nog steeds niet uit

 0
Avatar kuifjeschaap
do 13 mrt 2014 16:58

kuifjeschaap Klopt dat ik er nooit geweest bent omdat ik het grote onzin vindt!

 1
Avatar Chocomel87
do 13 mrt 2014 19:47

Chocomel87 Megalomaniac schreef:
Niks op af te dingen, bij deze line-up. Jan heeft goed de hardere bands voor Fortarock weg geplukt denk dit keer. Dat was een reden van de wat softe editie van vorig jaar zei die achteraf. Dat Fortarock de hardere namen al had geboekt. En Limp Bizkit dit keer wel geboekt

Zit ergens wel logica in, dit keer zijn ze zeer doortastend geweest. Al heeft Fortarock ook hele mooie namen. Denk dat Jan Alter Bridge ook wel wilde hebben.
Ik ben zeer tevreden met deze stevige editie (Metallica, Mastodon, Avenged Sevenfold, Ghost, Limp Bizkit, Rob Zombie, Epica)en ik denk dat ik me weer richting Landgraaf ga begeven.

 0
Avatar buddha84
vr 14 mrt 2014 10:18

buddha84 ilcapitanorosso schreef:
beste buddha84 en alle andere azijnpissers, natuurlijk mag een festival niet je cup of tea zijn, natuurlijk mag je vinden dat je muziek niet is wat jij wil, natuurlijk doet jan rare uitspraken en wil hij altijd belangrijk doen. Kortom gefunderde kritiek is prima maar de kritiek die hier heerlijk anoniem kon worden gespuwd was zeiken om het zeiken. En als je iets niets vind kun je toch ook gewoon niet reageren, want al dit soort fora zijn met name een uitlaatklep voor negatieve emoties, want soms lijkt het wel een wedstrijd wie het heftigste kan bashen


Dus je mag alleen maar positieve reacties geven terwijl je zelf een andere mening/kijk op sommige dingen hebt... Beetje Noord-Koreaans, niet?
En persoonlijk erger ik me idd de laatste jaren aan een hoop dingen aan pinkpop/Jan Smeets waar ik voorheen weinig tot geen last van had. Dan mag ik dat toch wel uiten!?! Zo lang het op een normale en beetje onderbouwde manier gebeurd :) Het valt me gewoon op dat er een hoop mensen meteen op de teentjes zijn getrapt zodra je ook maar iets negatiefs over pinkpop zegt, terwijl die kritiek soms best terecht is...

 0
Avatar QuintMidas
vr 14 mrt 2014 11:44

QuintMidas Volgens mij is het punt vooral dat het hier op Festivalinfo wel eens lijkt alsof mensen alleen maar kunnen zeiken: dan weer op te weinig grote acts, dan weer op te veel grote acts, dan weer op te populaire acts, dan weer op te onbekende acts, enz. En in deze lijken vooral Lowlands en Pinkpop makkelijke prooien aangezien (zover ik kan oordelen) beide festivals hier ongeveer evenveel liefhebbers kennen en deze groepen in een hoop dingen volkomen tegengesteld aan elkaar zijn. Bovendien hebben veel van deze mensen de neiging om meningen als feiten te presenteren. Gooi tot slot dan ook nog een kluitje metalliefhebbers erbij die alles wat niet op Graspop of Fortarock komt sowieso kut vinden en een uiterst negatieve sfeer is geboren.

Als vaker gezegd zou je ook kunnen accepteren dat een bepaald festival wellicht niet jouw kopje thee is, maar dat dat niet wil zeggen dat anderen zich er ook niet zullen vermaken en het daarbij laten ipv steeds maar weer dezelfde kritiek te spuien in alle topics over een festival waar ze je naar alle waarschijnlijkheid toch al nooit meer terug zullen zien.

 0
Avatar JackBristow
vr 14 mrt 2014 14:55

JackBristow Tuurlijk hoeven hier niet alleen positieve reacties gepost te worden. Alleen erger ik mij, en denk naast mij meerdere, aan die oppervlakkige 'ergernissen' waar totaal geen beargumentatie in gegeven word.

 0
Avatar Sailor
za 15 mrt 2014 00:12

Sailor Chocomel87 schreef:
Megalomaniac schreef:
Niks op af te dingen, bij deze line-up. Jan heeft goed de hardere bands voor Fortarock weg geplukt denk dit keer. Dat was een reden van de wat softe editie van vorig jaar zei die achteraf. Dat Fortarock de hardere namen al had geboekt. En Limp Bizkit dit keer wel geboekt

Zit ergens wel logica in, dit keer zijn ze zeer doortastend geweest. Al heeft Fortarock ook hele mooie namen. Denk dat Jan Alter Bridge ook wel wilde hebben.
Ik ben zeer tevreden met deze stevige editie (Metallica, Mastodon, Avenged Sevenfold, Ghost, Limp Bizkit, Rob Zombie, Epica)en ik denk dat ik me weer richting Landgraaf ga begeven.Met alle respect: IK denk dat Jan Alter Bridge helemaal niet wilt hebben. Baggerband. Respect voor je overige commentaar.

 0
Avatar Sailor
za 15 mrt 2014 00:24

Sailor QuintMidas schreef:
Volgens mij is het punt vooral dat het hier op Festivalinfo wel eens lijkt alsof mensen alleen maar kunnen zeiken: dan weer op te weinig grote acts, dan weer op te veel grote acts, dan weer op te populaire acts, dan weer op te onbekende acts, enz. En in deze lijken vooral Lowlands en Pinkpop makkelijke prooien aangezien (zover ik kan oordelen) beide festivals hier ongeveer evenveel liefhebbers kennen en deze groepen in een hoop dingen volkomen tegengesteld aan elkaar zijn. Bovendien hebben veel van deze mensen de neiging om meningen als feiten te presenteren. Gooi tot slot dan ook nog een kluitje metalliefhebbers erbij die alles wat niet op Graspop of Fortarock komt sowieso kut vinden en een uiterst negatieve sfeer is geboren.

Als vaker gezegd zou je ook kunnen accepteren dat een bepaald festival wellicht niet jouw kopje thee is, maar dat dat niet wil zeggen dat anderen zich er ook niet zullen vermaken en het daarbij laten ipv steeds maar weer dezelfde kritiek te spuien in alle topics over een festival waar ze je naar alle waarschijnlijkheid toch al nooit meer terug zullen zien.
. Wat een onzin. Ieder heeft een mening. Jij vindt het zeiken een ander vind jouw mening zeiken. Ik vindt het de beste line-up ever. Daar zullen een hoop mensen het niet mee eens zijn. Dat is hun recht. By the way vroeger waren er heftige discussies tussen Pro Lowland fans en Pro PP fans. Dat mis ik wel een beetje. Waar zijn de Pro Lowland fans???

 0
Avatar QuintMidas
ma 17 mrt 2014 09:22

QuintMidas Sailor, je mening uiten is wat anders dan steeds maar weer dezelfde kritiek te blijven spuien. Dit nog even los van het denigrerende en soms ronduit onbeschofte taalgebruik dat sommmigen menen erop na te moeten houden naar mensen met een afwijkende mening.

 0
Avatar deHertog
ma 17 mrt 2014 12:13

deHertog QuintMidas schreef:
Sailor, je mening uiten is wat anders dan steeds maar weer dezelfde kritiek te blijven spuien. Dit nog even los van het denigrerende en soms ronduit onbeschofte taalgebruik dat sommmigen menen erop na te moeten houden naar mensen met een afwijkende mening.


En dan heb je ook nog van die mensen die dan zo ver afwijken van het originele topic van het nieuwsbericht dat het gewoon vervelend wordt. Wat vinden jullie trouwens van de Krim-crisis?

 0
Avatar JackBristow
ma 17 mrt 2014 20:31

JackBristow Owjeej, het is nu nog maar de vraag of ze komen..

 0

REAGEREN

REAGEREN?
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.