Het partnerschap loopt nu tot en met 2023 door. Naast Heineken is ook Desperados hoofdsponser van ADE, dat dit weekend zijn 24e editie beleeft. "Heineken en Amsterdam Dance Event zijn diepgeworteld in de Amsterdamse samenleving en beide uitgegroeid tot wereldwijde A-merken", zegt ADE-directeur Mariana Sanchotene tegen Marketingtribune.
Heineken-marketingdirecteur David Lette ziet in ADE 'een mooi platform om ons alcoholvrije bier verder onder de aandacht te brengen'. Het 0.0 biertje zal tijdens het dagprogramma van ADE volop zichtbaar zijn, maar wil ook in de avond en nacht een alcoholvrij alternatief bieden.
Ga je net zo hard op festivals als wij?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
IN THE PICTURE: O.A. NEW FALL FESTIVAL, DUNCAN...Het festivalseizoen loopt langzaam ten einde, de concerten gaan wel...
ESNS KONDIGT START KAARTVERKOOP AAN EN BEVESTIGT... De eerste namen die komen optreden op Noorderslag 2020 zijn bevestigd. Het...
REAGEREN
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.