Samael e.a. op X-mass Metal Fest 2008

Door Marz667 op 21 juni 2008 - 20:32 Hét metal fenomeen verhuist van Tilburg naar Eindhoven Rockcity! Zondag 21 december zal X-mass Metal Fest 2008 de Effenaar aandoen. Dit in twee zalen en een foyer vol metal mayhem. Voor 35 euro zulle hier o.a. Samael, Flotsam & Jetsam, Heathen, Helstar, Onslaught, Monstrosity en Hatchet op het podium staan.

In de komende maanden zullen de resterende namen naar buiten gebracht worden.



stoppenrokennews.gif58

NOG EEN WEEK ROKEN IN CONCERTZALEN EN FESTIVALTENTENHet rookverbod gaat bijna in, liefhebbers van een sigaret hebben nog precies...

lowlands2008.jpg43

LOWLANDS 2008 UITVERKOCHT! Gisteren gaf Lowlands al aan nog maar 5000 kaarten over te hebben, vandaag...

REACTIES

geen avatar
za 21 jun 2008 21:13

Boemba tis Flotsam & Jetsam

1 band dus

in plaats van een komma een ampersand graag

 0
Avatar BasP
zo 22 jun 2008 00:37

Wrong Dit is de zwakste X-mass Metalfest line-up in jaren.. Maar Effenaar is natuurlijk ook maar de helft van 013.

 0
Avatar Utje
zo 22 jun 2008 01:20

Utje Inderdaad dit was al geruime tijd bekend. Er is volgens mij op dezelfde datum zelfs een betere line-up ergens. Ik denk dus hier niet aanwezig te zijn.

 0
Avatar Obey-Your-Master
zo 22 jun 2008 03:47

Obey-Your-Ma.. Flotsam & Jetsam is vet! en het album Killing Peace waarmee Onslaught terugkeerde is het beste metalalbum dat dat jaar is uitgebracht! egt gruwelijk!! dat album wil ik nog wel in zn geheel live horen! maarja voor die 2 namen reis ik niet helemaal naar fuckin Eindhoven!! laat de mooie bands toch eens wat noordelijker komen ipv. bijna belgie!

 0
Avatar jos_theboss22
zo 22 jun 2008 10:02

jos_theboss22 op die dag hebben ze ook een metalfeest in amsterdam daar ik veel liever heen. met morbid angel,kataklysm, marduk, aborted en keep of kaselin.

 0
Avatar Marz667
zo 22 jun 2008 10:37

Marz667 Utje schreef:
dit was al geruime tijd bekend.

Het kwam nu pas officieel naar buiten. Het is pas over een half jaar, dus zó erg laat zijn we gelukkig ook niet :)

 0
Avatar CalibanFan
zo 22 jun 2008 14:15

CalibanFan Onslaught is wel vet, de resdt ken ik niet of is niet boeiend

 0
Avatar Utje
zo 22 jun 2008 23:38

Utje Marz667 schreef:
Utje schreef:
dit was al geruime tijd bekend.

Het kwam nu pas officieel naar buiten. Het is pas over een half jaar, dus zó erg laat zijn we gelukkig ook niet :)

Oh ok ik zag het al geruime tijd op de site van de effenaar staan. Denk dat dat toch wel officiel genoeg is.
In ieder geval zoals Jos zei metalfest in a'dam wel aanwezig.

 0

REAGEREN

REAGEREN?