Het bestuur van Huntenpop sprak voor de start van 22ste editie uit het Achterhoeks festival te willen laten uitgroeien tot een muziekfestijn met landelijke uitstraling. Daarvoor is landelijke reclame gemaakt middels posters en flyers en werd op nationale radio aandacht besteed aan Huntenpop. Ook grotere namen op het podium, zoals Anouk en Within Temptation, moesten meer publiek trekken.
Bovenstaande strategie heeft klaarblijkelijk gewerkt. Dat beaamt ook voorzitter Hajon Westerveld: "Meer bezoekers, meer aandacht in de landelijke pers," zo concludeert hij.
Ga je net zo hard op festivals als wij?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
ERVAAR CENSUUR IN CHINEES INTERNETCAFÉ OP LOWLANDSAl sinds 'Lowlandsheugenis' is Amnesty International op de festivalweide...
CONCERT AT SEA BEGINT DEZE WEEK MET GELD RETOURNEREN In deze week (vanaf 15 augustus) wordt het compensatiebedrag gestort en de...
REAGEREN
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.