nieuws: Beach Boys op Lokerse Feesten 2012

print
mail to friend
Door RobZ op 15 februari 2012 - 17:09 lokersefeestennewss.gif Vandaag is het voorlopige tourschema van de Beach Boys bekend gemakat. De band gaat weer in originele bezetting, dus met Brian Wilson, Mike Love, Al Jardine, Bruce Johnson en David Marks op tour. Nederland wordt vooralsnog overgeslagen, maar op 7 augustus zal de legendarische band wel de Lokerse Feesten aandoen.

Hier vind je al onze informatie over dit stadsfestival in Lokeren.
volgend nieuwsbericht
boomzaagnieuws1

PROVINCIE LAAT BOS KAPPEN VOOR ROCK WERCHTERDe Vlaams-Brabantse provincieraad heeft dinsdag het provinciaal ruimtelijk...

frontstage
vorig nieuwsbericht

SLEIGH BELLS, MILES KANE EN MEER IN FRONTSTAGE RADIO! Frontstage Radio mag dan inmiddels 81 aflevering oud zijn, maar vermoeid zijn...

REACTIES

Avatar KingRichard
wo 15 feb 2012 17:47

KingRichard Yes!! En ook hier ben ik bij!! Dit festival snapt het tenminste ...

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
wo 15 feb 2012 18:46

jos_theboss22 grote naaam maar betwijfel wat ze nog kunnen anno 2012

reactie score 0
report reactie
Avatar Iksie
wo 15 feb 2012 18:46

Iksie Sziget ook dus neem ik aan? :) Ben benieuwd haha

reactie score -1
report reactie
wo 15 feb 2012 19:15

Miechiel En Arrow ???

reactie score 1
report reactie
Avatar SnarfLiono
wo 15 feb 2012 19:44

SnarfLiono jos_theboss22 schreef:
grote naaam maar betwijfel wat ze nog kunnen anno 2012
Gitaar/piano/drums/bas spelen en zingen?

reactie score -1
report reactie
Avatar jeroensiep
wo 15 feb 2012 19:45

jeroensiep Dan gaat er toch niemand een kaartje van 80 euro als je voor de helft naar Lokeren kan? :D

reactie score -1
report reactie
Avatar SnarfLiono
wo 15 feb 2012 19:45

SnarfLiono De eigen website weet overigens nog van niks, maar die maken nooit 1 naam bekend altijd meer als eerste.

reactie score 0
report reactie
Avatar Rookworst
do 16 feb 2012 09:20

Rookworst De website van Beach Boys zijn alle data ook weer weg van Augustus.

reactie score 0
report reactie
vr 17 feb 2012 10:30

aldente Vanaf vandaag online tickets te verkrijgen via www.lokersefeesten.be !

En dat voor slechts €35, hopelijk wordt het minstens even goed dan Brian Wilson solo in 2004, wat een concert!!

(Trouwens de helft van de prijs ivm andere gigs + 2/3 andere topbands die avond...)

reactie score 0
report reactie
Avatar KingRichard
vr 17 feb 2012 13:15

KingRichard Yess!! Kaarten in de pocket!! Koopje!! Wordt weer een geweldige dag in Lokeren ...

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?