nieuws: Rock Werchter krijgt Azealia Banks

print
mail to friend
Door Marz667 op 25 februari 2012 - 09:31 rockwerchter2012 De Amerikaanse rapster Azealia Banks komt naar België. De 20-jarige heeft zichzelf voor Rock Werchter bevestigd in het tourschema op haar officiële website.

Miss Bank$ werd eerder bevestigd voor Coachella, Rock Am Ring, Oya Festival en Bestival, maar stond in het verleden ook op London Calling in Amsterdam.
volgend nieuwsbericht
awakeningsnewss5

CARL COX, DAVE CLARKE, LAURENT GARNIER E.V.A OP...Awakenings heeft vandaag vijfenzestig namen bekend gemaakt. De twaalfde...

bjork_news.jpg
vorig nieuwsbericht

WEEKENDKAARTEN ØYA FESTIVAL UITVERKOCHT Het vierdaagse Øya Festival wordt in augustus georganiseerd in Oslo en alle...

REACTIES

Avatar metalupyourass
za 25 feb 2012 19:07

metalupyourass We moeten natuurlijk nog tijd hebben om te eten...

reactie score 2
report reactie
Avatar zizou
za 25 feb 2012 19:29

zizou doe maar niet meer op het festivalterrein..pff niet normaal die prijzen zeg! boek dan gewoon niet van deze opvul-artiesten, kan de eetprijs ook down!

reactie score -1
report reactie
Avatar metalupyourass
za 25 feb 2012 19:53

metalupyourass zizou schreef:
doe maar niet meer op het festivalterrein..pff niet normaal die prijzen zeg! boek dan gewoon niet van deze opvul-artiesten, kan de eetprijs ook down!

Ach op Werchter kijken wij niet naar ons geld.

reactie score 1
report reactie
za 25 feb 2012 21:08

vidaloca zizou schreef:
doe maar niet meer op het festivalterrein..pff niet normaal die prijzen zeg! boek dan gewoon niet van deze opvul-artiesten, kan de eetprijs ook down!

Sloeber! Jij gaat zeker weer aan de bap?

reactie score 1
report reactie
Avatar rockingbartsimpson
za 25 feb 2012 22:24

rockingbarts.. je weet van te voren dat het duur kost, als je het te duur vind moet je gewoon niet komen..

reactie score 1
report reactie
Avatar klompje
za 25 feb 2012 23:15

klompje Zo, kost duur rockingbarts..?

reactie score 1
report reactie
Avatar rockingbartsimpson
za 25 feb 2012 23:50

rockingbarts.. kost veel of is duur. fijn dat ik verbeterd word. xD

reactie score 1
report reactie
Avatar zizou
zo 26 feb 2012 10:59

zizou vidaloca schreef:
zizou schreef:
doe maar niet meer op het festivalterrein..pff niet normaal die prijzen zeg! boek dan gewoon niet van deze opvul-artiesten, kan de eetprijs ook down!

Sloeber! Jij gaat zeker weer aan de bap?
nee jij guido?

reactie score -1
report reactie
Avatar zizou
zo 26 feb 2012 11:00

zizou rockingbartsimpson schreef:
je weet van te voren dat het duur kost, als je het te duur vind moet je gewoon niet komen..


maken we zelf wel uit of we "komen". iedereen heeft het recht om te vinden dat de prijzen op festivals niet normaal zijn.

reactie score -1
report reactie
Avatar rockingbartsimpson
zo 26 feb 2012 15:55

rockingbarts.. oow ja je mag vinden wat je wilt, maar als je naar een festival gaat weet je toch van te voren dat het veel gaat kosten? en als je het teveel geld vind voor een weekend die je uit geeft kom je niet toch?

reactie score 1
report reactie
Avatar jeroensiep
zo 26 feb 2012 16:13

jeroensiep Ben allang blij dat er een derde optie is als de Main Stage en de Marquee zoiets op het programma hebben staan. Waarom iedereen zich druk maakt over wanneer ze moeten eten snap ik al helemaal niet...Ik eet wel wanneer ik honger heb.

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?