nieuws: Wolfmother komt naar Bospop

print
mail to friend
Door Marz667 op 21 maart 2012 - 00:13 Wolfmother live Bospop heeft een nieuwe naam aan het programma toegevoegd. De Australische rockband Wolfmother komt naar het festival in Weert, dat valt te lezen op de website van LiveXS. Alanis Morissette, Lenny Kravitz, The Cult, Patti Smith e.a. werden eerder bevestigd.
volgend nieuwsbericht
dejeugdnews

DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG OP APPELPOPAppelpop heeft weer een nieuwe naam aan het festivalprogramma toegevoegd. De...

Feistnieuws3
vorig nieuwsbericht

PUKKELPOP KOMT MET FEIST Pukkelpop houdt de kaken nog stevig op elkaar, maar het uitlekken van de...

REACTIES

Avatar Guidovm
wo 21 mrt 2012 00:28

Guidovm Toch wel n verrassende naam op dit oude lullen festival!

reactie score 0
report reactie
Avatar Megalomaniac
wo 21 mrt 2012 07:17

Megalomaniac Wel opvallend maar niet verrassend. Wolfmother maakt toch wel muziek dat fans van 'oudere muziek' goed kunnen waarderen met hun invloeden van de doors en ac/dc

reactie score -1
report reactie
wo 21 mrt 2012 08:08

Bivakmuts Deze line-up begint serieuze vormen aan te nemen. Nice!

reactie score 1
report reactie
Avatar boelex
wo 21 mrt 2012 08:18

boelex Zeker de zaterdag is een fijn dag... aanwezig!

reactie score 1
report reactie
wo 21 mrt 2012 08:53

geert1 Ik ben nog altijd iets minder enthousiast over de line-up dit jaar, in vergelijking met de echt geweldige lijstjes van 2008 / 9 / 10 / 11. Maar met toevoegingen als deze, wordt het toch zeker weer de moeite waard. Ben ook erg benieuwd naar Alanis Morissette: Is dat tegenwoordig nog een beetje knallen zoals in de Jagged Little Pill tijd?

reactie score 0
report reactie
Avatar BIGFOX
wo 21 mrt 2012 09:03

BIGFOX geert1 schreef:
Ik ben nog altijd iets minder enthousiast over de line-up dit jaar, in vergelijking met de echt geweldige lijstjes van 2008 / 9 / 10 / 11. Maar met toevoegingen als deze, wordt het toch zeker weer de moeite waard. Ben ook erg benieuwd naar Alanis Morissette: Is dat tegenwoordig nog een beetje knallen zoals in de Jagged Little Pill tijd?


Volgens mij wel inderdaad

reactie score 0
report reactie
Avatar BIGFOX
wo 21 mrt 2012 10:04

BIGFOX + The Union
+ Kenny Wayne Shepherd

reactie score 0
report reactie
Avatar RobZ
wo 21 mrt 2012 17:33

RobZ BIGFOX schreef:
+ The Union
+ Kenny Wayne Shepherd


Thanks! Dat vonden we een apart nieuwsberichtje waard! http://www.festivalinfo.nl/news/19306/Meer_namen_voor_Bospop/

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?