nieuws: Linkin Park, Smashing Pumpkins e.a. op RAR2007!

print
mail to friend
Door Marz667 op 26 januari 2007 - 14:07 Rock am Ring Op de officiele website van het Duitse Rock Am Ring zijn de volgende namen te lezen: Linkin Park, Smashing Pumpkins, Beatsteaks, Muse, Billy Talent, Mando Diao, Evanescence, Wir Sind Helden, Korn, Slayer, Dave Matthews Band, The Hives, Arctic Monkeys, My Chemical Romance, Kaiser Chiefs, Jan Delay & Disko No. 1, Mia., The Kooks, Wolfmother en Stone Sour!

De namenregen is vandaag blijkbaar begonnen! Informatie over de v.v.k. prijs en datum is bij ons (nog) niet bekend. Wil of ga jij naar dit festival? Laat het dan weten via je Agendainfo!
volgend nieuwsbericht
Nieuws - divers nieuws10

FESTIVALNIEUWS: PAASPOP, POWERFEST..Naast al het, bovenstaande, grote-namen-nieuws zijn er vaak ook vele line-up...

werchter2005_74bij7431
vorig nieuwsbericht

PEARL JAM E.A. OP ROCK WERCHTER 2007 Op de website van Rock Werchter 2007 kunnen we de eerste drie namen voor het...

REACTIES

Avatar Marz667
vr 26 jan 2007 14:08

Marz667 Oh.. My.. God

reactie score 0
report reactie
Avatar lordidiot
vr 26 jan 2007 14:17

lordidiot Ik begin er aan te denken om eens een jaartje naar duitsland af te reizen..

reactie score 0
report reactie
Avatar Bert
vr 26 jan 2007 14:18

Bert Toch weer naar Duitsland waarschijnlijk.

reactie score 0
report reactie
Avatar Florian
vr 26 jan 2007 14:23

Florian Smashing Pumpkins, i wanna

reactie score 0
report reactie
Avatar ErikLuyten
vr 26 jan 2007 14:26

punkr dit gaat een leuk jaar worden.. omg wat een lijst...

reactie score 0
report reactie
Avatar COZ
vr 26 jan 2007 14:27

COZ Dit geeft hoop voor bijvoorbeeld Pinkpop :)

reactie score 0
report reactie
Avatar BasP
vr 26 jan 2007 14:28

Wrong Pinkpop gaat knallen dit jaar, als ze een aantal van die namen kunnen krijgen.

reactie score 0
report reactie
Avatar eisenherz
vr 26 jan 2007 14:32

eisenherz Ik wil naaar rock am ring, ik wil, ik wil, maar kan waarschijnlijk niet :(.

reactie score 0
report reactie
Avatar wicked-koala
vr 26 jan 2007 14:33

wicked-koala kreeg net een email (mailinglist van RAR enzo) en daar stond het volgende in:

Der Vorverkauf für den Ring und den Park beginnt am Samstag, 27. Januar 2007. Allen Ring- und Parkrockern wird die Möglichkeit geboten, Festivaltickets zum Vorjahres-Subskriptionspreis von 110,- € zu erwerben. Darin sind Vorverkaufsgebühr, Campen und Parken sowie das rückzahlbare Müllpfand in Höhe von 5,- € enthalten.

Duzz..

reactie score 0
report reactie
Avatar RM666
vr 26 jan 2007 14:34

RM666 Kijk aan dat is een aardig begin :)

reactie score 0
report reactie
Avatar BasP
vr 26 jan 2007 14:36

Wrong En je vergeet Rock Im Park.

reactie score 0
report reactie
Avatar Marz667
vr 26 jan 2007 14:37

Marz667 @Wicked-koala; Bedankt, het is verwerkt.

reactie score 0
report reactie
Avatar Taco
vr 26 jan 2007 14:44

Taco Als Pinkpop een vergelijkbare line-up krijgt, ga er er serieus over nadenken om daarheen te gaan.. (RAR vind ik zelf iets te ver)

reactie score 0
report reactie
Avatar COZ
vr 26 jan 2007 14:50

COZ Linkin Park... Zo, dat is een tijdje geleden. Indrukwekkende lijst met namen trouwens. Al zijn er tegenwoordig niet echt meer bands waarvoor ik speciaal naar het buitenland ga reizen, zeker niet naar dit soort dingen. Momenteel alleen voor RATM, dus als die nou even komen :D

reactie score 0
report reactie
vr 26 jan 2007 15:01

thrdrsdwn plaats ze maar ook op werchter dit jaar :p

reactie score 0
report reactie
Avatar Kwadi
vr 26 jan 2007 15:19

Kwadi Slayer! Wolfmother! GEILLLLL

reactie score 0
report reactie
Avatar metaalerik
vr 26 jan 2007 15:27

metaalerik Linkin Park, Muse, Slayer, Korn en Stone Sour! Lekkere line-up! Maar helaas te ver weg voor een arme scholier zoals ik, hopen dat de line-ups van graspop en FoR een beetje beter worden.

reactie score 0
report reactie
Avatar MetallicaSoldier
vr 26 jan 2007 15:27

MetallicaSol.. Metallica !!!

reactie score 0
report reactie
Avatar andreasverhoef
vr 26 jan 2007 15:51

andreasverhoef nou dat wordt voor de derde keer naar sjermany!

reactie score 0
report reactie
Avatar finch
vr 26 jan 2007 16:30

finch sounds very goeeeeeeeeeeeeeed!!! (ook al heb ik veel al gezien:P )

reactie score 0
report reactie
Avatar David
vr 26 jan 2007 16:52

David omg. zijn ze op hun bierpul gevallen? LP? :| dat die nog weten waar europa ligt..

reactie score 0
report reactie
Avatar gravedigger
vr 26 jan 2007 17:50

gravedigger Korn had ik totaal niet zien aankomen...ik had ook pearl jam er wel tussen verwacht...maar goed ik ga toch wel heen. voor de derde keer richting nurburg im eifel :D

reactie score 0
report reactie
vr 26 jan 2007 17:55

Big-Alex eindelijk, smashing pumpkins. hmm toch maar hopen dat ze ook ergens anders staan, duitsland is zo ver weg..

reactie score 0
report reactie
Avatar Megalomaniac
vr 26 jan 2007 19:00

Megalomaniac Finaly dit jar ga ik linkin park live zien, want ik den dat ze dnoowel naar nederland komen voor eenestiv of concert... YES I AM HAPPY kan ook nitwachten op nieuwe album wat kennelijk 17 nummers bevat, en ik vind het egt ongelovelijk wat RaR alemaal kan halen,poepen ze gewoon ff uit alsof het nix is

reactie score 0
report reactie
Avatar slayerhennie
vr 26 jan 2007 19:14

slayerhennie SLAYER rules !!!

reactie score 0
report reactie
Avatar .April*
vr 26 jan 2007 22:58

.April* Jaja wat een goede lijst weer!!! elke jaar :) En dit is nog maar de eerste namen :|

reactie score 0
report reactie
Avatar yyyyy
za 27 jan 2007 13:26

yyyyy nou maar hopen dat er ook een aantal van die namen op pinkpop ofzo komen dan ben ik blij :P duitsland is helaas wat te ver voor me T_T

reactie score 0
report reactie
Avatar Reneger
za 27 jan 2007 13:46

Reneger Dit ziet er goed uit! :D

reactie score 0
report reactie
Avatar Grumzz
za 27 jan 2007 14:00

Grumzz Hoe rock zijn the kooks??? k vind ze wel leuk maar t past niet tussen de rest van t rijtje :S
maarja. als ik mag etc en geld heb, ga ik misschien wel :D
Muse, Mando Diao, Evanescence, Wir Sind Helden, Arctic Monkeys, My Chemical Romance, Kaiser Chiefs, The Kooks, Wolfmother.. allemaal gaaf :D
billy talent schijnt ook heel goed te zijn

en haat me niet omdat ik de

reactie score 0
report reactie
za 27 jan 2007 14:12

Zwaan Nondeju!!!!!!!!!!! Dis nie normaal!

reactie score 0
report reactie
Avatar mitz0
za 27 jan 2007 14:18

mitz0 Linkin Park. ¬:')

reactie score 0
report reactie
Avatar WiWaWie
za 27 jan 2007 14:41

WiWaWie Poeh Poeh
Maar gaat em helaas niet worden denk ik..

reactie score 0
report reactie
Avatar Ilse..
za 27 jan 2007 15:38

Ilse.. GAAF! Ik wil!!!

reactie score 0
report reactie
Avatar HansHilberts
za 27 jan 2007 15:44

HansHilberts Mja zit wel het een en ander tussen dat de moeite is. My Chemical Romance, Wolfmother, Smashing Pumpkins. Grappig dat ze nu al zoveel namen naar buiten brengen!

reactie score 0
report reactie
Avatar pikhaak
za 27 jan 2007 17:51

pikhaak de tering.....

hoe vet is dit...........

reactie score 0
report reactie
Avatar eise101
za 27 jan 2007 18:06

eise101 DAMN! Maar dit festival is nu nog onbereikbaar. Anyway LP of Smashing Pumpkins op de Pinkstermaandag?!

reactie score 0
report reactie
Avatar djfundametal
zo 28 jan 2007 16:56

djfundametal tickets gisteren gaan halen dus rock am ring is al zeker en het was nu nog maar 110 euro dus

reactie score 0
report reactie
Avatar Barts
ma 29 jan 2007 14:10

Barts goede namen zeg!

reactie score 0
report reactie
Avatar MetallicaSoldier
ma 29 jan 2007 20:31

MetallicaSol.. Is er hier iemand die met de auto naar rock am ring gaat met de auto die nog mensen zoek om de kosten met te delen?
laat iets weten want trein is veel te duur! Joe

reactie score 0
report reactie
Avatar AMBULANT
di 30 jan 2007 00:32

AMBULANT

hahaha, succes Mart......... (pinkpop)

Dat wordt voor mij de 5e RAR! Echt een van de tofste festivals vind ik:)

reactie score 0
report reactie
Avatar COZ
di 30 jan 2007 11:57

COZ Mart Smeets, of Jan Smeets?

reactie score 0
report reactie
Avatar sweet_n_innocent
di 06 feb 2007 18:03

sweet_n_inno.. wrom nou weer duitsland:S :'(

reactie score 0
report reactie
Avatar AMBULANT
za 10 feb 2007 18:00

AMBULANT Oh ja... Jan Smeets hahaha! nou ja, geeft ook wel weer aan hoe interessant ik Pinkpop al jaren (niet meer) vind...

Hoop dat Pearl Jam ook aanwezig zal zijn!

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?