nieuws: The Prodigy en meer op de Lokerse Feesten

print
mail to friend
Door Soeperman87 op 04 juni 2007 - 13:36 lokersefee Hooverphonic, Snoop Dogg en The Pet Shop Boys zijn zomaar een aantal namen die op de Lokerse Feesten in Lokeren spelen.

Alsof deze namen (plus de rest van de line-up) nog niet genoeg zijn bevestigd de organisatie vandaag de komst van dance-rock pioniers The Prodigy. Ook Audio Bullys (voor het eerst met een live-band), Stijn en de DJ's Dr. Lektroluv en Ed & Kim versterken het programma.

Als je wilt weten wat er tot nu toe al op het affiche prijkt, klik dan hier!
volgend nieuwsbericht
Pukkelpop 200739

PUKKELPOP MET MEER NAMENNadat Lowlands op Pinkpop een groot deel van hun line- up bekend maakte doet...

roskilde_mooi16
vorig nieuwsbericht

ROSKILDE 2007 IS UITVERKOCHT Het zat er al aan te komen: Roskilde is uitverkocht. Er zijn nog wel...

REACTIES

Avatar Mr_Escapade
ma 04 jun 2007 13:58

Mr_Escapade De Lokerse Feesten word groot dit jaar... Wil er wel heen. Maar niet alle dagen.

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
ma 04 jun 2007 14:08

jos_theboss22 verdome weer un aantal leuke namen. ik zou hier best wel heen wille met die namen maar lokeren is mij te verweg

reactie score 0
report reactie
Avatar JayKay
ma 04 jun 2007 14:54

JayKay ze blijven idd maar doorgaan met goede namen!

reactie score 0
report reactie
Avatar CattleProd
ma 04 jun 2007 16:14

CattleProd The Prodigy, nice

reactie score 0
report reactie
Avatar Supermanicsoul
ma 04 jun 2007 16:44

Supermanicsoul Prodigy gemist op Pukkelpop 2005 dankzij een overheerlijke vodka Orange (1 Liter!!) maar nu zweer ik weg te blijven uit elke kroeg of buurt van welke fles ook!!! El Guapo word weer vliegen,Arno subliem als altijd,Heideroosjes brengt de hooligan weer even naar boven en alstublieft de Poques even inplannen na The Prodigy please!!!!!Mocht iemand mij zien liggen tussen het publiek,hou me ff omhoog!!!

reactie score 0
report reactie
Avatar Supermanicsoul
ma 04 jun 2007 16:46

Supermanicsoul Oh ja,misschien nog ff Peter Pan erbij boeken,die hebben altijd van die heerlijke cola in 2 liter flessen bij!!!Wooooooooooooooaaaaaaaaaaaaah!!!!

reactie score 0
report reactie
Avatar 7WORDS
ma 04 jun 2007 16:48

7WORDS beeeter geeft prodigy nog een extra concert ergens ofzo.. zou té tof zijn. daar ben ik zeker weten bij dan!

reactie score 0
report reactie
Avatar Iksie
ma 04 jun 2007 17:25

Iksie THE PRODIGY!!!!!

Beter komen ze idd ergens optreden.. Lowlands mag ook wel weer..
Maar ben er zeker bij als ze naar NL komen :-)

reactie score 0
report reactie
Avatar Blood_Of_The_Scribe
ma 04 jun 2007 17:52

Blood_Of_The.. :d Laat Prodigy please deze kant opkomen!!!!!!!!, Lowlands zou indd chill zijn

reactie score 0
report reactie
Avatar Miesjel
ma 04 jun 2007 18:47

Miesjel Als ik de site mag geloven komt the prodigy voorlopig nergens anders in de buurt:

"Afspraak op vrijdag 10 augustus 2007 voor een exclusieve Benelux show."

Er staat overigens ook hetvolgende op de site:
"algemene dagprijs: 10 euro
zaterdag, 11 augustus: 25 euro "
maar kaarten voor vrijdag (prodigy, audiobullys, dr lektroluv) blijken ook 25 pleuro te zijn ;)

reactie score 0
report reactie
Avatar Soeperman87
ma 04 jun 2007 21:28

Soeperman87 Nou, 25 euro valt nog best mee voor zulke namen! :)

reactie score 0
report reactie
Avatar CalibanFan
ma 04 jun 2007 22:27

CalibanFan audio bully's:)

reactie score 0
report reactie
Avatar wishmaster
ma 04 jun 2007 23:32

wishmaster Prodigy, fat!

reactie score 0
report reactie
Avatar VivaLaKliko
di 05 jun 2007 01:10

VivaLaKliko 10 Augustus Damn Zit Ik In Hongarije Sziget, Prodigy Is Voor Mij Zo Lang Geleden, Lowlands 2001, Dat Was Zo'n Wreed Optreden, Buiten Dat Suk Even

reactie score 0
report reactie
di 05 jun 2007 02:05

Albert Waar de neuk ligt Lokeren?? :S

reactie score 0
report reactie
Avatar Miesjel
di 05 jun 2007 02:09

Miesjel Tussen Gent en Antwerpen
Kijk anders even op routenet.nl als je een minuutje over hebt om moeite te doen.. >_<"

reactie score 0
report reactie
Avatar VivaLaKliko
di 05 jun 2007 08:50

VivaLaKliko ja in-jer-naad, ggogleearth is ook een optie :P Zie je gelijk hekennings punten :P

reactie score 0
report reactie
Avatar E-Clect-Eddy
di 05 jun 2007 16:30

E-Clect-Eddy Zou een leuk dancebaar weekend kunnen zijn met de Prodigy & Audiobullys op vrijdag en Kosheen op zaterdag. Waarom valt dit nu weer samen met SummerDarkness? [baal-mode]

reactie score 0
report reactie
Avatar jeffrey
di 05 jun 2007 16:31

jeffrey zou the prodigy op lowlands eigk nog mogelijk zijn? dat zou echt supervet zijn

reactie score 0
report reactie
Avatar bthespoon
di 05 jun 2007 21:43

bthespoon pff als ze prodigy weer op lowlands plaatsen zijn ze echt namen aan het herhalen. Niet dat ik het erg zal vinden ofzo :P

reactie score 0
report reactie
Avatar Miesjel
do 07 jun 2007 19:16

Miesjel http://www.telegraaf.nl/buitenland/65163721/Lerares_Nederlands_tanden_uit_mond_geslagen.html?p=11,1 In Lokeren ;)

reactie score 0
report reactie
Avatar sydos
di 21 aug 2007 00:07

sydos Supermanicsoul schreef:
Oh ja,misschien nog ff Peter Pan erbij boeken,die hebben altijd van die heerlijke cola in 2 liter flessen bij!!!Wooooooooooooooaaaaaaaaaaaaah!!!!
die waren erbij maar dan op de fonnefeesten en dit was dan nog eens gratis

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?