nieuws: Eerste namen voor Rock En Seine

print
mail to friend
Door Cartman91 op 31 maart 2010 - 12:24 Rock En Seine Voor het Franse festival Rock En Seine zijn de eerste namen bekend gemaakt. Het zijn meteen een 17-tal namen die bekend gemaakt zijn, waaronder grote artiesten als The Kooks, Massive Attack, Blink 182, 2 Many DJ`s, Queens of the Stone Age, LCD Soundsystem, Two Door Cinema Club, Paolo Nutini, Black Rebel Motorcycle Club, Arcade Fire en Cypress Hill die het podium beklimmen.

Het festival wordt gehouden van 27 tot en met 29 augustus in een groot park net ten westen van Parijs. Tickets zijn al verkrijgbaar, een ééndags ticket kost 45 euro. Voor drie dagen betaal je 99 euro.

Voor meer info over Rock En Seine of voor de volledige line-up kijk je hier
volgend nieuwsbericht
TW Classic 201024

THE BLACK EYED PEAS HEADLINER OP TW CLASSICDe organisatie van het muziekfestival TW Classic heeft de eerste naam bekend...

snoopdoggnnews.gif7
vorig nieuwsbericht

SNOOP DOGG NAAR COULEUR CAFE Het festival Couleur Cafe, dat ook dit jaar weer in Brussel plaatsvindt,...

REACTIES

Avatar nickverbakel
wo 31 mrt 2010 12:55

nickverbakel Je mist nog de mooiste naam van alle: Arcade Fire

reactie score 0
report reactie
Avatar Cartman91
wo 31 mrt 2010 13:02

Cartman91 Staat er nu tussen, bedankt :P

reactie score 0
report reactie
wo 31 mrt 2010 13:05

AudioFranzzz 99 euro?? Nice!

reactie score 0
report reactie
Avatar savaga
wo 31 mrt 2010 13:21

savaga Dat betekend dat LCD Soundsystem EN Arcade Fire dus nog steeds, of weer, in Europa zijn eind augustus!
Dusss.... tja, moet ik em nog uitleggen?

LOWLANDS :-P

reactie score 0
report reactie
Avatar Dextermaniac
wo 31 mrt 2010 13:48

Dextermaniac Wauw, Cypress Hill tourt weer in Europa?!

Even mijn ogen openhouden voor een clubshow!

reactie score 0
report reactie
Avatar Rudie_
wo 31 mrt 2010 14:40

Rudie_ Mooie namen hoor!

Two Door Cinema Club en Arcade Fire zou ik graag terug zien op Lowlands!

reactie score 0
report reactie
Avatar Kwark92
wo 31 mrt 2010 15:15

Kwark92 Dextermaniac schreef:
Wauw, Cypress Hill tourt weer in Europa?!

Even mijn ogen openhouden voor een clubshow!


of voor op lowlands?

reactie score 0
report reactie
wo 31 mrt 2010 15:18

drummer001 LCD Soundsystem en Cypress Hill door naar Lowlands aub =D

reactie score 0
report reactie
wo 31 mrt 2010 15:39

smoor AudioFranzzz schreef:
99 euro?? Nice!


en vroege vogels betaalden slechts 79 voor 3 dagen!
Waarom kan het overal zo goedkoop maar betalen wij ons in nederland blauw?

reactie score 0
report reactie
Avatar Dextermaniac
wo 31 mrt 2010 15:55

Dextermaniac Kwark92 schreef:
Dextermaniac schreef:
Wauw, Cypress Hill tourt weer in Europa?!

Even mijn ogen openhouden voor een clubshow!


of voor op lowlands?

Heb ze al eerder op een festival gezien :) Super leuk, maar zou ze nu graag eens in een zaaltje zien.

reactie score 0
report reactie
Avatar naam1
wo 31 mrt 2010 17:01

naam1 smoor schreef:
AudioFranzzz schreef:
99 euro?? Nice!


en vroege vogels betaalden slechts 79 voor 3 dagen!
Waarom kan het overal zo goedkoop maar betalen wij ons in nederland blauw?

Simpele kwestie van teveel vraag en te weinig aanbod.

reactie score 0
report reactie
Avatar nickverbakel
wo 31 mrt 2010 17:46

nickverbakel Als het goed is word het ook gefinancierd door Saint-Cloud...
Ik ben er vorig jaar heen geweest en het was supperr!
veel relaxter dan nederland, alles lekker met de franse slag en heerlijk eten!
En daarbij, hotels op loop afstand en lekker vlakbij parijs!
En idd met de kerst kon je kaartjes kopen voor 80 euro..
Beste festival waar ik ben geweest..

Alleen jammer dat vorig jaar Oasis niet kwam optreden, maar toch heb ik nog 15 euro terug gekregen van me kaartje!

reactie score 0
report reactie
Avatar Kwark92
wo 31 mrt 2010 22:11

Kwark92 Dextermaniac schreef:
Kwark92 schreef:
Dextermaniac schreef:
Wauw, Cypress Hill tourt weer in Europa?!

Even mijn ogen openhouden voor een clubshow!


of voor op lowlands?

Heb ze al eerder op een festival gezien :) Super leuk, maar zou ze nu graag eens in een zaaltje zien.

nou, als ze een goed zijn live, dan mogen ze ook wel op lowlands komen! ik heb ze nog nooit gezien, maar lijkt me tof! en ik hoop voor jou dat ze ook ergens in een zaaltje staan =]

reactie score 0
report reactie
Avatar jeroensiep
vr 14 feb 2014 11:13

jeroensiep nickverbakel schreef:


Alleen jammer dat vorig jaar Oasis niet kwam optreden, maar toch heb ik nog 15 euro terug gekregen van me kaartje!
Dat was in 2009 lijkt me. Blij dat ik ze op Werchter heb gezien dat jaar.

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?