Festivalinfo Kalender 2011/2012: nu te bestellen!

Door RobZ op 31 maart 2011 - 17:35 1 De iglotentjes en gaspitjes kunnen weer van zolder worden gehaald, want eind april gaat het festivalseizoen 2011/2012 officieel beginnen met Paaspop. Voor onze bezoekers begint het jaar dan ook niet in januari, maar pas met Pasen in april. En om het voor onszelf en anderen enigszins behapbaar te houden, hebben we voor de vierde keer besloten een heuse festivalkalender te laten drukken!

Onze kalender staat vol met prachtige concert- en festivalfoto’s. Deze foto’s zijn vanzelfsprekend allemaal door Festivalinfo.nl en Podiuminfo.nl medewerkers gemaakt. Voor het gemak hebben we alvast een aantal grote festivals op de kalender aangegeven.

We hebben zo veel kalenders laten drukken dat jij er weer een (of meerdere) bij ons tegen kostprijs kunt bestellen. Je krijgt dan de kalender op dik papier met ringband thuisgestuurd. Maar als je de kalender liever zelf uitprint, be our guest!! Maar let op: met een normaal huis, tuin en keuken printer ben je waarschijnlijk duurder uit, dan als je de kalender gewoon bestelt (Zie deze bron). Verder weten we zeker dat de gedrukte kalender er een stuk beter uitziet.

Hier kan je onze festivalkalender vinden (om zelf uit te printen of alvast kritisch te bekijken (*.pdf)):
- Voorkant
- Voorwoord
- April 2011
- Mei 2011
- Juni 2011
- Juli 2011
- Augustus 2011
- September 2011
- Oktober 2011
- November 2011
- December 2011
- Januari 2012
- Februari 2012
- Maart 2012

Ben je geïnteresseerd? Voor 4 euro per kalender + 2 euro verzendkosten (voor België 3,50 euro) ligt de kalender, die bij elke festivalfanaat aan de muur hoort te hangen, over een paar dagen bij jou thuis. Als je meerdere kalenders wilt bestellen, dan betaal je per twee stuks eenmaal verzendkosten. Da's echt geen geld als je het ons vraagt. Daar kan je tegenwoordig op een festival zeker geen broodje falafel/shoarma voor eten. Laat staan een rondje bier halen of (festival)merchandise kopen.

Om de kalender te bestellen stuur je een email naar contact@festivalinfo.nl (met als mail-onderwerp: Festivalkalender). In deze e-mail zet je je adresgegevens en hoeveel kalenders je wilt bestellen. Wij sturen je dan onze bankgegevens en een code. Als het geld onder vermelding van die code bij ons binnen is, dan doen wij je kalender op de post.

Dit soort nieuws elke week in je mailbox?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



PeterDoherty

PETER DOHERTY E.A NAAR FEEST IN HET PARKDe namen Peter Doherty, Capleton, Gabriel Rios, Dj Hype ft. Daddy Earl, Shy...

paaspop2010news.jpg11

WINNEN: 3X2 KAARTEN PAASPOP SCHIJNDEL 2011 Paaspop is het decor voor de opening van het festivalseizoen. Meer dan 100...

REACTIES

Avatar Zop
di 05 apr 2011 16:25

Zop Bestelt!
Ben die donald duck kalender op de plee wel weer beu!

 0
Avatar nickert
di 05 apr 2011 18:21

nickert Ook maar 2 vragen zometeen

 0
Avatar Mammon
di 05 apr 2011 18:32

Mammon ook maar eentje besteld:)

 0
Avatar hansjuvefan
di 05 apr 2011 20:16

hansjuvefan Er ontbreken toch wel nog een paar festivals ze

 0
Avatar Angel-a
di 05 apr 2011 20:57

Angel-a "Voor het gemak hebben we alvast een aantal grote festivals op de kalender aangegeven."

Een aantal is niet allemaal, dus er zullen er altijd een paar missen :)

 0
Avatar MasterOfPuppets
di 05 apr 2011 23:22

MasterOfPupp.. Vooral dat dikke meisje op de april-pagina. Erg mooi.

 0
geen avatar
wo 06 apr 2011 01:40

vidaloca Hier op de site staat toch ook alles!

 1
Avatar jeroenstick
wo 06 apr 2011 13:40

jeroenstick hupatee , besteld

 0
Avatar Guidovm
wo 06 apr 2011 16:59

Guidovm tja er staat meer dan de helft NIET op!

 0
Avatar RobZ
wo 06 apr 2011 17:40

RobZ Guidovm schreef:
tja er staat meer dan de helft NIET op!



De helft van wat?? We hebben per jaar ruim 1500 festivals in de agenda staan. Dat is echt niet op een paar a4tjes te drukken...

en we hebben natuurlijk expres ruimte overgelaten om jouw favo festivals er met de hand tussen te zetten :)

 0
Avatar knakworst
wo 06 apr 2011 17:51

knakworst MasterOfPuppets schreef:
Vooral dat dikke meisje op de april-pagina. Erg mooi.


Oja, misschien kunnen ze op de volgende kalender alleen dunne mensen zetten.
Jezus, waar slaat dat op zeg.

 0
Avatar jeroenstick
wo 06 apr 2011 19:45

jeroenstick wat loop je nou te klagen, wees blij dat ze is met zo'n leuke actie komen, net of er alleen knappe dunnen mensen op festivals komen.

 0
Avatar Zop
wo 06 apr 2011 20:17

Zop Krijg ik voor paaspop nog een kalender in huis??

 0
Avatar Crevan
do 07 apr 2011 12:08

Crevan Hoeveel dagen heeft juli?

 0
Avatar smaaier
do 07 apr 2011 12:10

smaaier hoelang duurt het voor je hier bericht over krijgt als je hem besteld hebt ?

 0
Avatar MasterOfPuppets
do 07 apr 2011 12:27

MasterOfPupp.. jeroenstick schreef:
wat loop je nou te klagen, wees blij dat ze is met zo'n leuke actie komen, net of er alleen knappe dunnen mensen op festivals komen.

Dat zou wel een gaaf festival zijn.

 1
Avatar mr_dopehat
do 07 apr 2011 13:15

mr_dopehat MasterOfPuppets schreef:
jeroenstick schreef:
wat loop je nou te klagen, wees blij dat ze is met zo'n leuke actie komen, net of er alleen knappe dunnen mensen op festivals komen.

Dat zou wel een gaaf festival zijn.


Wat een belachelijke reactie..
Wat heb jij tegen mensen die dik zijn en minder knap?

 -1
Avatar Angel-a
do 07 apr 2011 13:18

Angel-a smaaier schreef:
hoelang duurt het voor je hier bericht over krijgt als je hem besteld hebt ?

Zo spoedig mogelijk. Hij wordt waarschijnlijk eind volgende week verstuurd. Hij is dus nog binnen voor Paaspop, wanneer het festivalseizoen officieel begint :-).

 0
Avatar MasterOfPuppets
do 07 apr 2011 15:20

MasterOfPupp.. mr_dopehat schreef:
Wat een belachelijke reactie..
Wat heb jij tegen mensen die dik zijn en minder knap?


Niks, waarom insinueer je dat? Vanuit sociologisch oogpunt lijkt me dat een gave gebeurtenis.

 0
Avatar nickert
vr 08 apr 2011 07:19

nickert 31

 0
geen avatar
vr 08 apr 2011 10:20

Timvanh Beetje jammer dat juli normaal gesproken wel gewoon 31 dagen heeft...

 0
Avatar sneezy
za 09 apr 2011 11:34

sneezy Ziet er weer prachtig uit!!
Ik snap het gejammer van sommigen niet echt... het is tegen kostprijs te koop en ziet toch erg goed uit. Wil je het niet hebben, bestel het dan niet.

 0

REAGEREN

REAGEREN?