Steve Aoki e.a. naar Paaspop

Door Marz667 op 05 januari 2012 - 15:23 1 De Amerikaan Steve Aoki komt naar Paaspop Schijndel. De electro-houser stond eerder op o.a. Pukkelpop, Lowlands, Mysteryland en Dour met een optreden.

Ook de komst van Blaudzun, Rina Mushonga en Roog is bevestigd. De vroegevogelkaarten voor het paasfestival zijn beschikbaar t/m zaterdag 7 januari voor 95 euro inclusief en 85 euro exclusief camping.

Nooit meer belangrijk festivalnieuws missen?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



TV Buddhas1

QUEENSDAY FESTIVAL GEEFT EERSTE NAMEN VRIJZoals elk jaar organiseert Perron55 het Queensday Festival op Koninginnedag....

AmsterdamReggaeFest5

AMSTERDAM REGGAE FESTIVAL TERUG NAAR HMH Na twee uitverkochte edities in de Heineken Music Hall en een uitstapje naar...

REACTIES

Avatar Megalomaniac
do 05 jan 2012 15:41

Megalomaniac Vet

 -1
Avatar SnarfLiono
do 05 jan 2012 15:47

SnarfLiono Paaspop wordt van Lowlands in het klein steeds meer een Lowlandskloon in het net zo groot, moet eens ernstig overwegen of ik nog hier heen wil, ik betaal veel geld mede voor DJ's waar ik niks mee heb en "artiesten" waar ik een gruwelijke hekel aan heb zoals Kane.

 0
Avatar Guidovm
do 05 jan 2012 15:49

Guidovm Moet hij weten!

 -1
Avatar Paultje
do 05 jan 2012 16:11

Paultje Chris Liebing wordt om het jaar ook bekender en laat zich steeds meer zien op grote festivals.

 -1
Avatar Toffolo
do 05 jan 2012 16:15

Toffolo Steve Aoki!

 -1
Avatar jeroensiep
do 05 jan 2012 16:45

jeroensiep SnarfLiono schreef:
Paaspop wordt van Lowlands in het klein steeds meer een Lowlandskloon in het net zo groot, moet eens ernstig overwegen of ik nog hier heen wil, ik betaal veel geld mede voor DJ's waar ik niks mee heb en "artiesten" waar ik een gruwelijke hekel aan heb zoals Kane.
Een Lowlandskloon? Daar snap ik niets van, omdat Paaspop Dj's en bands boekt zijn ze opeens een Lowlands-kloon?

Je betaald toch altijd ook voor de acts die je niet leuk vind? Op Dour staan ook tientallen dubstepdjs's waar ik met een boog omheen loop, maar dan ga ik gewoon naar iets wat me wel interesseert. En ja, Paaspop heeft bands als Kane, Caro Emerald en Guus Meeuwis en andere niet originele namen, maar dat weet je toch van tevoren.

 0
Avatar Zop
do 05 jan 2012 18:59

Zop dat is het gevaar van festivals bezoeken,gewoon met een boog er om heen lopen,doen wij ook.

 1
Avatar SnarfLiono
do 05 jan 2012 20:22

SnarfLiono @jeroensiep: met de Lowlandsvergelijking bedoel ik dat ik het zwaartepunt van Paaspop richting DJ's en dito publiek zie gaan, met mijn andere opmerking bedoel ik dat ik geen boel euro meer wil betalen voor 25% DJ's, 25% crap als Kane en 25% recycle NL rock bands als de Dijk en de Earring, plus die 25% overige hardere rock & metalbands die vast ook wel op Graspop of Fortarock komen.

 0
geen avatar
do 05 jan 2012 20:26

Ineenroes Waarom hebben sommige mensen zo de behoefte om het vooral te laten weten als ze iets NIET leuk vinden?
Steve Aoki kan een heerlijk feestje neerzetten en ik ga genieten!

 0
Avatar tobyhazenberg
vr 06 jan 2012 10:45

tobyhazenberg HALLOOOO... je leeft in Nederland. Is eenmaal een kritisch volk! Maar nu zeik ik over de zeikerds, i'm lovin' it!

 0

REAGEREN

REAGEREN?