Meer muziek en comedy namen op Lowlands

Door Soeperman87 op 21 juni 2007 - 17:19 1 De Revu kon ons vandaag melden dat ook Aux Raus en David Gilmour Girls Lowlands zullen bezoeken voor een optreden. Zie: de site van de Revu

Verder kwam de organisatie van Lowlands net met een uitbreiding van het comedy-programma.

Night of Comedy heeft op het programma staan: De Lama's (was al eerder bekend), Danger Zone, Jason Rouse, Steve Rawlings en Guido Weijers. Comedytrain komt met Doug Stanhope, The Unbookables, Jan Jaap van der Wal (was ook al bekend), Ronald Goedemondt en Arj Barker.



Tent53

LOWLANDS & PUKKELPOP NIEUWSEr is weer wat festivalnieuws uit Biddinghuizen en Hasselt: Lowlands heeft...

LiveEarth_Alert23

LIVE EARTH OOK IN AMSTERDAM Op 7 juli wordt er overal ter wereld uitgebreid stilgestaan bij de...

REACTIES

Avatar Gazzo
do 21 jun 2007 18:47

Gazzo hoe hard moet Lowlands muzikaal onderdoen tgov Pukkelpop?

 0
Avatar Mr_Escapade
do 21 jun 2007 18:53

Mr_Escapade Aux Raus is gaaf. Leuk voor ze dat ze er staan. Maar ik heb ze toch al een aantal keer gezien dus er is nog steeds niets boeiends op LL voor mij.

 0
geen avatar
do 21 jun 2007 18:55

ClapYouHands aux raus :D tof!
eindelijk een naam waar ik blij van word.

 0
geen avatar
do 21 jun 2007 19:02

ClapYouHands aux raus :D tof!
eindelijk een naam waar ik blij van word.

 0
Avatar niesl2
do 21 jun 2007 19:23

niesl2 Aux Raus wil ik nog wel eens zien, leuke toevoeging :)

 0
Avatar Maurice
do 21 jun 2007 19:24

Maurice Aux Raus kan nog wel eens voor een leuk relletje gaan zorgen. Maar De Lama's... als er iets niet leuk is, dan zijn het De Lama's wel. Wat een kinderachtig gedoe...

 0
Avatar eisenherz
do 21 jun 2007 19:34

eisenherz In het begin vond ik de lamas wel leuk maar naar drie afleveringen heb je dat ook wel gezien. In deze nieuwsbericht geen leuke namen voor mij :(!

 0
Avatar soulwax
do 21 jun 2007 20:50

soulwax Ben het met Gazzo eens...maar er is nog tijd om goed te maken of in te halen...

 0
Avatar Roelove!
do 21 jun 2007 22:03

Roelove! Worden de grote namen pas aan het eind bekent gemaakt ofzo? Aux Raus is wel leuk maar David Gilmore Girls is slaapverwekkend...

 0
Avatar bthespoon
do 21 jun 2007 22:22

bthespoon en justice en peter, bjorn en joooooohn!!!

 0
Avatar Jeewee
do 21 jun 2007 22:59

Jeewee @Gazzo: inderdaad, had gedacht dat lowlands zoals de traditie pukkelpop in de affiche toch ietwat zou volgen.. niet dus, had ik niet verwacht en was al helemaal van plan lowlands te gaan.. zit nu wel hard te twijfelen wat ik nu ga doen :/

 0
Avatar gallaba
vr 22 jun 2007 00:25

gallaba Jezus mensen, ten eerste lowlands is nog lang niet klaar met de line-up, en ten 2e lowlands is ''het festival'' waar het niet alleen maar om de muziek draait!!

 0
Avatar gallaba
vr 22 jun 2007 00:29

gallaba Jezus mensen, ten eerste lowlands is nog lang niet klaar met de line-up, en ten 2e lowlands is ''het festival'' waar het niet alleen maar om de muziek draait!!

 0
Avatar Ted de tekkel
vr 22 jun 2007 03:49

Ted de tekkel Inderdaad gallaba! helemaal gelijk, het is het feest van het jaar en die naampjes komen wel joh ik zie echt nog geen 3 alpha headliners

 0
Avatar VivaLaKliko
vr 22 jun 2007 04:08

VivaLaKliko AUX RAUS !!!!!! :P

 0
Avatar Huwanga
vr 22 jun 2007 08:03

Huwanga @ gazzo;; het is ook een cultureel festival, waar je niet alleen om de bands heen moet gaan. lowlands heeft een veel leukere sfeer dan pukkelpop. en mensen die hele tijd zeiken: FALL OUT BOYY!!!! of DONDER OP MET FOB!!! als je fob wilt zie nga je toch lekker naar pukkelpop-.-

 0
Avatar AMBULANT
vr 22 jun 2007 10:34

AMBULANT Hmmm, ik vind Pukkelpop juist meer sfeer hebben. Je mag nog van alles en nogwat de camping op slepen, je kan van de camping af om in het dorp voor NORMALE prijzen eten en drinken (ook alcohol) te kopen het publiek vind ik veel relaxter... Ik ben ik 2000 voor t laatst naar lowlands gegaan omdat ik het steeds beroerder vond. Sinsdien is Pukkelpop mijn favoriet. Helaas heeft een vriend al een LL kaartje gekocht en wil hij graag dat ik er dit jaar ook heen kom... (maar LL is soms net de gouden kooi van MOJO!)

 0
Avatar wokkel
vr 22 jun 2007 10:49

wokkel Gouden Kooi!!

sluit me op... sluit me op

 0
Avatar Menno182
vr 22 jun 2007 15:30

Menno182 Echt weer vete namen :D

 0
geen avatar
vr 22 jun 2007 15:31

dethstar Lowlands...... kom met goede namen :
Queens of the stone age
Manic Street Preachers
The Libertines (primeur)
Linkin Park

 0
Avatar pongolesi
vr 22 jun 2007 17:00

pongolesi AUX RAUS eindelijk weer eens een leuke naam. Van mij mag er op de zaterdag nog het een en ander bij, op de andere 2 is er al meer dan genoeg voor me te zien.

 0
geen avatar
za 23 jun 2007 13:00

xipe tsja... veel groepen die ik heel graag zou zien, zoals Felix, Hanna Hukkelberg, Von Sudenfed staan al wel op de PP affiche maar (nog?) niet op de LL lijst...
Ik hoop dat het allemaal nog iets leuker wordt. hoewel ik het toch best al een heel goede line-up vind worden..!

 0
Avatar haarbal
za 23 jun 2007 13:58

haarbal hakken op aux raus voor het leven

 0
Avatar Jacqimo
za 23 jun 2007 18:02

Jacqimo de lama's komen .. en dan beniker niet ..
fuckers

 0
Avatar Jort
zo 24 jun 2007 13:36

Jort can't wait,! maar er moeten ECHT GROTERE NAMEN komen! een vleugje emo/punk mag er wel meer bij. o.a. bullet for my valentine, taking back sunday, the use, iig in die richting kwa bands ;)

 -1

REAGEREN

REAGEREN?