Eerste namen TMF Awards

Door limma op 12 september 2007 - 15:44 1 De eerste namen van de 12e editie van de TMF Awards zijn bekend.
Kaiser Chiefs, Within Tempation en Enrique Iglesias zullen op 27 oktober in de Heineken Music Hall waar het evenement gehouden wordt, optreden. Kaiser Chiefs treden op 14 en 15 november ook op in de Heineken Music Hall, met Silversun Pickups en Jakobinarina. Voor 15 november zijn nog kaarten te koop.

Ga jij naar de TMF Awards zet het in je agendainfo.



Noorderslag/Eurosonic31

EEN RECORDAANTAL BANDS EN ARTIESTEN OP...Een recordaantal van 2117 bands en artiesten komen er naar...

Sinterklaas.jpg23

FEEST VAN SINTERKLAAS ZES KEER IN AHOY Theatershow Het Feest van Sinterklaas is dit jaar zes keer te zien in Ahoy...

REACTIES

Avatar CalibanFan
wo 12 sep 2007 15:49

CalibanFan kijk da begint al met bekende artiesten, mooi:)

 0
Avatar Guzman
wo 12 sep 2007 15:58

Guzman Jaa dat is echt leuk hoor ! ik zit alleen niet op de TMF awards te wachten

 -1
Avatar Georia
wo 12 sep 2007 16:26

Georia Dat lijkt me dus niks aan. De artisten zouden dan wel boeiend kunnen zijn, maar ze spelen een paar nummers en dat is 't. Dan ga ik nog liever naar een los concert.

 0
Avatar Siego
wo 12 sep 2007 16:36

Siego het prototype TMF kijker kent dan ook alleen de hits heh... die zitten bij de Kaiser Chiefs alleen te wachten op Oh My God en Ruby, daarna gaat het ze vervelen omdat ze verder niks kennen.

 1
Avatar jos_theboss22
wo 12 sep 2007 16:44

jos_theboss22 een leuke begin. alleen wt staat hier zowat elk jaar.

 -1
Avatar Diny
wo 12 sep 2007 17:30

Diny WT heeft in 2005 voor het laatst opgetreden bij de TMF Awards, In ahoy.. Was ik toevallig bij :p Dat was ook meteen de laatste keer, Ik ga er nu alleen maar heen als het gratis is :p
Wel leuke namen ^^

 0
Avatar iezZ
wo 12 sep 2007 17:43

iezZ 'aaaaaaaaight' Ik vind die Enriekie igleesias wel wat hebbenXD ^^

 -1
Avatar BuTT
wo 12 sep 2007 18:55

BuTT Wa ne zever, geef mij maar I Love Techno in Gent. Underworld, Justice, Goose, Dave Clarck, The Klaxons, Trentemøller, digitalism, Marco Bailey, Rush, Erol Alkan, Felix da Housecat, MSTRKRFT, ... 10 November! www.ilovetechno.be , tot dan

 -1
geen avatar
wo 12 sep 2007 19:14

matke57 die kenne wrs oh my god nog ni eens wrs wek het slechte " everything is average nowadays"

 -1
Avatar Spike13
wo 12 sep 2007 20:23

Spike13 matke57 schreef:
die kenne wrs oh my god nog ni eens wrs wek het slechte " everything is average nowadays"


WTF?!?!?!

 1
geen avatar
wo 12 sep 2007 20:31

Dutchertine BuTT schreef:
Wa ne zever, geef mij maar I Love Techno in Gent. Underworld, Justice, Goose, Dave Clarck, The Klaxons, Trentemøller, digitalism, Marco Bailey, Rush, Erol Alkan, Felix da Housecat, MSTRKRFT, ... 10 November! www.ilovetechno.be , tot dan


geef mij dat ook maar.

leuke namen maar ik hoef er niet heen hoor.

 0
Avatar takusam
do 13 sep 2007 09:07

takusam Belgs line-up ziet er een stukkie bter uit

Wtihin Temptation, Mutya Buena, Tokio Hotel (alhoewel je die kan miss als kiezpijn), Clouseau, Lumidee, Zornik, Milow, Milk Inc. en GOOSE!


Maar alsnog geef mij maar I llove techno

 0
Avatar jos_theboss22
do 13 sep 2007 13:44

jos_theboss22 matke57 schreef:
die kenne wrs oh my god nog ni eens wrs wek het slechte " everything is average nowadays"


waar heb jij nederlands geleerd

 -1
geen avatar
do 13 sep 2007 14:36

Kristtothemax jos_theboss22 schreef:waar heb jij nederlands geleerd

Limburg of Belgie zo te zien

 -1
Avatar dimitrivicious
do 13 sep 2007 23:34

dimitrivicious takusam schreef:
Belgs line-up ziet er een stukkie bter uit

Wtihin Temptation, Mutya Buena, Tokio Hotel (alhoewel je die kan miss als kiezpijn), Clouseau, Lumidee, Zornik, Milow, Milk Inc. en GOOSE!


Maar alsnog geef mij maar I llove techno
gewoon iemand die een belgisch dialect niet op een deftige manier in een zin kan schrijven.

 0
geen avatar
vr 14 sep 2007 15:39

matke57 jos_theboss22 schreef:
matke57 schreef:
die kenne wrs oh my god nog ni eens wrs wek het slechte " everything is average nowadays"


waar heb jij nederlands geleerd

sorry dat ik een woord fout getypt had eh en ik vind " everything is average nowadays" niet zo slecht maar wel ver onder het niveau van bijna alle liedjes van de eerste cd.

 0
Avatar wishmaster
za 15 sep 2007 01:24

wishmaster Lijkt me sterk dat ik hier aanwezig ben.

 0
Avatar Bubbie
za 15 sep 2007 18:58

Bubbie Er zijn geen kaarten te koop =|
Je kunt ze alleen maar winnen..

 0
Avatar CalibanFan
di 18 sep 2007 12:14

CalibanFan iezZ schreef:
'aaaaaaaaight' Ik vind die Enriekie igleesias wel wat hebbenXD ^^


en ik dan:-P

 0
Avatar bas.assink
do 20 sep 2007 19:53

bas.assink Op de een of andere manier vind ik het jammer dat de Kaiser Chiefs zich hier voor lenen. Voor de publiciteit hoeven ze het niet te doen en om nou te zeggen dat het zo speciaal is om daar te staan... Jensen was dit jaar ook al niet echt tof met de Chiefs.

 0

REAGEREN

REAGEREN?