AC/DC, Muse, Foo Fighters en ander nieuws rond Download Festival

Door Marz667 op 21 september 2007 - 16:55 1 Festival directeur Stuart Galbraith (Download Festival) heeft aan NME bekend gemaakt dat hij de bands AC/DC, Muse en the Foo Fighters wilt boeken als headliners voor zijn festival in 2008. Ook werd bekend gemaakt dat er Download Festival's gaan komen in twee andere landen.

Komt het festival naar Nederland in 2008? Komen Muse, AC/DC en the Foo Fighters ook onze festivals headline? Festivalinfo zal z.s.m. deze vragen beantwoorden!



Refreshing Mowtown6

WINNEN: 2X1 KAARTEN REFRESHING MOTOWN28 September vindt in de Westergasfabriek te Amsterdam Refreshing Motown...

Vlag Belgie8

TMF ORGANISEERT GRATIS FESTIVAL IN HASSELT Als voorsmaakje voor de TMF Awards, die plaatsvinden op zaterdag 13 oktober...

REACTIES

Avatar Barts
vr 21 sep 2007 17:02

Barts Download in nederland zou wel erg vet zijn. en dan die bands!

 0
Avatar Cam
vr 21 sep 2007 17:03

Cam Download in NL zou zeker vet zijn! Hopelijk laten ze dan wel Muse thuis!

 -1
Avatar Beuzel
vr 21 sep 2007 17:07

Beuzel Laat dat festival maar komen!!
Bands zijn in iedergeval goed!!

 0
Avatar Marz667
vr 21 sep 2007 17:10

Marz667 Ben benieuwd of Pinkpop wéér Muse zou boeken wanneer ze de mogelijkheid krijgen..

 0
Avatar Miesjel
vr 21 sep 2007 17:14

Miesjel JA! Kom maar hierheen met AC/DC =)

 0
Avatar JayKay
vr 21 sep 2007 17:16

JayKay vet! enne weer muse op pinkpop is niet zo heel erg, ondanks het vele zien van de band werd ik op pinkpop dit jaar weer helemaal weggeblazen door ze!

 1
Avatar Chimey
vr 21 sep 2007 17:28

Chimey Ik denk niet dat er een Download in NL komt eigenlijk.

 0
Avatar skabuoy
vr 21 sep 2007 18:11

skabuoy Marz667 schreef:
Ben benieuwd of Pinkpop wéér Muse zou boeken wanneer ze de mogelijkheid krijgen..
Vast wel. Of ten minste : ik zie de organisatie er wel toe in staat. Het trekt ten slotte tóch volk.

 0
Avatar Bert
vr 21 sep 2007 18:45

Bert OMFG AC/DC eindelijk weer eens naar Europa!!!!!!!!!

 -1
Avatar Bert
vr 21 sep 2007 19:12

Bert oh toch niet zeker. Hij WILT die bands boeken. Weer eens voor niets enthousiast geworden.

 1
Avatar jos_theboss22
vr 21 sep 2007 19:17

jos_theboss22 ac/dc en foo figthers zou ik nog wel een keer wil zien.

 0
Avatar Marz667
vr 21 sep 2007 19:25

Marz667 Bert schreef:
oh toch niet zeker. Hij WILT die bands boeken. Weer eens voor niets enthousiast geworden.

Mja, maar door websites als LAST.FM zijn ze wel al bevestigd.. http://www.last.fm/event/283573 ..Als hij genoeg wilt betalen dan komen ze ook heus wel :D (En pakken meteen wat andere landen mee lijkt me.. )

 0
Avatar Mammon
vr 21 sep 2007 19:37

Mammon laat AC/DC en Muse maar kome:D maar laat de Foo Fighters thuis, Braak braak

Download zal wel naar duitsland gaan en de 2e dan zullen ze nog een keuze hebbe tussen belgie nederland en frankrijk, hoop ik:P

 0
Avatar Marz667
vr 21 sep 2007 20:01

Marz667 Mammon schreef:
laat AC/DC en Muse maar kome:D maar laat de Foo Fighters thuis, Braak braak

Download zal wel naar duitsland gaan en de 2e dan zullen ze nog een keuze hebbe tussen belgie nederland en frankrijk, hoop ik:P

Duitsland, weetniet, super concurrent voor Rock Am Ring en Rock Im Park dan.. Maar sowieso aantrekkelijk voor het Nederlandse publiek dan :)

 0
geen avatar
vr 21 sep 2007 20:03

Dutchertine hopelijk wordt het tweede land Nederland.. maar de Foo Fighters mogen van mij dan thuisblijven

 0
Avatar chiel
vr 21 sep 2007 21:46

chiel Mooi gegeven. Het enige probleem is die datum. Midden in de examenperiode!! en die 2 andere landen zullen schijnlijk juist naéén of op zelfde datum plaatvinden net zoals rock am ring/im park. hopelijk AC/DC op graspop!

 0
Avatar niesl2
vr 21 sep 2007 23:17

niesl2 Marz667 schreef:
Mja, maar door websites als LAST.FM zijn ze wel al bevestigd.. http://www.last.fm/event/283573 ..Als hij genoeg wilt betalen dan komen ze ook heus wel :D (En pakken meteen wat andere landen mee lijkt me.. )

Bij last.fm kan iedereen zomaar iets toevoegen, dus daar zou ik niet op vertrouwen...

Verder acht ik de kans groter dat dat andere land Ierland is ofzo.

Maar deze zomer AC/DC meepakken op een festival is natuurlijk nooit weg!

 0
Avatar kastanjekiller
vr 21 sep 2007 23:19

kastanjekiller jos_theboss22 schreef:
ac/dc en foo figthers zou ik nog wel een keer wil zien.


Me 2

 0
Avatar Smulhook
vr 21 sep 2007 23:32

Smulhook kastanjekiller schreef:
jos_theboss22 schreef:
ac/dc en foo figthers zou ik nog wel een keer wil zien.


Me 2


Me 3 :D

Hopen dat ze in nederland komen!

 0
Avatar E-Clect-Eddy
za 22 sep 2007 03:23

E-Clect-Eddy Download Festival naar Nederland? Yes, please we're British minded.

 0
Avatar wishmaster
za 22 sep 2007 10:18

wishmaster Ah.. Muse? Wanneer nemen ze eens een keer een pauze van 5 jaar ofzo. Dan is het weer intressant! AC/DC zou ik wel erg graag een keer live willen zien!

 0
Avatar eric_maiden
za 22 sep 2007 12:08

eric_maiden zou wel heel gaaf zijn!
Vooral AC/DC zou ik echt heel erg graag willen zien!

 0
Avatar Rockin_Ant
za 22 sep 2007 12:12

Rockin_Ant AC/DC!!! dat zou echt te vet wezen als die weer gaan touren (en te duur, maar goed:P)

 0
Avatar Marz667
za 22 sep 2007 12:18

Marz667 niesl2 schreef:
Marz667 schreef:
Mja, maar door websites als LAST.FM zijn ze wel al bevestigd.. http://www.last.fm/event/283573 ..Als hij genoeg wilt betalen dan komen ze ook heus wel :D (En pakken meteen wat andere landen mee lijkt me.. )

Bij last.fm kan iedereen zomaar iets toevoegen, dus daar zou ik niet op vertrouwen...
Ja, dat is zeker waar. Daarom is het op Festivalinfo ook niet toegevoegd aan de line-up. :)

 0
Avatar Spike13
za 22 sep 2007 12:56

Spike13 Voor AC/DC neem ik een week vrij als het moet! Nog steeds één van de beste concerten die ik heb gezien (Monsters of Rock 1991)
Doe maar op Fields of Rock.
Van Halen gaat ook weer touren met David Lee Roth. Leuk als headliner op de andere dag.

 0
Avatar jos_theboss22
za 22 sep 2007 13:20

jos_theboss22 mischien dat ze wel naar arrow toe kommen

 0
Avatar MarCOB
za 22 sep 2007 13:36

MarCOB AC/DC moet op Zwarte Cross komen! 8)
Maar ff serieus, Muse, Foo Fighters.. die domineren de headliners de laatste 5 6 jaar, laat ze eens opbokken plz.

 0
Avatar camej
za 22 sep 2007 14:26

camej Zeker niet!! Laat ze maar komen.. Vooral MUSE

 0
Avatar Musiquefreak
za 22 sep 2007 15:25

Musiquefreak Kom maar op !

 0
Avatar metaalerik
za 22 sep 2007 15:56

metaalerik AC/DC, aaaaaaah als ze dat voor elkaar krijgen ga ik zo hard naar Download! Tenzij ze besluiten Download ook naar Nederland te verplaatsen, wat ik ook totaal geen probleem zou vinden.
-----
@Chiel: AC/DC op graspop zit er niet in. Ze willen deze mannen niet boeken omdat het de grootste hardrock band aller tijde is en als ze die boeken zou het de jaren daarna alleen maar bergafwaarts gaan. Dit las ik op het graspop forum.

 0
Avatar Obey-Your-Master
za 22 sep 2007 17:25

Obey-Your-Ma.. haha ja hij WIL AC/DC... succes.. maar als het gebeurt ben ik er zeker!! =D andere 2 boeie me nix..

 0
Avatar Obey-Your-Master
za 22 sep 2007 17:27

Obey-Your-Ma.. Marz667 schreef:
Bert schreef:
oh toch niet zeker. Hij WILT die bands boeken. Weer eens voor niets enthousiast geworden.
Op last.fm word zoveel bevestigd wat niet waar is...
Mja, maar door websites als LAST.FM zijn ze wel al bevestigd.. http://www.last.fm/event/283573 ..Als hij genoeg wilt betalen dan komen ze ook heus wel :D (En pakken meteen wat andere landen mee lijkt me.. )

 0
Avatar chiel
za 22 sep 2007 19:58

chiel @ metaalerik. Niet alles geloven wat ze op dat forum zeggen. De organisatie wil al zolang AC/DC aantrekken.
En er zijn grotere bands als AC/DC hoor. Waarvan er alreeds een paar op graspop zijn geweest! Judas Priest, Gn'R, Ozzy osbourne, Black Sabbath. Ze zouden niet misstaan op de affiche volgend jaar samen met Van Halen & Led Zeppelin!! Graspop zal altijd zijn status behouden als een zeer goed georganiseerd festival met een zeer sterke line-up. Daar komt altijd volk op af.

 0
geen avatar
zo 23 sep 2007 00:52

zztoppie foofighters? muse{um}? doe dan maar ACDC +ZZTOP dat is meer dan genoeg

 0
geen avatar
zo 23 sep 2007 00:55

zztoppie ACDC dat lukt nooit moet je even naar de achterhoek bellen

 0
geen avatar
zo 23 sep 2007 03:35

EmielM Duitsland en Spanje, let op mijn woorden..

 0
Avatar Megalomaniac
zo 23 sep 2007 13:46

Megalomaniac Foo Fighters, ie waren eigelijk best heel erg goed op LL05, Download festival naar Nederland Hmm in UK is een kaartje 207 euro he (; ACDC, nou doe mij Muse dan maar (:

 0
Avatar Mr_Escapade
zo 23 sep 2007 14:10

Mr_Escapade AC/DC mag wel eens op een festival komen, geen zin om kapitalen uit te geven aan een concert van hun (vorige keer 80 euro voor een plaats, mij niet gezien!)

 0
Avatar skabuoy
zo 23 sep 2007 16:16

skabuoy EmielM schreef:
Duitsland en Spanje, let op mijn woorden..
ik zit er nu zo een tijdje naar te kijken... maar er gebeurt niets? :-P

 0
Avatar 2410marc
zo 23 sep 2007 22:21

2410marc Wegblijven aub. We hebben in ons landje en in Belgie en Duitsland al een overkill aan festivals. ACDC en FooFighters zijn gaaf hoor, maar we zullen door mojo wel weer uitgeknepen worden met deze bands op een Arrow of Fields.

 0
Avatar CalibanFan
ma 24 sep 2007 12:15

CalibanFan zijn grote namen

 0
Avatar skabuoy
ma 24 sep 2007 15:40

skabuoy 2410marc schreef:
Wegblijven aub. We hebben in ons landje en in Belgie en Duitsland al een overkill aan festivals.
Hoe kun je nu last hebben van een overkill aan festivals? 't Is bij mijn weten niet verplicht om erheen te gaan en meer dan één tegelijk kun je niet bezoeken.

 0
Avatar kickass_me
ma 24 sep 2007 15:47

IngeVogels Hell yeah

 0
Avatar DRL#
ma 24 sep 2007 18:57

DRL# wauw. AC/DC. Die wil ik wel eens zien. Foo Fighters trouwens ook.

 0
geen avatar
di 25 sep 2007 09:11

dikkie Mr_Escapade schreef:
AC/DC mag wel eens op een festival komen, geen zin om kapitalen uit te geven aan een concert van hun (vorige keer 80 euro voor een plaats, mij niet gezien!)

Na mijn weten, was laatse keer dat ac/dc hier was nog in gulden tijperk een to was kaartje zeker geen 160 gulden. Zoals je hier zeg was 45 gulden uit mijn hoofd.

 0
Avatar Kwadi
wo 26 sep 2007 01:38

Kwadi Maakt neit uit waar AC/DC speelt, als het in mijn macht ligt, zorg ik dat ik ze zie.

 0
Avatar Kriztel
wo 03 okt 2007 16:12

Kriztel Muse Muse Muse!!
Alsjeblieft, kom naar Nederland.
Wat kosten gemiddeld kaarten voor dit festival?

 0

REAGEREN

REAGEREN?