Namen Nederlandse acts op TMF Award bekend

Door limma op 03 oktober 2007 - 13:34 1 Met de bekendmaking van Jan Smit is het lijstje Nederlandse acts op de TMF Awards compleet.
Jan Smit is op dit moment één van van de populairste zangers van Nederland en mag volgens TMF zeker niet op het muziekevenement ontbreken.

Andere namen die 27 oktober in de Heineken Music Hall op zullen treden zijn: DI-RECT, Opposites ft. Dio & Willy Wartaal, Within Temptation en Krezip.

Naast binnenlandse acts staan er ook twee internationale acts op het podium. Enrique Iglesias en Kaiser Chiefs zullen die avond de Nederlandse acts vergezellen.

Kaarten voor de TMF Awards zijn dit jaar alleen te winnen. Kijk voor meer informatie hierover op de website van TMF



statexnewforms2

STATE-X NEW FORMS FESTIVAL BOEKT OOK MOTORPSYCHOMotorpakken aan en helm op, want het State-X New Forms Festival heeft zojuist...

Welcome to the Fabulous side of life7

EERSTE EDITIE FABULOUS FESTIVAL Zaterdag 1 december zal het hart van de dance liefhebber sneller gaan...

REACTIES

Avatar wishmaster
wo 03 okt 2007 14:07

wishmaster Zo, had ik niet verwacht die namen.

 0
Avatar Georia
wo 03 okt 2007 14:12

Georia Jammer dat het ze niet betere artiesten kunnen krijgen. Maarja logisch het is niet de mtv....

 -1
Avatar Marz667
wo 03 okt 2007 14:37

marz667 Dom Lomp & Famous? Wie zijn dát nou weer..

 0
Avatar Stofje
wo 03 okt 2007 14:45

Stofje marz667 schreef:
Dom Lomp & Famous? Wie zijn dát nou weer..

Ruby Ruby Ruby komt toch ook?

 0
Avatar Stofje
wo 03 okt 2007 14:48

Stofje Anyway, aangepast.

 0
Avatar jos_theboss22
wo 03 okt 2007 15:21

jos_theboss22 staan toch een aantal leuke namen tussen.

 0
Avatar Miesjel
wo 03 okt 2007 15:31

Miesjel En natuurlijk zou TMF niet TMF zijn, als je gewoon kaartjes zou kunnen kopen.

Uiteraard moet je veel te veel geld uitgeven aan producten van hun sponsors om kans te kunnen maken op een kaartje..

Nee dankje

 0
Avatar limma
wo 03 okt 2007 16:12

limma Stofje schreef:
marz667 schreef:
Dom Lomp & Famous? Wie zijn dát nou weer..

Ruby Ruby Ruby komt toch ook?

Haha. Ik las duidelijk ergens over heen.. Thanks!

 0
Avatar Soeperman87
wo 03 okt 2007 17:28

soeperman87 Bieren op Kaiserc Chiefs en bieren op 'ik lig gebroken in mijn bed...' - heerlijk toch?
TMF got the power!

 0
Avatar skabuoy
wo 03 okt 2007 17:31

skabuoy Ik zou Jan Smit wel eens live willen zien. Gewoon om te zien wat-ie live doet om zijn reputatie van 'één van van de populairste zangers van Nederland' waar te maken.

 0
Avatar Stofje
wo 03 okt 2007 17:41

Stofje skabuoy schreef:
Ik zou Jan Smit wel eens live willen zien. Gewoon om te zien wat-ie live doet om zijn reputatie van 'één van van de populairste zangers van Nederland' waar te maken.

Ik heb een paar maanden geleden Jantje Smit live mogen zien. "Jammer" dat Yolanthe goed zichtbaar naast het podium op een stoel zat, dus echt gezien heb ik het niet... :P.

 0
Avatar MarCOB
wo 03 okt 2007 17:53

MarCOB Ik zet er zo 20 op dat de Kaiser Chiefs die award winnen waarvoor ze zijn genomineerd met Ruby. Allemaal doorgestoken kaart.

 0
Avatar _sannesanne
wo 03 okt 2007 20:06

_sannesanne Idd, de grote namen uit het buitenland winnen namelijk altijd toevallig de awards...

 0
Avatar CalibanFan
wo 03 okt 2007 20:18

CalibanFan ja wel echt grote namen he, maar ja niet echt boeiend

 0
Avatar E-Clect-Eddy
wo 03 okt 2007 20:43

E-Clect-Eddy playing it safe = boring

 0
Avatar niesl2
wo 03 okt 2007 20:47

niesl2 :-o geen Marco Borsato?

 0
Avatar takusam
wo 03 okt 2007 21:05

takusam Dit is nou niet echt een ,,ik wil hier heen'' evenement...

 0
Avatar skabuoy
wo 03 okt 2007 22:30

skabuoy Als ik kaartjes hiervoor kreeg, zou ik toch zeker gaan. Maar ik ben iemand die zoveel mogelijk verschillende indrukken (binnen bepaalde marges) wil opdoen.

 0
Avatar bigestmidgetnthegame
vr 12 okt 2007 15:25

bigestmidget.. ik vind er geen een leuk:P
maar als ik kaarjes zou krijgen,zou ik wel gaan, wel vet om een keer bij te zijn toch

 0
Avatar Kanakoo
za 20 okt 2007 23:38

Kanakoo ahahaha idd, geen marco borsato ja
vorig jaar zei hij toch dat iemand anders een keer de award voor beste zanger moest winnen? nou ik wed dat Jantje Smit de award krijgt dit jaar :') lol

 0

REAGEREN

REAGEREN?