Dionne Warwick voor 50+ in Jaarbeurs

Door Marz667 op 14 november 2007 - 01:58 1 Zangeres Dionne Warwick treedt 7, 8 en 9 december in de Jaarbeurs in Utrecht op tijdens de zogenoemde Proms van omroep MAX - een Nederlandse publieke omroep voor mensen van ouder dan 50 jaar.

De Amerikaans zangeres is vooral bekend door haar werk met de songwriters en producers Burt Bacharach en Hal David.



Podiuminfo / Festivalinfo Live Reviews9

REVIEWS: DEVENDRA BANHART, THE FRAY, LONDON CALLINGHet is weer volop winter, en dat betekend dat we te maken hebben met veel...

Vuurwerk10

KANE OPENT 2008 MUZIKAAL Rockband Kane geeft een concert tijdens de Nieuwjaarsnacht in Rotterdam. De...

REACTIES

Avatar timx
wo 14 nov 2007 05:29

timx ik wist niet dat er ook 50 plussers op deze site zitten

 0
Avatar Marz667
wo 14 nov 2007 10:10

Marz667 timx schreef:
ik wist niet dat er ook 50 plussers op deze site zitten

Lijkt me dat je jonger dan dat ook wel naar binnen mag hoor Tim :) Bleek uit een enquete van vorig jaar dat de leeftijden best hoog lopen :D

 0
Avatar Georia
wo 14 nov 2007 12:39

Georia Marz667 schreef:
timx schreef:
ik wist niet dat er ook 50 plussers op deze site zitten

Lijkt me dat je jonger dan dat ook wel naar binnen mag hoor Tim :) Bleek uit een enquete van vorig jaar dat de leeftijden best hoog lopen :DIk ben wel benieuwd naar die resultaten ^^

 0
Avatar Soeperman87
wo 14 nov 2007 14:37

Soeperman87 timx schreef:
ik wist niet dat er ook 50 plussers op deze site zitten


Mijn vader: 'frensonic'. Een echte rocker van 51. ;)

 0
Avatar Marz667
wo 14 nov 2007 15:01

Marz667 Soeperman87 schreef:
timx schreef:
ik wist niet dat er ook 50 plussers op deze site zitten

Mijn vader
De mijne ook, haha :D Maar het is dan ook de beginpagina bij iedereen waar ik ooit achter de computer heb gezeten..

 0
Avatar Miesjel
wo 14 nov 2007 15:18

Miesjel Ben ik de enige hier die zich afvraagt wat dat plaatje van sinterklaas hier mee te maken heeft?

 0
Avatar Rockolinde
wo 14 nov 2007 15:50

Rockolinde Miesjel schreef:
Ben ik de enige hier die zich afvraagt wat dat plaatje van sinterklaas hier mee te maken heeft?


Nee, want ik vroeg me dat ook net af ^^

 0
Avatar Angel-a
do 15 nov 2007 00:24

Angel-a 50+ ====> sinterklaas? Dat is de enige link die ik kan leggen hehe. Maaaar deze schrijver heeft niet goed opgelet, want 7-8-9 december, is sinterklaas al weer foetsie!

 0
Avatar Soeperman87
wo 21 nov 2007 12:08

Soeperman87 Omroep MAX heeft natuurlijk een behoorlijk hoog Sinterklaas-ouwe-tenenkaas gehalte... So, you know?!

 0

REAGEREN

REAGEREN?