Enschede belt Kane, Di-rect en Leaf af

Door J_anna op 29 augustus 2008 - 10:37 1 De eerste editie van de Enschede Pleinconcerten, een reeks concerten op het Heekplein in Enschede, zou afgetrapt worden door drie grote namen: Kane, Di-rect en Leaf.
Zou, want de organisator Enschede City of Events heeft het evenement op donderdag 28 augustus afgelast. De voorverkoop van de kaarten ging niet hard genoeg.

Voor de mensen die al een kaartje hadden gekocht krijgen hun geld terug. Wie een gratis entreeticket had gewonnen, kan de kaartjes verscheuren.



verslagennews.gif

NIEUWE FESTIVALVERSLAGEN OP FESTIVALINFOHelaas, de festivaldrukte is voor een groot deel alweer (bijna) ten einde....

The Rhythm The Rebel6

WINNEN 5X2 KAARTEN THE RHYTHM,THE REBEL FESTIVAL Zwolle is hiphopstad nummer één en het enige wat nog ontbrak was een groots...

REACTIES

Avatar AMBULANT
vr 29 aug 2008 11:18

AMBULANT ach.. wat jammer.. Eerst de TMF Awards en nu dit...

De toekomst ziet er treurig uit voor dit soort bands...

(snik)

 0
geen avatar
vr 29 aug 2008 11:21

Ralphie Gelukkig hebben we Appelpop nog!

 0
geen avatar
vr 29 aug 2008 11:30

kingkong misschien beginnen mensen verstandig te worden en smaak te ontwikkelen

 1
Avatar lowlander03456
vr 29 aug 2008 13:10

lowlander03456 Er zullen altijd meisjes van 12/13 jaar zijn die allemaal vooraan willen staan bij dit soort bandjes. En een kaartje krijgen van hun ouders.
Jammer voor de organisator, moet ie zn vakantie nog even uitstellen...

 0
Avatar jos_theboss22
vr 29 aug 2008 13:21

jos_theboss22 best logisch er zijn zat festival met z'n soort line-up.

 0
Avatar qmariek
vr 29 aug 2008 13:51

qmariek Afgelopen zaterdag stond Di-rect gratis in Hengelo (en Di-rect staat elk jaar wel ergens in de buurt gratis), Kane staat elk jaar voor 25 euro in Rijssen, en voor Leaf betaald niemand. Logisch dat er geen kaarten van bijna 30 euro worden verkocht :)

 0
geen avatar
vr 29 aug 2008 14:34

Hoofddwaas Ok dat vind ik dus echt lullig. Vooral omdat woensdag nog vrolijk kaarten uitgedeeld werden. (waar ik er dus ook 1 van heb en er dus best zin in had)

 0
Avatar Paralyzed
vr 29 aug 2008 15:25

Paralyzed Jammer, had best leuk kunnen worden. Maarja, €27,50 damn, dat had ik er ook niet voor over. Vooral voor deze bands, die je nog vaak genoeg ergens kan zien (vaak zelfs gratis).

 0
Avatar renske23
zo 31 aug 2008 12:47

renske23 was er eindelijk een beetje een goede line-up voor een activiteit in enschede; gaat het niet door :s
vond het een goed initiatief om enschede wat te laten feesten, maar voor 30 euro... ga idd ook naar appelpop waar ik dan dus al 2/3 van de artiesten gratis zie :D

 0
Avatar parabool
zo 31 aug 2008 20:08

DIKKEGEK qmariek schreef:
Afgelopen zaterdag stond Di-rect gratis in Hengelo (en Di-rect staat elk jaar wel ergens in de buurt gratis), Kane staat elk jaar voor 25 euro in Rijssen, en voor Leaf betaald niemand. Logisch dat er geen kaarten van bijna 30 euro worden verkocht :)



inderdaad, ontzettend stomme line-up

 0
Avatar Nvl8
di 02 sep 2008 16:36

Nvl8 Als je daar dan ook nog bij meld dat zaterdag summer square is waar je leaf, voicst, mala vita, the girls en DJ Jean gratis kunt zien.

Dan Di-rect gratis op marktplein in hengelo. En Kane heeft iedereen toch wel een keer gehad. Best een wonder dat er al kaarten verkocht zijn

 0

REAGEREN

REAGEREN?