KoRn, Kamelot en meer op Sonisphere

Door fresh77 op 27 februari 2009 - 12:43 1 Sonisphere bevestigt vandaag de komst van KoRn, Pendulum, Kamelot, The Sword en Down. Hiermee is het programma van het eendaags festival rond.

Eerder werd al bekend dat onder andere Metallica en Slipknot op het festival spelen. Het festival vindt plaats op 20 juni, een kaart kost 75 euro. De voorverkoop is inmiddels gestart.

Nooit meer belangrijk festivalnieuws missen?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



Fortarock nieuws23

NIEUW FESTIVAL IN NIJMEGEN: FORTAROCKFortarock is in Nijmegen ondertussen een bekend begrip geworden, door de...

moshmeetingnewss.jpg2

WINNEN 3X2 KAARTEN MOSH MEETING FESTIVAL Voor het vierde achtereenvolgende jaar zal in maart het Mosh Meeting festival...

REACTIES

Avatar pikhaak
vr 27 feb 2009 12:50

pikhaak teringtieten....

mooie line up....:O

 0
Avatar Withiance
vr 27 feb 2009 12:55

Withiance Zuig toevoegingen: de beste namen zaten in het eerste blok. Ik verwachte zoals in de UK: Machine Head, Alice in Chains, Thin Lizzy... Niet Down of Kamelot...

 0
Avatar Bert
vr 27 feb 2009 12:56

Bert Down is geweldig. De rest boeit totaal niet. Maar goed we hadden al Metallica, Mastodon en Lamb of God. Het was al bekend dat Machine Head niet zou komen omdat ze al ergens in Spanje staan die dag.

 0
Avatar ErikLuyten
vr 27 feb 2009 12:56

punkr _O_ _O_ _O_ _O_ DOWN _O_ _O_ _O_ _O_

 0
Avatar thelastcursade
vr 27 feb 2009 12:57

thelastcursade Jammer dat Machine Head dr niet bij zit maar zeker wel lekkere lune-up!

 0
Avatar Henkendehenk
vr 27 feb 2009 13:00

Henkendehenk Had beter gekunt! KoRn is jeugdsentiment, Down is wel interessant. Maar we hadden idd Metallica, Lamb of God en Slipknot al;) daarvoor had ik me kaartje al gekocht!

 0
Avatar Spicy_McHaggis
vr 27 feb 2009 13:05

Spicy_McHaggis Pendulum, kamelot , ...
prachtige name ... alleen nie normaal slechte datum voor da festival ... helaas

 0
Avatar Hypi
vr 27 feb 2009 13:07

Hypi Meh voor mij is het dus alleen Metallica, Slipknot, Lamb of God, Pendulum en KoRn de rest word gewoon achtergrond muziek.

 0
Avatar Bert
vr 27 feb 2009 13:09

Bert Er zal wel weer gigantisch veel bloed uit mn oren komen als Slipknot speelt. Spelen ze nog steeds zo fuckin hard en is het nog steeds verschrikkelijk afgemixt live?

 0
Avatar Yvonn
vr 27 feb 2009 13:14

Yvonn Pendulum!!!

maar heb mn kaartje toch al!
wordt zeker vet :D

 0
geen avatar
vr 27 feb 2009 13:16

kempie Hoop niet dat dit betekend dat al deze namen ook naar werchter komen.

Vindt het leuk om Metallica weer eens te zien, maar de rest vindt ik bagger. Werchter is een meer mainstream festival dus hoop maar dat ze niet een contract hebben gesloten om het hele sonic sfeer circus aan de line up toe te voegen.

 0
geen avatar
vr 27 feb 2009 13:24

kempie Faith no More da's meer iets om aan de line up van werchter toe te voegen.

 0
Avatar rfhjans
vr 27 feb 2009 13:48

rfhjans Wow Down, had het al wel verwacht en gehoopt! Hoopte eigenlijk ook op Anthrax, maar helaas...

 0
Avatar laupie-666
vr 27 feb 2009 13:55

laupie-666 nou ik vind het niet echt boeiend..
The sword, ken ik niet.. zie ik al in Ahoy,
Pendulum leuk, maar vraag me af of die hier wel bij passen.
Korn vind ik gewoon niks aaan.
Kamelot, ja wel grappig, niet boeiend
Down ken ik (nog) niet..
niet waar ik op hoopte, maar goed kom toch voor metallica

 0
Avatar 7WORDS
vr 27 feb 2009 14:03

7WORDS jeugdsentiment, down, pendulum, metallica, kwijl! =D

 0
Avatar Chimey
vr 27 feb 2009 14:04

Chimey Misschien moet ik alsnog gaan voor een dosis jeugdsentiment

 0
Avatar Blackie
vr 27 feb 2009 14:35

Blackie Had wel wat interessantere namen verwacht dan deze 5.
Maar dat mocht dus niet baten...
Pendulum en Down zijn wel leuke toevoegingen...

 0
Avatar sir-baller
vr 27 feb 2009 14:43

sir-baller de affiche is redelijk goed gevuld voor (maar) 84 euro. Al hadden ze wat mij betreft voor kamelot en the sword samen een grote naam kunnen halen die wat meer tot de verbeelding spreekt bij het grote publiek. Down en Pendulum zijn natuurlijk twee klassekers. Verder denk ik dat pendulum juist prima in dit affiche past, laatste keer dat ik ze zag in tivoli ging het er behoorlijk hard aan toe!

 0
Avatar Thrash_Legion
vr 27 feb 2009 14:49

Thrash_Legion het is zeker het geld waard, maar alsnog andere namen gehoopt (A) Avenged Sevenfold ipv Kamelot :)


Maar wtf... een klassieker?? Pendulum? zo oud zijn ze toch nog niet :P

 0
Avatar sir-baller
vr 27 feb 2009 15:15

sir-baller sorry was in de war met Roni Size. Maar toch een aardige toevoeging, zorgt voor de nodige afwisseling.

 0
Avatar stain
vr 27 feb 2009 15:24

stain vette line up, moet toch maar eens een kaartje zien te krijgen. MUYA!

 0
geen avatar
vr 27 feb 2009 15:27

joyz Twijfel... niet de namen waar ik op had gehoopt, maar op zich geen slechte line up!

 0
Avatar GreenDog
vr 27 feb 2009 15:30

GreenDog Hmm, is nu al rond dus? Opzich wel leuk! Is mijn 80 euro wel waard denk ik..
@ Sir-Baller, jep, met die hit Brown Paper Bag.. Pendulum ook wel gaaf, hopelijk live setje eruit knallen?

 0
Avatar Prowler
vr 27 feb 2009 15:36

Prowler Fucking lijp dat Kamelot komt! Korn is ook wel weer cool om te zien. Ik ben er wel bij!

 0
Avatar Nouk_i
vr 27 feb 2009 16:12

Nouk_i PENDULUM AAAAAAAAH HOE FACKING VET!

 0
Avatar CalibanFan
vr 27 feb 2009 16:24

CalibanFan ok dan haken we dus af, niet boeiend genoeg

 0
Avatar jos_theboss22
vr 27 feb 2009 16:33

jos_theboss22 kamelot is wel goed live, korn viel mij erg tegen op pinkpop 2007
the sword zegt met niks
Down ken ik geen muziek van
en van pendulum snap ik dat ze daar staan.

 0
Avatar Megalomaniac
vr 27 feb 2009 16:33

Megalomaniac Bert schreef:
Er zal wel weer gigantisch veel bloed uit mn oren komen als Slipknot speelt. Spelen ze nog steeds zo fuckin hard en is het nog steeds verschrikkelijk afgemixt live?


Machine Head is harder. Maar Slipknot deed me oren toch ook wel piepen in de HMH :P

 -1
Avatar AMBULANT
vr 27 feb 2009 17:20

AMBULANT Reken maar van misschien dat ik hier wel voor 0% bij ben!

(Bijna onterend voor Down om met deze bijelkaar geharkte bende mee te touren. Zoals eerder gezegd: Alle echte vette namen staan op de andere sonisfeers.)

 0
Avatar darkjustice-drummer
vr 27 feb 2009 17:27

darkjustice-.. tot nu toe dus alleen nog maar kutnamen.. en Metallica!:D

 0
Avatar Tim
vr 27 feb 2009 18:28

Tim vet!

 0
Avatar bartjudo
vr 27 feb 2009 18:56

bartjudo :P beetje trieste line-up:| eerste was wel ok maarja daar zat al mastadon bij en dat is volgens mij egt poep maarja is me mening ik vidn het veel te veel geld dan zou voor metallica slipknot en lamb of god 85 eu geven maar met die poep erbij niks! DX blij dta ik nie ga al is kamelot nog leuke opvulling maarja is het nowu zo moeilijk 8 goede degelijke namen neer te zetten op 1 dag

 0
Avatar Obey-Your-Master
vr 27 feb 2009 18:57

Obey-Your-Ma.. WHAHAHAHAHA, nou veel plezier jongens!!!!! zoveel heb ik niet over voor 3e keer metallica......XD

 0
Avatar Obey-Your-Master
vr 27 feb 2009 18:58

Obey-Your-Ma.. enne: YEAAAAAAAAH!!! GEEN ANTHRAX!!!


ANTHRAX MOET NAAR WALDROCK!

 0
Avatar BasP
vr 27 feb 2009 20:24

Wrong Hmmm, dit gaat em voor mij niet worden.

 0
Avatar EZBlade
vr 27 feb 2009 20:36

EZBlade Zonder Alice in Chains gaat dit em niet worden.

 0
Avatar kosterlijk
vr 27 feb 2009 21:15

kosterlijk Line-up is compleet verneukt. Korn + Slipknot zullen naast Metallica wel het langste spelen, wat pure tijdverneuking is. WTF moeten Kamelot en Pendulum daar nou, en het lijkt mij dat Mastodon en The Sword niet meer dan +- 45 minuten speeltijd toegewezen krijgen. Ze hadden er iets moois van kunnen maken, maar ze slaan de plank compleet mis.

 0
Avatar vickysharona
vr 27 feb 2009 22:23

vickysharona dan dit jaar maar naar sonisphere en toch weer graspop. wil korn wel weer graag zien live en metallica en slipknot ook. slaan we toch rock am ring maar over.....

 0
Avatar x__oortje__x
vr 27 feb 2009 22:48

x__oortje__x koRn < 33333333333333333
en kamelot < 33333333
en metallica < 3333333333333333333333


helaas dat mastodon heel erg suckt en vooral live >< eentonige, valse fluthap

 -1
Avatar kosterlijk
vr 27 feb 2009 23:20

kosterlijk helaas dat mastodon heel erg suckt en vooral live >< eentonige, valse fluthap

Hoe kan je dit nou zeggen als je ze als voorprogramma hebt gezien met 1 gitarist/zanger minder, de muziek nog niet goed hebt geluisterd en je waarschijnlijk helemaal niet van progressieve muziek houd.

 0
Avatar Drunkenmaster
za 28 feb 2009 01:10

Drunkenmaster tja .... ik moet maar ook gaan dan!!



lekker bij de deur..... :P

 0
Avatar DaVaris
za 28 feb 2009 01:21

DaVaris Hoe kan je dit nou zeggen als je ze als voorprogramma hebt gezien met 1 gitarist/zanger minder, de muziek nog niet goed hebt geluisterd en je waarschijnlijk helemaal niet van progressieve muziek houd.

Ja, idd Mastodon is juist fckn kickass! Een van de redenen dat ik juist wel aanwezig ben!

 0
Avatar Obey-Your-Master
za 28 feb 2009 07:57

Obey-Your-Ma.. kosterlijk schreef:
WTF moeten Kamelot en Pendulum daar nou,


dat is niet alleen met kamelot en pendulum zo, ook met de rest van de lineup!!! ik snap nog altijd niet waarom Metallica nou niet eens aan hun echte thrash-fans denken en eens met een stel oldschool thrashbands op tour gaan, in plaats van altijd dingen als avenged sevenfold, mastodon en slipknot....

 0
Avatar pijpknert
za 28 feb 2009 08:35

pijpknert Obey-Your-Master schreef:
kosterlijk schreef:
WTF moeten Kamelot en Pendulum daar nou,


dat is niet alleen met kamelot en pendulum zo, ook met de rest van de lineup!!! ik snap nog altijd niet waarom Metallica nou niet eens aan hun echte thrash-fans denken en eens met een stel oldschool thrashbands op tour gaan, in plaats van altijd dingen als avenged sevenfold, mastodon en slipknot....

heel simpel: de huidige generatie Metallica fans heeft niks met bands als Death Angel,Testament,Laaz Rocket, Exodus etc. Die luisteren liever naar die schijtbands die jij zojuist noemde.Bovendien klinken die bands die ik noemde nog steeds echt! Metallica klinkt tegenwoordig meer als een matige coverband.Luister maar eens hoe ze bijv. Battery 20 jaar gelden speelde, en hoe het nu gespeeld word.Het kanlt gewoon niet meer!Metallica is gewoon exit!

 0
Avatar Hypi
za 28 feb 2009 10:11

Hypi Ik kan het nog steeds niet begrijpen dat Metallica allemaal "vette" bands beloofd en dat wij zo'n afgedankt lijstje krijgen. De UK heeft gewoon echt mazzel.

 0
geen avatar
za 28 feb 2009 14:45

Squix bartjudo schreef:
:P beetje trieste line-up:| eerste was wel ok maarja daar zat al mastadon bij en dat is volgens mij egt poep maarja is me mening ik vidn het veel te veel geld dan zou voor metallica slipknot en lamb of god 85 eu geven maar met die poep erbij niks! DX blij dta ik nie ga al is kamelot nog leuke opvulling maarja is het nowu zo moeilijk 8 goede degelijke namen neer te zetten op 1 dag


Say whaaaaat?

x__oortje__x schreef:

helaas dat mastodon heel erg suckt en vooral live >< eentonige, valse fluthap


:hammer:

 0
Avatar .#Glow
za 28 feb 2009 16:00

.#Glow Ik heb een kaartje gekregen van mijn vriend voor mijn verjaardag =D
Slipknot... <3
En nou ook nog Korn en Kamelot erbij. Amaaaazing. Ik heb er zin in!

 0
Avatar Bert
za 28 feb 2009 19:12

Bert Grappig dat een van de weinige bands,Mastodon, die iets nieuws doen niet wordt gewaardeerd hier. De UK versie is ook stukken minder. Ze hebben dan Machine Head maar Avenged Sevenfold en Bullet for my Valentine wil ik nergens meer tegenkomen.

 0
Avatar Bert
za 28 feb 2009 19:15

Bert x__oortje__x schreef:
koRn < 33333333333333333
en kamelot < 33333333
en metallica < 3333333333333333333333


helaas dat mastodon heel erg suckt en vooral live >< eentonige, valse fluthap


Eentonige valse fluthap? Heb je ooit eens een plaat van Mastodon gehoord? Als er band tegenwoordig progessief bezig is is het wel Mastodon.

 -1
Avatar TobiasV
za 28 feb 2009 19:31

SweetRevenge.. ben ik niet ontevreden mee, maar pendulum vind ik niet echt ideaal

 0
Avatar Hypi
za 28 feb 2009 21:05

Hypi Bert schreef:
x__oortje__x schreef:
koRn < 33333333333333333
en kamelot < 33333333
en metallica < 3333333333333333333333


helaas dat mastodon heel erg suckt en vooral live >< eentonige, valse fluthap


Eentonige valse fluthap? Heb je ooit eens een plaat van Mastodon gehoord? Als er band tegenwoordig progessief bezig is is het wel Mastodon.

Misschien is dat haar smaak? Dring jou smaak niet zo op aan anderen! Mastodon? Ik zelf vind het een "fluthap" maar ik ga niet andere mensen aanpraten dat het een "fluthap" is. Laat mensen in hun waarde en naar hun eigen muziek luisteren.

 0
Avatar Bert
za 28 feb 2009 21:20

Bert Ik dring niks op. Mastodon eentonig vinden slaat gewoon nergens op. Een van de weinige bands die zich op elke plaat ontwikkelen en anders klinken.

 0
Avatar kosterlijk
zo 01 mrt 2009 02:39

kosterlijk Misschien is dat haar smaak? Dring jou smaak niet zo op aan anderen! Mastodon? Ik zelf vind het een "fluthap" maar ik ga niet andere mensen aanpraten dat het een "fluthap" is. Laat mensen in hun waarde en naar hun eigen muziek luisteren.

Tuurlijk is t haar smaak, maar je kan toch zelf ook best inzien hoe goed Mastodon bezig is, je kan een band nooit eentonig noemen als je er niks van hebt gehoord, Mastodon heeft juist ongeloofelijk veel stijlen in zijn muziek, ik zie best wel hoe Slipknot leuk kan zijn voor boze jongeren die agressieve muziek willen horen, ik hou toch meer van het wat experimentele geweld.

 0
Avatar BasP
zo 01 mrt 2009 06:44

Wrong Mastodon is vrij experimenteel en progressief. Voor degene die daar niet van houdt, klinkt het snel eentonig. (kan ik over mee praten, ik heb daar ook last van, maar heb het ook verder geluisterd op cd)

Mastodon vind je of heel tof, of totaal niet. Net als Opeth. Net als Dream Theather. Etc. (waar ik in mijn geval dus óók niet naar luister :p) )

 0
Avatar AMBULANT
zo 01 mrt 2009 11:33

AMBULANT pijpknert schreef:
Obey-Your-Master schreef:
kosterlijk schreef:
WTF moeten Kamelot en Pendulum daar nou,


dat is niet alleen met kamelot en pendulum zo, ook met de rest van de lineup!!! ik snap nog altijd niet waarom Metallica nou niet eens aan hun echte thrash-fans denken en eens met een stel oldschool thrashbands op tour gaan, in plaats van altijd dingen als avenged sevenfold, mastodon en slipknot....

heel simpel: de huidige generatie Metallica fans heeft niks met bands als Death Angel,Testament,Laaz Rocket, Exodus etc. Die luisteren liever naar die schijtbands die jij zojuist noemde.Bovendien klinken die bands die ik noemde nog steeds echt! Metallica klinkt tegenwoordig meer als een matige coverband.Luister maar eens hoe ze bijv. Battery 20 jaar gelden speelde, en hoe het nu gespeeld word.Het kanlt gewoon niet meer!Metallica is gewoon exit!

Heeeelemaaal mee eens!

Metallica heeft de nieuwe generatie 'schijtbands' nodig om zelf nog een beetje uit de verf te komen.

Ik zeg zet ze eens neer met 6 andere grote trash namen van vroegah (Een Testament of D.A. zijn mooie voorbeelden) en ze worden volledig van de mat gespeeld. Metallica is ZO exit...

Jammer, want het is geen slechte band... Ik zet nog wel eens n cdtje op, maar live is het niets meer waard.

 0
Avatar Bert
zo 01 mrt 2009 16:54

Bert Wrong schreef:
Mastodon is vrij experimenteel en progressief. Voor degene die daar niet van houdt, klinkt het snel eentonig. )


Dit raakt kant noch wal. Als je veelzijdige bands eentonig vindt heb je geen muzikaal inzicht. Dat heeft niks te maken met bands goed vinden of niet.

 0
Avatar ProgDamien
zo 01 mrt 2009 22:12

ProgDamien Leuk! Alleen jammer dat het bij deze 9 bands blijft.. Er had van mij idd nog wel wat meer echte thrashmetal bij mogen komen en ik mis toch Machine Head en Anthrax! Die stonden toch wel op mijn wenslijstje :P Maarja, ik ben zeker niet ontevreden met wat er nu staat. Slipknot is live echt heel gaaf en Korn heb ik altijd al eens willen zien. Ben benieuwd in welke line-up eigenlijk.. Kamelot, pendulum en LOG is ook mooi! Mastodon heb ik niet zoveel mee en down en the sword ken ik niet.
En natuurlijk: METALLICA!!!

 0
Avatar Ace2000
zo 01 mrt 2009 23:29

Ace2000 Obey-Your-Master en Pijpknert hebben helemaal gelijk. Metallica heeft zich helemaal losgemaakt van de hun thrash-herkomst.Het had hen gesierd af en toe een oude thrash-band te spelen. Death Angel doet bijv. live kwalitatief niets onder voor de meeste namen
die nu zijn toegevoegd en past qua stijl er beter tussen. Helaas gaat het blijkbaar vooral om naamsbekendheid op de poster om zoveel mogelijk
mensen naar de Goffert te lokken.

De bands in deze line-up passen gewoon niet bij elkaar. Vandaar de vele discussies over de bands.
For the record, ik vind Mastodon een heerlijke vernieuwende band. De zang is wat eentonig, muzikaal is het heel spannend maar vergt wel een paar luisterbeurten.

 0
Avatar S1lencer
ma 02 mrt 2009 02:27

S1lencer Na dit allemaal gelezen te hebben vraag ik me af of het nu wel allemaal nieuwerwetse 'schijtbands' zijn of dat jullie gewoon de oude bok uithangen en er zoiezo nooit naar hebben proberen te luisteren.

Ik ga in ieder geval wel naar Sonisphere (overigens niet voor Metallica, die heb ik al gezien en bovendien vind ik ze niet zo heel goed (meer))

 0
Avatar Obey-Your-Master
ma 02 mrt 2009 10:24

Obey-Your-Ma.. S1lencer; dat is simpelweg een verschil in muzieksmaak.. ik houd van de oldschool metal.. ja, er word wel goeie muziek gemaakt tegenwoordig, zoals Evile of Bonded By Blood; die spelen in de oude stijl.. die 'nieuwe schijtbands' zijn gewoon mijn ding niet, en metallica juist wel.. daardoor komt dit hele gezeur!

 0
Avatar ik-hier?
ma 02 mrt 2009 10:59

ik-hier? pfft beetje jammer deze toevoeging.
Ik zat te hopen op bands a la Machinhead en Unearth.
Pendulum is wel weer tof en kamelot is ook leuk maar had niet echt gehoeven voor mij.
Gelukkig door de 1e paar namen ben ik er toch nog wel bij :)

en Korn... pfft
tja dat is automatisch etenstijd dus.
de laatste paar keer dat ik ze live zag waren ze matig tot slecht.
zonde hoor

 0
Avatar sir-baller
ma 02 mrt 2009 11:20

sir-baller Snap niet wat mensen stuur doen hier, stelletje internethelden.. Net doen alsof je al jaren meedraait, echt belachelijk. Natuurlijk zal niet elke band op de line-up geweldig zijn voor iedereen die er komt. Het doel is om een zo'n breed mogelijk publiek te bereiken, en dat is ze naar mijn mening zeker gelukt (ookal heb ik niks met artiesten als Kamelot, Korn en the Sword). En mensen die niet de genialiteit van Mastodon snappen moeten gewoon kappen met uit hun kont te lullen, en lekker naar fall out boy en my chemical romance blijven luisteren. En Metallica ja, die hun "Thrashroots" verloochenen.. Volgens mij hebben ze meer albums gemaakt die geen thrash waren. Naar mijn weten alleen de albums kill em all tot Master of puppets. Neemt niet weg dat het een van de onbetwiste vaandeldragers van Metal zijn. Iedereen die daar tegeningaat heeft met zijn hoofd in zijn reet gezeten de afgelopen 20 jaar.

 0
Avatar sir-baller
ma 02 mrt 2009 11:27

sir-baller Stoer dus :'D

 0
geen avatar
ma 02 mrt 2009 15:51

Mjoah is het van mojo? dan blijf ik weg. sowieso maar waldrock, veel gezelliger naar mijn mening. alleen jammer van down, die waren op waldrock beter op hun plaats vind ik.

 0
geen avatar
ma 02 mrt 2009 15:52

Mjoah en hoorah voor de speech van sir baller.

 0
Avatar darkjustice-drummer
ma 02 mrt 2009 16:02

darkjustice-.. sir-baller schreef:
Snap niet wat mensen stuur doen hier, stelletje internethelden.. Net doen alsof je al jaren meedraait, echt belachelijk.


hahaha ;'D

 0
Avatar darkjustice-drummer
ma 02 mrt 2009 16:10

darkjustice-.. pijpknert schreef:
Obey-Your-Master schreef:
kosterlijk schreef:
WTF moeten Kamelot en Pendulum daar nou,


dat is niet alleen met kamelot en pendulum zo, ook met de rest van de lineup!!! ik snap nog altijd niet waarom Metallica nou niet eens aan hun echte thrash-fans denken en eens met een stel oldschool thrashbands op tour gaan, in plaats van altijd dingen als avenged sevenfold, mastodon en slipknot....

heel simpel: de huidige generatie Metallica fans heeft niks met bands als Death Angel,Testament,Laaz Rocket, Exodus etc. Die luisteren liever naar die schijtbands die jij zojuist noemde.

Voor zover ik weet hoor ik bij die huidige generatie Metallica fans met m`n 17 jaar(wel alleen van Kill `em all t/m ..And Justice For all) maar JUIST Death angel, Exodus, Forbidden, Testament, Anthrax, Megadeth, Dark Angel en noem maar op zijn in mijn ogen GE-WEL-DIG!

Wat mij betreft zetten ze alle bovengenoemde bands dan ook op Sonisphere in plaats van die tweederangs kutbandjes..

 0
Avatar xPikachu
ma 02 mrt 2009 16:10

xPikachu De toevoegingen zijn inderdaad minder, had toch beter gehoopt na 't eerste bok, maar toch .. Superchill =].

See y'all there!

 0
Avatar sir-baller
ma 02 mrt 2009 16:46

sir-baller @ Darkjustice: Zijn inderdaad stuk voor stuk geweldige bands en hadden ook zeker van mij aan de line-up toegevoegd mogen worden. Maar om nou te beweren dat Mastodon, Lamb of god en Down tweederangs kutbandjes zijn bewijst maar hoe clueless je bent..

 0
Avatar zeur-baller
ma 02 mrt 2009 21:05

zeur-baller ja DarkJustice; je bent clueless omdat ik een paar jaartjes ouder ben, en jij een andere mening heb als mij... het feit dat er mensen zijn die 20 jaar ouder zijn als mij en het met jou eens zijn geeft niks.. want ik zit altijd met mijn arrogante kop in mijn kont!!

 0
Avatar kosterlijk
ma 02 mrt 2009 22:30

kosterlijk Tuurlijk waren een paar goede oude Thrashbands een leuke toevoeging geweest, de rede dat ik niet ga is vooral de locatie, erg groot en je ziet geen drol achteraan, ook spelen volgens mij Slipknot en Korn na Metallica t langste en Mastodon een van de kortste sets, daar ga ik echt geen kaartje voor kopen.

 0
Avatar kosterlijk
ma 02 mrt 2009 22:31

kosterlijk en idd LoG en Down vind ik ook erg fijn, maar die zie ik liever op een clubtour.

 0
Avatar kosterlijk
ma 02 mrt 2009 22:37

kosterlijk en idd LoG en Down vind ik ook erg fijn, maar die zie ik liever op een clubtour.

 0
Avatar sir-baller
di 03 mrt 2009 09:25

sir-baller Valt me echt tegen hoeveel mensen Mastodon niet op waarde weten te schatten.

 0
Avatar sir-baller
di 03 mrt 2009 10:03

sir-baller Wel opvallend darkjustice, dat als je een discussie (voor zover je het een discussie kunt noemen) je gelijk niet kunt halen, je je zwakheid toont door via een funaccount te posten. Bovendien sla je wederom de plank volledig mis, als je terugleest zal je zien dat leeftijd helemaal niet de issue is bij deze kwestie. Het lijkt me beter dat je niet langer ons - of in ieder val mij - lastigvalt met je infantiliteiten. Ga maar gewoon terug je wei in om schaapjes te neuken.

 0
Avatar Obey-Your-Master
di 03 mrt 2009 10:24

Obey-Your-Ma.. jij slaat de plank hier volledig mis, die fakeaccount is van mij, niet van darkjustice...

waarom?? Omdat ik me dooderger aan jouw arrogante opmerkingen, meneer de internetheld..

 0
Avatar sir-baller
di 03 mrt 2009 10:41

sir-baller HAHAHA. De aap komt uit de mouw.
Het is geen arrogantie fijne vriend, het zijn mijn ergernissen over jullie nauwgedachte en misplaatste bevindingen over bands waar jullie het fijne niet over weten. En dat ik toevallig een aantal jaar ouder ben heeft daar geen bal mee maken. Ik vind het gewoon ronduit dom als je gaat zeggen dat o.a. Lamb of God en Down tweederangs kutbands zijn terwijl die gasten langer met metal bezig zijn dan dat jij leeft. Daar moet je gewoon een zeker waardering voor opbrengen, ookal ben je geen liefhebber van de muziek. Zoals altijd geldt ook hier weer dat over smaak niet te twisten valt, en daar heb je maar gewoon een keer respect voor te hebben, ipv met termen te smijten als 'schijtbands' of 'tweederang kutbands' en op te springen als een bosje met vlooien als je overduidelijk ongelijk hebt en dat aangetoond wordt. Als je niet gaat, of de muziek of line-up niks vind, reageer dan gewoon niet.

 0
Avatar Obey-Your-Master
di 03 mrt 2009 11:48

Obey-Your-Ma.. we zijn hier om te discussieren en te reageren dus dat doe ik ook als ik niet ga... en het respect vind ik even belangrijker in het praten tegen elkaar als over de bands... het valt mij op dat iedereen hier op normale toon met elkaar kan praten, alleen jij moet om 1 of andere met beledigende teksten aankomen...

en geloof me; darkjustice en ik hebben respect voor iedereen die muziek maakt, ookal is het niet onze stijl.. alleen formuleren we het soms misschien anders... maar als daar niet mee te leven valt vind ik dat wel heel raar!!

 0
Avatar sir-baller
di 03 mrt 2009 12:12

sir-baller Valt zelfs heel goed mee te leven! Kan er helemaal inkomen dat jullie een voorliefde hebben voor de meer klassieke metalbands.

 0
Avatar sir-baller
di 03 mrt 2009 12:12

sir-baller En welke beledigende 'teksten' ?

 0
Avatar Bert
di 03 mrt 2009 12:37

Bert Thrash metal is ook mijn favoriete metal stroming maar om nou een hele dag alleen maar thrashbands te zien gaat mij te ver. Variatie is wel belangrijk.

 0
Avatar sir-baller
di 03 mrt 2009 13:10

sir-baller Bert schreef:
Thrash metal is ook mijn favoriete metal stroming maar om nou een hele dag alleen maar thrashbands te zien gaat mij te ver. Variatie is wel belangrijk.


+1

 0
geen avatar
di 03 mrt 2009 15:03

kingkong alleen fan van down, zal dus wel aanwezig zijn

 0
Avatar Obey-Your-Master
di 03 mrt 2009 16:43

Obey-Your-Ma.. Bert schreef:
Thrash metal is ook mijn favoriete metal stroming maar om nou een hele dag alleen maar thrashbands te zien gaat mij te ver. Variatie is wel belangrijk.


klopt, daarvoor heb je dan dus de klassieke heavy metal-, power metal- en hard rock bands.... dus niet de nieuwe bands.. ;)

enne Sir-baller: "Ga maar gewoon terug je wei in om schaapjes te neuken"

"tweederangs kutbandjes zijn bewijst maar hoe clueless je bent.."

okay beledigend is wel verkeerd geformuleert, maar je probeert wel wat uit te lokken hiermee...

 0
Avatar Obey-Your-Master
di 03 mrt 2009 16:46

Obey-Your-Ma.. zoals elsrock is geweldig dit jaar!! hele dag thrash, heavy metal en oude hardcore/punk/crossover... (met enige uitzondering dan... zoals Devious..)

 0
Avatar Ventje
di 03 mrt 2009 17:34

Ventje Obey-Your-Master schreef:
zoals elsrock is geweldig dit jaar!! hele dag thrash, heavy metal en oude hardcore/punk/crossover... (met enige uitzondering dan... zoals Devious..)


Ja geweldig de hele dag oude meuk, waar 3 mensen op zitten te wachten.

 0
Avatar Obey-Your-Master
di 03 mrt 2009 17:39

Obey-Your-Ma.. zal je je nog enigzins op verkijken...

en daarbij; beter toch? als het groter word krijgen we belachelijke prijzen en van die overschatte popiejopie bandjes als op Sonisphere :D hehehe

 0
Avatar kosterlijk
di 03 mrt 2009 18:22

kosterlijk @ sir-baller, ik vind Mastodon geweldig, ik bedoelde alleen dat ik t er niet mee ns ben dat ze waarschijnlijk niet zo lang zullen spelen, en zwaar overgewaardeerde bands als Korn en Slipknot wel...

 0
Avatar sir-baller
wo 04 mrt 2009 00:51

sir-baller kosterlijk schreef:
@ sir-baller, ik vind Mastodon geweldig, ik bedoelde alleen dat ik t er niet mee ns ben dat ze waarschijnlijk niet zo lang zullen spelen, en zwaar overgewaardeerde bands als Korn en Slipknot wel...


Ja je hebt helemaal gelijk, het is inderdaad balen dat ondergewaardeerde (misschien maar goed ook) bands als Mastodon omlaag schuiven in de line-up door bands als Slipknot en Korn op de bill. Toch hebben ze mij nooit teleurgesteld bij een live-show, zelfs niet in onvolledige bezetting. Ik maak me daarom ook geen zorgen om de kwaliteit van de set die ze neer gaan zetten ookal hebben ze minder tijd om zichzelf te bewijzen.

 0
Avatar darkjustice-drummer
vr 06 mrt 2009 17:28

darkjustice-.. sir-baller schreef:
HAHAHA. De aap komt uit de mouw.
Het is geen arrogantie fijne vriend, het zijn mijn ergernissen over jullie nauwgedachte en misplaatste bevindingen over bands waar jullie het fijne niet over weten. En dat ik toevallig een aantal jaar ouder ben heeft daar geen bal mee maken. Ik vind het gewoon ronduit dom als je gaat zeggen dat o.a. Lamb of God en Down tweederangs kutbands zijn terwijl die gasten langer met metal bezig zijn dan dat jij leeft. Daar moet je gewoon een zeker waardering voor opbrengen, ookal ben je geen liefhebber van de muziek. Zoals altijd geldt ook hier weer dat over smaak niet te twisten valt, en daar heb je maar gewoon een keer respect voor te hebben, ipv met termen te smijten als 'schijtbands' of 'tweederang kutbands' en op te springen als een bosje met vlooien als je overduidelijk ongelijk hebt en dat aangetoond wordt. Als je niet gaat, of de muziek of line-up niks vind, reageer dan gewoon niet.


Sjongejonge, daar gaan we weer. Ik zal het anders formuleren: Ik VIND Mastodon, Slipknot en Korn tweederangs kutbandjes. Ik ga naar Sonisphere voor Metallica. ikzelf zou het dan erg prettig vinden als er ook andere bands kwamen dan haast alleen Nieuwe en Nu-metal.. dit alles heeft ook niks met respect te maken. Ik heb best respect voor die bandjes in wat ze doen.. zelfs voor de Jostiband.. maar dat zegt niet dat ik ze daarom leuk ga vinden. en op een site als dit reageren mensen op wat ze ervan vinden. tuurlijk, ik begrijp dat als ik met termen als kutbands aankom, ik dan niet echt goed overkom. maar je moet toegeven dat als jij daarna weer aankomt zetten met reacties als "Ga maar gewoon terug je wei in om schaapjes te neuken" dat jij dan ook niet echt goed overkomt. ik gebruik die termen dan ook puur om te verduidelijken wat ik van (in dit geval) bands vindt.

volgens mij is het ook meer andersom. de manier waarop Obey en ik onze mening geven bevalt jou niet, en jij lokt dan een "discussie" uit door ons persoonlijk aan te vallen, en dat geeft ons weer het beeld dat jij wilt overkomen als iemand die beter en wijzer is omdat hij ouder is. je hoeft je helemaal niet aangevallen te voelen als iemand het niet met je eens is.. want dat doe jij overduidelijk wel.

en nee, ik hoef mijn gelijk helemaal niet te bewijzen, want ik zeg ook niet dat ik gelijk heb! mijn reactie is gewoon puur op de manier hoe jij in sommige gevallen over komt. en daarbij nog; ik heb respect voor alles en iedereen die muziek maakt, maar ik kan niet alles mooi vinden, en als ik het niet formuleer op de manier waarop JIJ wilt.. is het gewoon jammer voor jou, want ik ga absoluut niet wachten op jouw goedkeuring...

ik denk en hoop dat ik nu wel wat duidelijker ben geweest.... op zo`n manier wordt het voor niemand leuker op Festivalinfo,

fijn weekend!:D

 0
Avatar Obey-Your-Master
vr 06 mrt 2009 17:35

Obey-Your-Ma.. AMEN!!

 0
Avatar Snitskie
za 07 mrt 2009 21:16

Snitskie Sorry, even uitproberen of ik mijn avatar zie. :)

 0
Avatar Snitskie
za 07 mrt 2009 21:41

Snitskie Sorry, even uitproberen of ik mijn avatar zie. :)

 0

REAGEREN

REAGEREN?
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.