Alweer nieuwe namen voor Dour 2009

Door Marz667 op 13 maart 2009 - 14:45 1 Mad Decent Soundsystem, Rusko, Diplo, Don Rimini, Noisia, I'm From Barcelona, Pascale Picard, 65daysofstatic, The Jim Jones Revue, Gong, Killing Joke, Gojira, Craze and Klever on 4 turntables, Roots Manuva en Kery James zullen dit jaar naar Dour in België komen. Dit is te lezen op de website van het festival.

Met deze lading is ongeveer 20% van de namen bekend. De editie van dit jaar valt tussen donderdag 16 en zondag 19 juli.



dalailamanews.jpg14

DALAI LAMA, BLØF E.V.A. IN AMSTERDAMDe Dalai Lama , geestelijk en politiek leider van de Tibetanen is op 4 en 5...

summerdarkness2009.jpg14

LACUNA COIL, THE BIRTHDAY MASSACRA EN MEER OP SUMMER... Het festival Summer Darkness heeft een aantal nieuwe namen aan de line-up...

REACTIES

Avatar Velvet_Underground
vr 13 mrt 2009 14:50

Velvet_Under.. I'm from Barcalona :D Het gaat goed met Dour!

 0
Avatar Collabs
vr 13 mrt 2009 15:43

Collabs Ik onthoud vooral Diplo,Don Rimini, Roots Manuva en Killing Joke

 0
Avatar JACK.
vr 13 mrt 2009 18:27

JACK. 65DOS moet eerst die overdreven
extra elektronika (2 K's ja)
maar weer eens wegwerpen

 0
Avatar E-Clect-Eddy
vr 13 mrt 2009 18:37

E-Clect-Eddy nog een Killing Joke optreden :-)

 0
Avatar thaaais
vr 13 mrt 2009 19:08

thaaais nee jack, die sound maakt 56DOS juist zo uniek en tof. Diplo bevalt me ook wel. Jammer dat ik niet kan dit jaar

 0
Avatar Namaaksupporter
vr 13 mrt 2009 19:41

Namaaksuppor.. Zonder de elektronica (met K en C ja, kijk maar na in Van Dale) zou 65DOS het zoveelste 13-in-een-dozijn postrockbandje zijn.

Ontopic: paar vette toevoegingen, maar dit is nog maar het begin, hoop ik.

 0
Avatar JACK.
vr 13 mrt 2009 20:54

JACK. Nee, ik wil het echt bewust met 2 K's,
van Dale is zo 2008

& ik heb het niet over ALLE elektronika
maar over die OVERDREVEN EXTRA elektronika
zoals ze die op de laatste tour deden

op de eerste 2 platen (die beiden briljante! songs bevatten)
is de sound JUIST WEL OK
ook het optreden in de Nighttown Basement op MoMo destijds was BRILJANT, inderdaad: juist mede door de elektronika (!)

maar ik zei dus:
IK WIL NIET
BIJNA ALLEEN NOG MAAR
GEBLIEB HOREN!!

 0
Avatar JACK.
vr 13 mrt 2009 21:51

JACK. '--B---B'

het blijft erg mooi
die dubbele letters

 0
Avatar BasP
za 14 mrt 2009 09:11

Wrong Tussen al die namen zou je Gojira bijna niet zien, briljante band!

 0
Avatar last_soldier
za 14 mrt 2009 13:17

last_soldier JACK. schreef:
Nee, ik wil het echt bewust met 2 K's,
van Dale is zo 2008

& ik heb het niet over ALLE elektronika
maar over die OVERDREVEN EXTRA elektronika
zoals ze die op de laatste tour deden

op de eerste 2 platen (die beiden briljante! songs bevatten)
is de sound JUIST WEL OK
ook het optreden in de Nighttown Basement op MoMo destijds was BRILJANT, inderdaad: juist mede door de elektronika (!)

maar ik zei dus:
IK WIL NIET
BIJNA ALLEEN NOG MAAR
GEBLIEB HOREN!!


Helemaal mee eens. En 1e keer dat ik ze zag op MoMo was inderdaad briljant!

 0
Avatar JACK.
za 14 mrt 2009 13:40

JACK. ...fijn, verstandige mensen!

 0
Avatar jeroensiep
za 14 mrt 2009 15:39

jeroensiep jaaa, Noisa en 65days!! Wel veel namen die al eerder op Dour speelden...

 0
Avatar kewn
zo 15 mrt 2009 00:19

kewn Hopen dat Killing Joke nog in Nederland komt!

 0
Avatar nintje
di 17 mrt 2009 17:20

nintje jeej! nog meer leuke dingen! (is kijken of we met noisia mee kunnen rijden.. ;P

zag verder op de site dat venetian snares, Mercury Rev,Crystal Castles,Aphex Twin + Hecker en nog wel heel wat meer.

 0

REAGEREN

REAGEREN?