Nieuws rond Wâldrock 2009

Door Marz667 op 04 mei 2009 - 12:02 1 De heren van Disintegrate hebben de "Slach Om Wâldrock" gewonnen, en mag dus het Friese festival openen. Existence Denied is door het publiek verkozen om de pre-party te openen. Wel is er nu een band afgevallen, want Black Stone Cherry is uit de line-up verdwenen.

Het festival gaat door op zaterdag 13 juni 2009.



livexsnewss.jpg1

LIVEXS LOCAL HERO 2009 OP DE FESTIVALSDe band Exposed mag zich een jaar lang de populairste eigenbeheer-band van...

pukkelpop2009newss.jpg10

VIER NIEUWE NAMEN VOOR PUKKELPOP De profielwebsite MySpace verklapt alvast dat Birdy Nam Nam, Peaches,...

REACTIES

Avatar jos_theboss22
ma 04 mei 2009 13:03

jos_theboss22 er mogen van mij trouwens nog wel wat namen bij komen voor de zaterdag. want daar hebben ze dit jaar maar 14 acts staan en dat is best weinig in vergelijking met de voorgaande jaren.

 0
Avatar Kydroh
ma 04 mei 2009 13:13

Kydroh Jammer dat BSC dan afvalt.

Alleen verder is de line-up voor zaterdag nog best aardig.
-Papa Roach
-Delain
-Epica
-Killswitch
-Bring Me The Horizon
-Motorhead
-Trivium

 0
Avatar Bert
ma 04 mei 2009 13:45

Bert Carcass en Heaven & Hell zijn met afstand de vetste namen op de bill. Hopelijk komt er nog iets moois bij.

 0
Avatar BasP
ma 04 mei 2009 13:57

Wrong jos_theboss22 schreef:
er mogen van mij trouwens nog wel wat namen bij komen voor de zaterdag. want daar hebben ze dit jaar maar 14 acts staan en dat is best weinig in vergelijking met de voorgaande jaren.

Langere speeltijd voor de bands die er staan vind ik niet erg... Bovendien spelen waarschijnlijk minder bands op hetzelfde tijdstip waardoor je meer kan zien.

 0
Avatar Obey-Your-Master
ma 04 mei 2009 15:24

Obey-Your-Ma.. ah balen, Black Stone Cherry had ik wel een tweede kans willen geven na Graspop, want op cd is het wél goed!


maargoed ik heb mijn kaartje al, want tsja... Motorhead en black sabb... eeh heaven&hell! daar ben ik dus zoiezo bij!!

 0
Avatar Marz667
ma 04 mei 2009 15:32

Marz667 Feesten met BMTH op m'n verjaardag, leuk hoor :)

 0
Avatar michielbrands
ma 04 mei 2009 16:23

michielbrands blijft een erg vette line up, maar ja meeste komt ook al op rock im park :)

 0
Avatar jos_theboss22
ma 04 mei 2009 18:24

jos_theboss22 Wrong schreef:
jos_theboss22 schreef:
er mogen van mij trouwens nog wel wat namen bij komen voor de zaterdag. want daar hebben ze dit jaar maar 14 acts staan en dat is best weinig in vergelijking met de voorgaande jaren.

Langere speeltijd voor de bands die er staan vind ik niet erg... Bovendien spelen waarschijnlijk minder bands op hetzelfde tijdstip waardoor je meer kan zien.

Dat is wel weer heel erg chill. Maar toch er mogen van mij best nog wel 1 aan 2 acts bij komen.

 0
Avatar gertjanmansie
ma 04 mei 2009 22:17

gertjanmansie Voor degene die het jammer vinden dat Black Stone Cherry afgevallen is (waaronder ik)
Dinsdag 30 Juni in Hedon, Zwollywood
En voor maar €12

 0

REAGEREN

REAGEREN?