VIP-tickets en meer rond Graspop 2010

Door Marz667 op 15 november 2009 - 16:54 1 In juni is het feest in Dessel, want Graspop viert z’n 15e editie. Het festival biedt voor drie dagen lang muziek en fun, meer dan 70 bands, vier podia en tal van andere randanimatie.

De voorverkoop gaat al van start op maandag 16 november en dan kun je de combitickets kopen aan dezelfde prijs als vorig jaar (135€, excl. servicekosten). Het aantal tickets is beperkt en ze zijn enkel te verkrijgen online en bij Free Record Shop België.

Vanaf 15 januari 2010 kun je de dagtickets en VIP-tickets kopen, en wordt de prijs van een combiticket mogelijk aangepast.

Ook de voorverkoop van de Boozebags gaat van start op 16 november. Gezien het succes van vorig jaar worden deze keer 10.000 boozebags in omloop gebracht. Boozebags kosten 50€/stuk (excl. service kosten) en bevatten 24 drankbonnen.



groezrock2010news.jpg41

'PARKWAY DRIVE, DESPISED ICON EN DEFTONES OP GROEZROCK'Groezrock kwam onlangs met de eerste lading namen , voor veel gelijk het...

Groezrock Festival Logo2 200323

GROEZROCK KOMT MET EERSTE NAMEN Eerder lieten wij al weten dat Groezrock met hints kwam over de eerste namen...

REACTIES

Avatar Superschaap
zo 15 nov 2009 18:20

Superschaap Dat word van de week kaartjes en boozebags halen! wanneer worden de eerste namen bevestigd?

 0
Avatar festivallertje
zo 15 nov 2009 18:46

festivallertje wat houd een VIP-ticket in dan?

 0
Avatar Spicy_McHaggis
zo 15 nov 2009 19:19

Spicy_McHaggis waarom toch zo vroeg ... dikke nest.

 0
Avatar ProgDamien
zo 15 nov 2009 21:24

ProgDamien Een VIP ticket houdt toch niet in dat er zo'n schijt irritant voorste vak komt he?

 0
Avatar festivallertje
zo 15 nov 2009 23:09

festivallertje ProgDamien schreef:
Een VIP ticket houdt toch niet in dat er zo'n schijt irritant voorste vak komt he?

daar ben ik dus ook bang voor.

 0
Avatar Maiden77
zo 15 nov 2009 23:27

Maiden77 Staat op de site van Graspop (nog) geen verdere info over de VIP tickets. Als ze maar geen VIP vak vooraan gaan maken want dat gaat dus inhouden dat als je je favo band van dichtbij wil zien diep(er) in de buidel mag gaan tasten. Geen gelijke kans en dat vind ik echt zo jammer weer. Leuk bij een tour van een band dat ze dit soort praktijken doen maar bij ene festival echt dikke schijt!!!

 0
Avatar sylheartagram
ma 16 nov 2009 06:13

sylheartagram festivallertje schreef:
ProgDamien schreef:
Een VIP ticket houdt toch niet in dat er zo'n schijt irritant voorste vak komt he?

daar ben ik dus ook bang voor.
Vorig jaar kon je ook VIP-tickets halen.
Maar dat hielt alleen maar in dat je in een aparte ruimte kan waar je rustig kan zitten ect.

 0
Avatar BasP
ma 16 nov 2009 07:17

Wrong Als VIP heb je een aparte ingang naar het terrein, hoef je dus niet in de rij te staan.. en je hebt een stukje VIP ruimte met een bar zonder wachtrij en schone wc's enzo... Hadden ze afgelopen jaren inderdaad ook al.

 0
Avatar KittyCat
ma 16 nov 2009 11:22

KittyCat ja en wat koste die kaarten vorig jaar dan?

denk dat ik gewoon mooi me kaartje van te voren ga halen dan maar geen VIP ik vermaak me er toch wel

 0
Avatar Maiden77
ma 16 nov 2009 12:04

Maiden77 Ja die VIP ruimte was er inderdaad vorig jaar ook. Hoeft van mij allemaal niet zo, bericht deed meer overkomen dat ze nu iets van plan waren met een VIP vak ofzo. Opzich prima maar dan niet vlak voor het podium. Bij een festival moet iedereen gelijke kansen hebben vooraan te staan vind ik. Kaarten kosten al genoeg.

 0
Avatar SnarfLiono
ma 16 nov 2009 12:16

SnarfLiono "Het aantal tickets is beperkt." Wat is dat nou weer voor onzin? Willen ze Wacken achtige taferelen creëren? Als je dan toch zo vroeg mogelijk het geld op de bank wil hebben geef het dan uit aan een hele grote band uit de Bay Area......

 0
geen avatar
ma 16 nov 2009 19:38

neracroft Met een gewoon combi-ticket ben ik al content dat de eerste namen maar komen me al de geruchten kan het gewoon niet slecht zijn!

 0
Avatar JesusMcCracken
ma 08 mrt 2010 13:13

JesusMcCracken Hoe zit dat nu met die VIP tickets?

 0

REAGEREN

REAGEREN?