LLaunch Lowlands 2010 uitverkocht

Door OurLadyPeace op 22 januari 2010 - 14:00 1 LLaunch, de speciale avond ter voorbereiding van Lowlands 2010, is uitverkocht. Op het feest in het Paard van Troje op zaterdag 20 februari treden o.a. Florence and the Machine, Blood Red Shoes en Selah Sue op. Ook kun je er exclusief de allereerste kaarten voor Lowlands 2010 kopen.

De dag erna, op zondag 21 februari, gaan de tickets ook via lowlands.nl, livenation.nl, eventim.nl en 0900-1010 2020(45cpm) in de verkoop.



Festivalinfo logo nieuw4

PODIUM- EN FESTIVALINFO ZOEKT STAGIAIR(E)SVoor de websites Podium- en Festivalinfo zoeken wij momenteel naar één of...

szigetnewss.jpg7

SZIGET 2010 KOMT MET WENSENLIJST Het Hongaarse Sziget Festival wordt gehouden van maandag 9 t/m maandag 16...

REACTIES

Avatar sander15
vr 22 jan 2010 14:30

sander15 dit was zondag al, ik wilde toen bestellen maar ging niet meer...
dus als iemand kaarten over heeft (het liefst 2) laat maar weten :)

 0
Avatar Broodrommel
vr 22 jan 2010 14:57

Broodrommel Zonde

 0
Avatar Kydroh
vr 22 jan 2010 15:00

Kydroh Nu pas.

Ik had er ook wel heen gewild maar ben dan bij La Roux.
Maar de dag erna word het wel bestellen natuurlijk :-D

 0
Avatar RobZ
vr 22 jan 2010 15:05

Knoedel ik heb er zin in!

 0
Avatar Kolle
vr 22 jan 2010 15:27

Kolle Volledig terecht. Geniaal idee. Had er zelf ook graag bij willen zijn, maar vlieg diezelfde ochtend naar Barcelona.. Een aantal vrienden van me gaat er wel heen.

 0
Avatar Chimey
vr 22 jan 2010 16:07

Chimey Leuk initiatief van de Lowlandsfabriek om nog meer geld te verdienen! :P

Anyhow, zal er dit jaar vroeg bij moeten zijn voor het festival.

 0
Avatar nickverbakel
vr 22 jan 2010 22:34

nickverbakel Ik dacht dat het wel eerder uitverkocht zou zijn! Maar ik heb er zeker ook zin in:) maar ik betwijfel of ze wel veel geld eraan zullen verdienen.. Voor die nog geen 1000 mensen die in het paard kunnen geloof ik niet dat ze er veel aan verdienen..

 0
Avatar BasP
zo 24 jan 2010 04:02

Wrong Geef het beestje een bekende naam en het trekt meer mensen? Misschien moet voortaan elk concert worden aangekondigd met "LL". Vind het allemaal nogal overbodig.

 0

REAGEREN

REAGEREN?