Simple Minds en meer voor LOTS Festival

Door fresh77 op 23 maart 2010 - 14:45 1 Het pasaangekondigde LOTS festival heeft zojuist op de persconferentie informatie bekendgemaakt. Optredens komen van Simple Minds, Ray Davies with Band, Melanie, The Sweet, The Waterboys, Raymond van het Groenewoud, Fischer-Z, Coldplace en Björn Again. Een kaartje voor het festival kost 95 euro.

Het festival biedt de volgende accomodaties aan: (getalletje geeft aantal personen aan)
Yurt Asian De Luxe 2 € 900,=
Tipi Indian Camp 4 € 950,=
Hotelstay 2 € 450,=
Wooden Lodge 4 € 590,=
Dutch Bootcamp 6 € 900,=
Dutch Bootcamp 8 € 1.100,=
Comfort Camp 4 € 320,=
Basic Camp 2 € 110,=
Camperspot 2 € 175,=

De organisatie mikt op de doelgroep 35+. Zij zijn in gesprek met de gemeente om een vergunning voor het schenken van sterke drank. Mojo verwacht ongeveer 10.000 bezoekers. Meer informatie volgt nog. De kaartverkoop start aanstaande zaterdag.

Ga je net zo hard op festivals als wij?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



Friesland-Vlag.jpg20

MEER INFO OMTRENT NIEUW METALFESTIVAL IN FRIESLANDZoals eerder gemeld komt er een nieuw metalfestival in Friesland . Het...

Haagse Koninginnenach4

NIEUWE NAMEN VOOR HAAGSE KONINGINNENACH EN JERA ON AIR Jason Isbell & the 400 Unit , Tim Knol , Kern Koppen en Soul Sister...

REACTIES

Avatar tbeemster
di 23 mrt 2010 15:31

tbeemster Ik ruik commercie

 1
Avatar savaga
di 23 mrt 2010 15:55

savaga Ik ruik het aanboren van een doelgroep die door veel festivalorganisaties wordt gemist (op Bospop en Oeral na); de spreekwoordelijke ouwelul!

Ik zie ze steeds vaker en meer bij concerten, denk dat zij gewoon vaker kiezen voor een avondje concert ipv thuis naast de vrouw of zoeits (of andersom ;-))

Is een aanname, maar is in mijn ogen aannemelijk...

 -1
Avatar Randier
di 23 mrt 2010 16:01

Randier savaga schreef:
de spreekwoordelijke ouwelul!

Ik zie ze steeds vaker en meer bij concerten.


Ja, ik ook. Vaak MET hun vrouw. Of de vrouw met hun. Best irritant, meestal zijn het van die mensen die vooraan tussen de mensenmenigte staan, en dan de halve avond zitten te discussieren of ze nou wel of niet in de tribunes gaan zitten.

Natuurlijk grotendeels mijn eigen schuld, moet ik maar niet ook houden van ouwelullen muziek. ^_^

Oftewel: laat ze maar gezellig met z'n allen naar een festival gaan!

 -1
Avatar tbeemster
di 23 mrt 2010 16:02

tbeemster Zo kan het natuurlijk ook gezien worden @ ^
:)

 0
geen avatar
di 23 mrt 2010 16:08

rockingbrill.. Wel eem mooi plan hoor, ze hebben de aankleding van Lowlands dan toch nog staan dus met relatief lage inspanningen staat er een mooi aangekleed festival.
Line-up is wel echt voor ouwelullen, vraag me af of hier echt mensen voor in de auto stappen en een heel weekend gaan

 0
geen avatar
di 23 mrt 2010 16:11

GekkeGerda Die doelgroep gaat toch niet 3 dagen kamperen???

 0
Avatar Maynard-J
di 23 mrt 2010 16:15

Maynard-J
Ja, ik ook. Vaak MET hun vrouw. Of de vrouw met hun. Best irritant, meestal zijn het van die mensen die vooraan tussen de mensenmenigte staan, en dan de halve avond zitten te discussieren of ze nou wel of niet in de tribunes gaan zitten.


Of bedoel je van die mensen die beginnen te zeiken en het niet vinden kunnen dat je als lang mens voor ze terechtkomt (ergens middenin de zaal, helemaal niet voorin) omdat zij "er al eerder stonden". Dit gebeurde mij bij Paul McCartney in de Gelredome. Na een tijdje verder doorlopen hield het gelukkig op.

 -1
Avatar Maynard-J
di 23 mrt 2010 16:17

Maynard-J GekkeGerda schreef:
Die doelgroep gaat toch niet 3 dagen kamperen???


Ze hoeven geen tent mee te nemen, alles staat er al voor ze klaar. En zo zullen de voorzieningen wel een stuk beter zijn dan op de normale LL-camping.

 0
Avatar SnarfLiono
di 23 mrt 2010 16:18

SnarfLiono Muhahaha ze hebben een grote smoel over bands van Woodstock en dan komen ze met dit zooitje ongeregeld!!!!! Dit wordt een epic fail van mojo en ik sta erbij te lachen. Die prijzen is dat inclusief Champagne en VSOP Cognac of niet?

 0
Avatar SnarfLiono
di 23 mrt 2010 16:21

SnarfLiono Maar ze kunnen nog komen met Neil Young, Ten Years After en the Who natuurlijk. Deze bands trekken al 10000 dolenthousiaste tipi bewoners en de echte grote namen maken we pas later bekend.

 0
Avatar Maynard-J
di 23 mrt 2010 16:28

Maynard-J SnarfLiono schreef:
Maar ze kunnen nog komen met Neil Young, Ten Years After en the Who natuurlijk. Deze bands trekken al 10000 dolenthousiaste tipi bewoners en de echte grote namen maken we pas later bekend.


Er zal nog wel meer bijkomen, maar hiermee al 10.000 mensen? Ik betwijfel het.

 0
Avatar Local_hero85
di 23 mrt 2010 16:40

Local_hero85 Dat zijn me potnondedikke nogal prijzen voor die accomodaties! Mojo kan de doelgroep beter wijzigen in 35+ die teveel geld hebben ;)

Opzich wel leuke namen aangezien ik ook wel van die "ouwe lullen" muziek hou, maar echt spectaculair is het programma nog niet te noemen! Dan zullen ze nog met wat grote namen willen komen om 10.000 mensen te halen.

Simple minds zijn trouwens alleen leuk als ze niet dronken op het podium staan want dan kun je beter in je tent blijven rotten.. In dit geval dus een flesje bubbels op trekken en in de jacuzzi van je Yurt Asian De Luxe accomodatie blijven zitten :P

 0
Avatar RossumCity
di 23 mrt 2010 16:51

RossumCity Das toch niet normaal, wat een prijzen!
Kaartje: 95 euro
Asian de Luxe: 950 euro
Weekend met gelijkgestemde ouwelullen: priceless

 0
Avatar SnarfLiono
di 23 mrt 2010 16:53

SnarfLiono @Maynard James: ik bedoelde dit sarcastisch.....

 0
Avatar Zop
di 23 mrt 2010 16:53

Zop Leuke bands,maar je wordt dus eigenlijk verplicht om een tent te KOPEN,ik heb er al 2 man.
Ook staat er 27 t/m29 augustus,maar in werkelijkheid moet je de 29e om 14.00uur wegwezen,dus duurt het festival 2 dagen.
Ik ruik inderdaad commercie!!!

 0
Avatar Randier
di 23 mrt 2010 16:53

Randier Maynard-J schreef:

Ja, ik ook. Vaak MET hun vrouw. Of de vrouw met hun. Best irritant, meestal zijn het van die mensen die vooraan tussen de mensenmenigte staan, en dan de halve avond zitten te discussieren of ze nou wel of niet in de tribunes gaan zitten.


Of bedoel je van die mensen die beginnen te zeiken en het niet vinden kunnen dat je als lang mens voor ze terechtkomt (ergens middenin de zaal, helemaal niet voorin) omdat zij "er al eerder stonden". Dit gebeurde mij bij Paul McCartney in de Gelredome. Na een tijdje verder doorlopen hield het gelukkig op.

Geinig, ik ben zelf (ook?) best lang en had bij Paul McCartney precies hetzelfde voorval. Ik stond in de pit, rechts voor het podium en toen ik, toen er ineens ruimte kwam doordat alle mensen die op de grond zaten gingen staan, voor een hele groep oudere mannen glipte, begonnen ze meteen te zeiken en klagen dat ze niets meer konden zien.

 0
geen avatar
di 23 mrt 2010 16:54

rockingbrill.. @ Michiel:
waarom zou Mojo Pinkpop Classic omzeep helpen? het is HUN festival, evenals Pinkpop. Jan Smeets is alleen het gezicht nog maar, maar heeft geen reet meer te zeggen, mojo zit op de troon

 0
geen avatar
di 23 mrt 2010 17:22

roadrunner1969 Absoluut helmaal gestoord die MOJO geldwolven. Ben zelf een 35+ man, maar ga echt niet zulke absurde bedragen betalen voor een 2de rangs festival. Simple Minds in een zaal kijken vind ik prima, maar dan wel voor 30 euro in de Melkweg oid.

Dit festival zal wel worden afgelast ivm slechte kaartverkoop. Dit zie ik al vaker voorbij komen bij concerten. MOJO verdient dan zowiezo door de servicekosten, want die krijg je niet terug als een concert of festival wordt gecancelled.

 0
Avatar festivalganger666
di 23 mrt 2010 17:38

festivalgang.. ik ben dik 45+ maar ga wel gewoon naar werchter en graspop daar kan ik ook aan de oesters en de witte wijn hahaha en niet allemaal bejaarden

 0
Avatar festivalganger666
di 23 mrt 2010 17:39

festivalgang.. ik ben dik 45+ maar ga wel gewoon naar werchter en graspop daar kan ik ook aan de oesters en de witte wijn hahaha en niet allemaal bejaarden

 0
Avatar Ace2000
di 23 mrt 2010 17:41

Ace2000 Mijn paranoide complot-theorieën waren dus ongegrond, dit is geen 'ouder' broertej van lowlands. Verder volkomen oninterssant voor mij, veel vergane glorie verder.

Ik hou het als 40+-er ook gewoon op Lowlands en Graspop, al kriebelt het ook weer voor Sziget erbij.

 0
Avatar arjenvm
di 23 mrt 2010 17:45

arjenvm Nou ja, ik hoopte dat dit leuk zou worden, ik val onder de doelgroep, maar zit niet te wachten op alleen maar oude meuk die komt spelen en dan zeker niet tegen deze prijzen, laat maar, ik ga met mijn 46 jaar gewoon naar Pukkelpop dit jaar, verkoop mijn Lowlandskaarten omdat een groot deel van onze groep geen kaarten voor LL heeft :)

 0
Avatar jos_theboss22
di 23 mrt 2010 18:18

jos_theboss22 Voor een iet wat lager prijs kun je net zo goed naar Retropop festival gaan in Emmen met oa Nena.

 0
Avatar Zop
di 23 mrt 2010 18:29

Zop jos_theboss22 schreef:
Voor een iet wat lager prijs kun je net zo goed naar Retropop festival gaan in Emmen met oa Nena.


Inderdaad en daar betaal je 4 tientjes voor bijna de zelfde bands.
En kun je voor een tientje kamperen bij de plaatstlijke boer.
Dit fesitval gaat een flop worden begin augustus wordt het afgelast,let maar eens op!!!

 0
Avatar haontje
di 23 mrt 2010 19:30

haontje Wat een balachelijk idee, hoop dat het net zo plotseling van de kalender verdwijnt als dat het erop kwam. Dan te bedenken dat ik over een paar jaar in deze doelgroep terecht zal komen.....

 0
Avatar smellycat
di 23 mrt 2010 19:37

smellycat Haha lees mijn vorige reactie toen dit werd aangekondigd... Een duidelijk financiele zet van MOJO daar ze weten/denken dat deze doelgroep wat meer te besteden heeft. Conclusie we gooien er een hardtock festival voor schoolgangers uit (want daar verdienen we niet genoeg aan) en doen een festival voor de wat 'oudere' werkende muziekliefhebber (want die geven er veel geld voor uit dus cashen..

 0
Avatar edje1320
di 23 mrt 2010 20:09

edje1320 WTF!! Ze hebben eerst een paar goed festivals om zeep geholpen en nu dit. Zelf een ouwe lul maar ik zit liever op GMM en WOA dan daar. Programma slaat nergens op. En de prijzen ... ? Is dit een verlengstuk van de miljonairfair ofzo? Ik hoef geen sterke drank. Ik zuip lekker bier (meestal ook te duur). Oh ja een paar buisjes Jägermeister op GMM (vroeger) gingen er wel in. Ben benieuwd wie hier in stinkt. En dan die namen van de "Accomodaties". Lijkt wel een bejaardenreisje langs de Rijn.

 0
Avatar Ace2000
di 23 mrt 2010 20:24

Ace2000 Mischien dat marketingmensen denken dat metalfestivals voor schoolgangers zijn, maar uit ervaring weet ik dat er toch best aardig wat goedopgeleide mensen met een prima baan zich regelmatig in de vaalzarte t-shrtjes hijsen. Beetje stereotype, dus.

 0
Avatar metaalerik
di 23 mrt 2010 20:44

metaalerik Allemaal duimen dus dat dit hard gaat falen zodat ze zich volgend jaar weer kunnen richten op een degelijk rock festijn.

 0
Avatar Local_hero85
di 23 mrt 2010 21:12

Local_hero85 edje1320 schreef:
Ik zuip lekker bier (meestal ook te duur). Oh ja een paar buisjes Jägermeister op GMM (vroeger) gingen er wel in.


Wordt tijd dat ze idd weer van die buisjes Jägermeister op graspop hebben, die gaan er goed in en vooral leuk om daarna in de botsauto's te stappen die ze toen ook nog hadden :)

Maar ff ontopic: Ik hoop dat het festival flopt en dat Mojo eindelijk eens gaat beseffen waar ze mee bezig zijn met die torenhoge prijzen!

 0
Avatar smellycat
di 23 mrt 2010 21:46

smellycat Ace2000 schreef:
Mischien dat marketingmensen denken dat metalfestivals voor schoolgangers zijn, maar uit ervaring weet ik dat er toch best aardig wat goedopgeleide mensen met een prima baan zich regelmatig in de vaalzarte t-shrtjes hijsen. Beetje stereotype, dus.

Helemaal mee eens maar dan moet je mijn reactie bij het vorige artikel lezen waarin ook ook zeg dat mensen NIET in hokjes te duwen zijn. Maar een feit blijft wel dat mensen van tussen de 30 en 50 OVER HET ALGEMEEN meer geld te besteden hebben dan studenten. Conclusie MOJO is gewoon op geld uit vandaar dit festival dat denk ik niet de vraag is van het grote publiek maar waar ze fanancieel mee willen scoren..

 0
geen avatar
wo 24 mrt 2010 08:05

Meneervoorjou smellycat schreef:
Ace2000 schreef:
Mischien dat marketingmensen denken dat metalfestivals voor schoolgangers zijn, maar uit ervaring weet ik dat er toch best aardig wat goedopgeleide mensen met een prima baan zich regelmatig in de vaalzarte t-shrtjes hijsen. Beetje stereotype, dus.

Helemaal mee eens maar dan moet je mijn reactie bij het vorige artikel lezen waarin ook ook zeg dat mensen NIET in hokjes te duwen zijn. Maar een feit blijft wel dat mensen van tussen de 30 en 50 OVER HET ALGEMEEN meer geld te besteden hebben dan studenten. Conclusie MOJO is gewoon op geld uit vandaar dit festival dat denk ik niet de vraag is van het grote publiek maar waar ze fanancieel mee willen scoren..

Beetje een open deur he...het blijft een bedrijf, en zoals alle bedrijven willen ze zoveel mogelijk winst maken, of je dat nu leuk vind of niet.
Wel typisch hoe mensen hier aan de ene kant tegen Mojo schoppen en aan de andere kant ze de hemel in prijzen door LL met steeds duurder wordende prijzen direct uit te verkopen.

 0
Avatar smellycat
wo 24 mrt 2010 08:22

smellycat @meneervoorjou:
Helemaal mijn punt. MOJO doet zich alleen voor als nobele organisatie die bijvoorbeeld de zwarthandel aanpakt omdat die geld verdient over de rug van die arme muziekliefhebbers.. Zelf doen ze precies het zelfde en ik ben blij dat steeds meer mensen dit aan gaan zien inderdaad!

 0
Avatar BasP
wo 24 mrt 2010 09:38

Wrong Yurt Asian De Luxe 2 € 900,=

Is dat dan inclusief twee aziatische dames?

 0
geen avatar
wo 24 mrt 2010 10:52

zoutwater Heel leuk al die reacties hier. Even de feiten:

1. Mojo is inderdaad een bedrijf als ieder ander, geen stichting met het doel zoveel mogelijk gratis metalfestivals met Slayer, Metallica en Megadeth te organiseren tegen bodemprijzen om er vervolgens zelf verlies op te draaien.
2. Omdat we vrolijk met zn allen de hele cd catalogus van onze favoriete bands downloaden, moeten die lui ergens anders hun geld mee verdienen, namelijk met concerten. Vandaar de steeds duurdere kaarten.
3. LOTS kost 95 E voor een festival van vrijdagmiddag tot zondagochtend. Vertaal die prijs maar naar een Lowlands kaart (155 E), dat scheelt dus niet veel.
4. Je hoeft niet te kamperen.
5. Als je een tentje huurt (135 E voor 2 p.) mag je de hele tent, plus slaapzakken, luchtbedden, zaklamp etc. mee naar huis nemen. Is dat een slechte deal? Valt wel mee denk ik.
6. Je hoeft ook niet naar Lots te gaan.
7. Geen idee of het gaat floppen of niet, maar die mooie metalfestivals krijg je er niet mee terug..

En tot slot: Smellycat, waarom vertel je niet gewoon dat je een tickethandelaar bent die hier alleen maar Mojo wil afzeiken?

 0
Avatar Local_hero85
wo 24 mrt 2010 11:54

Local_hero85 zoutwater schreef:
Heel leuk al die reacties hier. Even de feiten:

1. Mojo is inderdaad een bedrijf als ieder ander, geen stichting met het doel zoveel mogelijk gratis metalfestivals met Slayer, Metallica en Megadeth te organiseren tegen bodemprijzen om er vervolgens zelf verlies op te draaien.


Dan doet MOJO blijkbaar iets fout want GMM lukt het toch al jaren op rij om overeind te blijven!

zoutwater schreef:
2. Omdat we vrolijk met zn allen de hele cd catalogus van onze favoriete bands downloaden, moeten die lui ergens anders hun geld mee verdienen, namelijk met concerten. Vandaar de steeds duurdere kaarten.


Daar kan ik nog wel inkomen maar waarom dan de absurde prijzen voor bier en eten?

zoutwater schreef:
3. LOTS kost 95 E voor een festival van vrijdagmiddag tot zondagochtend. Vertaal die prijs maar naar een Lowlands kaart (155 E), dat scheelt dus niet veel.


LOTS is wel geteld maar 1,5 dag (95E) festival als je de tijden op hun site bekijkt en Lowlands zijn er 3 (155E)! Nou dat scheelt wel degelijk want 3 dagen LOTS zou dan in verhouding 190E kosten

Zeker een stagair aan het woord die het even opneemt voor MOJO?

 0
Avatar smellycat
wo 24 mrt 2010 12:08

smellycat @zoutwater:
haha nee dat ben ik niet maar ik maak ik koop wel eens kaarten via de 2e hands markt. Jammer. Al is het wel overduidelijk dat jij gewoon van MOJO bent. Misschien moet je eens goed lezen dat ik het juist een geniale financiele zet van MOJO vind dus beschouw het gewoon als compliment ;-)

 0
geen avatar
wo 24 mrt 2010 12:18

zoutwater Local_hero85 schreef:
Daar kan ik nog wel inkomen maar waarom dan de absurde prijzen voor bier en eten?

LOTS is wel geteld maar 1,5 dag (95E) festival als je de tijden op hun site bekijkt en Lowlands zijn er 3 (155E)! Nou dat scheelt wel degelijk want 3 dagen LOTS zou dan in verhouding 190E kosten

Zeker een stagair aan het woord die het even opneemt voor MOJO?


1. Nee ik werk niet voor Mojo, maar erger me gewoon aan al dat gezeik. Ga lekker naar GMM, doe ik ook.
2. Prijzen voor bier en eten hebben natuurlijk wel iets te maken met ticketprijzen: als artiesten enorme bedragen willen hebben, moet je ergens anders je geld vandaan halen, toch? Wacken spant daar bijvoorbeeld echt de kroon in: minimale voorzieningen, maximale bierprijzen.
3. Lots duurt van vrijdagmiddag 14.00 uur tot zondagmiddag 14.00 uur. Dat zijn dus 2 volle dagen, niet 1,5.

 0
Avatar Bowiefan
wo 24 mrt 2010 17:54

Bowiefan Oewh...

Melanie - bjoetievoel piepel
Fischer-Z - So longggggg
Ray Davies - lola lololololola (laten we hopen)
The Waterboys - A girl called johnny whooo
Raymond van het Groenewoud . MEISJEEEEESSS
the sweet - Ballroom blitz

best goede ouwe meuk allemaal
maar idd... nog niet voldoende voor de prijs
regel The Who en ik ren naar de kassa!

maar van mij mag er ook best wat recenter spul tussen hoor, ouwe lullen houden niet op met nieuwe muziek luisteren na hun 30e

owh ja... wel beetje jammer van dat cover spul Colplace en Björn again, doe die maar thuis laten, beter voor iedereen
en de simple minds... ach ja, plan die maar rond etenstijd, leuk behangetje :P

 0
Avatar smellycat
wo 24 mrt 2010 18:03

smellycat Ze zijn pas echt goed als ze de artiest kunnen regelen waar de poster hiervoor fan van is... Dan verkopen ze het pas uit denk ik.. ;-)

 0
Avatar janooo
wo 24 mrt 2010 19:02

janooo hebben ze ook goede parkeerplekken voor mijn bentley?

 0
Avatar SnarfLiono
wo 24 mrt 2010 19:15

SnarfLiono Voorlopig is het dus heel duur en zijn er alleen nog maar bands bekend die op zichzelf nog niet eens de kleine zaal van een klein Nederlands poppodium zouden uitverkopen en er is ondanks de promo nog niet 1 van de overlevende Woodstock acts bekend.

En nog niet 1 van de mensen hier (die naar festivals gaan gek genoeg) heeft aangegeven erheen te gaan...wordt een succes dit, kan niet anders......

 0
geen avatar
do 25 mrt 2010 07:52

zoutwater SnarfLiono schreef:
Voorlopig is het dus heel duur en zijn er alleen nog maar bands bekend die op zichzelf nog niet eens de kleine zaal van een klein Nederlands poppodium zouden uitverkopen en er is ondanks de promo nog niet 1 van de overlevende Woodstock acts bekend.

En nog niet 1 van de mensen hier (die naar festivals gaan gek genoeg) heeft aangegeven erheen te gaan...wordt een succes dit, kan niet anders......


Simple Minds verkocht vorig jaar volgens mij de HMH uit, maar ik ga ervan uit dat er nog wel meer namen bijkomen..

Dat niet 1 van de mensen hier aangeeft dat hij/zij gaat is logisch: de mensen hier zijn gewoon niet de doelgroep. Heb sowieso het idee dat er hier vrijwel alleen maar metalheads reageren. SLAYERRRRRRRRRR.

 0
Avatar festivalganger666
vr 26 mrt 2010 17:28

festivalgang.. Miechiel schreef:
Maar een avondje Simple Minds in de HMH is niet te vergelijken met een festival van een paar dagen.
Tevens komt het over als een elite-festival, waarbij mensen ws goed in de buidel moeten tasten en dat kan nog weleens een probleem vormen. Nog veel mensen moeten goed opletten wat betreft hun uitgaven.

Tevens is het jammer dat Mojo een festival als Arrow, waar de Simple Minds ook makkelijk hadden kunnen staan, niet door laten gaan, en dan wel met dit festival aankomen.

Had Aerosmith, the Stone Temple Pilots, Simple Minds, the Sweet, the Waterboys en Ray Davies geprogrammeerd en je had weer een geweldige editie van het Arrow Rock Festival kunnen hebben ...



maar dan wel met


SLAYER hahaha

 0
geen avatar
za 27 mrt 2010 15:38

Pausmobiel ik heb geen zicht op de doelgroep, ik denk jullie ook niet. het is de doelgroep met de kids het huis uit, prima en stabiele baan. Voornamelijk ook de mensen die nooit ergens naartoe gaan, maar als een aangelegenheid zich voortdoet het opzich wel graag wil doen. Noem het clueless omdat er duizenden andere betere en goedkopere alternatieven zijn. Deze doelgroep is er zeer zeker. Ik ben benieuwd.

 0
geen avatar
za 27 mrt 2010 15:39

Pausmobiel De hippy's die uiteindelijk gewoon 'normaal' geworden zijn en weer eens lekker feesten zonder dat hun rug kapot gaat.

 0
Avatar festivalganger666
za 27 mrt 2010 21:14

festivalgang.. Pausmobiel schreef:
De hippy's die uiteindelijk gewoon 'normaal' geworden zijn en weer eens lekker feesten zonder dat hun rug kapot gaat.


ja want hun longen en hersenen hebben ze al heeel lang geleden naar de kloten geholpen hahaha

 0
Avatar tobyhazenberg
ma 29 mrt 2010 12:00

tobyhazenberg Maar ik kan als bezoeker niet zelf mijn tent meenemen, zelf opzetten en zelf afbreken?!

 0
Avatar JesusMcCracken
ma 29 mrt 2010 17:33

JesusMcCracken Waarom moet moet dat jong en oud toch steeds zo gescheiden worden? Dat is volgens mij ook iets typisch Nederlands, want Belgie, Duitsland en Denemarken programmeren wel lekker oud en nieuw door elkaar heen. Dan krijg je ook een lekker gevarieerd publiek.

 0
geen avatar
ma 29 mrt 2010 22:57

Pausmobiel JesusMcCracken schreef:
Waarom moet moet dat jong en oud toch steeds zo gescheiden worden? Dat is volgens mij ook iets typisch Nederlands, want Belgie, Duitsland en Denemarken programmeren wel lekker oud en nieuw door elkaar heen. Dan krijg je ook een lekker gevarieerd publiek.

Hmm, met diezelfde beredenering wil ik ook graag een kamertje in het bejaardentehuis. Helaas kan dit echter niet. Oud en jong hebben nu eenmaal andere interesses en behoeftes. Dan is een zwaarcommercieel festival voor oud ineens raar tussen alle jonge zwaarcommcerciele festivals die zich op mainstream jong richt? Get fucking real. Weetjewat, kom jij toch lekker hier naar toe, splitst niemand zich op een specifieke doelgroep.

 0
Avatar festivalganger666
di 30 mrt 2010 12:13

festivalgang.. echt gelul ik ben 48 ga al 27 jaar naar werchter waar echt alle leeftijdenrond lopen op rar hetzelfde tis alleen in nederland met die kinderen op pinkpop en lowlands die je daar over hoort.ik vind het juist heel gezellig alles door elkaar Pausmobiel schreef:
JesusMcCracken schreef:
Waarom moet moet dat jong en oud toch steeds zo gescheiden worden? Dat is volgens mij ook iets typisch Nederlands, want Belgie, Duitsland en Denemarken programmeren wel lekker oud en nieuw door elkaar heen. Dan krijg je ook een lekker gevarieerd publiek.

Hmm, met diezelfde beredenering wil ik ook graag een kamertje in het bejaardentehuis. Helaas kan dit echter niet. Oud en jong hebben nu eenmaal andere interesses en behoeftes. Dan is een zwaarcommercieel festival voor oud ineens raar tussen alle jonge zwaarcommcerciele festivals die zich op mainstream jong richt? Get fucking real. Weetjewat, kom jij toch lekker hier naar toe, splitst niemand zich op een specifieke doelgroep.

 0

REAGEREN

REAGEREN?
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.