Winnen: EB Festival Guide

Door Sheryla op 29 maart 2010 - 14:12 1 Met het festivalseizoen 2010 in aantocht is het natuurlijk handig om een duidelijk overzicht te hebben van de komende festivals. De Festival Guide 2010 biedt een zo compleet mogelijk overzicht van alle relevante muziekgerelateerde festivals in de Benelux. Tevens staan de belangrijkste Europese festivals en evenementen in de gids aangegeven. De EB Festival Guide komt jaarlijks uit en is voor € 25 te verkrijgen bij uitgeverij iMediate.

Festivalinfo mag 10 exemplaren van de EB Festival Guide 2010 gratis weggeven!

Het enigste wat je hoeft te doen om kans te maken op 1 van de 10 exemplaren van de EB Festival Guide 2010: Stuur een mailtje met je volledige naam en adres naar acties@festivalinfo.nl onder vermelding van 'EB Festival Guide 2010' en wie weet ontvang jij deze gids straks op je deurmat!

Mocht je net te laat zijn en alle gratis exemplaren zijn al vergeven? Dan krijg jij als bezoeker van Festivalinfo 10 euro korting op de aanschafprijs van 25 euro. Voor slechts 15 euro kun je de gids bestellen bij: yvonne.schouren@imediate.nl.
Zet in de mail in elk geval je naam, adresgegevens en dat je gebruik maakt van de Festivalinfo actie.



pukkelpop2010news.jpg67

IRON MAIDEN EN VEEL MEER VOOR PUKKELPOPDe organisatie van Pukkelpop maakt vanochtend de eerste namen voor de komende...

Rock Werchter 2003 bijtje27

ROCK WERCHTER 2010 IS UITVERKOCHT De passe-partouts en de dagkaarten voor donderdag, zaterdag en zondag voor...

REACTIES

Avatar DeBunker
ma 29 mrt 2010 17:40

DeBunker Sheryla is (ook) brabander?

"Het enigste wat je hoeft te doen" - Enigste?

 0
Avatar BasP
ma 29 mrt 2010 18:32

Wrong En gij kom zeker van bove de sloot ofwa! :)

 0
Avatar Jorrit
ma 29 mrt 2010 18:37

Jorrit Enigste klopt.

Enigste gebruik je wanneer er je (in dit geval) maar 1 ding hoeft te doen.

Enige gebruik je wanneer je meerdere dingen aangeeft.. Bijvoorbeeld; er zijn enige mensen die niet goed presteren..

Is dat ook weer duidelijk ;)

 0
Avatar Afvalzak
ma 29 mrt 2010 22:57

Afvalzak @Jorrit toch moet ik bij enigste altijd denken aan de liefst.
In principe is enige altijd goed, dus waarom moeilijk doen;)

 0
Avatar DeBunker
di 30 mrt 2010 13:09

DeBunker Wrong schreef:
En gij kom zeker van bove de sloot ofwa! :)

Haha, neeje. Vandaar de 'ook'. Brabander for life :D.

 0
Avatar Hoebele
di 30 mrt 2010 13:32

Hoebele Jorrit schreef:
Enigste klopt.

Enigste gebruik je wanneer er je (in dit geval) maar 1 ding hoeft te doen.

Enige gebruik je wanneer je meerdere dingen aangeeft.. Bijvoorbeeld; er zijn enige mensen die niet goed presteren..

Is dat ook weer duidelijk ;)


Enigste bestaat niet
"In de betekenis 'waarvan er geen tweede is' is enig immers een absoluut begrip: eniger dan enig kan niet, en de overtreffende trap enigst dus ook niet."
Aldus Genootschap 'Onze Taal'

 0
Avatar Maynard-J
di 30 mrt 2010 13:32

Maynard-J Jorrit schreef:
Enigste klopt.

Enigste gebruik je wanneer er je (in dit geval) maar 1 ding hoeft te doen.

Enige gebruik je wanneer je meerdere dingen aangeeft.. Bijvoorbeeld; er zijn enige mensen die niet goed presteren..

Is dat ook weer duidelijk ;)


Potverdorie, dat is nog waar ook, nooit geweten: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/

 0
Avatar ThePoison
di 30 mrt 2010 14:20

ThePoison volgens mij is enigste ook streektaal, bedoel, hier [steenwijk] zegt iedereen enigste :p kan t verkeerd hebben though

 0
Avatar rettep
vr 02 apr 2010 21:23

rettep tis allemaal enig

 0

REAGEREN

REAGEREN?