nieuws: Graspop 2011 breidt line-up uit

print
mail to friend
Door Frits89 op 25 maart 2011 - 11:29 graspop2011news Mastodon, Corrosion of Conformity, Kylesa, Moonsorrow, Protest The Hero en Gwar zijn vandaag toegevoegd aan de al flinke line-up van Graspop.

Eerder werden al namens als Slipknot, Ozzy Osbourne, Judas Priest en Korn bevestigd. Graspop 2011 vindt plaats van 24 juni t/m 26 juni. Een combiticket kost 146 euro (excl. servicekosten), terwijl een dagkaart weggaat voor 76 euro (excl. servicekosten).
volgend nieuwsbericht
ReggaeFernieuws01

LENNY KEYLARD E.A. NAAR REGGAEFÈRZaterdag 14 mei zal het Brabantse dorp Raamsdonksveer ('t Fèr) voor de derde...

icelandairwavesnewss
vorig nieuwsbericht

NIEUWE BEVESTIGINGEN ICELAND AIRWAVES 2011 Het duurt nog een tijdje tot het festival begint, maar de organisatie heeft...

REACTIES

Avatar jurgen:)
vr 25 mrt 2011 11:53

jurgen:) + Protest the hero

reactie score 0
report reactie
Avatar BramR
vr 25 mrt 2011 11:56

BramR Gwar is wel vet:P gezien op nirwana tuinfeest. Zal wel wat oude kleren aan doen!:D

reactie score 0
report reactie
Avatar Binjoh
vr 25 mrt 2011 12:12

Binjoh haha,
gwar gezien op sziget,
inderdaad wel een goed idee als je vooraan wil staan om je mooie kleertjes thuis te laten;)

reactie score 0
report reactie
Avatar jurgen:)
vr 25 mrt 2011 12:25

jurgen:) Binjoh schreef:
haha,
gwar gezien op sziget,
inderdaad wel een goed idee als je vooraan wil staan om je mooie kleertjes thuis te laten;)


omdat?

reactie score 0
report reactie
Avatar Bert
vr 25 mrt 2011 12:43

Bert De line up begint best wel interessant te worden ondanks de matige headliners.

reactie score 0
report reactie
Avatar jurgen:)
vr 25 mrt 2011 12:55

jurgen:) Bert schreef:
De line up begint best wel interessant te worden ondanks de matige headliners.


hahahahah dikste line up sinds jaren.... scorpions matige headliner? slipknot matige headlineR? alleen over ozzy kan ik me in je mening vinden..

reactie score 0
report reactie
Avatar Madara
vr 25 mrt 2011 13:35

Madara Nice! Heb heb het goede festival uitgezocht dit jaar ;D

reactie score 0
report reactie
Avatar Rokkelbok
vr 25 mrt 2011 13:39

Rokkelbok Heel fijn dat Mastodon komt, daar hoopte ik al sinds de afzegging van vorig jaar op.

reactie score 0
report reactie
Avatar metalupyourass
vr 25 mrt 2011 13:56

metalupyourass Bert schreef:
De line up begint best wel interessant te worden ondanks de matige headliners.


Over smaak valt te twisten en ik vind ze goed maar vast staat dat de headliners dit jaar enorme publiekstrekkers zijn. Volgens mij een topeditie.

reactie score 0
report reactie
Avatar edje1320
vr 25 mrt 2011 15:00

edje1320 Zeker leuke toevoegingen. Goeie line-up dit jaar. Hoop dat Mastodon dit jaar niet afzegt.

Oh ja als alleen voor Gwar je nette kloffie thuislaat ?????

reactie score 0
report reactie
Avatar Bert
vr 25 mrt 2011 15:07

Bert jurgen:) schreef:
Bert schreef:
De line up begint best wel interessant te worden ondanks de matige headliners.


hahahahah dikste line up sinds jaren.... scorpions matige headliner? slipknot matige headlineR? alleen over ozzy kan ik me in je mening vinden..

Scorpions zijn wel oke maar daarvoor ik ga niet naar Graspop. Slipknot is een grap die al 10 jaar te lang duurt. Wat een ellende is dat live zeg. Ozzy is over datum. Judas Priest kun je ook wel zien als headliner maar die zie ik al in 013. Het is buitengewoon jammer dat Maiden op Werchter speelt.

reactie score 0
report reactie
Avatar Tenrash
vr 25 mrt 2011 15:30

Tenrash Bert schreef:
jurgen:) schreef:
Bert schreef:
De line up begint best wel interessant te worden ondanks de matige headliners.


hahahahah dikste line up sinds jaren.... scorpions matige headliner? slipknot matige headlineR? alleen over ozzy kan ik me in je mening vinden..

Scorpions zijn wel oke maar daarvoor ik ga niet naar Graspop. Slipknot is een grap die al 10 jaar te lang duurt. Wat een ellende is dat live zeg. Ozzy is over datum. Judas Priest kun je ook wel zien als headliner maar die zie ik al in 013. Het is buitengewoon jammer dat Maiden op Werchter speelt.

Judas Priesti s meer over datum dan Ozzy.
Scorpions is een zeer grote headliner, ondanks dat het misschien je smaak niet is.
En Slipknot... naja ze hebben heel veel fans, dus veel blije mensen..

reactie score 0
report reactie
Avatar Bert
vr 25 mrt 2011 15:42

Bert Ja Rob Halford moet natuurlijk wel een goede dag hebben anders is er niet veel aan bij Judas Priest. Ikzelf ben een beetje een Judas Priest fanboy dus kon het niet laten om niet naar de 013 show te gaan.

reactie score 0
report reactie
Avatar Sjoerd92
za 26 mrt 2011 10:25

Sjoerd92 Mastodon is echt vet, hopen dat ze de weg kunnen winden... naar sonisphere raakten ze verdwaald!
CoC lijkt me ook top om een keer te zien!

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?