nieuws: Willy Moon op Lowlands 2012

print
mail to friend
Door HarmG op 11 april 2012 - 11:23 lowlandsicoonnews Willy Moon, een jonge zanger uit Nieuw-Zeeland, staat dit jaar op Lowlands. Dat meldt hij op zijn eigen website. Moon werd begin dit jaar door de NME getipt als een van de meest veelbelovende artiesten van 2012.

Hij sluit zich aan bij The Black Keys, Ed Sheeran, Skrillex, Foo Fighters en meer. Hier vind je de volledige Lowlands 2012 line-up tot nu toe.
volgend nieuwsbericht
huntenpop2011goed

HUNTENPOP VOOR CRYSTAL FIGHTERS Crystal Fighters is het touren nog altijd niet zat en staat dit jaar op...

roskildefestivalnews.jpg
vorig nieuwsbericht

LEE RANALDO EN MEER VOOR ROSKILDE De organisatie van Roskilde voegt vandaag weer drie nieuwe namen aan de...

REACTIES

Avatar hyper-hidde
wo 11 apr 2012 11:31

hyper-hidde nou, tot nu toe nog niet heel veel soeps:S

reactie score 1
report reactie
Avatar Ace2000
wo 11 apr 2012 12:53

Ace2000 Aah, je kent hem?

reactie score -1
report reactie
Avatar hyper-hidde
wo 11 apr 2012 13:09

hyper-hidde ik bedoelde de gehele line-up;p ik hoop dat er nog heel veel vets bij komt, gewoon arctic monkeys, franz ferdinand enz.. lekkere simpele indie-bandjes:p

reactie score -4
report reactie
wo 11 apr 2012 13:15

Lupine Ook op pukkelpop trouwens. Naar mijn smaak een goede toevoeging!

reactie score -1
report reactie
Avatar Marz667
wo 11 apr 2012 13:45

Marz667 hyper-hidde schreef:
ik hoop dat er nog heel veel vets bij komt, gewoon arctic monkeys, franz ferdinand enz.. lekkere simpele indie-bandjes:p

Arctic Monkeys staat echt elk jaar op Lowlands joh. Die kun je wel een jaartje missen toch? Die komen vast in 2013 wel weer netjes een saai optreden verzorgen.

reactie score 2
report reactie
wo 11 apr 2012 13:47

Justice Saai optreden? dan was je er in 2011 niet bij!

reactie score 2
report reactie
Avatar CmpngFlghtTLwlndsPrd
wo 11 apr 2012 13:51

CmpngFlghtTL.. Saai optreden? Was mijn beste optreden van een band. Maar am kun je vergeten stonden er vorig jaar al, en Franz Ferdinand zit in Japan. Je kunt wel hopen op Kasabian of The Kooks.

reactie score 1
report reactie
Avatar QuintMidas
wo 11 apr 2012 14:06

QuintMidas hyper-hidde schreef:
nou, tot nu toe nog niet heel veel soeps:S


Je hoeft niet te gaan...

reactie score 4
report reactie
Avatar Stofje
wo 11 apr 2012 14:50

Stofje Als je de reacties regelmatig leest op Festivalinfo, zijn álle festivals élk jaar compleet kut. Komt zelden voor dat de algemene sfeer van de reacties positief is. Zonde.

reactie score 0
report reactie
Avatar FutureCrimes
wo 11 apr 2012 15:04

FutureCrimes Stofje schreef:
Als je de reacties regelmatig leest op Festivalinfo, zijn álle festivals élk jaar compleet kut. Komt zelden voor dat de algemene sfeer van de reacties positief is. Zonde.

Wat Stofje zegt! Als je bij voorbaat weet dat je de line up niks vindt, en daar reken ik mezelf bij want er zijn maar weinig festivals die mij kunnen boeien kwa line up en sfeer (call me snob maar zo is het), ga. dan. niet. Ik ga niet. Ik ga gewoon niet. Komt er dan toevallig 1 artiest die ik wel goed vind, jammer dan. Maar ik ben dan wel op een concert te vinden. Beter voor de sfeer, beter voor de portemonnee. Toch?

reactie score 0
report reactie
Avatar jeroensiep
wo 11 apr 2012 16:29

jeroensiep Stofje schreef:
Als je de reacties regelmatig leest op Festivalinfo, zijn álle festivals élk jaar compleet kut. Komt zelden voor dat de algemene sfeer van de reacties positief is. Zonde.
Ik merk dat toch eigenlijk vooral bij de twee bekendste Nederlandse festivals; Lowlands en Pinkpop...Pinkpop word door zure Lowlanders afgezeken en diezelfde mensen zeiken net zo hard op Lowlands. (ik bedoel hier niet iedereen op Lowlands mee)

Zelfs als Foo Fighters komen is er nog een hoop te zeuren blijkbaar...

@ FutureCrimes: Ik denk wel dat The Cribs op Lowlands gaan verschijnen.

reactie score -1
report reactie
Avatar Chimey
do 12 apr 2012 11:09

Chimey Willy Moon lijkt me wel leuk om te zien. iig die 2 nummers die uit zijn van hem zijn wel leuk. Vooral I wanne be your man.

Maarja ik ga niet!

reactie score -1
report reactie
Avatar TEUNNN
zo 15 apr 2012 19:20

TEUNNN Stofje schreef:
Als je de reacties regelmatig leest op Festivalinfo, zijn álle festivals élk jaar compleet kut. Komt zelden voor dat de algemene sfeer van de reacties positief is. Zonde.


Heel gek, maar heeft dat niet gewoon alles met smaak te maken? Er zijn altijd mensen die de line-up geweldig mensen, maar ook altijd mensen die het niets vinden. En men vind het nu eenmaal leuker om te zeuren dan om te loven.

reactie score 0
report reactie
Avatar Maynard-J
ma 16 apr 2012 09:23

Maynard-J TEUNNN schreef:
Stofje schreef:
Als je de reacties regelmatig leest op Festivalinfo, zijn álle festivals élk jaar compleet kut. Komt zelden voor dat de algemene sfeer van de reacties positief is. Zonde.


Heel gek, maar heeft dat niet gewoon alles met smaak te maken? Er zijn altijd mensen die de line-up geweldig mensen, maar ook altijd mensen die het niets vinden. En men vind het nu eenmaal leuker om te zeuren dan om te loven.

Nee, men vindT het leuker om te zeuren. Over taalfouten in dit geval.:-)

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?