nieuws: 'Artiesten als Bruce Springsteen in 2018 op TT-Festival'

print
mail to friend
Door Marz667 op 07 maart 2013 - 15:15 BruceSpringstreennws Grote internationale acts als Bruce Springsteen moeten over een jaar of vijf het TT-Festival in Assen opsieren. Dat is het streven van zeven partijen, onder wie de gemeente Assen, die de komende jaren het aantal bezoekers willen opkrikken naar meer dan 100.000.

Hoe de plannen precies gefinancierd worden is nog niet duidelijk. De gemeente en de ondernemers willen niet meer geld uitgeven aan het evenement. Eén van de ideeën die is geopperd is om entree te gaan heffen op speciale concerten en shows. Verder is het de bedoeling is dat de activiteiten op verschillende locaties in de stad plaatsvinden.
volgend nieuwsbericht
Betty Wright1

RHYTHM & BLUES NIGHT KOMT MET VIJF NIEUWE NAMENRhythm & Blues Night heeft vijf namen aan de line-up toegevoegd waaronder...

frequency3
vorig nieuwsbericht

FRANZ FERDINAND EN BILLY TALENT VOOR FREQUENCY 2013 Het Oosterijkse festival Frequency heeft voor zijn editie van 2013 na...

REACTIES

Avatar DownNOLA
do 07 mrt 2013 17:58

DownNOLA Springsteen is dan 67 of 68.....

reactie score 1
report reactie
Avatar CmpngFlghtTLwlndsPrd
do 07 mrt 2013 18:22

CmpngFlghtTL.. Goeie zaak, zeer benieuwd.

DownNOLA schreef:
Springsteen is dan 67 of 68.....
Ze willen alleen aan geven van welk formaat ze artiesten gaan boeken, niet perse Springsteen.

reactie score 0
report reactie
Avatar Peter88
do 07 mrt 2013 19:34

Peter88 DownNOLA schreef:
Springsteen is dan 67 of 68.....


De beste man zal dan heus nog niet aan stoppen denken, hoor ;).

reactie score 1
report reactie
Avatar jos_theboss22
do 07 mrt 2013 20:16

jos_theboss22 Ik denk dat dit echt een utopie is. Het centrum van Assen is daar veel te klein voor. Maar het tt circuit zelf gebruiken hiervoor zou ook niet slecht zijn. Daar wordt sowieso qua pop evementen te weinig mee gedaan.

reactie score 1
report reactie
vr 08 mrt 2013 01:29

vidaloca jos_theboss22 schreef:
Ik denk dat dit echt een utopie is. Het centrum van Assen is daar veel te klein voor. Maar het tt circuit zelf gebruiken hiervoor zou ook niet slecht zijn. Daar wordt sowieso qua pop evementen te weinig mee gedaan.


Precies! Ik dacht daar dus ook al aan, in Duitsland doen ze niet anders!

reactie score -2
report reactie
Avatar DownNOLA
zo 10 mrt 2013 01:54

DownNOLA Dus de avond voor de races nog even een concertje op het terrein laten plaatsvinden? Ik wist dat politici buiten de werkelijkheid staan maar dit geeft daar wel heel erg blijk van.

reactie score -1
report reactie
Avatar jos_theboss22
ma 11 mrt 2013 12:09

jos_theboss22 DownNOLA schreef:
Dus de avond voor de races nog even een concertje op het terrein laten plaatsvinden? Ik wist dat politici buiten de werkelijkheid staan maar dit geeft daar wel heel erg blijk van.


Het zou dan om een optreden gaan op het TT Festival (oftewel TT Nacht) en dat vindt al tig jaar plaats midden in de stad. Maar de stad echt veel te klein voor artiesten van dit formaat.

reactie score 1
report reactie
Avatar Conspiracyofone
wo 13 mrt 2013 19:16

Conspiracyof.. Klopt maar ze kunnen toch ook een podium bouwen bij het circuit, dat gebeurde met Iron Maiden ook. Dan is er ruimte zat lijkt me. Het lijkt mij een super idee als dit gebeurt in Assen. Maar zie het nog niet echt gebeuren helaas.

reactie score 1
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?