nieuws: Within Temptation en meer op Bevrijdingsfestival

print
mail to friend
Door Marz667 op 28 november 2007 - 11:07 5mei Met klinkende namen als Ilse DeLange, Krezip, Di-rect en slotact Within Temptation wil organisator Niek van der Sprong een ding duidelijk maken: „Je moet op 5 mei 2008 gewoon bij het Bevrijdingsfestival in Zwolle zijn.”

Het Bevrijdingsfestival Overijssel heeft in de loop der jaren een behoorlijke reputatie opgebouwd. „We beginnen met Di-rect, gevolgd door Leaf. Een band die momenteel enorm in opkomst is.” Als topper van het middagprogramma is Krezip vastgelegd. De band rond zangeres Jacqueline Govaerts weet wat het is om in Zwolle op te treden tijdens het Bevrijdingsfestival.

Wil of ga jij naar dit gratis festival? Laat dit dan weten via je Agendainfo!
volgend nieuwsbericht
Evil Santa4

BOSPOP ONDER DE KERSTBOOMOpzoek naar een origineel cadeau voor onder de kerstboom of voor in het...

combichristhm8.jpg9
vorig nieuwsbericht

COMBICHRIST, EISBRECHER EN MEER OP M'ERA LUNA 2008 Ook volgend jaar zal er natuurlijk weer een verse editie van M'era Luna...

REACTIES

Avatar ErikLuyten
wo 28 nov 2007 11:39

punkr ik ga niet helemaal naar zwolle, ik blijf wel in Roermond of Wageningen :-)

reactie score 0
report reactie
Avatar Obey-Your-Master
wo 28 nov 2007 11:53

Obey-Your-Ma.. ik ga natuurlijk weer in Zwolle.. chill :)

reactie score -1
report reactie
Avatar Rockolinde
wo 28 nov 2007 12:14

Rockolinde Dit jaar misschien toch weer 's naar Zwolle net als een paar jaar terug...
Elk jaar Wageningen wordt ook zo wat :D

reactie score 0
report reactie
Avatar Soeperman87
wo 28 nov 2007 12:20

anamatronic Whaha, altijd weer dezelfde namen. Ik vier van 30 april tot 5 mei liever een feestje in Duitsland op een goed Walpurgisfestival.

reactie score 0
report reactie
Avatar Rockolinde
wo 28 nov 2007 12:49

Rockolinde anamatronic schreef:
Whaha, altijd weer dezelfde namen. Ik vier van 30 april tot 5 mei liever een feestje in Duitsland op een goed Walpurgisfestival.


Maak me gek. Walpurgisfestival is altijd geweldig. Ik wil zo graag nog 's Walpurgisnacht vieren =D

reactie score 0
report reactie
Avatar Soeperman87
wo 28 nov 2007 13:21

Soeperman87 Rockolinde schreef:
anamatronic schreef:
Whaha, altijd weer dezelfde namen. Ik vier van 30 april tot 5 mei liever een feestje in Duitsland op een goed Walpurgisfestival.


Maak me gek. Walpurgisfestival is altijd geweldig. Ik wil zo graag nog 's Walpurgisnacht vieren =D

Ik heb nu twee keer (op twee verschillende festivals) Walpurgisnacht gevierd, en de sfeer is er niet alleen beter dan op een Bevrijdingsfestival, de bands zijn dat ook! Zo zie ik toch nog eens de écht klinkende Duitse bands aan het werk.

reactie score 0
report reactie
Avatar TheFallen
wo 28 nov 2007 13:24

TheFallen Haha kan mij die bands nou bommen.. het wordt gewoon weer standaard Wageningen elk jaar! De sjonnies waren top vorig jaar!

reactie score 0
report reactie
Avatar BasP
wo 28 nov 2007 13:44

Wrong Het bevrijdingsfestival richt zich duidelijk niet op festivalpubliek maar op gezinnetjes die een dagje uit willen, door het boeken van deze 'tmf-namen'

reactie score 0
report reactie
Avatar Soeperman87
wo 28 nov 2007 14:48

soeperman87 Wrong schreef:
Het bevrijdingsfestival richt zich duidelijk niet op festivalpubliek maar op gezinnetjes die een dagje uit willen, door het boeken van deze 'tmf-namen'


Daarom ben ik rond deze tijd ook altijd in Duitsland te vinden.

reactie score 0
report reactie
Avatar _eloisa_
wo 28 nov 2007 14:48

_eloisa_ misschien moet ik toch maar naar zwolle gaan dit jaar als wageningen niks aan word.

reactie score 0
report reactie
Avatar wishmaster
wo 28 nov 2007 15:47

wishmaster Zeker weer aanwezig,, ookal is het programma nog niet boeiend voor mij.
Gewoon het festivalsfeertje is altijd wel weer leuk!

reactie score 0
report reactie
Avatar CalibanFan
wo 28 nov 2007 16:06

CalibanFan Zwolle veels te ver weg, ik wacht wel tot er namen worden toegevoegd hier ind e buurt

reactie score 0
report reactie
Avatar SNWH
wo 28 nov 2007 19:51

SNWH hmmm...5 mei valt op een maandag...
Moet ik dus rekening houden met vrij vragen opt werk.
Verder blijf ik gewoon in Utrecht, de bands doen er meestal toch niet toe. En Transwijkpark bij goed weer is super!

reactie score 0
report reactie
Avatar _eloisa_
wo 28 nov 2007 20:58

_eloisa_ pepijn ga je weer mee met mij:)

reactie score 0
report reactie
do 29 nov 2007 03:04

Pausmobiel Krezip is leuk voor erbij.
Altijd we chill, noh

reactie score 0
report reactie
Avatar COZ
do 29 nov 2007 11:36

COZ anamatronic schreef:
Whaha, altijd weer dezelfde namen. Ik vier van 30 april tot 5 mei liever een feestje in Duitsland op een goed Walpurgisfestival.


Op bevrijdingsdag een feestje vieren in Duitsland is vrij krom, vind je niet?

reactie score 1
report reactie
Avatar Scarr
do 29 nov 2007 11:39

Scarr Ben waarschijnlijk weer in Wageningen. Zijn zoveel podia dat er altijd wel iets leuks speelt

reactie score 0
report reactie
Avatar Musiquefreak
do 29 nov 2007 14:31

Musiquefreak De namen boeien me niet echt. Krezip is wel altijd leuk, word nog even afwachten hoe de andere festivals eruit komen te zien. Zoiezo wel bij een aanwezig, sfeer is altijd leuk!

reactie score 0
report reactie
Avatar Iksie
do 29 nov 2007 18:54

Iksie ben uiteraard weer aanwezig in Zwolle zoals elk jaar..

reactie score 0
report reactie
Avatar Rockolinde
vr 30 nov 2007 10:23

Rockolinde Krezip is sowieso wel altijd leuk. Di-rect is wel grappig om te zien, maar niet als je ze 10 keer ziet ofzo. Ik zal sowieso érgens aanwezig zijn :)

reactie score 0
report reactie
Avatar sherry
vr 30 nov 2007 17:15

sherry Yeah!
Ik ga erheen!
=D
Krezip is geweldig =D
En Di-rect gaat wel.. maar live zijn ze echt gaaf =D
En Within Temptation.. zijn zeker de moeite waard!

reactie score 1
report reactie
Avatar blerwitch
zo 02 dec 2007 13:41

blerwitch Goh... vernieuwend...
Heb nog NOOOOIT Krezip, Di-rect en Within Temptation op Bevrijdingsfestival in Zwolle gezien...
*zucht*

Tuurlijk ga ik wel! Ff kijken wat podium de oogst en plato doen!!!

reactie score 1
report reactie
Avatar KooPeR
ma 03 dec 2007 17:04

KooPeR voor het enige echte bevrijdingsfestival ga je toch fijn nach haerlem.

reactie score 0
report reactie
Avatar leaked
ma 10 dec 2007 15:15

leaked ik wil ik echt wel bij zijn. Aleen al voor di-rect

reactie score 0
report reactie
Avatar aagje
di 15 jan 2008 14:14

aagje alleen als winthin temptation speel

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?