nieuws: Eerst Rock am Ring namen net voor de kerst

print
mail to friend
Door puntmuts op 19 december 2008 - 13:40 Rock am Ring Rock Am Ring heeft de eerste namen voor 2009 vrijgegeven. Op het affiche staan: Billy Talent, Jan Delay & Disko No.1, Kettcar, Killswitch Engage, Mando Diao, 'Peter, Björn & John', Peter Fox
Placebo, Polarkreis 18, Scouting For Girls, Slipknot, The Kilians, The Killers, The Kooks, The Subways,
Tomte, Trivium
en Volbeat.

Wie nu al zeker weet dat hij of zij naar het festival wil, kan nog tot 15 januari gebruik maken van de vroegboek-actie en voor 125,- zijn kaartje bemachtigen via o.a. Eventim en Tickets Per Post.
volgend nieuwsbericht
spresskinewss.gif5

EERSTE NAMEN VOOR APRÈS SKI-FEEST IN AHOYZanger Wolter Kroes is een van de artiesten die optreden tijdens Go Après...

nieuwjaar_jaarlijjstje_news.jpg22
vorig nieuwsbericht

GROTE FEESTEN DÉ PUBLIEKSTREKKER TIJDENS JAARWISSELING Uit onderzoek van uitgaanssite Partyscene.nl is bekend geworden dat bijna...

REACTIES

Avatar Iksie
vr 19 dec 2008 13:52

Iksie ooow maar daar zit wel wat leuks tussen :)

reactie score 0
report reactie
Avatar Paddo
vr 19 dec 2008 13:55

Paddo Valt me zacht uitgedrukt; Heel erg tegen... Originaliteit druipt er van af...

reactie score 0
report reactie
Avatar chillmusic
vr 19 dec 2008 13:58

chillmusic The subways, scouting, killers en peter, bjorn & john mogen wel door naar Pinkpop, maar idd, niet echt denderend allemaal...

reactie score 0
report reactie
Avatar sichead
vr 19 dec 2008 14:00

sichead Van mij mogen Slipknot, Killswitch engage, Trivium en Volbeat door naar Pinkpop!

reactie score 0
report reactie
Avatar ErikLuyten
vr 19 dec 2008 14:02

punkr sichead schreef:
Van mij mogen Slipknot, Killswitch engage, Trivium en Volbeat door naar Pinkpop!
Volbeat niet, de rest wel :-)

reactie score 0
report reactie
Avatar sichead
vr 19 dec 2008 14:05

sichead punkr schreef:
sichead schreef:
Van mij mogen Slipknot, Killswitch engage, Trivium en Volbeat door naar Pinkpop!
Volbeat niet, de rest wel :-)
Zou ik ook niet echt missen.

reactie score 0
report reactie
Avatar kewn
vr 19 dec 2008 14:08

kewn The Subways door naar Pinkpop. Of Lowlands.. dat maakt me niet zoveel uit inpricipe..

reactie score 0
report reactie
Avatar Bert
vr 19 dec 2008 14:25

Bert Wat een tegenvallende namen. Alleen Killswitch Engage spreekt mij aan.

reactie score 0
report reactie
Avatar mr_dopehat
vr 19 dec 2008 14:36

mr_dopehat Zitte toffe namen bij!

reactie score 0
report reactie
Avatar BasP
vr 19 dec 2008 15:25

Wrong punkr schreef:
sichead schreef:
Van mij mogen Slipknot, Killswitch engage, Trivium en Volbeat door naar Pinkpop!
Volbeat niet, de rest wel :-)
A.u.b. omdraaien. Volbeat wel, de rest zeker niet! :-)

reactie score 0
report reactie
Avatar Megalomaniac
vr 19 dec 2008 15:39

Megalomaniac The Subways en Billy Talent! Stuur aub door naar landgraaf

reactie score 0
report reactie
Avatar laupie-666
vr 19 dec 2008 15:52

laupie-666 zitten zeker vette namen tussen!

reactie score 0
report reactie
Avatar sylheartagram
vr 19 dec 2008 17:13

sylheartagram Oewwhh Nice! (=

reactie score 0
report reactie
Avatar camiel_46
vr 19 dec 2008 17:20

camiel_46 Behalve Volbeat, Kilers en Slipknot zit er helemaal niets bij! Voor Rock am Ring valt dit mij heel erg tegen... NIETS doorsturen naar landgraaf aub

reactie score 0
report reactie
Avatar Kwark92
vr 19 dec 2008 18:32

Kwark92 goed begin! ik ben benieuwd wat het overige is, maar de kaartjes zijn besteld!

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
vr 19 dec 2008 19:03

jos_theboss22 hopelijk komen veel van deze bands ook maar pinkpop

reactie score 0
report reactie
Avatar Rudie_
vr 19 dec 2008 21:16

Rudie_ Ik vind hiervan alleen the kooks en volbeat echt vet. Dus van mij hoeven ze alleen nog maar volbeat door te sturen naar pinkpop ;)

reactie score 0
report reactie
Avatar jimmpop
vr 19 dec 2008 21:39

jimmpop kaarje ligt al half jaar op de plank hur!!!

reactie score 0
report reactie
Avatar skatestage
vr 19 dec 2008 22:33

skatestage ha dat is wel vet! nog ff kommatje zetten tussen Peter Fox en Placebo btw ;)

reactie score 0
report reactie
Avatar eisenherz
za 20 dec 2008 00:08

eisenherz ik bedoel polarkreis 18!

reactie score 0
report reactie
Avatar Haayema
za 20 dec 2008 08:14

Haayema hmmm...

reactie score 0
report reactie
Avatar _eloisa_
za 20 dec 2008 13:08

_eloisa_ doe billy talent ff snel naar pinkpop!:o

reactie score 0
report reactie
Avatar FrEaK!
za 20 dec 2008 18:23

FrEaK! Nou liever Trivium , Slipknot NIET naar Pinkpop maar gewoon voor de nieuwe editie van Fields of rock , hopen dat het dit jaar wel doorgaat

reactie score 0
report reactie
Avatar AMBULANT
zo 21 dec 2008 18:38

AMBULANT ...eeeeeeEEEENNNNN:

DAAR GAAN WE WEER!

Er worden een half jaar van tevoren 18 van de 180 namen bekend gemaakt en meteen moet daar weer op gereageerd worden. Wie 'wel of niet' door naar Pinkpop (terwijl iedere 'metalaar' al weet dat Slipknot, Trivium en Killswitch daar ECHT niet bij gaan zitten) sturen of weglaten. Of nu al zeggen dat de eerste lichting tegenvalt:( Wat willen we dan: Dat alle headliners en het spoorboekje al worden prijsgegeven 6 maanden vooraf? Kom nou...

Laten we gezellig afwachten tezamen!

reactie score 0
report reactie
Avatar camej
zo 21 dec 2008 21:03

camej helemaal gelijk hierboven.. ga gewon naar allebei ofzo:p..
ik wil nu ook eigenlijk wel heel graag hierheen:p

reactie score 0
report reactie
Avatar djfundametal
zo 21 dec 2008 22:18

djfundametal hier moet ik ambulant ook gelijk in geven. + het zijn festivals waar verschillende genre's geprogrammeerd worden. kunt niet alles hebben in het leven

reactie score 0
report reactie
Avatar Jacqimo
ma 22 dec 2008 09:10

Jacqimo the killers is een goede naam.. de rest vind ik wat tegenvallen tot nu toe :)

reactie score 0
report reactie
Avatar Jacqimo
ma 22 dec 2008 09:11

Jacqimo en the kooks en placebo natuurlijk!

reactie score 0
report reactie
Avatar hansjuvefan
do 25 dec 2008 16:25

hansjuvefan er zitten goeie dingen in, maar ook veel middelmatige dingen. Nog afwachten op de grote namen dus.(buiten de killers dan)

reactie score 0
report reactie
Avatar Nouk_i
za 27 dec 2008 15:21

Nouk_i Billy Talent, Mando Diao, Scouting For Girls, Slipknot, The Killers, The Subways en Volbeat mogen van mij wel door gestuurd worden naar pinkpop!

reactie score 0
report reactie
Avatar MOTFG
di 06 jan 2009 21:51

MOTFG niet zo heel veel boeiend bij... maar toch wil ik er heen :P

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?