Nieuwe Lowlands-kaarten alweer uitgedeeld

Door Marz667 op 03 augustus 2010 - 14:09 1 We lieten gisteren weten dat er vandaag nieuwe tickets kwamen voor Lowlands 2010 en het was niet tegen dovemansoren gezegd! De honderden tickets (sponsors, partners, gasten en zwarthandel) gingen als warme broodjes over de toonbank en zijn momenteel weer helemaal op!

Lowlands wordt gehouden van vrijdag 20 t/m zondag 22 augustus 2010 in Biddinghuizen. Momenteel hebben 908 mensen aangegeven naar het festival te (willen) gaan. Ga je ook? Laat dit dan weten in je AgendaInfo.



RageofDestructionnews

NIEUWE NAMEN EN TICKETPRIJS RAGE OF DESTRUCTIONHet Limburgse Rage Of Destruction Festival komt met een reeks nieuwe namen...

sfinksnews

39.000 BEZOEKERS OP SFINKS MIXED FESTIVAL De 35ste editie van het Sfinks Mixed Festival lokte tijdens het weekend...

REACTIES

Avatar djanick
di 03 aug 2010 14:18

djanick En ik had er nog wel zo

 0
Avatar djanick
di 03 aug 2010 14:19

djanick *En ik had er nog wel zo`n hoop in dat het dit keer wel zou lukken. Desondanks iedereen die wel een ticket heeft weten te bemachtigen en hem niet op Marktplaats o.i.d zet... Veel plezier! :)

* enter te vroeg ingedrukt*

 0
Avatar Wm.!
di 03 aug 2010 14:20

Wm.! hahaha, wat hadden we dan gedacht. Dat deze kaarten niet uit zouden verkopen? Zag laatst iemand op marktplaats iemand die twee kaarten tegen de normale prijs verkocht. ze bestaan dus nog, de echte liefhebbers. Dat is wat anders dan die oenen die er blij van worden om andere mnensen een paar lullige tientjes af te troggelen. neplowlanders noem ik dat.

 0
Avatar Kydroh
di 03 aug 2010 14:20

Kydroh Ik ging voor de lol kijken of ik er doorheen zou komen.
Tja dat lukte wel maar gelukkig heb ik me ticks gewoon al en is iemand anders nu blij met die 2 ticks waarmee ik er doorheen kwam

 0
Avatar smaaier
di 03 aug 2010 15:30

smaaier na veel fijn en moeite toch een kaartje voor een vriend kunnen halen!

maar wat een gekloot met die site zeg, al die foutmeldingen

 0
Avatar Crevan
di 03 aug 2010 16:56

Crevan smaaier schreef:
na veel fijn en moeite toch een kaartje voor een vriend kunnen halen!

maar wat een gekloot met die site zeg, al die foutmeldingen

Dat heb je met ramptoeristen als Kydroh die gewoon even gaan kijken. Het zijn ook altijd dezelfde die files veroorzaken.

 0
Avatar ralluf
di 03 aug 2010 18:46

ralluf Crevan schreef:
Dat heb je met ramptoeristen als Kydroh die gewoon even gaan kijken. Het zijn ook altijd dezelfde die files veroorzaken.

Tja, na de dikke-stront-door-een-zeef-ervaring met de site vorige keer nu ook met een paar man achter één kaartje voor een vriend aangegaan. Kwamen onverwachts met drieën door de eerste schermen en hebben toen op één na alles weer meteen weggeklikt. Die twee andere kaartjes vielen dus vanzelf weer vrij.

Het voordeel van "ramptoeristen" en tijdelijk bezet houden van kaartjes is dat er na een paar minuten - als de ergste file weg is - nog her en der kaartjes vrijkomen zodat je ook met een mindere verbinding kans maakt :) (om er maar een draai aan te geven:p )

 0
Avatar jeroensiep
wo 04 aug 2010 15:06

jeroensiep Nou ik heb geen enkele kans gekregen, ik kwam er wel doorheen maar ze vertelde mij dat er geen kaarten meer waren en gaf dus een foutmelding. Iedere keer opnieuw.

 0
Avatar just-shar0nn
wo 04 aug 2010 19:55

just-shar0nn Precies op tijd geweest =D

 0
Avatar Nicole.A
za 07 aug 2010 17:36

Nicole.A Ook ik ben zo'n gelukisvogel die op marktplaats nog een kaartje heb kunnen vinden tegen de aankoopprijs van 155 euro, die ik de dag erna, de dag dat ik op vakantie ging nog heb kunnen ophalen.
Mijn dank is zeer groot,

 0

REAGEREN

REAGEREN?