Reguliere Lowlandskaarten uitverkocht

Door HarmG op 26 november 2010 - 13:18 1 Vorig jaar gingen alle kaarten voor Lowlands in ruim een week over de toonbank, dit jaar in een paar uur. Sinds 11 uur vanochtend zijn de servers van Ticketmaster zwaar overbelast en inmiddels zijn alle reguliere kaarten voor Lowlands 2011 verkocht.

Daarmee vestigt het festival weer een nieuw record qua ticketverkoop. Er is nog geen enkele band bekendgemaakt, maar dat weerhoudt niemand ervan kaarten te bestellen. Er zijn nog wel CJP-kaarten verkrijgbaar met 10 euro korting. Daar zijn er in totaal 10.000 van.

De komende paar uur komen er af en toe nog wel kaarten vrij in verband met vervallen reserveringen. Er zijn dus nog wel enkele kaarten te bestellen.

Dit soort nieuws elke week in je mailbox?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



eurosonicnoorderslagnews.jpg8

NIEUWE LIJST NAMEN EUROSONIC 2011Een dag voor de voorverkoop van start gaat, gooit Eurosonic er nog een lijst...

hurricane7

BLINK 182 OP HURRICANE/SOUTHSIDE + UPDATE Na Werchter, Rock Am Ring en vele anderen komt het Duitse Hurrican/Southside...

REACTIES

Avatar faab
vr 26 nov 2010 13:21

faab BIZAR! Mijn cjp werd niet herkent, maar heb nu een gewoon kaartjes, wat een chaos was het weer zeg!

 0
Avatar Karsibalt
vr 26 nov 2010 13:24

Karsibalt Damn

 0
Avatar tomvanbavel
vr 26 nov 2010 13:25

tomvanbavel Mag ik de volgende keer weer naar het postkantoor voor kaarten?

 0
Avatar frankivo
vr 26 nov 2010 13:25

frankivo ticketmaster kon de druk ook niet echt aan nee :p

 0
Avatar lowlander03456
vr 26 nov 2010 13:25

lowlander03456 Ik heb een kaartje! XD

 0
Avatar just-shar0nn
vr 26 nov 2010 13:26

just-shar0nn Jammer voor de mensen die geen kaartje hebben, had hem gelukkig 5minuten voordat het op de radio was binnen.

 0
Avatar q4roel
vr 26 nov 2010 13:35

q4roel Zo dan, heb een kaartje maar de rest van de groep niet. Wat nu?

 0
Avatar thelastcursade
vr 26 nov 2010 13:37

thelastcursade Vandaar dat ik de melding kreeg dat er geen kaarten meer beschikbaar waren na mijn kaartkeuze, gelukkig uiteindelijk toch nog 2 kunnen bestellen.

 0
geen avatar
vr 26 nov 2010 13:42

decent Ik heb er maar één woord voor. Walgelijk! Als je op deze manier je kaarten moet bestellen. Met allerlei hindernissen. Op deze manier voor mij geen festivals of concerten meer.

 0
Avatar Evelyne
vr 26 nov 2010 13:42

Evelyne Heb juist een normale gekocht.. Kon geen CJP kaartje kopen.. En dit was twee seconden geleden.. Dus snap niet dat de reguliere uitverkocht zijn..

 0
geen avatar
vr 26 nov 2010 13:48

TerrorTed Er komen zo nu en dan nog kaarten uit het reserverings systeem vrij, maar dat zijn de enige reguliere kaarten die nog te krijgen zijn.

 0
Avatar Loes
vr 26 nov 2010 13:48

Loes Dat is waarschijnlijk nog van mensen waarvan hun reservering is vervallen, zal niet lang meer duren voordat het écht is uitverkocht

 0
Avatar Ace2000
vr 26 nov 2010 13:49

Ace2000 Sorry, maar er loggen blijkbaar zo'n 100.000 mensen (liefst met meerdere scheremen) tegelijkertijd in. Dat is te veel van het goede blijkbaar en crashed de zaak.

Bij alle andere tickets ging het dit jaar echt vrij soepel, deze is blijkbaar wel heel erg populair (of lucratief).

 0
Avatar Loes
vr 26 nov 2010 13:50

Loes Dat is waarschijnlijk nog van mensen waarvan hun reservering is vervallen, zal niet lang meer duren voordat het écht is uitverkocht

 0
Avatar BasP
vr 26 nov 2010 13:50

Wrong q4roel schreef:
Zo dan, heb een kaartje maar de rest van de groep niet. Wat nu?


Gewoon gaan. Vrienden heb je daar zo gemaakt toch.

 0
Avatar tobyhazenberg
vr 26 nov 2010 13:53

tobyhazenberg ... maar de lol van Lowlands gaat er zo wel vanaf... De groepen vrienden die jaren gaan kunnen nu niet meer als groep gaan. De groep van 12 man, hebben we nu 4 kaartjes, joepie!

 0
Avatar tobyhazenberg
vr 26 nov 2010 13:54

tobyhazenberg en marktplaats stroomt al weer VOL...

 0
Avatar just-shar0nn
vr 26 nov 2010 13:55

just-shar0nn OMG marktplaats iemand heeft al 400geboden gekregen op de tickets echt ziek..maakt gouden winst zo!

 0
Avatar Loes
vr 26 nov 2010 13:58

Loes echt belachelijk dat er nu al kaartjes op MP staan.. zou echt niet mogen kunnen!! 'per ongeluk dubbel gekocht' geloof ik niet in!

 0
Avatar timmehnl
vr 26 nov 2010 14:02

timmehnl Reken maar op zwarthandel tot de macht drie begin volgend jaar.

 0
Avatar just-shar0nn
vr 26 nov 2010 14:03

just-shar0nn OMG marktplaats iemand heeft al 400geboden gekregen op de tickets echt ziek..maakt gouden winst zo!

 0
Avatar ErikLuyten
vr 26 nov 2010 14:03

ErikLuyten Je kunt met je vriendengroep natuurlijk ook naar een ander festival, dat niet zo snel uitverkoopt :-)

 0
Avatar Ace2000
vr 26 nov 2010 14:05

Ace2000 Tsssk... voor 400 euro kun je beter naar Sziget vliegen lijkt me,of een paar leuke Belgische festivals, maar goed... .

Wanneer mogen we gaan zeiken over de slechte line-up van dit jaar? :P

 0
Avatar RossumCity
vr 26 nov 2010 14:11

RossumCity F**K wat een gedoe zeg, de helft van onze groep geen kaartje!in 3,5 uur uitverkocht kan toch niet? als je nu al weer ziet op MP en die online ticketshops, dat zouden ze moeten verbieden! Mensen die wel echt willen gaan zijn er de dupe van nu...

 0
Avatar Maynard-J
vr 26 nov 2010 14:15

Maynard-J Dus... volgend jaar maar van 10 tot 2 vrijnemen van m'n werk? Toen ik het net van een collega hoorde probeerde ik het nog (heb een CJP), maar kon niet doorklikken op de Live Nation site.

Een aardig aantal kaarten zal wel uit de zwarthandel weer terugkomen in de vvk, maar in die wanhoopspogingen heb ik ook niet echt zin. Een dagkaart voor Pukkelpop dan maar?

 0
Avatar jeroensiep
vr 26 nov 2010 14:16

jeroensiep Ace2000 schreef:
Tsssk... voor 400 euro kun je beter naar Sziget vliegen lijkt me,of een paar leuke Belgische festivals, maar goed... .

Wanneer mogen we gaan zeiken over de slechte line-up van dit jaar? :P
Ik snap sowieso niet wat er nu zo leuk is aan Lowlands, zeker als je de namen niet weet. Er zullen dan toch een stuk minder muziekliefhebbers rondlopen daar? Dat is voor mij een minpunt, bij bijna alle Nederlandse festivals.

 1
Avatar Maynard-J
vr 26 nov 2010 14:17

Maynard-J Of een Blackberry van een collega lenen.

 0
Avatar Kolle
vr 26 nov 2010 14:22

Kolle gespot: 600 euro door ene 'Z' in Tilburg. Stelletje smerige schoften. Probeer er nu nog door te komen met m'n cjp-kaart, maar ben d'r bang voor..

 0
Avatar Randier
vr 26 nov 2010 14:33

Randier jeroensiep schreef:
Ace2000 schreef:
Tsssk... voor 400 euro kun je beter naar Sziget vliegen lijkt me,of een paar leuke Belgische festivals, maar goed... .

Wanneer mogen we gaan zeiken over de slechte line-up van dit jaar? :P
Ik snap sowieso niet wat er nu zo leuk is aan Lowlands, zeker als je de namen niet weet. Er zullen dan toch een stuk minder muziekliefhebbers rondlopen daar? Dat is voor mij een minpunt, bij bijna alle Nederlandse festivals.

Ik denk dat als je een echte muziekliefhebber bent, er hoe dan ook genoeg moois te ontdekken is.

Ik heb tot op het einde in de wachtrij gestaan. Heb vier keer geklikt op tickets zoeken toen overal stond dat het was uitverkocht en voila, er was iets vrijgekomen. Toch twee kaarten kunnen scoren dus!

Het is erg zuur voor veel mensen. Ben het ook helemaal eens met iedereen die klaagt over Marktplaats-volk. Wat een aso’s.

 0
Avatar 14139
vr 26 nov 2010 14:34

14139 Ik heb me kaarten binnen maar ik begon om elf uur precies en had ze pas om half een

 0
Avatar Kolle
vr 26 nov 2010 14:34

Kolle En gelukkig ben ik vergeten vorig jaar mijn CJP op te zeggen! :-D Zojuist nog na een uur de cjp-website in te laten laden een kaartje kunnen bemachtigen:-D

 0
Avatar just-shar0nn
vr 26 nov 2010 14:45

just-shar0nn OMG op marktplaatst wordt er gewoon een complete auto met apk tot 1-mei-2011 geruild tegen een ticket..wat bezield die mensen ik bedoel ben blij dat ik een kaartje heb maar dat had ik er niet voor over

 0
Avatar jopkop
vr 26 nov 2010 14:48

jopkop als je met een groep gaat, en niet iedereen heeft een kaartje dan is dat vooral aan jezelf te wijten.. ik ga met een groep van 30 man ofzo en iedereen heeft een kaartje.. kwestie van efficiënt communiceren, geld voorschieten, een snelle internetverbinding en een beetje dedication.

laat ze het kelderfust Mojito maar vast aanrukken

 2
Avatar faab
vr 26 nov 2010 14:52

faab jopkop schreef:
als je met een groep gaat, en niet iedereen heeft een kaartje dan is dat vooral aan jezelf te wijten.. ik ga met een groep van 30 man ofzo en iedereen heeft een kaartje.. kwestie van efficiënt communiceren, geld voorschieten, een snelle internetverbinding en een beetje dedication.

laat ze het kelderfust Mojito maar vast aanrukken

Het had wel wat voeten in de aarde...

 1
Avatar pijnacker
vr 26 nov 2010 14:55

pijnacker 24 kaarten maar gescoord. Had er 26 nodig ! Wat nu ?

 0
Avatar Zop
vr 26 nov 2010 14:58

Zop Na 12 jaar dus geen lowlands voor ons,maar sziget vergoed genoeg,zelfde bands,stukken goedkoper,sfeer is zelf nog beter dan op LL.
Ben er niet echt rouwig om.

 0
Avatar Maynard-J
vr 26 nov 2010 14:59

Maynard-J Ik kan het pas tegen zessen nog eens proberen, met CJP, maar vrees ook het ergste.

 0
Avatar NemesisNL
vr 26 nov 2010 15:00

NemesisNL Server is too busy..

 0
Avatar Donna!
vr 26 nov 2010 15:19

Donna! pijnacker schreef:
24 kaarten maar gescoord. Had er 26 nodig ! Wat nu ?


Mocht dit geen grapje zijn... (ik heb er alvast om gelachen) ...geef je de eerste 24 figuren die hun geld over hebben gemaakt een kaartje.

 0
Avatar Donna!
vr 26 nov 2010 15:21

Donna! Donna! schreef:
pijnacker schreef:
24 kaarten maar gescoord. Had er 26 nodig ! Wat nu ?


Mocht dit geen grapje zijn... (ik heb er alvast om gelachen) ...geef je de eerste 24 figuren die hun geld over hebben gemaakt een kaartje.

oke ik neem het terug

 0
Avatar GogolMischa
vr 26 nov 2010 15:31

GogolMischa juist! 2 reguliere kaarten en 1 cjp ticket gescoord, nu nog een paar maandjes wachten tot het feest gaat beginnen =D

 0
geen avatar
vr 26 nov 2010 15:35

Kazzie15 De prijzen voor een lowlandskaartje op markplaats stijgen al met het uur! Erg jammer voor de mensen die gewoon na school moesten en nu geen kaartje hebben kunnen bemachtigen! Misschien had de verkoop ook wel gewoon op zaterdag moeten beginnen?

 0
Avatar little_devil_girl
vr 26 nov 2010 15:37

little_devil.. De grote reden dat ik er niet meer heen wil... Hype overstemd de muziek, erg jammer...

 1
geen avatar
vr 26 nov 2010 15:39

TerrorTed jopkop schreef:
als je met een groep gaat, en niet iedereen heeft een kaartje dan is dat vooral aan jezelf te wijten.. ik ga met een groep van 30 man ofzo en iedereen heeft een kaartje.. kwestie van efficiënt communiceren, geld voorschieten, een snelle internetverbinding en een beetje dedication.

laat ze het kelderfust Mojito maar vast aanrukken


Man ook wel te danken aan het feit dat de UU gmail dienst onze efficientie aan kon.

En mensen die met grote groepen gaan/gingen en dus niet allemaal een kaartje hebben, dat is sneu, maar toch je bent dedicated voor lowlands of je bent het niet. Ik had zelf ook niets anders verwacht dat het zo snel uitverkocht zou zijn, ook als je naar vorig jaar keek.

Hoe dan ook, pitchers mojito here i come!

 0
Avatar Cannabooze
vr 26 nov 2010 15:46

Cannabooze Onvoorstelbaar. Vorig jaar begon de verkoop op zaterdag. Ik ben vrachtwagenchauffeur.. Wanneer had ik het willen doen ? JA ! Ik was het rond deze tijd van plan.
Commercie ! Het maakt niet alleen de muziek waar we allemaal zo van houden kapot.
Nu is ook al ons favoriete festival naar de klote aan het gaan.
Diep triest.
Een vriendengroep in tranen.
(Allemaal VASTE Lowlanders, die structureel elk jaar weer gaan)
Zo hoeft het niet meer voor mij.

Pukkelpop.. We komen eraan ! (voor het eerst)

 0
geen avatar
vr 26 nov 2010 15:52

TerrorTed Cannabooze schreef:
Onvoorstelbaar. Vorig jaar begon de verkoop op zaterdag. Ik ben vrachtwagenchauffeur.. Wanneer had ik het willen doen ? JA ! Ik was het rond deze tijd van plan.
Commercie ! Het maakt niet alleen de muziek waar we allemaal zo van houden kapot.
Nu is ook al ons favoriete festival naar de klote aan het gaan.
Diep triest.
Een vriendengroep in tranen.
(Allemaal VASTE Lowlanders, die structureel elk jaar weer gaan)
Zo hoeft het niet meer voor mij.

Pukkelpop.. We komen eraan ! (voor het eerst)


Jij hebt alleen maar vrienden die op de weg zitten? Ik bedoel het is niet onverwachts ofzo, was al een week bekend en als je een vaste lowlands ganger bent, dan probeer je toch ook om 11 uur te gaan?

En pukkelpop, tsja geweldig festival, zolang je maar met je tent in het juiste hokje staat.......

 0
Avatar Kolle
vr 26 nov 2010 15:59

Kolle @ Terrorted

Doorgaans vind een werkgever het niet zo tof als je voor een weekendje weg ineens een dag weg blijft van je werk. Voorgaande jaren heb ik er altijd vrij voor genomen, kon dit jaar ook niet. Ik heb echter het geluk gehad met CJP... + Probeer maar eens vanuit een vrachtwagen een kaartje te bestellen

 0
Avatar ralluf
vr 26 nov 2010 16:06

ralluf Cannabooze schreef:
Commercie !

Ik vind het oprecht klote voor je dat je geen kaartje hebt kunnen krijgen, maar waar slaat dat "commercie" op? Het is niet alsof LL meer geld verdient door op vrijdag ter verkopen. Het zijn de bezoekers die deze run op kaartjes veroorzaken, niet de organisatie.

En tja, er moeten ook mensen op zaterdag werken, dus dan zou je die benadelen.

 0
geen avatar
vr 26 nov 2010 16:14

sandervoerman Lid worden van CJP en dan kaartje bestellen kan nog steeds!! Zo heb ik net voor drie vrienden die geen lid waren en niet achter een pc zitten nog tickets besteld!

 0
geen avatar
vr 26 nov 2010 16:15

maximilian en wat doet de organisatie met de rente over al die miljoenen die ze nu maanden eerder op de bankrekening hebben staan?

 0
Avatar Maynard-J
vr 26 nov 2010 16:18

Maynard-J En tja, er moeten ook mensen op zaterdag werken, dus dan zou je die benadelen.

Zoals ik dus, heb er een oud bijbaantje naast als zaterdagpostbode. Was ik maar fulltime postbode, dan had ik vandaag tenminste vrij gehad. :-)

sandervoerman schreef:
Lid worden van CJP en dan kaartje bestellen kan nog steeds!! Zo heb ik net voor drie vrienden die geen lid waren en niet achter een pc zitten nog tickets besteld!


Goh, misschien gaat het me straks toch nog lukken...

 0
Avatar tobyhazenberg
vr 26 nov 2010 16:25

tobyhazenberg Ik hoop dat Lowlands iets hiervan leert. Kijk naar Pukkelpop, daar stonden al onze kaarten op NAAM. Legitimeren bij de poort. Zo kun je geen 10 kaarten kopen.

 0
Avatar Ace2000
vr 26 nov 2010 16:31

Ace2000 @maximilian : leuke bandjes boeken natuurlijk!

Alle rente plus alles verkocht tegen huidige BTW tarief = Kassa voor de organisitie.

 0
Avatar blowuptheworld
vr 26 nov 2010 16:32

blowuptheworld Wat een stelletje egoisten zijn mensen toch.. ik kijk even op marktplaats, lowlands is net uitverkocht.. meer dan 200 advertenties van mensen die meerdere kaarten verkopen, gewoon om een hele hoop geld extra te verdienen. Ipv dat je een ander nou ook een ticket voor de normale prijs gunt. Natuurlijk is het een lekker makkelijke manier om een extra zakcentje te verdienen, maar vind je het zelf fijn om 3 keer zo veel voor een kaartje te betalen?

 0
Avatar blowuptheworld
vr 26 nov 2010 16:40

blowuptheworld Wat een stelletje egoisten zijn mensen toch.. ik kijk even op marktplaats, lowlands is net uitverkocht.. meer dan 200 advertenties van mensen die meerdere kaarten verkopen, gewoon om een hele hoop geld extra te verdienen. Ipv dat je een ander nou ook een ticket voor de normale prijs gunt. Natuurlijk is het een lekker makkelijke manier om een extra zakcentje te verdienen, maar vind je het zelf fijn om 3 keer zo veel voor een kaartje te betalen?

 0
Avatar blowuptheworld
vr 26 nov 2010 16:41

blowuptheworld Ho sorry, ik deed refresh en toen stond ie er nog n keer..

 0
geen avatar
vr 26 nov 2010 16:43

sandervoerman blowuptheworld schreef:
Wat een stelletje egoisten zijn mensen toch.. ik kijk even op marktplaats, lowlands is net uitverkocht.. meer dan 200 advertenties van mensen die meerdere kaarten verkopen, gewoon om een hele hoop geld extra te verdienen. Ipv dat je een ander nou ook een ticket voor de normale prijs gunt. Natuurlijk is het een lekker makkelijke manier om een extra zakcentje te verdienen, maar vind je het zelf fijn om 3 keer zo veel voor een kaartje te betalen?


Mensen die nu al via die weg kaarten kopen zijn ook gewoon niet zo slim. Zoals net gemeld zijn de CJP kaarten nog gewoon beschikbaar....dus even lid worden en hebt voor 5 euro meer gewoon een kaartje.....!!

Neemt niet weg dat de verkopers natuurlijk eikels zijn!

 0
Avatar lizaboon
vr 26 nov 2010 16:49

lizaboon Ik ben echt blij dat ik een CJPpas heb, Heb nu toch nog een kaartje!!!!!

 0
geen avatar
vr 26 nov 2010 16:50

sandervoerman blowuptheworld schreef:
Wat een stelletje egoisten zijn mensen toch.. ik kijk even op marktplaats, lowlands is net uitverkocht.. meer dan 200 advertenties van mensen die meerdere kaarten verkopen, gewoon om een hele hoop geld extra te verdienen. Ipv dat je een ander nou ook een ticket voor de normale prijs gunt. Natuurlijk is het een lekker makkelijke manier om een extra zakcentje te verdienen, maar vind je het zelf fijn om 3 keer zo veel voor een kaartje te betalen?


Mensen die nu al via die weg kaarten kopen zijn ook gewoon niet zo slim. Zoals net gemeld zijn de CJP kaarten nog gewoon beschikbaar....dus even lid worden en hebt voor 5 euro meer gewoon een kaartje.....!!

Neemt niet weg dat de verkopers natuurlijk eikels zijn!

 0
geen avatar
vr 26 nov 2010 16:51

tanja78 om deze walgelijke toestanden te voorkomen, moet eigenlijk niemand ooit meer via marktplaats of andere sites kopen, maar helaas zal dit altijd doorgaan :-( ik heb thank god nog kaartjes kunnen krijgen van de "onbetaalde retourkaartjes"

 0
Avatar Charley-Bob
vr 26 nov 2010 17:04

Charley-Bob Vorig jaar had ik een paar van de 432 kaartjes gekocht die uit de zwarthandel waren gehaald. op Eventim.nl btw. Toen zaten er denk ik nog wel veel meer mensen, met veel meer schermen de site te belasten. Ik had 4 kaartjes binnen 5 minuten...

*hinthint* Ticketmaster/livenation dumpen en weer terug naar Eventim!

 0
Avatar Lennyberg
vr 26 nov 2010 17:05

Lennyberg Lowlands zelf maakt zich niet druk om MP praktijken. Ze zijn de kaartjes kwijt, het geld is binnen. Illegale doorverkoop vinden ze zowaar nog beter. Kunnen ze kaartjes intrekken en nogmaals verkopen.

Te idioot trouwens dat het nu al uitverkocht is. Ik was al niet van plan om te gaan maar veel mensen die wel willen hadden hier vast niet op gerekend...

 0
Avatar jeroensiep
vr 26 nov 2010 17:11

jeroensiep TerrorTed schreef:
En pukkelpop, tsja geweldig festival, zolang je maar met je tent in het juiste hokje staat.......
Wat een bullshit er is echt helemaal niets mis met Pukkelpop of de camping. De gemiddelde Lowlander is gewoon niks gewend.

 0
geen avatar
vr 26 nov 2010 17:21

TerrorTed jeroensiep schreef:
TerrorTed schreef:
En pukkelpop, tsja geweldig festival, zolang je maar met je tent in het juiste hokje staat.......
Wat een bullshit er is echt helemaal niets mis met Pukkelpop of de camping. De gemiddelde Lowlander is gewoon niks gewend.

Waarom zou ik naar belgie gaan als ik ook gewoon naar biddinghuizen kan?

 0
Avatar noname
vr 26 nov 2010 17:24

noname Tjah ik ben erg blij met mn kaartje! Maar de discussie over zwarthandel is hier al vaker geweest. Sinds de verkoop van tickets online is, kan iedereen vanuit zn luie stoel proberen kaartjes te kopen voor populaire concerten en festivals. Als deze verkoop gewoon via het postkantoor was gelopen, was het vandaag niet uitverkocht geraakt. Mensen die het puur voor die paar tientjes winst doen moeten eerst hun auto ijsvrij maken om vervolgens met een kopje vieze koffie in de rij te wachten tot ze aan de beurt zijn. Klinkt een stuk minder aantrekkelijk niet? Je KAN vandaag even snel 150 euro verdienen als je wat kaarten extra koopt vanuit je luie stoel. Vind je het gek dat er 10.000 kaarten in de handel zijn?

 0
Avatar Maynard-J
vr 26 nov 2010 18:13

Maynard-J HET IS GELUKT!! Het vervelendste van vandaag is alleen dat ik dit geintje volgend jaar niet meer uit kan halen omdat ik dan 30 ben.

 0
Avatar Maynard-J
vr 26 nov 2010 18:17

Maynard-J Lennyberg schreef:
Lowlands zelf maakt zich niet druk om MP praktijken. Ze zijn de kaartjes kwijt, het geld is binnen. Illegale doorverkoop vinden ze zowaar nog beter. Kunnen ze kaartjes intrekken en nogmaals verkopen.


Van Eerdenburg heeft in een interview gereageerd op deze kritiek: het kost ze meer om die kaarten te achterhalen en uit de handel te nemen dan ze er vervolgens mee verdienen. Dat ze zich niet druk maken om die doorverkooppraktijken en zwarthandelaren is dus bullshit. Niet zo cynisch svp.

 0
Avatar djfundametal
vr 26 nov 2010 18:27

djfundametal dit slaat nu eens echt nergens op, wie wilt er nu een kaartje kopen als je nog geen enkele band weet. ben ik blij dat ik kort bij pukkelpop woon en deze bullshit niet moet meemaken.

 0
geen avatar
vr 26 nov 2010 18:31

kiwie Ik ben voor het pukkelpop systeem, kaartjes op naam en kaartjes alleen door kunnen verkopen door terug verkoop aan pukkelpop. Iets meer werk, maar stuk effectiever voor de zwarte handel in kaartjes.

 0
Avatar djfundametal
vr 26 nov 2010 18:33

djfundametal ja dat is een goed systeem maar ook niet helemaal, je zit aan de kassa wel veel uit te leggen

 0
Avatar noortjeisleuk
vr 26 nov 2010 18:39

noortjeisleuk Ich bin dabei *O*

 0
geen avatar
vr 26 nov 2010 18:51

Keesje-Vara Ik ben klaar met lowlands, hoe kunnen mensen die de maand net door komen nu ineens een kaartje ophoesten op 26 fucking november. Lowlands is een elite-festival geworden. Volgend jaar tenten met jacuzzi's, een golfbaan naast de alpha tent en ipv theooo roept iedereen OLIVIERRRRRR.... Lowlands het was prettig je te hebben gekend. Ik zoek een ander vriendje, volgens mij ziet melt! mij wel zitten!

 0
Avatar niesl2
vr 26 nov 2010 19:15

niesl2 Nou, die instant-kopers hebben het voor ons wel genoeg verpest. Op naar Rock Werchter, Pukkelpop of Sziget.

En zwarthandelaren: sterf en zet andere mensen af, ga voor oliesjeiks en multimiljonairs ofzo, die kunnen die paar tientjes extra wel missen.

 0
Avatar Yerli
vr 26 nov 2010 19:18

Yerli Wat een commerciële hysterie.. als het zo moet dan ga ik 1000 keer liever naar een ander festival

 0
geen avatar
vr 26 nov 2010 19:49

TerrorTed Yerli schreef:
Wat een commerciële hysterie.. als het zo moet dan ga ik 1000 keer liever naar een ander festival


Ik snap niet helemaal hoe het rechtse gedachtegoed te maken heeft met een organisatie die festivalgangers tegemoed komt door kaartjes met de oude btw regeling te verkopen, want geloof me, ook met 19% btw was het zo uitverkocht.

 0
Avatar maus91
vr 26 nov 2010 19:54

maus91 Iemand nog een CJP code nodig? Heb er nog eentje liggen hier: stuur effe een berichtje.

 0
Avatar may9th
vr 26 nov 2010 20:31

may9th lang leve stufi op 24 november zeg. En lang leven lessen die uitvallen waardoor ik 3 uur voor niks heb gereisd maar wel op tijd voor de voorverkoop thuis was. Maar als dit volgend jaar weer zo gaat ga ik niet meer. Ik ben vorig jaar naar pukkelpop geweest en kwam tot de conclusie dat ik lowlands leuker vind, maar op deze manier.. Ik weet het niet hoor.
En inderdaad lowlands moet hetzelfde kaartjes systeem doen als pukkelpop, stuk beter!

 0
Avatar noortjeisleuk
vr 26 nov 2010 20:49

noortjeisleuk Het valt me wel weer op dat de mensen die geen kaartje hebben degenen zijn die zeiken over het 'er klaar mee zijn' en 'commerciële troep'. Je had ook eerder op kunnen staan, een vriend kunnen vragen of iets dergelijks. Lijkt me niet geheel onmogelijk.

 0
Avatar djfundametal
vr 26 nov 2010 21:00

djfundametal ik zeik ook over dit systeem, wie koop nu een ticket voor een festival waar geen naam voor bekend is. ik ga nog altijd naar een festival voor de muziek. dan mag het een kutfestival zijn en goede bands ik zal er zijn. het is net hetzelfde als glasto. doe gewoon normaal en begin weer tickets te verkopen als er namen bekend zijn. en niet nu al zonder namen

 0
Avatar Loes
vr 26 nov 2010 21:05

Loes bij lowlands koopt bijna iedereen zn kaartje zonder dat er een naam bekend is.. want als de vvk start is er doorgaans niets tot weinig bekend.. en het wordt toch wel leuk, er is altijd wel iets te doen of iets nieuws te ontdekken!

 0
Avatar Zop
vr 26 nov 2010 21:05

Zop 55.000 studenten en uitkering-trekkers die op kosten van de belasting betaler naar lowlands gaan.
Zij hadden vanochtend genoeg tijd om een ticket te kopen,de werker wordt weer eens belast.

 0
Avatar djfundametal
vr 26 nov 2010 21:16

djfundametal waar slaat die reactie nu op, ik ben een nachtarbeider. dus ik zou het ook rond elf uur kunnen bestellen

 0
Avatar Loes
vr 26 nov 2010 21:19

Loes Ja indd :s ik heb er speciaal vrij voor genomen.. een vriendin van me had pas smiddags les. Dus dat slaat nergens op..

 0
Avatar Loes
vr 26 nov 2010 21:20

Loes Ja indd :s ik heb er speciaal vrij voor genomen.. een vriendin van me had pas smiddags les. Dus dat slaat nergens op..

 0
Avatar Zop
vr 26 nov 2010 21:44

Zop Ze hadden in elk geval de vvk zaterdagochtend kunnen laten beginnen.
Dan hadden wij ook een kans gehad.
Maar goed,na 12 keer lowlands had ik het ook wel weer eens gehad.
Vorig jaar Sziget ondekt,voor het zelfde geld,7 dagen feest en de sfeer is nog beter.

 0
Avatar djfundametal
vr 26 nov 2010 21:52

djfundametal tja daar kan ik je dan wel weer gelijk in geven. maar ja het gaat de festivals enkel nog om het geld. ik zie echt de nederlandse festivals hierdoor veel fans verliezen. belgie moeten al niks weten van lowlands en pinkpop dus zullen andere landen ook zo beginnen te denken

 0
Avatar Marti_x33
vr 26 nov 2010 22:00

Marti_x33 Heb een kaartje. Inderdaad jammer dat al die groepen nu wel mooi uit elkaar vallen. Ik sluit me maar aan bij een andere groep!
En maar geluk hebben dat een vriendin van me nooit les heeft op vrijdag.
Aan de mensen die nog geen kaartje hebben, of kaartjes missen: Succes!

 0
Avatar BasP
vr 26 nov 2010 22:33

Wrong TerrorTed schreef:
Yerli schreef:
Wat een commerciële hysterie.. als het zo moet dan ga ik 1000 keer liever naar een ander festival


Ik snap niet helemaal hoe het rechtse gedachtegoed te maken heeft

Commercie heeft niets met rechts gedachtegoed te maken, dat is links net zo.

Achjah. Lowlands vind ik geen festival waar iemand heen gaat voor het programma, Lowlands is meer een populair weekendje weg. Andere jongeren gaan weer naar Renesse of Chersonissos...

 0
Avatar djfundametal
vr 26 nov 2010 22:38

djfundametal ja mij boeit het ook niet om een film te zien of een cabaret bekijken.
ik ga naar een MUZIEKfestival enkel voor de MUZIEK. dus mij zie je voor de tiende keer op PkP maar dan wel met een heleboel nederlanders.

 0
Avatar Poppiej
vr 26 nov 2010 22:52

Poppiej Klagen mag altijd lieve mensen..
Echter zoals vele anderen zijn veel mensen die kaartjes hebben gekocht ook lowlandsgangers die al jaren gaan en het programma niet afwachten, omdat ze elk jaar een goed festival hebben.. Zo ook hier, 7e jaar dat ik ga, eigenlijk altijd blind gekocht. Sfeer is belangrijk, en meerdere festivals per jaar maken me blij. Sziget en Lowlands zijn altijd vaste prik (blind kaartjes kopen) en de rest van de festivals is wat mij betreft afwachten wat de line-up is.

 2
Avatar Zop
vr 26 nov 2010 23:14

Zop Ik ben 11 keer geweest en kocht altijd blind een kaartje,ging altijd voor de sfeer,de bands waren de 2e plek.
Lowlands is gewoon een hype geworden,je moet er eens zijn geweest,bovendien is het opkopen een erg probleem geworden,waar is de tijd gebleven dat je gewoon je kaartje kocht bij de plato.
Voor de mensen die ook geen kaart hebben,een paar dagen voor het festival kun je via oa marktplaats voor 100 euro nog wel een kaart krijgen,dit jaar was er een enorm aanbod nog een dag voor lowlands.

 0
Avatar pikhaak
za 27 nov 2010 00:34

pikhaak Na 10 mooie jaren achtereen naar Lowlands geweest te zijn zal ik dit jaar gaan overslaan en 'vreemdgaan' met pukkelpop.
Hoop dat het een goede beslissing is....

 0
Avatar jopkop
za 27 nov 2010 09:01

jopkop Kazzie15 schreef:
De prijzen voor een lowlandskaartje op markplaats stijgen al met het uur! Erg jammer voor de mensen die gewoon na school moesten en nu geen kaartje hebben kunnen bemachtigen! Misschien had de verkoop ook wel gewoon op zaterdag moeten beginnen?


Dat is eigenlijk wel waar.. was voor veel mensen, de niet-op-zaterdag-werkenden-maar-je-kunt-het-niet-iedereen-naar-de-zin-maken, wel eerlijker geweest..

zo. en nu hopen dat ze de hokie joint boeken.. en de deutsche biergarten boys natuurlijk!

 0
Avatar blowuptheworld
za 27 nov 2010 10:49

blowuptheworld sandervoerman schreef:
blowuptheworld schreef:
Wat een stelletje egoisten zijn mensen toch.. ik kijk even op marktplaats, lowlands is net uitverkocht.. meer dan 200 advertenties van mensen die meerdere kaarten verkopen, gewoon om een hele hoop geld extra te verdienen. Ipv dat je een ander nou ook een ticket voor de normale prijs gunt. Natuurlijk is het een lekker makkelijke manier om een extra zakcentje te verdienen, maar vind je het zelf fijn om 3 keer zo veel voor een kaartje te betalen?


Mensen die nu al via die weg kaarten kopen zijn ook gewoon niet zo slim. Zoals net gemeld zijn de CJP kaarten nog gewoon beschikbaar....dus even lid worden en hebt voor 5 euro meer gewoon een kaartje.....!!

Neemt niet weg dat de verkopers natuurlijk eikels zijn!

Natuurlijk zijn mensen die via deze weg een kaartje kopen niet erg slim bezig. Maar dan hoeven ze idd nog niet zwaar afgezet te worden ;)
Ik kan best begrijpen dat als je niet door het ticketsysteem kwam en graag heen wilt aan zulke wegen gaat denken.

Ik heb trouwens wel een kaartje, ik loop niet te klagen omdat ik geen kaartje heb. Ze zouden tickets op naam moeten verkopen ofzo, dat doet rock werchter ook en dat gaat prima.

 0
Avatar TrentRez
za 27 nov 2010 12:43

TrentRez Niks mis mee dat mensen met een CJP korting krijgen, maar wel redelijk irritant voor mensen die ouder dan 30 zijn en die pas dus niet kunnen aanvragen en 24 uur na de start van de voorverkoop zijn er dus nog steeds kaarten te krijgen voor CJP houders.

 0
Avatar jeroensiep
za 27 nov 2010 14:07

jeroensiep TerrorTed schreef:
jeroensiep schreef:
TerrorTed schreef:
En pukkelpop, tsja geweldig festival, zolang je maar met je tent in het juiste hokje staat.......
Wat een bullshit er is echt helemaal niets mis met Pukkelpop of de camping. De gemiddelde Lowlander is gewoon niks gewend.

Waarom zou ik naar belgie gaan als ik ook gewoon naar biddinghuizen kan?
Daar ging het niet eens over...maar o.a als Lowlands uitverkocht is, omdat de namen beter zijn, het groter is en er meer muziekliefhebbers komen ipv een hoop kijk mij nou naar lowlands gaan typetjes. Maar waar het om ging...

Waarom zou je je tent in het juiste hoekje moeten zetten op Pukkelpop? Je doet net alsof het daar levensgevaarlijk is.

 0
geen avatar
za 27 nov 2010 14:19

poedel mja dus de belgen zullen nu moeten oppassen met pukkelpop, omdat er redelijk wat nederlanders naar daar gaan , zo blijft het een straatje zonder einde he... best dat je pukkelpoptickets nog kan kopen in de cd winkels ...

 0
Avatar FokkingBasterd
za 27 nov 2010 15:27

FokkingBasterd Als je het mij vraagt zijn lowlandskaarten een soort van populaire aandelen geworden. Het zou mij verbazen als de meerderheid van de verkochte kaartjes bij festivalgangers zijn beland. Als we gewoon met z'n allen zouden vertikken ook maar een euro meer te betalen dan de daadwerkelijke prijs heb je dit absurde gedoe niet. Maar ja, dat is wishfull thinking in optima forma. Voor mij is de lol er aardig af op deze manier. Ik weet dat elke kritische opmerking op Lowlands altijd wordt afgestraft met het argument 'het gaat toch om de sfeer?!' maar dit gaat toch nergens over. Ik ga dit jaar een mooi festivalletje of 2 uitzoeken op basis van de line-up en kom op, de sfeer op vrijwel alle festivallen is toch fantastisch?!

 1
Avatar Wm.!
za 27 nov 2010 15:47

Wm.! Er komen nog zat kaarten op de markt voor Lowlands, net als vorig jaar: (1) vriendengroepen die uit elkaar vallen en er toch gezamenlijk voor kiezen ergens anders heen te gaan (Sziget/Pukkelpop), (2) stakkers die kaartjes opkopen, zodat ze over de rug van een ander een paar rotcenten verdienen en (3) Lowlands zelf die zwarthandelaren aanpakt en kaartjes ongeldig verklaard. Ik heb vorig jaar in de week voor Lowlands voor vrienden nog 8 kaarten geregeld. Moest E50 extra betalen, dus dat valt op zich mee. Het systeem staat toe dat er door derden geld verdiend wordt aan de populariteit van Lowlands. Ik zelf neem ook even een rustjaar van Lowlands en ga naar Sziget en Werchter. Even weer wat anders.

 0
geen avatar
zo 28 nov 2010 13:57

mdmo al dat gedrama van de mensen die geen kaarten hebben. snap dat het kut is maar gelijk dat gezeik over geen muziek liefhebber, ik ga nu voor de 8e keer, en ja ik heb om 11 uur voor mijn computertje gezeten om hoe dan ook een kaartje te hebben, het is gewoon een slimme marketing actie geweest van lowlands. de nieuwe btw regeling komt, en de organisatie van LL reageert er gewoon goed op. door dit nieuws te gebruiken en dan te gaan roepen dat LL dit jaar in de vererkoop gaat wekt gewoon een paniek actie op bij iedereen en dan krijg je als resultaat dat het uitverkocht is.

En ik heb idd een kaartje voordat ik ook maar 1 enkele naam weet. dit heb ik volgensmij elk jaar zo gedaan, en als muziek liefhebber ga je voor de muziek en niet voor de namen..

 2
Avatar tobyhazenberg
zo 28 nov 2010 14:04

tobyhazenberg Mna, dan beginnen we maar een namenlijstje:
Rage Against The Machine
System Of A Down
Pearl Jam
...dan ben ik tevreden!

 0
Avatar Kayus^.^
zo 28 nov 2010 17:33

Kayus^.^ Ik word een beetje gek van al die mensen die zeggen 'als je een echte Lowlander bent, had je kaartjes gehad'.
Dat is helemaal niet waar! Er zijn genoeg mensen die om half 11 al achter hun pc zaten, maar er gewoon domweg niet doorheen konden, en dus geen kaartje hebben kunnen bemachtigen.
Mijn moeder bijv. had geen stroom die ochtend. Gelukkig hebben we nog wel kaartjes kunnen krijgen met CJP, maar daar gaat het niet om..

 0
Avatar whamhuis
ma 29 nov 2010 22:21

whamhuis mdmo schreef:
al dat gedrama van de mensen die geen kaarten hebben.
.
.
... en als muziek liefhebber ga je voor de muziek en niet voor de namen..

Volledig mee eens. Vorig jaar is er ook al een hype gecreerd door (oa op festivalinfo) te roepen dat het toch wel erg hard gaat met de verkoop. En binnen een paar uur waren ze weg. Kudo's voor de LL organisatie, doel gehaald. Krijg wel onstoken-etterende-gordelroos-jeuk van die zogenaamde muziek liefhebbers die een kwartier na uitverkoop hun 'per ongeluk te veel gekochte kaartje' voor 250+ euro op marktplaats aanbieden. Ik hoop dat U niet komt, ik mag U niet. Misschien volgend jaar toch gewoon normaal kaartje (dus niet E-ticket) + legitimatie?

 0
geen avatar
di 30 nov 2010 10:16

smeagol22 Zijn er hier mensen die voorgaande jaren met iemand's anders CJP een ticket gekocht hebben die LL niet binnen kwamen? Of nog nooit gecontroleerd?

 0
Avatar Karsibalt
di 30 nov 2010 11:33

Karsibalt smeagol22 schreef:
Zijn er hier mensen die voorgaande jaren met iemand's anders CJP een ticket gekocht hebben die LL niet binnen kwamen? Of nog nooit gecontroleerd?


Ik had vorig jaar ook een CJP-kaartje. Ik ben toen niet gecontroleerd. Ik neem dit jaar weer die gok. Je kan natuurlijk ook nog een pas aanvragen voor 15 euro.

 0
Avatar tobyhazenberg
wo 01 dec 2010 11:27

tobyhazenberg Als je kaartje hebt via CJP, heb je dat kaartje toch kado gekregen van je jongere zusje met je verjaardag, sinterklaas of kerst. Klaar.

 0
Avatar Evelyne
zo 05 dec 2010 23:30

Evelyne Heeft iemand misschien het telefoonnummer van lowlands???? A.U.B.... Ik heb het namelijk nodig, maar kan het nergens vinden op het net..

 0
Avatar BasP
ma 06 dec 2010 01:14

Wrong Evelyne schreef:
Heeft iemand misschien het telefoonnummer van lowlands???? A.U.B.... Ik heb het namelijk nodig, maar kan het nergens vinden op het net..


Dat zal je inderdaad nergens op internet vinden. Stel je eens voor dat heel Nederland naar Lowlands gaat bellen als ze een probleem hebben.

 0

REAGEREN

REAGEREN?
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.