Groezrock voor de Belgische dj Buscemi

Door Marz667 op 09 april 2011 - 15:34 1 Dirk Swartenbroekx, beter bekend als Buscemi, komt naar Groezrock. De Belgische dj staat met een mash-up dj set geprogrammeerd op het Eastpak Total Chaos-podium.

Buscemi zal op zaterdag 23 april zijn platen draaien van 8 t/m 11 uur samen met Dj Chaos. Hij was eerder te gast op o.a. Rock Werchter, I Love Techno, 10 Days Off, Pukkelpop en Dour Festival.

Nooit meer belangrijk festivalnieuws missen?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



paaspop2010news.jpg8

ZES LAATSTE NAMEN PAASPOPDe laatste zes namen voor Paaspop zijn vanochtend bevestigd via officiële...

defqon2006.jpg4

DEFQON 2011 VOLLEDIG UITVERKOCHT De kaartverkoop voor Defqon 2011 begon vandaag om 13.00 uur, maar is alweer...

REACTIES

Avatar Spicy_McHaggis
za 09 apr 2011 19:03

Spicy_McHaggis www.GeefDanGeldVoorEenBetereGroezrockgroep.com

 0
Avatar Paultje
za 09 apr 2011 19:46

Paultje Die site bestaat niet!!

 0
Avatar Impulzer
za 09 apr 2011 19:48

Impulzer Iemand die op 'I love Techno' staat hoort niet thuis op GroezRock.

 0
Avatar Stofje
za 09 apr 2011 19:50

Stofje Is dat leuk, zo'n hokjesgeest?

 2
geen avatar
za 09 apr 2011 19:59

poedel wow buscemi op i love techno (dat is nog niet gebeurt en zal ook wel niet gebeuren)
plus er zijn elk jaar dj's (vooral drum and bass dan) in een kleine party tent tussen de groepen door... dit is gewoon om het entertainment te voorzien tussen de bands (en niet als band zelf...)

 0
Avatar Impulzer
za 09 apr 2011 20:10

Impulzer Stofje schreef:
Is dat leuk, zo'n hokjesgeest?


Ja, is heerlijk.

poedel schreef:
wow buscemi op i love techno (dat is nog niet gebeurt en zal ook wel niet gebeuren)
plus er zijn elk jaar dj's (vooral drum and bass dan) in een kleine party tent tussen de groepen door... dit is gewoon om het entertainment te voorzien tussen de bands (en niet als band zelf...)


Dat hij op I Love Techno stond staat in het nieuwsbericht. Wat Buscemi maakt is niet om aan te horen en in mijn ogen niet iets waar het Groezrock publiek op zit te wachten.

 0
Avatar Mariodude
za 09 apr 2011 21:22

Mariodude ach iedereen verdwaald wel eens, misschien kom het allemaal goed :]

 0
Avatar rvs-mick
za 09 apr 2011 21:31

rvs-mick haha, fucking vet toch, zo wakker worden!
en niet zeuren, de meesten liggen dan toch nog met een kater in hun nest, dus waarom zou je iets goeds neerzetten?

 1
Avatar SnarfLiono
zo 10 apr 2011 09:39

SnarfLiono Tsja de Belgen zijn trots op hun muziek en zullen dus overal proberen er zoveel mogelijk Belgische acts tussen te wringen. Als je Stu Bru hoort dan is alles wat in Belgie aan muziek gemaakt wordt over de gehele linie even geniaal, maar dat is het mijns inziens niet.

 0
Avatar jeroensiep
zo 10 apr 2011 11:23

jeroensiep SnarfLiono schreef:
Tsja de Belgen zijn trots op hun muziek en zullen dus overal proberen er zoveel mogelijk Belgische acts tussen te wringen. Als je Stu Bru hoort dan is alles wat in Belgie aan muziek gemaakt wordt over de gehele linie even geniaal, maar dat is het mijns inziens niet.
Nou van bands als Absynthe Minded, Triggerfinger en Ghinzu word ik dan toch wel echt heel vrolijk. Geniale muziek. + al die vage danceacts die voorbij komen op festivals. Terecht dat ze er trots op zijn!

 0
Avatar hansjuvefan
zo 10 apr 2011 13:20

hansjuvefan Dat zijn we ook. Maar stubru overdrijft inderdaad wel erg hoor. Elke groep die iet wat meevalt hemelen ze op. Krijg er soms echt 't schijt van :p
Nu, Buscemi is echt wel een deftige en originele dj. Lijkt mij wel ideaal om op een zonnige ochtend een katertje mee door te komen :)

 0
Avatar living__for__today
zo 10 apr 2011 13:53

living__for_.. rvs-mick schreef:
haha, fucking vet toch, zo wakker worden!
en niet zeuren, de meesten liggen dan toch nog met een kater in hun nest, dus waarom zou je iets goeds neerzetten?


Grappig idee, maar ik ga toch echt naar Descendents in plaats van een of andere DJ :D

 0
Avatar living__for__today
zo 10 apr 2011 13:54

living__for_.. Hoo dat ging een beetje fout...Er moest nog bij dat het dus om 8 tot 11 uur 's avonds gaat..Maar dat is nu wel duidelijk denk ik :p

 0
Avatar rvs-mick
zo 10 apr 2011 18:38

rvs-mick living__for__today schreef:
Hoo dat ging een beetje fout...Er moest nog bij dat het dus om 8 tot 11 uur 's avonds gaat..Maar dat is nu wel duidelijk denk ik :p


oh, ja, dat wist ik niet, dat 't SAVONDS was. Dan kan dat mij ook echt gestolen worden, DESCENDENTS/BLOOD FOR BLOOD enz! fuckyeah.

 0
Avatar Impulzer
zo 10 apr 2011 22:10

Impulzer oh, ja, dat wist ik niet, dat 't SAVONDS was. Dan kan dat mij ook echt gestolen worden, DESCENDENTS/BLOOD FOR BLOOD enz! fuckyeah.

I totally agree!

 0

REAGEREN

REAGEREN?