Lowlands brengt lijst dance-namen

Door RobZ op 14 juli 2011 - 14:45 1 Het is geduld hebben, maar dan heb je ook wat. Lowlands 2011 maakt vandag een hele lijst dance-acts bekend. Op het programma staan:

Amon Tobin // Isam live // Zombie Nation // Chromeo // The Gaslamp Killer // Apparat (band) // Fake Blood (live) // Little Dragon // Tom Trago Live // Jackmaster // Azari & III // Bittereinder // AKS // Cinnaman // Drop the Lime // Kakkmaddafakka // Lady Aïda // Factory Floor // Deadbeat // Emalkay // Ghostpoet // Feed Me // Sbtrkt Live // Free the Robots // Gomes // Grooverider // Palmbomen // Loefah // Kyle Hall // Makam Live // Tensnake // Nymfo // ROD // Seth Troxler

Hier vind je het complete Lowlands 2011 programma tot nu toe. Check ook onze Lowlands 2011 Spotify playlist!

Altijd op de hoogte van al het festivalnieuws?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



Dance Valley 20113

DANCE VALLEY VERKOOPT 2 TICKETS VOOR DE PRIJS VAN 1Dance Valley neemt een drastische maatregel door alle huidige tickethouders...

takerootnewss

TAKEROOT 2011 KOMT MET NIEUWE NAMEN TakeRoot maakte eerder al onder andere The Tallest Man On Earth en Jolie...

REACTIES

geen avatar
do 14 jul 2011 14:59

Pollore ik dacht dat er goede namen bekend zouden worden vandaag? dit begint wel een lange sleeptocht te worden...

 1
geen avatar
do 14 jul 2011 15:03

AATKWADRAAT echt he! geen prodigy/pendulum/deadmau5/ bloody beetroots e.d. valt een beetje tegen...

 -1
Avatar Liar31
do 14 jul 2011 15:04

Liar31 Jaaaaa, daar wachten we op :/ Gruwelijke namen!!

 1
Avatar sebasmeer
do 14 jul 2011 15:13

sebasmeer Niet wat ik verwacht had, maar Fake Blood is iig wel vet.

 -1
Avatar tobyhazenberg
do 14 jul 2011 15:14

tobyhazenberg wat een BAGGER!

 -4
Avatar tobyhazenberg
do 14 jul 2011 15:23

tobyhazenberg WAAR... waar is de variatie van Lowlands?! Als we ineens 20% vd namen elektro boeken... ERG jammer!

 -3
Avatar BasP
do 14 jul 2011 15:24

Wrong Onverwachte namen: mooi! leuk rijtje. willen er al mensen van hun ticket af? ;)

 -1
geen avatar
do 14 jul 2011 15:25

pilsnikkenop.. wij willen echte namen!
wij willen echte namen!
wij willen echte namen!
wij willen echte namen!

 0
Avatar Ace2000
do 14 jul 2011 15:25

Ace2000 De ' grote namen' zijn voor dit jaar allang bekend: Arctic Monkeys,Elbow, Interpol, The Offspring, dEUS, Fleet Foxes ,Within Temptation. Ik verwacht echt geen grote toevoegingen meer. (Alleen hopelijk nog een goede vervanger voor BfmV).

 2
Avatar ClaudiaG
do 14 jul 2011 15:38

ClaudiaG Hmm, het lijkt alsof er steeds meer dance acts komen. Vind ik persoonlijk een beetje jammer. Ik hoop dat er binnenkort nog wel een paar leuke namen gaan bijkomen...

 2
Avatar Jacqimo
do 14 jul 2011 15:43

Jacqimo Vele namen stonden ook op pitchfestival. Ik ben er in ieder geval wel blij mee!

 -1
Avatar lieman79
do 14 jul 2011 15:59

lieman79 Bij deze officieel 2 tickets in de verkoop!! Of in ruil voor Pukkelpop kaarten!! Bieden Maar!!!!

 0
geen avatar
do 14 jul 2011 16:01

Pekelharing AATKWADRAAT schreef:
echt he! geen prodigy/pendulum/deadmau5/ bloody beetroots e.d. valt een beetje tegen...


Daar is inderdaad het wachten op. Wie weet komt dat nog

 -1
Avatar buddha84
do 14 jul 2011 16:02

buddha84 lieman79 schreef:
Bij deze officieel 2 tickets in de verkoop!! Of in ruil voor Pukkelpop kaarten!! Bieden Maar!!!!


Geef me je mail ofzo!

 -1
Avatar Ace2000
do 14 jul 2011 16:05

Ace2000 +1, ik ken nog mensen die kaarten zoekn.

 0
Avatar lieman79
do 14 jul 2011 16:05
geen avatar
do 14 jul 2011 16:09

Wesleym Pekelharing schreef:
AATKWADRAAT schreef:
echt he! geen prodigy/pendulum/deadmau5/ bloody beetroots e.d. valt een beetje tegen...


Daar is inderdaad het wachten op. Wie weet komt dat nog

Ja, want ze gaan echt tot het allerlaatste moment wachten om goede namen aan te kondigen. Ik zou er niet op rekenen...

 1
geen avatar
do 14 jul 2011 16:19

AATKWADRAAT niet voor mijn geld! ;)

 0
Avatar meef
do 14 jul 2011 16:22

meef AATKWADRAAT schreef:
echt he! geen prodigy/pendulum/deadmau5/ bloody beetroots e.d. valt een beetje tegen...


Duidelijk dat je Amon Tobin niet kent? ISAM live pwnt al de bovenstaande shows bij elkaar.

 0
Avatar meef
do 14 jul 2011 16:25

meef AATKWADRAAT schreef:
echt he! geen prodigy/pendulum/deadmau5/ bloody beetroots e.d. valt een beetje tegen...


Duidelijk dat je Amon Tobin niet kent? ISAM live pwnt al de bovenstaande shows bij elkaar.

 0
Avatar Menno182
do 14 jul 2011 16:28

Menno182 Waarom nemen ze niet een paar namen van Pukkelpop mee naar Lowlands!

 1
Avatar JackBristow
do 14 jul 2011 16:31

JackBristow Ben er van overtuigd dat Foo Fighters en Eminem, naast de Arctic Monkeys, een afsluit act worden op LL

 0
Avatar Lukas(:
do 14 jul 2011 16:31

Lukas(: Redelijke namen, ken niet alles. Ik had allees gehoopt op wat meer Techno, hoewel ik met Collabs niet mag klagen!

 0
Avatar Lukas(:
do 14 jul 2011 16:36

Lukas(: Maar waarom staat er een // tussen Amon Tobin en ISAM live?

 0
geen avatar
do 14 jul 2011 16:37

icegate @JackBristow, Eminem is exclusief voor Pukkelpop.

 0
geen avatar
do 14 jul 2011 16:39

pilsnikkenop.. Wel echt kut dat White Lies niet voor Lowlands is aangekondigt..

kut giel beelen mij dooie mus geven..

 1
Avatar Janneman89
do 14 jul 2011 16:43

Janneman89 ik heb nog 2 kaarten voor LL in de aanbieding! doe een leuk bod.
[email protected]

 1
Avatar bleedingdomi
do 14 jul 2011 16:51

bleedingdomi Mooie namen, vooral de live show van amon tobin is geweldig. Gezien in de melkweg echt een aanrader

 0
geen avatar
do 14 jul 2011 16:52

AATKWADRAAT meef schreef:
AATKWADRAAT schreef:
echt he! geen prodigy/pendulum/deadmau5/ bloody beetroots e.d. valt een beetje tegen...


Duidelijk dat je Amon Tobin niet kent? ISAM live pwnt al de bovenstaande shows bij elkaar.

Zal t vanavond even checken.

 0
Avatar bleedingdomi
do 14 jul 2011 17:01

bleedingdomi Mooie namen, vooral de live show van amon tobin is geweldig. Gezien in de melkweg echt een aanrader

 0
Avatar noname
do 14 jul 2011 17:10

noname Ik zal is moeten kijken wat het allemaal is. Voor mij weinig bekende artiesten is dit lijstje.. had graag nog wat bands erbij gezien.

 -1
geen avatar
do 14 jul 2011 17:25

Semprini How the hell have Lowlands got the Gaslamp Killer, Seth Troxler and Tensnake and Pukkelpop hasn't???? Once again there is far too much electro at PP, poor old Dave Clarke must be feeling very lonely!

 1
Avatar fleatje
do 14 jul 2011 17:25

fleatje Janneman89 schreef:
ik heb nog 2 kaarten voor LL in de aanbieding! doe een leuk bod.
[email protected]

Heb je je tickets nog? Ik zoek er nog 2

 0
Avatar noortjeisleuk
do 14 jul 2011 18:09

noortjeisleuk Amon Tobin Isam live // Zombie Nation // The Gaslamp Killer // Apparat (band) // Fake Blood (live) // Sbtrkt Live // Loefah // Seth Troxler

Nou ik ben blij hoor, en dan heb ik de rest nog niet eens gecheckt. Hoewel ik het ermee eens ben dat wat meer variatie wel had gemogen, dus hopen dat dat nog komt. :)

 0
Avatar ProgDamien
do 14 jul 2011 18:22

ProgDamien Waarom moesten ze Karnivool nou boeken? Alleen daarom al weiger ik mijn ticket te verkopen naast al die andere namen die mij persoonlijk geen drol interesseren.. DAMN!

 1
Avatar Timooo
do 14 jul 2011 18:38

Timooo Leuk!

 0
Avatar Timooo
do 14 jul 2011 18:39

Timooo En lowlands overstijgt Pukkelpop, mijns inziens, dit jaar qua programmering, voor het eerst in 6 jaar!

 -1
Avatar RickT
do 14 jul 2011 18:43

RickT "echt he! geen prodigy/pendulum/deadmau5/ bloody beetroots e.d. valt een beetje tegen..."

Dan had je de afgelopen drie jaar naar festivals moeten gaan. Prima namen dit.

 1
Avatar Flying_Dutchman
do 14 jul 2011 19:27

Flying_Dutch.. Waarom hameren zoveel mensen toch op 'grote namen', die zijn allang bekend. Ga naar een ander festival als je nog van die klappers verwacht. Als de Foo's komen eet ik mijn hoed op.

 1
Avatar tobyhazenberg
do 14 jul 2011 19:56

tobyhazenberg @Flying Dutch...
Ik hoef geen grote namen, maar ik wil wel meer variatie. Als er +/- 150 muziekacts komen, dan vind ik het sonde als er daar +/-30 dance/elektro/techno van zijn. Waar is de punk, rock, reggae, ska, metal, grunge, etc. etc...

 -4
Avatar Flying_Dutchman
do 14 jul 2011 20:04

Flying_Dutch.. Ik zeg ook niks over de variatie in genres. ;)

 1
geen avatar
do 14 jul 2011 20:48

Jahhond Kom maar door met die dance acts ! Fock de Alpha.

 -1
geen avatar
do 14 jul 2011 22:03

zoutwater icegate schreef:
@JackBristow, Eminem is exclusief voor Pukkelpop.


He wat jammer....not.

Amon Tobin ISAM is echt een supervette show.

Enne.. variatie genoeg hoor: Stephen Marley, Underoath, Rise Against, OFWGKTA, Interpol, ik vermaak me wel!

 -1
Avatar xMike
do 14 jul 2011 23:51

xMike Mooi om te zien wat mensen toch altijd te zeuren hebben. Verkoop alsjeblieft je kaartje, maakt het voor de rest meteen een stuk leuker.

 -1
Avatar kuifjeschaap
vr 15 jul 2011 01:19

kuifjeschaap Op deze muziek kan ik de hele nacht wel dansen!

 -1
Avatar tobyhazenberg
vr 15 jul 2011 06:49

tobyhazenberg @zoutwater...
Variatie, 20x danceacts tegenover 1x reggaeact en noem Rise Against geen punk he... Dus meer variatie in betere verhouding.

 -3
Avatar BasP
vr 15 jul 2011 07:29

Wrong tobyhazenberg schreef:
@zoutwater...
Variatie, 20x danceacts tegenover 1x reggaeact en noem Rise Against geen punk he... Dus meer variatie in betere verhouding.


het is maar hoe je het bekijkt. een groot deel van t programma kan je 'rock' noemen, dan is het ook geen variatie. als je de 'dance acts' plaatst in de genres waar ze horen, is het nog een behoorlijke variatie: house, dance, techno, dubstep, electro.. en dan kan je nog veel verder.

 -1
Avatar tobyhazenberg
vr 15 jul 2011 08:40

tobyhazenberg Mja en dan valt >80% onder rock... zucht :(
Alternative rock, Britpop, emo, Experimentele rock, Garage Rock, Grunge, Hard Rock, Metal, Power pop, Stoner rock, Country Rock, Indie, Punk... etc etc etc


Maar als je echt zo gaat uitdunnen, dan is het einde zoek. Want als we dan een lijstje gaan maken met genres, subgenres is er altijd variatie.
In grote lijnen is dat veranderd de laatste jaren.
Lowlands was het andere, het alternatieve maar dat gaat er helaas af. Niet alleen Lowlands je ziet het op meer grote festivals, Zwarte Cross.

 -3
geen avatar
vr 15 jul 2011 09:21

zoutwater tobyhazenberg schreef:
Mja en dan valt >80% onder rock... zucht :(
Alternative rock, Britpop, emo, Experimentele rock, Garage Rock, Grunge, Hard Rock, Metal, Power pop, Stoner rock, Country Rock, Indie, Punk... etc etc etc


Maar als je echt zo gaat uitdunnen, dan is het einde zoek. Want als we dan een lijstje gaan maken met genres, subgenres is er altijd variatie.
In grote lijnen is dat veranderd de laatste jaren.
Lowlands was het andere, het alternatieve maar dat gaat er helaas af. Niet alleen Lowlands je ziet het op meer grote festivals, Zwarte Cross.


Lowlands is idd wel iets veranderd de afgelopen jaren (er is een volwaardig nachtprogramma), maar er zijn bijvoorbeeld nooit veel metalbands geweest. Bovendien staat het metal genre - op een paar uitzonderingen na - redelijk stil als je het mij vraagt. En punk is natuurlijk al sinds de 80's morsdood... maar dat mag ik hier natuurlijk niet zeggen. ;-)

 0
Avatar Sinisters
vr 15 jul 2011 09:28

Sinisters AATKWADRAAT schreef:
echt he! geen prodigy/pendulum/deadmau5/ bloody beetroots e.d. valt een beetje tegen...

Is dit je eerste keer Lowlands ofzo? Je noemt nu namen op die de laatste 2 jaren al op Lowlands staan! Blijkbaar hou je toch een beetje van dance als je deze super commerciele namen kunt op noemen. Dan raad ik je aan om (pas bevestigt) naar Fake Blood! Apparat! Chase & Status! Gary Beck! etc. te gaan. Leer je weer een keer wat nieuws kennen. Ik vind het avond programma nu wel lekker gevuld, nu nog wat meer punk/rock/metal voor de middag.

 1
Avatar tobyhazenberg
vr 15 jul 2011 09:31

tobyhazenberg Het hoeft niks nieuws te zijn?! Daar is LL al lang vanaf gestapt...

 -3
Avatar tobyhazenberg
vr 15 jul 2011 09:35

tobyhazenberg Ben afgelopen voorjaar nog naar festival in Belgie gegaan, alleen maar punk & hardcore dus leeft nog wel...

 -3
Avatar Sinisters
vr 15 jul 2011 09:40

Sinisters @Tobyvh... Groezrock?

 0
Avatar tobyhazenberg
vr 15 jul 2011 09:54

tobyhazenberg Precies!

 -2
geen avatar
vr 15 jul 2011 09:54

Jahhond @tbyhazenberg Verkoop je kaartje nou maar gewoon aan mij ik ken nog wel wat mensen die willen :)

 1
Avatar Sinisters
vr 15 jul 2011 09:55

Sinisters @Tobyvh... Groezrock?

 -1
geen avatar
vr 15 jul 2011 09:56

zoutwater Ja het leeft misschien wel, maar er zit weinig vernieuwing in. Lowlands is wel behoorllijk vernieuwend, getuige alleen al het feit dat mensen hier altijd roepen om namen die het jaar ervoor al op Lowlands stonden.

 0
Avatar Ace2000
vr 15 jul 2011 10:12

Ace2000 Het nachtprogramma en X-ray namen zijn extra en gaan niet ten koste van het dagprogramma

Maar als je meerdere jaren gaat zul je altijd zien dat de progrmaering verschuift. Soms zijn bepaalde genres 'hot' (folk, nederhop) en een ander jaar heb je geluk dat er meer girtaargeweld geboekt staat.

Variatie, kwaliteit en nieuwe ontdekkingen zijn altijd wel gegarandeerd op Lowlands, zeker in vergelijking met andere festivals.

Ik ga maar niet in op de discussie of metal nog verniewend is ... voor mij zijn bijv. dance namen weer één pot nat (al lijkt Amon Tobin Isam Live mij wel spectaculair). Gewoon Kvelertak oid boeken als vervanger voor BfmV dan ben ik verder tevreden.

 2
Avatar Sinisters
vr 15 jul 2011 10:17

Sinisters @Tobyvh... Groezrock?

 0
Avatar Gsick
vr 15 jul 2011 10:26

Gsick Zo ook ff wat braken!

Ik begin er zo langzamerhand flink van te balen dat LL de line up op deze manier vrij geeft! Voor al die mensen die er voor gezorgt hebben dat LL in 2 uur uitverkocht raakte is dit een trap in het gezicht! Geef die line up nou gewoon vrij en laat ons voorpret hebben over wat ons te wachten staat. Dit is nu mijn 13 LL en op deze manier heb ik het nog niet meegemaakt!

 0
Avatar tobyhazenberg
vr 15 jul 2011 10:29

tobyhazenberg Mja, inderdaad Groezrock.

 -2
Avatar pijnacker
vr 15 jul 2011 10:48

pijnacker @Tobyvh... Groezrock?

 -1
Avatar Ace2000
vr 15 jul 2011 11:22

Ace2000 @Gsick: Welke namen verwacht eigenlijk nog dan, vrijwel alles is nu toch wel bekend?

@Tobyvh... Groezrock?

 0
geen avatar
vr 15 jul 2011 11:39

AATKWADRAAT Sinisters schreef:
AATKWADRAAT schreef:
echt he! geen prodigy/pendulum/deadmau5/ bloody beetroots e.d. valt een beetje tegen...

Is dit je eerste keer Lowlands ofzo? Je noemt nu namen op die de laatste 2 jaren al op Lowlands staan! Blijkbaar hou je toch een beetje van dance als je deze super commerciele namen kunt op noemen. Dan raad ik je aan om (pas bevestigt) naar Fake Blood! Apparat! Chase & Status! Gary Beck! etc. te gaan. Leer je weer een keer wat nieuws kennen. Ik vind het avond programma nu wel lekker gevuld, nu nog wat meer punk/rock/metal voor de middag. Chase & Status wil ik zowiezo niet missen. en mijn vriendin was lyrisch over fake blood en apparat. Dus Lowlands dit jaar (nee niet mijn eerste keer knaap... if so... so what?) wordt een muziekale ontdekkingsreis t wordt zowiezo wel leuk.

 -1
Avatar tobyhazenberg
vr 15 jul 2011 11:41

tobyhazenberg 138 "muziek"-namen bekend. LL zit toch rond de 150 "muziek"-namen. En ik wacht nog op een GOEDE vervanger voor BfmV!!

 -2
Avatar Gsick
vr 15 jul 2011 11:43

Gsick @Ace2000: Het gaat mij er niet om wat er staat, ik verwacht niets. Het is gewoon de manier waarop....Dat druppelgewijs los laten van namen terwijl het festival al lang is uitverkocht. Het lijkt wel een spelletje.

 0
Avatar Gsick
vr 15 jul 2011 11:44

Gsick oh ja..... @Tobyvh... Groezrock?

 0
Avatar Gsick
vr 15 jul 2011 11:49

Gsick oh ja..... @Tobyvh... Groezrock?

 0
Avatar Sinisters
vr 15 jul 2011 12:44

Sinisters @AAT: Krijg je een biertje van mij bij Apparat (al hoewel dit weer een heel nieuwproject van hem is). Zou je wéér Pendulum, Prodigy en DeadMaus willen zien? Ik hoopte dit jaar stiekem meer op ModeSelek!0n met Siriousmo/Apparat/Modeselektor en dan nog een rampestamp met Laurent Garnier of Adem Byer.

Hoe zit het eigenlijk met namen zoals Yellowcard, New Found Glory. Paar jaar geleden was het zo beetje 80% van PukkelPop komt op LowLands.

@Gsick: Helemaal mee eens. Het in spanning af laten wachten zal ze volgend jaar duur komen te staan denk ik zo.

@Tobyvh... Groezrock?

 1
geen avatar
vr 15 jul 2011 14:07

pilsnikkenop.. ik denk dat radiohead ook nog komt

 -1
Avatar noortjeisleuk
vr 15 jul 2011 14:33

noortjeisleuk Daft Punk ook, for sure!

 -1
Avatar kleine_klaas
vr 15 jul 2011 14:53

kleine_klaas ik had toch nog wel een zeker een U2 of Rolling stones verwacht.
en ik hoorde dat the beatles misschien een optreden gaan geven bij de olympische spelen. grote kans dat die ook nog op LL komen dit jaar!

Fuck het gezeik, als je het kut vind verkoop je je kaartje. en anders ga je wel. LL is altijd het festival geweest om nieuwe dingen te ontdekken. de bands die jaar op pinkpop, pukkelpop, rock werchter e.d. staan stonden de afgelopen 2 jaar op LL. wil je grote namen, ga dan alsjeblieft naar een ander festival toe!

 1
Avatar Snikkertje
vr 15 jul 2011 16:27

Nikkertje noortjeisleuk schreef:
Daft Punk ook, for sure!


Waarom weet je dat zo zeker?

 -1
Avatar Jacqimo
vr 15 jul 2011 16:31

Jacqimo pongolesi schreef:
Voor mij maakt het niet uit, er staat al meer dat ik wil zien als dat ik kan zien. Hoop dus meer op een gunstige timetable dan op nog meer goede namen..


Ben het met je eens! en als ze de nacht programma's goed vullen ben ik gelukkig

 -1
geen avatar
vr 15 jul 2011 16:41

pilsnikkenop.. Nikkertje schreef:
noortjeisleuk schreef:
Daft Punk ook, for sure!


Waarom weet je dat zo zeker?

Omdat je niet door hebt wanneer iets een grapje is

 0
Avatar noortjeisleuk
vr 15 jul 2011 16:44

noortjeisleuk De meeste dromen zijn bedrog.. ;(

 -1
Avatar Snikkertje
vr 15 jul 2011 16:57

Nikkertje noortjeisleuk schreef:
Daft Punk ook, for sure!


Waarom weet je dat zo zeker?

 -1
Avatar tobyhazenberg
vr 15 jul 2011 17:00

tobyhazenberg kleine_klaas schreef:
ik had toch nog wel een zeker een U2 of Rolling stones verwacht.
en ik hoorde dat the beatles misschien een optreden gaan geven bij de olympische spelen. grote kans dat die ook nog op LL komen dit jaar!

Fuck het gezeik, als je het kut vind verkoop je je kaartje. en anders ga je wel. LL is altijd het festival geweest om nieuwe dingen te ontdekken. de bands die jaar op pinkpop, pukkelpop, rock werchter e.d. staan stonden de afgelopen 2 jaar op LL. wil je grote namen, ga dan alsjeblieft naar een ander festival toe!

Daar gaat het niet om... Ik wil in alle genres nieuwe namen zien. En nieuwe namen, hetgeen wat de alpha gaat vullen is NIET nieuw, Skunk Anansie, Artic Monkeys, Flogging Molly, Offspring, Jeugd van Tegenwoordig, Deus, Elbow 2008 in LL en dit jaar nog Pinkpop of je boekt Selah Sua 3 jaar achter elkaar...

 -2
Avatar Snikkertje
vr 15 jul 2011 17:00

Nikkertje noortjeisleuk schreef:
Daft Punk ook, for sure!


Waarom weet je dat zo zeker?

 -1
Avatar Snikkertje
vr 15 jul 2011 17:02

Nikkertje Cool dat festivalinfo automatisch 3 keer je bericht post.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

 -1
Avatar Sinisters
vr 15 jul 2011 17:25

Sinisters Whahahahaha, wat een zeikerds hier allemaal! Ik vind gewoon de sfeer bovenal super goed op LL. Kwa muziek zal ik mij heus goed vermaken.
Ik heb het wel weer gehad met deze topic. Ajuus.

 -1
Avatar meef
vr 15 jul 2011 17:53

meef Ik zal wel de enige zijn die het programma dit jaar beter vind dan voorgaande jaren...

 -1
Avatar jopkop
vr 15 jul 2011 18:47

jopkop meef schreef:
Ik zal wel de enige zijn die het programma dit jaar beter vind dan voorgaande jaren...



nee hoor.. hier nog een!

 2
Avatar Lukas(:
vr 15 jul 2011 19:34

Lukas(: Ik vind het programma dit jaar vele beter dan voorgaande jaren, en ook beter dan die van Pukkelpop. En voor mensen die zeiken over rock/pumk/metal enz... dit zijn de dance-namen en volgens mij valt punk niet onder de dance namen die je snachts in de bravo ziet....

 -1
geen avatar
vr 15 jul 2011 22:15

TerrorTed meef schreef:
Ik zal wel de enige zijn die het programma dit jaar beter vind dan voorgaande jaren...


Je bent niet alleen, ik vind het ook beter dan voorgaande jaren.

Trouwens Guido is zeker op vakantie? Had toch wel een post of 10 van hem hier verwacht ;)

 -1
Avatar J_anna
za 16 jul 2011 00:23

J_anna jopkop schreef:
meef schreef:
Ik zal wel de enige zijn die het programma dit jaar beter vind dan voorgaande jaren...



nee hoor.. hier nog een!


nog een hier ;)

 -1
Avatar Local_hero85
za 16 jul 2011 13:07

Local_hero85 Hier kan ik dus echt hard om lachen :)

Lowlands wat binnen enkele minuten is uitverkocht zonder dat er ook maar iets van het programma bekend is..

En nu al die klachten over het programma, heerlijk :)

 1
Avatar noortjeisleuk
za 16 jul 2011 14:24

noortjeisleuk Local_hero85 schreef:
Hier kan ik dus echt hard om lachen :)

Lowlands wat binnen enkele minuten is uitverkocht zonder dat er ook maar iets van het programma bekend is..

En nu al die klachten over het programma, heerlijk :)

Ach, de mensen die het echt kut vinden verkopen hun kaartje wel. De mensen die gewoon klagen maar het stiekem toch leuk genoeg vinden gaan. En die hebben een kaartje. De mensen die dachten 'oh ik wacht op het programma' waren dom (of zielig als ze het door omstandigheden niet konden kopen), die hebben namelijk geen kaartje.

 -1
Avatar Crevan
za 16 jul 2011 15:52

Crevan J_anna schreef:
jopkop schreef:
meef schreef:
Ik zal wel de enige zijn die het programma dit jaar beter vind dan voorgaande jaren...



nee hoor.. hier nog een!


nog een hier ;)
Ja, maar jullie doen het erom, want jullie hebben allemaal een grote bril.

 1
Avatar Crevan
za 16 jul 2011 16:08

Crevan Amon Tobin luister je echt alleen naar als je per sé iets leuk moet vinden wat niemand anders leuk vindt.

 -2
Avatar Marek
za 16 jul 2011 20:19

Marek Ik moet waarschijnlijk me kaartje verkopen vanwege een gescheurde meniscus. Gisteren operatie gehad, 6 weken met een brace lopen, onbelast.. fucked up.

 0
Avatar Marek
za 16 jul 2011 20:27

Marek Ik moet waarschijnlijk me kaartje verkopen vanwege een gescheurde meniscus. Gisteren operatie gehad, 6 weken met een brace lopen, onbelast.. fucked up.

 1
Avatar kuifjeschaap
zo 17 jul 2011 13:04

kuifjeschaap Marek schreef:
Ik moet waarschijnlijk me kaartje verkopen vanwege een gescheurde meniscus. Gisteren operatie gehad, 6 weken met een brace lopen, onbelast.. fucked up.


Zonde, maar je kan altijd een rolstoel regelen en een plekje op de rolstoelcamping.
Van te voren een paar belletjes geven en je mag via de artiesteningang naar binnen. Ook leuk om een keer mee te maken. Zo niet dan heb ik nog wel een vriend van me die graag mee wil (zelfs op zijn krukken)

 1
Avatar zizou
zo 17 jul 2011 17:12

zizou marek- ik heb kruisbandreconstructie gehad, is wat zwaarder en ik liep binnen 6 weken maar springen ed moet je uiteraard niet doen:-D

 1
Avatar jeroensiep
ma 18 jul 2011 22:48

jeroensiep Waarom zeggen mensen dat Lowlands vernieuwend is omdat ze namen niet kennen? Als je variatie en originaliteit in namen wilt hebben dan ga je toch naar Dour, dan hoef je je ook echt geen zorgen te maken om de dance-namen. Over andere genres ook niet eigenlijk...+ is dit lijstje helemaal niet zó slecht...

 -1
geen avatar
di 19 jul 2011 00:47

Regulator Eindelijk eens wat intensere artiesten. Voor degene die deze namen niet echt kennen.. beste hiervan vind ik zelf Feed me (ook bekend als spor). Dit weekend nog gezien, alleen bij de gedachte aan zijn set krijg ik weer kippenvel. Eerste keer voor Cinnaman, Gomes en Nymfo dat ze op Lowlands staan. 3 artiesten die vaak in Amsterdam draaien, waar ik ook zeer goeie sets van verwacht.
Van Apparat verwacht ik dat ze in de middag zullen staan, goede muziek, draaien altijd goed.. maar worden vaak op het verkeerde moment ingezet.

Ik vind het alleen jammer dat Lowlands steeds meer richting de populariteit gaat, dan de kwaliteit. Dit jaar zijn er gewoon te veel indie bands die allen meer tijd hebben besteed aan hun uiterlijk en houding, dan daadwerkelijk hun muziek.
Aub ga ook niet schreeuwen om de Foo fighters, Radiohead of iets dergelijks. Het zijn futloze bands zonder enige inhoud. Ik raad jullie aan om eens Tool, Motorhead, Iggy Pop op te zoeken. Dat waren eens echte optredens op Lowlands.

 -1
Avatar Ron1984
di 19 jul 2011 10:30

Ron1984 Gsick schreef:
Zo ook ff wat braken!

Ik begin er zo langzamerhand flink van te balen dat LL de line up op deze manier vrij geeft! Voor al die mensen die er voor gezorgt hebben dat LL in 2 uur uitverkocht raakte is dit een trap in het gezicht! Geef die line up nou gewoon vrij en laat ons voorpret hebben over wat ons te wachten staat. Dit is nu mijn 13 LL en op deze manier heb ik het nog niet meegemaakt!

Misschien hadden die mensen gewoon niet blind een kaartje moeten kopen en dan achteraf gaan zeiken. Leer er van en wacht gewoon tot er wat dingen bekend zijn.

Ik ben met je eens dat ze het beter eerst bekend kunnen maken en dan de verkoop open kunnen gooien. Maar zo lang jullie allemaal je kaartje kopen heeft Lowlands geen enkele motivatie om dit te veranderen. Waarom zouden ze...het verkoopt nu toch uit?

 1
Avatar tobyhazenberg
di 19 jul 2011 12:14

tobyhazenberg Lowlands heeft mij 8 jaar kunnen bekoren. Afgelopen jaar voor het eerst gezegd, GEEN LL maar Pukkelpop. Pukkelpop qua organisatie niet super. Dus dit jaar weer kaartje LL gekocht met de groep, hopen op een goed programma. Sfeer, organisatie, vrienden dat zit altijd wel goed, dus een gok met het programma... Denk dat velen zo denken.

 -2
Avatar jeroensiep
di 19 jul 2011 13:45

jeroensiep Regulator schreef:
Eindelijk eens wat intensere artiesten. Voor degene die deze namen niet echt kennen.. beste hiervan vind ik zelf Feed me (ook bekend als spor). Dit weekend nog gezien, alleen bij de gedachte aan zijn set krijg ik weer kippenvel. Eerste keer voor Cinnaman, Gomes en Nymfo dat ze op Lowlands staan. 3 artiesten die vaak in Amsterdam draaien, waar ik ook zeer goeie sets van verwacht.
Van Apparat verwacht ik dat ze in de middag zullen staan, goede muziek, draaien altijd goed.. maar worden vaak op het verkeerde moment ingezet.

Ik vind het alleen jammer dat Lowlands steeds meer richting de populariteit gaat, dan de kwaliteit. Dit jaar zijn er gewoon te veel indie bands die allen meer tijd hebben besteed aan hun uiterlijk en houding, dan daadwerkelijk hun muziek.
Aub ga ook niet schreeuwen om de Foo fighters, Radiohead of iets dergelijks. Het zijn futloze bands zonder enige inhoud. Ik raad jullie aan om eens Tool, Motorhead, Iggy Pop op te zoeken. Dat waren eens echte optredens op Lowlands.
Laat me niet lachen, Radiohead en Foo Fighters zijn futloze bands omdat jij het niet leuk vind? Het zijn gewoon de grote namen waarom geschreeuwd word...
En Indie-bandjes die meer om hun uiterlijk geven dan om muziek? Ondanks dat het gemiddelde bandlid meer muzikaal talent heeft dan de gemiddelde dj die er staan? Dat ze er netjes uitzien moeten ze toch zelf weten? En dan weet ik nog niet eens wat jij onder Indie verstaat...want tegenwoordig is opeens alles wat iemand kut vind 'indie'.

En ik vind het ook bizar dat er zoveel Nederlanders vallen over de 'slechte' organisatie in België, HET IS GEEN 5 STERRENHOTEL, HET IS EEN FESTIVAL!

 -1
Avatar tobyhazenberg
di 19 jul 2011 14:30

tobyhazenberg Als ik bijna letterlijk moet vechten om een plek voor onze tent. Als de tent dan staat, dat er 3 andere tenten IN mijn tent staan. Stromend water, douche, te weinig capaciteit. Als er 8 vd 12 uiteindelijk met buikloop naar huis gaan? Als de EHBO iemand met gescheurde kniebanden terug, ingetaped met keukenrol, het terrein weer opstuurt. Kebabrol 12euro moet afrekenen, nee pukkelpop heeft dan telleurgesteld. +punt SHELTER was een supertent.

 -4
geen avatar
di 19 jul 2011 16:49

Regulator jeroensiep schreef:
Laat me niet lachen, Radiohead en Foo Fighters zijn futloze bands omdat jij het niet leuk vind? Het zijn gewoon de grote namen waarom geschreeuwd word...
En Indie-bandjes die meer om hun uiterlijk geven dan om muziek? Ondanks dat het gemiddelde bandlid meer muzikaal talent heeft dan de gemiddelde dj die er staan? Dat ze er netjes uitzien moeten ze toch zelf weten? En dan weet ik nog niet eens wat jij onder Indie verstaat...want tegenwoordig is opeens alles wat iemand kut vind 'indie'.

En ik vind het ook bizar dat er zoveel Nederlanders vallen over de 'slechte' organisatie in België, HET IS GEEN 5 STERRENHOTEL, HET IS EEN FESTIVAL!


Nee. Radiohead en the foo fighters zijn futloze bands, daarom vind ik ze niet leuk. Beetje een verschil daarin he.. De reden dat ik ze futloos noem is omdat ze daadwerkelijk geen inhoud meer in hun muziek hebben sinds ze populair zijn geworden. Het enige wat ze doen zijn hun hits optrommelen, zodat het publiek ze maar leuk vindt. Ze zijn niet in staat om men te verrassen.

Ja ik weet wel wat indie is. Maak je daar maar geen zorgen over. En nee niet alles wat kut is, is gelijk indie. Deze keer zijn er echter wel veel indie bands die het op LL mogen laten zien.
En Als je überhaupt denkt dat een gemiddelde bandlid meer talent heeft dan een dj, dan heb je echt geen idee wat elektronische muziek is. Of leef jij nog in een wereld waar je denkt dat een dj maar een discje in de cd speler gooit en al aan het werk is?

Volkomen begrijpelijk dat men hier kritisch is over Belgische festivals. Kom net terug van Dour en dat festival was te beschamend voor woorden. Geen enkel persoon sprak daar Engels of Vlaams. Bij de EHBO moest je eerst een formulier invullen, voordat je zelfs een paracetamol kreeg. Er wordt totaal niet gecontroleerd op drugs of wapens. Daarnaast betaal je omgerekend 5euro voor een hamburger, die nog half rauw is.

 -1
Avatar zizou
di 19 jul 2011 18:02

zizou @ regulator

Volkomen begrijpelijk dat men hier kritisch is over Belgische festivals( weleens op rock werchter geweest, ligt ook in belgie!). Kom net terug van Dour en dat festival was te beschamend voor woorden. Geen enkel persoon sprak daar Engels of Vlaams.( spreek jij geen frans? lekker dom dan...) Bij de EHBO moest je eerst een formulier invullen, voordat je zelfs een paracetamol kreeg. Er wordt totaal niet gecontroleerd op drugs of wapens.( en iemand neergeschoten/gestoken? maar wel high,,,beter... (Daarnaast betaal je omgerekend 5euro voor een hamburger, die nog half rauw is.( en bij pinkpop is een frietje 5 las ik hiero ergens...pff doe is eerst onderzoek voordat je ergens heen gaat.
laters

 -1
Avatar tobyhazenberg
di 19 jul 2011 18:30

tobyhazenberg @zizou... ik vind wel dat je toegankelijk moet zijn naar je bezoekers, dus vind ik dat het personeel zijn/haar talen wel moet kunnen spreken.

 -2
Avatar Marek
di 19 jul 2011 19:14

Marek Mensen die interesse hebben in me kaartje kunnen mailen. Vind het biet waard om met een rolstoel naar het terrein te komen en artiesten te zien waar ik niet écht warm van wordt. Het gaat mij meer om het sfeertje wat er hangt. Nu ik niet kan lopen verdrukt dat toch een beetje de pret. Markdekens[at]gmail.com

 -1
Avatar zizou
di 19 jul 2011 19:37

zizou tobyhazenberg schreef:
@zizou... ik vind wel dat je toegankelijk moet zijn naar je bezoekers, dus vind ik dat het personeel zijn/haar talen wel moet kunnen spreken.

wellicht heb jij daarin gelijk omdat het in belgie is verwacht je dat niet maar het blijft Franstalig gebied dacht ik zo. sziget verstond ik niemand en heb me btw prima vermaakt

 -1
Avatar Cuba_pete
di 19 jul 2011 23:03

Cuba_pete Iets teveel dub en te weinig DnB helaas naar mijn smaak... Maar je kunt niet alles hebben :)

Overigens op de discussie hiervoor: ik ben ook naar Dour geweest en opzich is het prima te doen die mensen proberen je te verstaan en als je een beetje flexibel bent is het allemaal echt wel goed genoeg... Alleen wat meer pinmogelijkheden zouden fijn zijn en je moet opletten dat je genoeg wisselgeld terug krijgt bij het betalen van je munten.

 1
Avatar jeroensiep
wo 20 jul 2011 00:39

jeroensiep Regulator schreef:
jeroensiep schreef:


Nee. Radiohead en the foo fighters zijn futloze bands, daarom vind ik ze niet leuk. Beetje een verschil daarin he.. De reden dat ik ze futloos noem is omdat ze daadwerkelijk geen inhoud meer in hun muziek hebben sinds ze populair zijn geworden. Het enige wat ze doen zijn hun hits optrommelen, zodat het publiek ze maar leuk vindt. Ze zijn niet in staat om men te verrassen.

Ja ik weet wel wat indie is. Maak je daar maar geen zorgen over. En nee niet alles wat kut is, is gelijk indie. Deze keer zijn er echter wel veel indie bands die het op LL mogen laten zien.
En Als je überhaupt denkt dat een gemiddelde bandlid meer talent heeft dan een dj, dan heb je echt geen idee wat elektronische muziek is. Of leef jij nog in een wereld waar je denkt dat een dj maar een discje in de cd speler gooit en al aan het werk is?

Volkomen begrijpelijk dat men hier kritisch is over Belgische festivals. Kom net terug van Dour en dat festival was te beschamend voor woorden. Geen enkel persoon sprak daar Engels of Vlaams. Bij de EHBO moest je eerst een formulier invullen, voordat je zelfs een paracetamol kreeg. Er wordt totaal niet gecontroleerd op drugs of wapens. Daarnaast betaal je omgerekend 5euro voor een hamburger, die nog half rauw is. Radiohead heeft laatst een set gespeeld met bijna alleen maar nieuwe nummers dus dat is compleet onzin. Ik heb me weer geweldig vermaakt op Dour en geen problemen met hoe het daar geregeld is. In mijn wereldje zit genoeg elektronische muziek maar het is meestal op illegale feestjes waar ongeveer dezelfde soort mensen op afkomen als Dour...En dat zijn mensen die van een goed feestje houden en het niet uitmaakt of het iets slechter geregeld is...

Persoonlijk vind ik het sowieso leuker om van allerlei talen op een festival te hebben, ook al versta je ze niet. Communiceren gaat toch prima, van mij hoeven ze echt niet allemaal Engels of Nederlands te spreken. Op Sziget moest ik ook zo´n formulier invullen, nou en? Pff, misschien is het gemiddelde bandlid overdreven maar zeggen dat ze meer om hun uiterlijk geven dan om muziek is natuurlijk ook klinkklare onzin.

 1
geen avatar
wo 20 jul 2011 17:31

jellahr Ik moet mijn mening over Lowlands geloof ik bijstellen; met o.a. namen als Âme, Amon Tobin, Aphex Twin, Apparat, Crystal Castles, Crystal Fighters, Speedy J, Chris Liebing, Deadbeat (CA), The Gaslamp Killer, Paul Kalkbrenner en Trentemøller is de electronica buitengewoon goed vertegenwoordigd en doet de line up niet onder voor een dancefestival als Melt! Niet echt passend bij het 3FM-imago dat Lowlands had de afgelopen jaren. Ik wil ook!

 -1
Avatar buke
do 21 jul 2011 10:40

buke Ik ben blij met de line-up (en ook blij dat ik afgelopen week Portishead, Arcade Fire, Beirut, Strokes etc in Spanje heb gezien..). Nachtprogramma doet me niet veel, mooi om eens te kijken, een dansje te wagen. Maar het gehype van één figuur achter een computer begint me een beetje de keel uit te hangen. (because the music they constantly play, says nothing to me about my life)

@ REgulator; don't criticize what you can't understand. Radiohead ervan beschuldigen alleen hits te spelen en vervolgens als tip Iggy Pop (?) noemen is de moeite van een discussie niet waard.

Niets ten nadele van deze punklegende. Ik was er bij in 2006.

 1
Avatar buke
do 21 jul 2011 10:42

buke Voor de mensen die er niet bij waren in 2006; Iggy speelde een van zijn hits zelfs twee keer in een set. Radiohead heeft superhit Creep in de afgelopen 10 jaar één keer gespeeld. En speelde in Amsterdam de vorige keer Paranoid Android niet eens.

Ga ik toch weer de discussie aan...

 1
Avatar Elleoj
do 21 jul 2011 18:50

Elleoj wat een kut line up.

 1
Avatar Guidovm
vr 22 jul 2011 12:41

Guidovm TerrorTed schreef:
meef schreef:
Ik zal wel de enige zijn die het programma dit jaar beter vind dan voorgaande jaren...


Je bent niet alleen, ik vind het ook beter dan voorgaande jaren.

Trouwens Guido is zeker op vakantie? Had toch wel een post of 10 van hem hier verwacht ;)

Klopt was op MELT! muzikaal veel beter!
Was toch wel beetje verrast dat hier het dj debuut van ROD komt!

 0
Avatar Guidovm
vr 22 jul 2011 12:45

Guidovm Regulator schreef:
Eindelijk eens wat intensere artiesten. Voor degene die deze namen niet echt kennen.. beste hiervan vind ik zelf Feed me (ook bekend als spor). Dit weekend nog gezien, alleen bij de gedachte aan zijn set krijg ik weer kippenvel. Eerste keer voor Cinnaman, Gomes en Nymfo dat ze op Lowlands staan. 3 artiesten die vaak in Amsterdam draaien, waar ik ook zeer goeie sets van verwacht.
Van Apparat verwacht ik dat ze in de middag zullen staan, goede muziek, draaien altijd goed.. maar worden vaak op het verkeerde moment ingezet.

Ik vind het alleen jammer dat Lowlands steeds meer richting de populariteit gaat, dan de kwaliteit. Dit jaar zijn er gewoon te veel indie bands die allen meer tijd hebben besteed aan hun uiterlijk en houding, dan daadwerkelijk hun muziek.
Aub ga ook niet schreeuwen om de Foo fighters, Radiohead of iets dergelijks. Het zijn futloze bands zonder enige inhoud. Ik raad jullie aan om eens Tool, Motorhead, Iggy Pop op te zoeken. Dat waren eens echte optredens op Lowlands.


FF en RH futloos?Kruip weg rotte slang!

 0
Avatar Guidovm
vr 22 jul 2011 12:58

Guidovm jellahr schreef:
Ik moet mijn mening over Lowlands geloof ik bijstellen; met o.a. namen als Âme, Amon Tobin, Aphex Twin, Apparat, Crystal Castles, Crystal Fighters, Speedy J, Chris Liebing, Deadbeat (CA), The Gaslamp Killer, Paul Kalkbrenner en Trentemøller is de electronica buitengewoon goed vertegenwoordigd en doet de line up niet onder voor een dancefestival als Melt! Niet echt passend bij het 3FM-imago dat Lowlands had de afgelopen jaren. Ik wil ook!


Hahah MELT! als dancefestival bestempelen leekje zwijg voortaan beter als je het over MELT! heb aub!

 0
Avatar Guidovm
vr 22 jul 2011 13:01

Guidovm jellahr schreef:
Ik moet mijn mening over Lowlands geloof ik bijstellen; met o.a. namen als Âme, Amon Tobin, Aphex Twin, Apparat, Crystal Castles, Crystal Fighters, Speedy J, Chris Liebing, Deadbeat (CA), The Gaslamp Killer, Paul Kalkbrenner en Trentemøller is de electronica buitengewoon goed vertegenwoordigd en doet de line up niet onder voor een dancefestival als Melt! Niet echt passend bij het 3FM-imago dat Lowlands had de afgelopen jaren. Ik wil ook!


Hahah MELT! als dancefestival bestempelen leekje zwijg voortaan beter als je het over MELT! heb aub!

 0
Avatar Guidovm
vr 22 jul 2011 13:05

Guidovm Ondanks dat er heel veel troep bij zit goed etoevoegingen! Tensnake ken ik al erg lang wist me te boeien tot 7 uur en dat is knap!
Zombie Nation top!,Palmbomen leuke sound! Deadbeat lekker experimenteel! Die tobi idem i like! Aida kan leuk zijn...Little dragon verschrikkelijke stem nog erger dan WAT KIJK JIJ?Azari 3 is verschrikkelijk gay!Fake Blood top natuurlijk,makam prima.

 0
Avatar SnarfLiono
za 23 jul 2011 23:28

SnarfLiono Guidovm schreef:
Ondanks dat er heel veel troep bij zit goed etoevoegingen! Tensnake ken ik al erg lang wist me te boeien tot 7 uur en dat is knap!
Zombie Nation top!,Palmbomen leuke sound! Deadbeat lekker experimenteel! Die tobi idem i like! Aida kan leuk zijn...Little dragon verschrikkelijke stem nog erger dan WAT KIJK JIJ?Azari 3 is verschrikkelijk gay!Fake Blood top natuurlijk,makam prima.


Vergeet je niet je medicijnen mee te nemen naar Lowlands?

 0
geen avatar
ma 25 jul 2011 16:42

jellahr Guidovm schreef:
jellahr schreef:
Ik moet mijn mening over Lowlands geloof ik bijstellen; met o.a. namen als Âme, Amon Tobin, Aphex Twin, Apparat, Crystal Castles, Crystal Fighters, Speedy J, Chris Liebing, Deadbeat (CA), The Gaslamp Killer, Paul Kalkbrenner en Trentemøller is de electronica buitengewoon goed vertegenwoordigd en doet de line up niet onder voor een dancefestival als Melt! Niet echt passend bij het 3FM-imago dat Lowlands had de afgelopen jaren. Ik wil ook!


Hahah MELT! als dancefestival bestempelen leekje zwijg voortaan beter als je het over MELT! heb aub!

Met jouw immense ervaring mag je het best een ander naampje geven hoor.

 0

REAGEREN

REAGEREN?
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.