Lowlands voorverkoopdatum bekend en Radiohead?

Door David op 25 januari 2007 - 00:03 1 De tijd is weer aangebroken om midden in de winter voor het postkantoor te denken aan Lowlands! Volgens de website van organisator Mojo begint de voorverkoop op zaterdag 3 februari.

Rond het festival doen diverse geruchten de ronde. In een interview in het Parool, zegt Lowlands directeur Erik van Eerdenburg:

'Radiohead wilde voor twee optredens in Engeland een opwarmconcert geven. Er was sprake van dat ze daarvoor naar Lowlands zouden komen. Maar Pukkelpop heeft ook de donderdg, wat Radiohead de kans gaf een dag langer extra terug nemen voor de terugtocht naar Engeland. Volgend jaar hebben ze een nieuw album en staan ze bij ons.'

De prijs van een (vroege vogels)ticket is bij ons helaas (nog) niet bekend.

Ga of wil je ook naar Lowlands 2007? Dan kan je dit natuurlijk aangeven in je Agendainfo profiel!



guidoweijers_newsgoed.jpg6

DE LAMA'S, GUIDO WEIJERS EN MEER OP HUMORFESTIVALWoensdag 21 tot en met zaterdag 24 maart 2007 vind er in de Universiteit van...

Motel Mozaique logo3

MOTEL MOZAIQUE NIEUWE NAMEN/FILMPROGRAMMERING Op de website van Motel Mozaique is bekend gemaakt dat Akron/Family en...

REACTIES

Avatar Kelvin
do 25 jan 2007 02:58

Kelvin Jammer van Radiohead, Erik had het er vorig jaar nog over dat Arcade Fire en Radiohead een hele grote kans maakte voor dit jaar. Maar ach dan volgend jaar Radiohead, ze zullen voor dit jaar vast wel weer een mooi affiche naar Biddinghuizen kunnen brengen.

 0
Avatar Midas
do 25 jan 2007 07:19

Midas cant waaaaaait!! <3
Ik ga sws weer :)

 0
geen avatar
do 25 jan 2007 08:03

Meerbeek Dit is toch een bericht van vorig jaar? Radiohead stond vorig jaar op Pukkelpop en komt dit jaar met een nieuw album en staat dus volgens mij dan dit jaar op Lowlands!!

 0
Avatar Ted de tekkel
do 25 jan 2007 08:38

Ted de tekkel Haha ja meerbeek je hebt gelijk, ze gaan het nu echt niet over lowlands 2008 hebben hoor, hopen dat ze dan ook echt dat album voor die tijd afhebben. je weet maar nooit met radiohead

 0
Avatar backmeister
do 25 jan 2007 08:42

backmeister Hey Kelvin...dat was een interview van vorig jaar hoor....volgend jaar in dat bericht is dus 2007....dit jaar dus ;-)

 0
Avatar Midas
do 25 jan 2007 09:27

Midas pfff noem me een zeikert maar van mij hoeft Radiohead niet te komen... geef me ehmm Millencolin ofzo, die willik echt live zien :P
en ze moeten weer met punkband komen en kdenk niet dat The Offspring, Bad Religion of Pennywise dus ik stem voor Millencolin ;)

 0
Avatar dreman01
do 25 jan 2007 09:31

dreman01 Kan me eigenlijk helemaal niks schelen.
Ik ga er toch wel heen.

Super festival is het.
Ik hoop alleen wel dat het weer wel even iets beter blijft en niet als vorig jaar op zondag dat je beter je zwembroek aan kon trekken.

 0
geen avatar
do 25 jan 2007 09:44

thrdrsdwn tever van me bed, lig er niet wakker van

 0
Avatar happyhour
do 25 jan 2007 09:48

happyhour leuk, maar nou nog de prijs en artiesten :P

 0
geen avatar
do 25 jan 2007 10:16

GuppieBIER Het is voor mij ook ver van mn bed, van Zuid Limburg naar biidinghuizen, afgelopen jaar een nieuw record, 11uur van thuis af tot ons tentje op stond, en de buschauffeur met pendelbus die finaal Lowlands voorbij reed, dat was lache :-D

Dit jaar word mn 5jaar achterelkaar en kga zeker, ik maak me niet druk om de bands, zit altijd wel wat goeds bij :-D

 0
Avatar David
do 25 jan 2007 10:33

David Theagenda.nl sprak over 180 euro.. heb het er maar niet bijgezet, omdat ik er geen duidelijke bron bij kon vinden ;-)

 0
Avatar Maniack28
do 25 jan 2007 10:43

Maniack28 180 euro haha... voor Lowlands... dan is het * daaaag* Vorig jaar naar PP geweest, omdat de line-up van Lowlands met het jaar slechter wordt (en de sfeer ook). Er lopen tegenwoordig zelfs ventjes met roze polo's rond :{ No offense hoor, even goeie vrienden, maar ze doen gewoon vreselijk irritant... Vooral voorin het vak bij de Alpha, daar kon je vroeger lekker een jointje draaien en gingen we 10 min voro het begon staan, tegenwoordig gaat iedereen 45 min voor het begint al een plekje zoeken... :{ :{

 0
Avatar MarkdeV
do 25 jan 2007 10:51

MarkdeV @midas
Ben t helemaal met je eens

 0
Avatar mitz0
do 25 jan 2007 14:01

mitz0 Vorig jaar was het 112 euro ofzo, inclusief service kosten. 180 euro betaald niemand ervoor, lijkt me.

 0
Avatar Scarr
do 25 jan 2007 15:07

Scarr Daar klopt dus ook helemaal niets van. 175 voor een gewoon kaartje en 180 voor een walibi combo. vorig jaar was het (heb het even opgezocht) 117,50 om 136,25. Moeten we dan niet ook gaan twijvelen over die datum?

 0
Avatar lordidiot
do 25 jan 2007 15:23

lordidiot Nee, de datum staat ook op mojo.nl, dus die klopt wel.

 0
geen avatar
do 25 jan 2007 15:35

KaaBee Dat bericht klopt, en zou dus betekenen dat Radiohead dit jaar op Lowlands staat. Maar dat nieuwe album is er nog steeds niet....

 0
Avatar Kelvin
do 25 jan 2007 17:25

Kelvin Nou zonder nieuw album mogen ze ook gerust komen hoor, sorry voor de misinterpertatie van m'n eerste bericht :)

 0
Avatar Gina
zo 28 jan 2007 16:25

Gina Heb er helemaal zin in!

 0

REAGEREN

REAGEREN?