Damien Rice op Rock Werchter

Door Wrong op 17 februari 2007 - 07:32 1 De Ierse singer-songwriter Damien Rice heeft via zijn eigen website bevestigd dat hij op 1 juli naar Rock Werchter zal afzakken.

In maart treed Damien Rice eerst nog op in een uitverkochte 013 in Tilburg.



Fields of Rock logo72

AARDSCHOK BEVESTIGT NAMEN VOOR FIELDS OF ROCKEerder deze week bracht de website van Ozzy Osbourne al enkele nieuwe namen...

WithinTemptation_news.jpg16

WITHIN TEMPTATION OP DAUWPOP Vanochtend heeft Within Temptation in de show van Giel Beelen op 3FM...

REACTIES

Avatar Skio
za 17 feb 2007 10:04

Skio Helemaal goed! Na twee prachtige albums wordt het wel 's tijd om hem live te zien.

 0
geen avatar
za 17 feb 2007 10:15

thrdrsdwn valt mee ik ga sowieso naar werchter :)

 0
Avatar princess
za 17 feb 2007 11:24

princess ohh hij is goed!
maar ik had net besloten om maar één dag te gaan.. en dat is niet 1 juli :(
nou ben ik weer aan het twijfelen :P

 0
Avatar Geluksknikker
za 17 feb 2007 13:48

Geluksknikker Dat alleen is een bezoek aan Werchter al waard. Maar 'Ierse rocker'? dat dekt toch ook niet echt de lading lijkt mij. Maar goed, ideale act om de tent af te sluiten lijkt mij!! Ik had hem ook op mijn verlanglijstje staan voor PP.

 0
Avatar wishmaster
za 17 feb 2007 15:56

wishmaster Hmm das wel toffe naam erbij!

 0
Avatar BasP
za 17 feb 2007 20:51

Wrong @Geluksknikker; als je een betere beschrijving hebt, stuur maar een bericht :) Ik zelf ken Damien Rice niet.

 0
Avatar WiWaWie
zo 18 feb 2007 15:57

WiWaWie Damien Rico, whooh ja die wil ik wel eens live zien!

 0
Avatar Roelove!
zo 18 feb 2007 15:58

Roelove! Damien Rice is geen Ierse rocker lol. hij maakt extreem rustige muziek. The Blowers Daughter en 9 crimes zijn wel relaxte nummers. Wie weet komt ie nu ook wel op pinkpop ;)

 0
Avatar WiWaWie
zo 18 feb 2007 16:38

WiWaWie Rice*

Hm als hij alleen op pinkpop komt, wordt pinkpop interessanter en interessanter
Ach zie het vanzelf :)

 0
geen avatar
zo 18 feb 2007 21:08

Mjoah Ken ik niet, schaam me diep.

 0
geen avatar
ma 19 feb 2007 10:15

thrdrsdwn @mjoah
das die gast die onlangs duet zong: "Is That Allright" ofzo heet et, als je belg bent dit komt nogal vaak voor op de afrekening (stubru)

 0
geen avatar
ma 19 feb 2007 12:23

Jokke @Wrong: singer-songwriter mss?
@thrdrsdwn: het nummer heet 9 crimes

 0
Avatar Geluksknikker
ma 19 feb 2007 13:29

Geluksknikker Ik denk dat singer/songwriter inderdaad wel een betere omschrijving is.....

 0
Avatar outcognito
ma 19 feb 2007 16:56

outcognito De verleiding wordt zo langzamerhand wel heel groot om naar werchter te gaan... jammer dat er nog niks bekend is van sziget en rockenees :S

 0

REAGEREN

REAGEREN?