Goose naar Pukkelpop en Lowlands

Door Marz667 op 01 april 2007 - 11:19 1 Op de Myspace van Goose kunnen we lezen dat deze naar Pukkelpop en Lowlands komt. Goose is een Kortrijkse electro-rockgroep en won in 2002 de Humo's Rock Rally. Eerder werd bekend dat deze band op o.a. Pinkpop en Dour zal spelen.

Wil of ga jij naar Pukkelpop of Lowlands 2007? Laat dit dan weten via je Agendainfo!



April Fool27

1 APRIL: SERVICEKOSTEN IN JE BIL!We wisten dat de hele discussie rondom servicekosten gevoelig ligt bij...

Festival Mundial4

MOOIE NAMEN MUNDIAL FESTIVAL Op 16 en 17 juni vindt de jubileumeditie van Festival Mundial in het...

REACTIES

Avatar ReyZaMa
zo 01 apr 2007 11:25

ReyZaMa Mooi zeg!!!!!, Fantastische band naar een fantastisch festival

 0
Avatar ErikLuyten
zo 01 apr 2007 11:35

punkr beter! maarja, eerst op pinkpop bekijken :)

 0
Avatar antagonist
zo 01 apr 2007 11:37

antagonist Helemaal goed! Al gezien in Roosje, maar puike band voor festivals en mijn Pukkelpop. Gaan met hun rondgang wel een beetje op de infadels in 2006 lijken, maar daar is helemaal niks mis mee...

 0
Avatar Anamatronic
zo 01 apr 2007 12:33

Anamatronic Vet :D Goose is echt super!!!

 0
geen avatar
zo 01 apr 2007 13:19

thrdrsdwn pinkpop, dour en werchter ook e!!!

 0
Avatar Metalthomas
zo 01 apr 2007 13:27

Metalthomas gezellig :)

 0
Avatar Soeperman87
zo 01 apr 2007 13:34

Soeperman87 Dat is wel super! Goede band naar goed(e) festival(s)!

 0
Avatar wishmaster
zo 01 apr 2007 13:40

wishmaster Ik ken het helemaal niet, moeite waard om naar te gaan kijken blijkbaar wel

 0
Avatar frannyver
zo 01 apr 2007 15:55

frannyver Ik ben benieuwd, hebt mijn lowlands kaartje al liggen, dus ga zeker wel even kijken.

 0
Avatar WiWaWie
zo 01 apr 2007 16:37

WiWaWie Goose eerst maar even zien op Bevrijdingsfestival en wie weet op lowlands dan weer, als het bevalt..

 0
geen avatar
zo 01 apr 2007 16:39

Ralphie Waren vorig jaar de infadels overal te zien is het dit jaar Goose. :P

 0
Avatar dime
zo 01 apr 2007 17:12

dime lol, eerst op pinkpop kijken en daarna op lowlands

 0
Avatar ErikLuyten
zo 01 apr 2007 18:13

punkr op pinkpop sowieso, daar openen ze en staan ze dus niet tegenover iets anders geprogrammeerd, op lowlands zie ik dan waarschijnlijk wel iets anders dat er tegenover geprogrammeerd staat :)

 0
Avatar Chimey
ma 02 apr 2007 12:18

chimey Njah wel aardig, maar ik word er niet echt warm of koud van, maar boeie Lowlands word toch wel de shit=D

 0
Avatar vacuii
ma 02 apr 2007 19:14

vacuii heerlijk bandje. ik ga in ieder geval naar een van de twee (ligt aan de rest v/d line up)

 0
Avatar Sanne89
wo 11 apr 2007 10:25

Sanne89 Ik ken ze eigenlijk niet. Maar ben sowieso op lowlands dus de kans is groot dat ik toch even ga kijken.

 0

REAGEREN

REAGEREN?