Blokkenschema en nog (slechts) 5000 Lowlands kaarten te koop

Door Knoedel op 25 juli 2007 - 12:14 1 Lowlands komt vandaag met haar jaarlijkse Volkskrant bijlage. Hierin vind je het volledige programma, plattegrond en nog veel meer.

Op de Lowlands site staat inmiddels ook een blokkenschema. Zie: http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php

Er staan twee nieuwe namen op het programa: Modeselektor en Teebee vs. Calyx

De kaartverkoop voor het Lowlands Festival gaat dit jaar volgens de organisatie uitzonderlijk hard. Op dit moment, ruim drie weken voor het festival, zijn meer dan 50.000 van de 55.000 beschikbare kaarten verkocht.

Middels een persbericht wil de Lowlands organisatie vermijden dat mensen verrast worden en alsnog tijdig een kaartje kunnen kopen. De organisatie waarschuwt uitdrukkelijk voor zwarthandel en niet-officiële kaartverkoop.

Hier vind je alle informatie over Lowlands 2007



Uitmarkt_news6

NIEUWE NAMEN UITMARKT 2007 BEKENDDe Uitmarkt is de jaarlijkse opening van het culturele seizoen in Nederland....

racoon_news.jpg6

MUSIC & BEER VERDER ZONDER JAZZ BELOW THE SEA De stichting Jazz below the sea stopt na veertien jaar als organisator van...

REACTIES

Avatar JayKay
wo 25 jul 2007 12:35

JayKay Oef word rennen van tent naar tent en wat pittige keuze's die gemaakt moeten worden....

 0
Avatar Linde
wo 25 jul 2007 12:36

Linde Jaa inderdaad, :S kiezen kiezen kiezen...
Maar ondertussen genieten genieten genieten:)

 0
geen avatar
wo 25 jul 2007 12:40

6sic6 dan ga ik nu dus heel snel naar het postkantoor hehe

 0
Avatar Jonkeux
wo 25 jul 2007 13:35

Jonkeux Wáaat?! Teebee & Calyx! :D DnB party!

 0
Avatar Marieke234
wo 25 jul 2007 14:35

Marieke234 Ik vind de zondag over het algemeen gezien toch iets minder. Maar tjonge, wat heb ik er alweer zin in!

 0
Avatar Frinsel
wo 25 jul 2007 14:43

Frinsel Wat een kut planning... Alles wat ik wil zien staat gelijkt gepland... laat die kaarten maar snel uitverkopen... dan weet ik zeker dat ik er dit jaar NIET bij ben...

 0
Avatar SNWH
wo 25 jul 2007 14:46

SNWH Als het nu alweer uitverkocht raakt; wat voor absurde prijzen krijg je dan op Marktplaats enzo straks dan?

 0
geen avatar
wo 25 jul 2007 14:49

smoor zondag is d-day

 0
Avatar skabuoy
wo 25 jul 2007 15:11

skabuoy ik wil Skaaaaaa :-(

 0
Avatar Tessel
wo 25 jul 2007 16:12

Tessel Balen, zoals gewoonlijk.

 0
Avatar jos_theboss22
wo 25 jul 2007 16:27

jos_theboss22 jamer dat ik dan naar wat andere festivals ga anders was ik zeker heen gegaan of ik mot nog kaarten winne.

 0
Avatar DRL#
wo 25 jul 2007 16:59

DRL# Argh. wat een kutplanning zeg. Air Traffic, Mika en Damien Rice alledrie op hetzelfde tijdstip en alledrie wil ik ze heeeeel graag zien. Potverdorie.

 0
Avatar Megalomaniac
wo 25 jul 2007 17:42

Megalomaniac Ik kan alles zien wat ik wil:D waaronder: Jimmy eat world, Kaiser chiefs, Brand New, Kassabian, Tool En NIN super programma :D

 0
Avatar takusam
wo 25 jul 2007 18:06

takusam Redelijk blokkenschema, alleen cabaret en literatuur vaak tijdens de betere muziekacts :(

 0
Avatar takusam
wo 25 jul 2007 18:26

takusam Vullen Modeselektror en tebee de 2 lege plekken op zaterdag in, in de Alpha en de Lima. K hoop van niet, want zo'n lege plek op de Alpha kan beter worden opgevuld.

 0
Avatar RickT
wo 25 jul 2007 18:32

RickT Neuh, die lege plek in de Alpha is al gereserveerd voor "I'm From Barcelona" (hoop ik). Nouja Lima is ook goed...

Nee, ik ben benieuwd wat er nog (in de Alpha) komt te staan... hopelijk bovenstaande...

 0
Avatar Linde
wo 25 jul 2007 18:49

Linde Lege pleeheeek?????
Mwooooh...............!!!!!!

 0
Avatar Linde
wo 25 jul 2007 19:06

Linde Lege pleeheeek?????
Mwooooh...............!!!!!!

 0
geen avatar
wo 25 jul 2007 19:10

Albert Nice, ik kan dus mooi alles zien wat ik zien wil :D

 0
Avatar FokkingBasterd
wo 25 jul 2007 19:29

FokkingBasterd @SNWH: Vorig jaar was het ook uitverkocht en toen werd er op Marktplaats 200 voor een kaartje geboden. 2 kaartjes samen voor 450 - 500. Echt idioot.. Maar ik hoef me er geen zorgen over te maken, ga al naar Sziget. Maar dit wordt wel de 1e LL die ik in 5 jaar mis...

 0
Avatar Maurice
wo 25 jul 2007 20:36

Maurice Als het slecht weer gaat worden, dan kan je de kaartjes voor weinig van Marktplaats halen. Maar ik snap niet dat men zo lang wacht, want de programmering is al een tijdje bekend.

 0
Avatar takusam
wo 25 jul 2007 22:55

takusam k hoopp dat die lege plek wordt gevuld door !!!, Balkan beatbox of iets anders leuks

 0
Avatar takusam
wo 25 jul 2007 22:57

takusam of Gogol Bordello :D

 0
Avatar Eric
do 26 jul 2007 11:14

Eric Onvoorstelbaar dat het uitverkocht raakt met zo'n matige line-up....

 0
Avatar Marieke234
do 26 jul 2007 14:16

Marieke234 Het is maar wat je smaak is natuurlijk. Ik ben blij dat Lowlands niet zo commercieel is, hoewel dat nog best mee valt.

 0
Avatar skabuoy
do 26 jul 2007 14:40

skabuoy @ takusam : Die stonden vorig jaar al op LL. En in tegenstelling tot op Pinkpop, staan (bij mijn weten) bands niet twee opeenvolgene jaren op Lowlands

 0
Avatar skabuoy
do 26 jul 2007 14:43

skabuoy @ Eric : Behalve dan dat er geen Ska staat, is er niks mis met de line-up. Het lijkt me eerder een geval van matige smaak... ;-)

 0
geen avatar
do 26 jul 2007 15:36

Lochemer Ik lees met veel verbazing deze teksten.
Marieke234 hoe kun je de zondag nou niet leuk vinden? Dat is de leukste dag en nacht voor de diehards, alle kinderen zijn naar huis.
En de mensen die niet willen gaan vanwege de line-up, blijf in vredesnaam lekker thuis, want we hebben partypeople nodig.
Lowlands is en blijft het mooiste, gezelligste en nachtelijkste festival van de wereld. Het is zo fijn om een Lowlander te zijn!!!

 0
geen avatar
do 26 jul 2007 15:43

Lochemer Smoor weet er wel van kennelijk, nog maar 3 weken..........!!!!!!!!!

 0
Avatar pongolesi
do 26 jul 2007 19:40

pongolesi @skabuoy
Da's niet helemaal waar hoor, LCD Soundsystem staat er voor de derde keer in vier jaar tijd..

 0
Avatar trojkolka
do 26 jul 2007 20:30

trojkolka pff ik kan jammergenoeg niet heen... maar aan de andere kant vind ik de line up niet echt aansprekend (vorige jaren vond ik het naar mijn smaak beter) en het blokkenschema is onverbiddelijk. Ik zou of maar delen zien van bands waar ik graag naar toe wou of ik moet kiezen tussen twee bands en andere keren moet ik gewoon 3 uur overbruggen omdat er niet echt een gig klaar staat waar ik echt naar toe wou (dat was vorig jaar wel anders)... Ik mis wat meer ska en punk eerlijk gezegd... maargoe zoals altijd Lowlands is voor elk wat wils en zeker altijd gezellig!

 0
geen avatar
vr 27 jul 2007 09:49

Lochemer Er zijn zoveel bands die tweemaal achter elkaar optraden. Kijk maar na. Live, Beef en Pennywise bijvoorbeeld.

 0
Avatar Knikkertute
vr 27 jul 2007 12:07

Knikkertute Nou TBA op zaterdag 17.45. Wat zou daar kunnen komen???

CLAW BOYS CLAW!!

 0
Avatar skabuoy
vr 27 jul 2007 13:50

skabuoy @ pongolesi & Lochemer : klopt, ik las elders ook al een ander voorbeeld. my mistake.

 0
Avatar skabuoy
vr 27 jul 2007 14:31

skabuoy En ondertussen is het ook alweer uitverkocht. Niet slecht voor een programma waar heel veel mensen op zeiken. ;-)

 0
Avatar Eric
vr 27 jul 2007 15:10

Eric Tuurlijk is het een kwestie van smaak. Voor mij persoonlijk komen er maar pak m beet 3 bands die ik zou willen zien. Dat er voor 55.000 mensen wel genoeg boeiends komt is tof voor het festival (alleen snap ik er geen reet van ;-))

 0
Avatar Huxley
ma 30 jul 2007 13:25

Huxley NOOOOOOO!!! CocoRosie en Kings of Leon precies tegelijk!! dat wordt een verdomd moeilijke keuze! :(

 0
Avatar Echoes
ma 30 jul 2007 13:36

Echoes Als dat programma dan echt zo crap is, ga dan gewoon niet... Ik kan ook neti zeggen dat ik het programma helemaal neti naar mn smaak vind, maarjah ik ga sowieso voor de sfeer en het feest! :D altijd leuk om nog een paar leuke/nieuwe bands uit te checken.
Motorhead, Tool en Kings of leon wil ik in ieder geval zien.

 0
geen avatar
ma 30 jul 2007 14:41

Lochemer Een jaar geen Lowlands = een jaar niet geleefd.

 0

REAGEREN

REAGEREN?