Voorverkoop Lowlands zaterdag van start

Door Wrong op 31 januari 2008 - 16:56 1 Zaterdag 2 februari aanstaande start de voorverkoop voor A Campingflight To Lowlands 2008. Voor deze editie van Lowlands zijn nog geen namen bekend maar daarop hoeven we niet lang meer te wachten.

De voorverkoop start 2 februari om 10.00u en ook dit jaar is er het Vroege Vogel Ticket. De prijs van dit ticket is €122,50. Inclusief Walibi World zal het ticket €142,50 gaan kosten.

Na de eerste 10.000 kaarten zullen de kaarten 10 euro duurder worden. Dus €132,50 en €152,50.



Waldrock logo35

WÂLDROCK 2008 KOMT MET EERSTE NAMENWâldrock wordt dit jaar op zaterdag 5 juli gehouden. De organisatie streeft...

bospop10

EUROPE, CROWDED HOUSE EN SANTANA OP BOSPOP Het begint weer te kriebelen, het festivalseizoen komt er aan. De organisatie...

REACTIES

Avatar Georia
do 31 jan 2008 17:09

Georia Ik wacht liever met kopen. Eerst een beetje normale line-up. Ik vond het vorig jaar heel slecht.

 0
Avatar evabakker
do 31 jan 2008 17:18

evabakker belachelijke prijs voor een festival zonder (enige) bekende line-up. Dit is vertrouwen op de naam van Lowlands.. Maar goed, voor hun mooi dat de meesten voor de 'sfeer' naar Lowlands gaan.

 0
Avatar Miesjel
do 31 jan 2008 17:25

Miesjel En het feit dat ze al zo vroeg zoveel geld verdienen wil nog wel eens helpen bij onderhandelingen met bands enzo ;)

 0
Avatar Musiquefreak
do 31 jan 2008 17:38

Musiquefreak evabakker schreef:
belachelijke prijs voor een festival zonder (enige) bekende line-up. Dit is vertrouwen op de naam van Lowlands.. Maar goed, voor hun mooi dat de meesten voor de 'sfeer' naar Lowlands gaan.


Ja inderdaad. Beetje krom hoor..

 0
Avatar BasP
do 31 jan 2008 17:47

Wrong Miesjel schreef:
En het feit dat ze al zo vroeg zoveel geld verdienen wil nog wel eens helpen bij onderhandelingen met bands enzo ;)


Dat zal wel meevallen hoor. Er wordt vantevoren een budget opgesteld voor het hele festival met daarin een bepaalde ruimte voor het boeken van bands. Of ze tickets vandaag of morgen verkopen maakt weinig uit.

 0
Avatar Swangel
do 31 jan 2008 18:25

Swangel Lowlands is jammer.
De tickets worden elk jaar duurder. En het bier wordt minder en duurder. En ook al het eten. En de line-up wordt er niet véél beter op (2005 was het beste). En niet-uitverkocht is het leuker. Zo vol is "de sfeer" er een beetje af.
Nee, doe mij dit jaar maar alleen Sziget(vorig jaar allebei gedaan), 1,20 voor een halve liter bier. Emmers vol cocktails. Bier en Tieten zingend over het terein lopen zonder dat iemand je verstaat. Nieuwe mensen leren kennen uit alle landen. Alles goedkoop.
HOLLADIJEE!

 -1
Avatar progsymphorocker
do 31 jan 2008 18:25

progsymphoro.. Lowlands heeft hele trouwe bezoekers. en heel veel trouwe bezoekers. ze zetten altijd een sterke lowlandsline up neer. en hebben veel variatie. waardoor je weet dat het toch wel redelijk uitverkoopt. dus ze kunnen makkelijk nu al zoveel geld vragen. vind het trouwens niet zo veel. maar die discussie is al genoeg gevoerd.

de sfeer is wat het m doet bij lowlands! whoee

 0
Avatar Megalomaniac
do 31 jan 2008 18:51

Megalomaniac LOWLANDS! :D 4e keer :P Gaat zeker meteen kaartje kopen :)

 1
Avatar Marlous_marlous
do 31 jan 2008 18:53

Marlous_marl.. precies!
lowlands is gewoon een feestje.
binnenkort maar eens gaan sparen dus :D

 0
Avatar PacmanOnCrack
do 31 jan 2008 19:30

PacmanOnCrack Het geld is et em dubbel en dwars waard. et word men 3e keer lowlands en et word nu alleen maar beter =D er is geen sweerfollerderder festival als Lowlands!! =D

 0
Avatar Broodrommel
do 31 jan 2008 19:44

Broodrommel Swangel schreef:
Lowlands is jammer.
De tickets worden elk jaar duurder. En het bier wordt minder en duurder. En ook al het eten. En de line-up wordt er niet véél beter op (2005 was het beste). En niet-uitverkocht is het leuker. Zo vol is "de sfeer" er een beetje af.
Nee, doe mij dit jaar maar alleen Sziget(vorig jaar allebei gedaan), 1,20 voor een halve liter bier. Emmers vol cocktails. Bier en Tieten zingend over het terein lopen zonder dat iemand je verstaat. Nieuwe mensen leren kennen uit alle landen. Alles goedkoop.
HOLLADIJEE!

Amen

 0
Avatar Nvl8
do 31 jan 2008 19:54

Nvl8 idd een heel bedrag... Vond Lowlands best okey maar zonder dat je weet wat je krijgt :S.... maar eens zien dit jaar

 0
Avatar CalibanFan
do 31 jan 2008 20:14

CalibanFan nou leuk, nog helemaal geen namen bekend, en veels maar dan ook veels te duur

 0
Avatar ikki
do 31 jan 2008 20:15

ikki Geen vroegevogel aanbieding meer ?

 0
Avatar BasP
do 31 jan 2008 20:32

Wrong ikki schreef:
Geen vroegevogel aanbieding meer ?

Jawel, lees het nieuwsbericht even goed door :)

 0
Avatar Hansmans
do 31 jan 2008 20:35

Hansmans hmm alleen vroegevogel op de eerste 10000 kaarten, das is nieuw voor mij
maar goed ik zal wel weer zorgen dat ik bij die eerste 10000 mensen hoor :)
4e keer en het is inmiddels traditie

 0
Avatar Veerle.*
do 31 jan 2008 20:59

Veerle.* Fucking duur zeg...!

 0
Avatar eric_maiden
do 31 jan 2008 21:28

eric_maiden PacmanOnCrack schreef:
Het geld is et em dubbel en dwars waard. et word men 3e keer lowlands en et word nu alleen maar beter =D er is geen sweerfollerderder festival als Lowlands!! =D


Fucking hard mee eens, vriendje patrick=D

 0
Avatar E-Clect-Eddy
vr 01 feb 2008 01:00

E-Clect-Eddy Zonder één enkele line-up is dit alleen maar goed voor die-hards en die zieke mensen die ze vervolgens op marktplaats zetten wanneer er wel namen bekend worden.

 0
Avatar osnatool
vr 01 feb 2008 09:24

osnatool Line-up gaat wel goed komen, dat is het mooie van lowlands dat het zo divers is dat er altijd wel leuke dingen tussen zitten.

Binnenkort maar alvast een kaartje halen, dan weet ik zeker dat het de 10e keer lowlands wordt voor mij

 0
Avatar thebeatisflo_wn
vr 01 feb 2008 09:40

thebeatisflo.. yippeeeee!!
het is het geld dubbel en dwars waard!: ga is naar een concert van metallica, of foof fighters, of bon jovi(?). dan betaal je driekwart van dit bedrag voor een paar uurtjes....dit is 4 dagen lol!

 -1
Avatar irins
vr 01 feb 2008 10:24

irins Pukkelpop blijft de max!

 0
Avatar Wm.!
vr 01 feb 2008 13:45

Wm.! Nie mokken, gewoon dokken.
Als je het niet leuk vindt of niet waard vindt ... dan ga je gewoon niet. Da's toch niet zo moeilijk?

 0
Avatar RossumCity
vr 01 feb 2008 14:15

RossumCity de afgelopen jaren wordt het alleen maar minder en minder qua line-up..2005 was echt goed, vorig jaar uitverkocht en naar mijn mening K! line-up...maar ga waarschijnlijk toch wel weer..kant niet laten

 0
Avatar evabakker
vr 01 feb 2008 17:35

evabakker Ik snap heus wel dat veel mensen voor de sfeer gaan, maar dat bereik je ook met een zootje vrienden, een fijne stereoinstallatie, een gitaartje en een kampvuurtje op elke willekeurige camping.
Dan kan ik voor 150 euro (pp) dik 10 dagen feest hebben :)

Maar goed, Lowlands is mijn festival niet en mijn line-up meestal ook niet.

Dus ik zal ophouden met zeuren en de Lowlands gangers veel plezier wensen met het aanschaffen van kaartjes morgen.

:)

 0
Avatar Kip
vr 01 feb 2008 20:14

Kip Swangel schreef:

Nee, doe mij dit jaar maar alleen Sziget(vorig jaar allebei gedaan), 1,20 voor een halve liter bier. Emmers vol cocktails. Bier en Tieten zingend over het terein lopen zonder dat iemand je verstaat. Nieuwe mensen leren kennen uit alle landen. Alles goedkoop.
HOLLADIJEE!


Ja ja ja.

Echt wel.

Onwijs.

Jongen, ik weet niet hoe Sziget de afgelopen twee jaar was, maar de jaren daarvoor steeeeeeg het aantal Nederlands (sprekende) bezoekers met het jaar.

 0
Avatar Kip
vr 01 feb 2008 20:15

Kip *(e)

 0
Avatar Hansmans
za 02 feb 2008 19:27

Hansmans evabakker schreef:
Ik snap heus wel dat veel mensen voor de sfeer gaan, maar dat bereik je ook met een zootje vrienden, een fijne stereoinstallatie, een gitaartje en een kampvuurtje op elke willekeurige camping.



Niet waar

 0
Avatar Nouk_i
zo 03 feb 2008 17:16

Nouk_i lowlandslowlandslowlandssssss

 0
Avatar Antonio
zo 03 feb 2008 22:05

Antonio Inderdaad! Lowlands! Jammer dat er veel commentaar over de entreeprijs bestaat. Toegegeven, vorig jaar was de line-up MINDER dan vorige edities. Dat wil echter nog niet zeggen dat daarvoor de sfeer minder is, Lowlands sfeer beats the corny crap uit Festivals die ook dagtickets aanbieden zoals Pinkpop. Bovendien, voor 3 dagen festival 120 euro; is 40 euro per dag incl. Camping. Daarvoor heb je bands, kunst, cultuur, voor festivalbegrippen relaxe douches en nog veel meer. Probeer hedendaags voor 40 euro nog maar eens een dagfestival te vinden. Om een minder relevant, maar toch Neerlandsch trots aantonend voorbeeld te noemen: Ik woon momenteel in Amerika, en een dagfestival kost hier 100 dollar (73 euro) zonder vies Amerikaans bier of camping meegerekend. De line-up is weliswaar nog niet bekend voor Lowlands, maar 1 ding is zeker; de sfeer is er al. X Toine

 0
Avatar adgertic-Z4
di 05 feb 2008 08:51

adgertic-Z4 Hansmans schreef:
evabakker schreef:
Ik snap heus wel dat veel mensen voor de sfeer gaan, maar dat bereik je ook met een zootje vrienden, een fijne stereoinstallatie, een gitaartje en een kampvuurtje op elke willekeurige camping.

Niet waar
Zeer zeker niet waar...
Lowlands heeft iets speciaals, niet te beschrijven... Ik heb er ook nog steeds mn vinger op kunnen leggen. Als je het een keer beleefd hebt (en dan ook echt beleefd, dus niet alleen de bands kijken die je kent maar ook in het gras liggen luisteren naar bands die je nog niet kende) dan wil je eigenlijk ieder jaar wel weer.
Ik ga op zoek naar mijn spaarpot....
Eigenlijk hoop ik stiekem dat de prijs mensen afschrikt en dat het weer eens niet uitverkocht is... Dat komt de stemming op het festival vaak ten goede als het een klein tikkie rustiger is...

 0
Avatar sylly
wo 06 feb 2008 21:03

sylly ben er ook weer bij! ligt eraan hoe de sterren staan..wie weet wel op de medewerkerscamping pitten.. :P en zoniet, dan koop ik toch een kaartje! wil het niet missen!

 0
Avatar Night_wish
do 07 feb 2008 01:56

Night_wish Lowlands, heb er weer zin in, alleen kut dat de prijs omhoog gaat, maar dat heb ik er voor over. maar als ik dit jaar ga naar lowlands dan wil ik ook een goede line up, en als dat pisbier grolsch duurder is geworden dan zie je mij toch niet meer op lowlands terug! Please laten ze dit jaar beter bier schenke! maar dat terzijde haha :P

 0
Avatar jans321
vr 08 feb 2008 20:07

jans321 NICE

 0
geen avatar
wo 05 mrt 2008 17:20

satanica14 Sorrie ook ik vind eerst een redelijke line-up neerzetten voordat de kaartjes de verkoop in gaan. Ik wacht zeker nog op verdere namen.

 0

REAGEREN

REAGEREN?