Hongaars Balaton Sound komt met eerste namen

Door Soeperman87 op 17 maart 2008 - 15:09 1 Het Hongaarse Balaton Sound heeft zojuist haar eerste namen bekend gemaakt. Massive Attack, Fat Boy Slim en Armin van Buuren zorgen voor een mooi begin van een affiche dat de komende tijd nog verder uitgebreid zal worden. Verder werden vandaag José Padilla, David Guetta, Gentlemen, LTJ Bukem & MC Konrad, Koop, DJ Hype, M.A.N.D.Y., Daddy Earl, Booka Shade, Orishas en Frederico Aubele aan de programmering toegevoegd.

Meer namen zullen zoals gezegd binnenkort volgen, aldus de organisatie van het vierdaagse festival. De kaartverkoop via Nederland gaat op 21 maart aanstaande van start. Kaarten kosten €68,- voor een vierdagen-ticket en is incl. toegang tot de camping.



Rock am Ring33

ROCK AM RING UITVERKOCHT"Rock am Ring ist AUSVERKAUFT!" siert de website van Rock am Ring. Het...

lokersefee23

N*E*R*D EN MASSIVE ATTACK OP LOKERSE FEESTEN In Lokeren houden ze wel van een feestje! Maar liefst 10 dagen lang, van 1...

REACTIES

Avatar Stofje
ma 17 mrt 2008 15:33

Stofje 68 euro? En wij maar blij zijn met het "goedkope" festival Dour á 100 euro... Maffe prijsverschillen, toch.

 0
Avatar Soeperman87
ma 17 mrt 2008 15:39

Soeperman87 Men verdiend ook een stuk minder in Hongarije dan in Nederland. Daarom is een festival in Oost-Duitsland bijvoorbeeld ook goedkoper dan een festival in het Westen. Evenals de sigaretten in Polen voor ons 'cheap' zijn.

 0
Avatar ThomDrumBoy
ma 17 mrt 2008 15:56

ThomDrumBoy Als ik daar dan toch voorbij interrail en het toch maar 68 euro is... why not?

 0
Avatar Chimey
ma 17 mrt 2008 16:02

Chimey Fat Boy Slim, goed om die naam weer eens te zien : )

 0
Avatar bruisedego
ma 17 mrt 2008 16:32

bruisedego Massive Attack! Koop! Maar ik zit dan waarschijnlijk op een ander festival...

 0
Avatar Paul_Banks
ma 17 mrt 2008 19:24

Paul_Banks Misschien dat ze in Hongarije iets meer verdienen, maar ik denk dat Bulgarije wel redelijke vergelijking is; het bedrijf waar ik bij werk koopt extra uren in in Bulgarije (de mensen in Bulgarije werken dus voor ons). We kopen de uren voor nog geen 15 euro in, maar toch verdienen de mensen binnen dat bedrijf een zeer redelijk salaris. Dan kan je je voorstellen dat 68 euro best veel geld is voor die mensen, de bands zullen (hopelijk) in Hongarije ook wel niet de hoofdprijs vragen en ze zullen een stuk minder kwijt zijn aan de organisatie zelf, waardoor ze een kwalitatief (qua line up dan, ik ben er zelf niet geweest dus hoe de rest is weet ik niet) goed festival voor weinig geld.

 0
Avatar haarbal
ma 17 mrt 2008 19:33

haarbal dit is wel een aanrader om heen te gaan, vorig jaar geweest (beastie boys!) en zeker vermaakt.


en er zijn waarschijnlijk ook wel weer dagkaarten beschikbaar

 0
geen avatar
ma 17 mrt 2008 21:45

kimbrikoos In hongarije verdienen de mensen heel weinig en alles is er spotgoedkoop (2.5 liter wijn voor 50 eurocent), op elektronica na (gsm's zijn daar bijvoorbeeld duurder dan hier). Een diner kost gemiddeld 4 a 5 euro, inclusief de drank.
In Síofok zelf is alles wel duurder, omdat dat echt op de toeristen is gericht.
Ik kom toevallig 10 juli aan en zit zo'n 20 km daarvandaan, dus denk dat ik ook maar een paar dagen ga (H).

 0
Avatar miserablenow
vr 16 mei 2008 19:57

miserablenow zag dat er een hyves van is. leuk om vast effe wat nederlanders te spotten die hier ook heen gaan!
www.balatonsound.hyves.nl

 0

REAGEREN

REAGEREN?