1349 bevestigd voor Waldrock

Door Wrong op 02 april 2008 - 15:14 Met de Noorse blackmetal-formatie 1349 heeft Waldrock de 17e naam bekend gemaakt van de 2008-editie van dit Friesse metalfestival.

Verder vormen onder andere Slayer, Morbid Angel en Life OF Agony een van de meest indrukwekkende Waldrock-affiches sinds jaren.



rockinpark_news22

LIVE EN BEN FOLDS OP ROCKIN' PARK, JAMES MORRISON...Vandaag zijn de Amerikaanse rockband Live en de singer-songwriter Ben...

Graspop Metal Meeting 200347

GRASPOP MAAKT AFFICHE COMPLEET De laatste 19 namen voor Graspop Metal Meeting 2008 zijn zojuist bekend...

REACTIES

Avatar jos_theboss22
wo 02 apr 2008 15:26

jos_theboss22 dat is wel heel erg vet een beetje black metal mocht ook wel een keer.

 0
Avatar Skold
wo 02 apr 2008 15:36

Skold Erg nice :) denk maar dat ik snel het kaartje moet gaan kopen. Overigens zou IK het ook leuk vinden als Dimmu Borgir naar Wâldrock zou gaan, dan een clubshow.

 0
Avatar Thrash_Legion
wo 02 apr 2008 16:55

Thrash_Legion wow tof (H)

 0
Avatar TheFallen
wo 02 apr 2008 17:15

TheFallen Oei, dat is beter nieuws dan alle 19 namen van graspop bij elkaar! :D

 1
Avatar Thrash_Legion
wo 02 apr 2008 17:50

Thrash_Legion TheFallen schreef:
Oei, dat is beter nieuws dan alle 19 namen van graspop bij elkaar! :D



+1 haha

 0
Avatar pijpknert
wo 02 apr 2008 18:15

pijpknert Pipo de clown had van mij wel weg mogen blijven,ach, je moet ook eten.

 0
Avatar Gazilida
wo 02 apr 2008 18:36

Gazilida 1349... dat wordt misschien een keertje waldrock voor mij

 0
Avatar eric_maiden
wo 02 apr 2008 18:37

eric_maiden godse vet!!

 0
Avatar Henkendehenk
wo 02 apr 2008 18:59

Henkendehenk hmm laat ze maar weer lekker afzeggen:p

 0
geen avatar
wo 02 apr 2008 23:31

NFD Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn mijn pin-code van de frontpage te verwijderen?

 0
Avatar CalibanFan
wo 02 apr 2008 23:58

CalibanFan dan mogen ze snel gaan vliegen of rijden om daarna op With Full Force te spelen:-P

 0
Avatar sydos
vr 04 apr 2008 11:11

sydos Henkendehenk schreef:
hmm laat ze maar weer lekker afzeggen:p
zalige humor !

 0
Avatar Obey-Your-Master
vr 04 apr 2008 19:27

Obey-Your-Ma.. hm met die schijtherrie zit ik dus in een dixie.. xD

 0
Avatar Lenny
di 08 apr 2008 04:50

Lenny Haha alle dixies opeens bezet.

 0
Avatar Veenlijk
zo 01 jun 2008 14:08

Veenlijk Ik denk dat ik maar eens een dixie ga volschijten tijdens slayer want dat vind ik dus bagger xD

 0

REAGEREN

REAGEREN?