Anouk bevestigd voor Rock Werchter

Door Soeperman87 op 26 mei 2008 - 17:18 Eigenlijk zou Anouk één van de topacts van Werchter Boutique zijn, maar de organisatie heeft toch besloten de Haagse rockzangeres te programmeren op Rock Werchter in plaats van het kleinere zusje 'Boutique.

Dit is niet de enige wijziging die Werchter Boutique ondergaat. De organisatie wil de kaartverkoop blijkbaar flink stimuleren. Hierdoor is de ticketprijs verlaagd naar 40 euro (en mogen mensen die al een ticket voor 65 euro gekocht hebben iemand gratis meenemen). Voor dat geld krijg je een hoofdpodium met hele fijne bands en de marquee wordt gebruikt als gigantische kinderopvang.

Verwarrend? Nee hoor: hier vind je alle informatie over Werchter Boutique 2008 en hier klik je voor Rock Werchter 2008.

Wil of ga jij naar Boutique en/of Rock Werchter? Zet dit dan in je Agendainfo en verbreed zodoende je 'must-see' lijst!



Pinkpop logo 200818

PINKPOP VOORPRET: DE RECENSIESAanstaande vrijdag is het zover: Pinkpop 2008 vangt dan aan, 3 weken na...

Pukkelpop 200845

NIEUWE LADING NAMEN VOOR PUKKELPOP Vandaag presenteert Pukkelpop opnieuw vele nieuwe namen. Maar liefst 57 stuks...

REACTIES

Avatar SteffieM
ma 26 mei 2008 18:08

SteffieM Wel vet kl*te voor de mensen die dan speciaal voor anouk en ticketje hebben gekocht voor Boutique haha!

 0
Avatar dimitrivicious
ma 26 mei 2008 18:13

dimitrivicious SteffieM schreef:
Wel vet kl*te voor de mensen die dan speciaal voor anouk en ticketje hebben gekocht voor Boutique haha!
dat is idd wel zeer klote van de organisatie!

 0
Avatar dimitrivicious
ma 26 mei 2008 18:13

dimitrivicious SteffieM schreef:
Wel vet kl*te voor de mensen die dan speciaal voor anouk en ticketje hebben gekocht voor Boutique haha!
dat is idd wel zeer klote van de organisatie!

 0
Avatar dimitrivicious
ma 26 mei 2008 18:21

dimitrivicious klote dubbelpost :p

 0
Avatar sarah_wanzeele
ma 26 mei 2008 21:02

sarah_wanzeele jammer voor de mensen die na werchter Boutique gaan om Anouk te zien.
maar Anouk moe wel kei veel geld vragen als de prijs van een ticket kei veel gezakt is.

 0
Avatar sarah_wanzeele
ma 26 mei 2008 21:03

sarah_wanzeele SteffieM schreef:
Wel vet kl*te voor de mensen die dan speciaal voor anouk en ticketje hebben gekocht voor Boutique haha!


idd maar zouden ze u geld nie willen terug geven. ale kweet nie he

 0
Avatar SteffieM
ma 26 mei 2008 21:15

SteffieM Anouk speelt trouwens zondag op werchter.
De prijs van Boutique is gezakt naar 40€
De mensen die al een ticket hebben mogen gratis iemand meenemen.
En er is maar 1podium waar nu dus Milow en Zornik er nog bij komen.
Het anders podium zou iets voor kinderen worden ofzo?

Het heeft dus te maken met de kaartverkoop die helemaal een flop is haha.
Maar toch wel gemeen vind ik..

 0
Avatar djfundametal
ma 26 mei 2008 23:05

djfundametal ook tw classics verkoopt niet zo denderend, en werchter gaat ook al niet vlot

 0
Avatar Kelvin
di 27 mei 2008 11:33

Kelvin Ik ga dit jaar voor het eerst ook niet naar Rock Werchter. Mensen die daar elk jaar geweest zijn de afgelopen jaren zullen minder snel heen gaan omdat ze bijna alle bands al gezien hebben + de prijs van bier naar 2 euro 50 ed. heb ik besloten naar Dour te gaan.

 0
Avatar RickT
di 27 mei 2008 13:27

RickT Ja, dat je bonnen in de VVK moet kopen vind ik ook belachelijk. Maar ik heb toch besloten om gewoon te gaan.

 0
geen avatar
do 29 mei 2008 11:32

garfreek dit is echt te gek!
een bandje die'k al niet helemaal te gek vond vervangen voor een top act!

 0

REAGEREN

REAGEREN?