Gothic Metal Palace gaat alsnog door?

Door Marz667 op 29 juni 2008 - 19:13 Eerder was hier al te lezen dat in 2008 het festival Gothic Metal Palace geen doorgang zal vinden. Helaas lukt het de organisatie niet om de kopers van de kaarten het geld terug te geven. Het blijkt in tegenstelling tot hun eerste mailing onmogelijk te zijn om aan alle schulden te voldoen. De organisatie komt hierdoor met een oplossing waarin hopen iedereen tegemoet te kunnen komen.

Er is een voorstel gedaan aan de bands die zouden optreden om het concert op een uitgestelde datum alsnog te laten plaatsvinden. Wanneer alle partijen met dit voorstel akkoord gaan blijven de gekochte tickets geldig en kan iedereen het concert alsnog meemaken.



pukkelpop_algemeen_news.jpg17

TOEVOEGINGEN EN AFVALLERS VOOR PUKKELPOPDe bands Stereophonics, Blood Red Shoes, Leila, The Subs en The Rones...

Ipod Nano49

WINNEN: 5X IPOD NANO 4GB In samenwerking met mp3speler-fabrikant Apple mogen wij op Festivalinfo en...

REACTIES

Avatar BasP
zo 29 jun 2008 19:29

Wrong Logisch. Die bands die krijgen waarschijnlijk sowieso geld of het nou wel of niet doorgaat :)

 0
geen avatar
zo 29 jun 2008 20:02

NFD Het publiek hoort ook sowieso hun geld terug te krijgen. Kan op deze manier flink uit de hand lopen voor de organisatie, zou me niets verbazen als ze hun mooie auto moeten verkopen om aan de schulden te voldoen als je het zo leest.

 0
Avatar ErikLuyten
zo 29 jun 2008 21:38

punkr Haha, en nog steeds zijn ze overtuigd dat het ze gaat lukken!
Aan de ene kant: Respect!
Aan de andere kant: Hoe dom kun je zijn...

 0
Avatar jos_theboss22
ma 30 jun 2008 12:13

jos_theboss22 dat weekend was wel ek voetbal he. dus mischien dat het daar aan ligt. maar toch mischien als de prijs wat lager wordt komen er ook wel meer mensen.

 0
Avatar black_raven
ma 30 jun 2008 12:53

black_raven Ik had dus een kaartje, maar ik wil mijn geld terug, ik bepaal toch zeker zelf of ik dan wil, laat staan of ik dan wel kan. Het is hun eigen verantwoordelijkheid dat ze dan in de schulden komen, dat weet je als je zo iets op zet.

 0
geen avatar
ma 30 jun 2008 15:15

bobobobo Er is een hyves opgezet voor iedereen die een kaartje heeft gekocht en gewoon zijn geld terug wil!

http://www.gmpgeldterug.hyves.nl

Samen staan we sterker :D

 0
Avatar black_raven
ma 30 jun 2008 16:58

black_raven goed idee, ik meld me gelijk aan!
Ik heb vandaag nog een mailtje gestuurd naar het bestuur van GMP. Ook ben ik bereid aangifte te doen tegen ze als we echt ons geld niet terug kunnen krijgen.

 0
Avatar SNWH
di 01 jul 2008 09:44

SNWH hmmm...Op deze manier verneuk je toch gelijk je naam voor de toekomst? (..mocht er evt. ooooit nog iets van een vervolg komen...)

 0
geen avatar
di 01 jul 2008 10:17

Jboog Wat kostte zo'n kaartje nou??.. dat was vrij weinig al. Waarschijnlijk om mensen te trekken. Hiermee hebben ze zich dus in de vingers gesneden. Maar wie reist er nou naar fokking zuid-laren af (ik vanuit brabant iig niet)... Idee was leuk maar had dan voor een andere locatie gezorgd, zoals ergens in utrecht ofzo...

 0
Avatar Badsteaks
di 01 jul 2008 20:11

Badsteaks Altijd dat gezeik als er x een reis naar het noorden is. Nooit nadenkend dat we ca 15 x per jaar naar de Melkweg of 013 gaan. Weet dat je er niet om vraagt dat ik het doe, maar ik vraag ook niet om het gezeik dat je naar Fokking Zuidlaren moet. Vond het wel een x leuk een thuiswedstrijd, maar zo te zien kan ik wel een kaartje scoren op hyves. Denk zeker dat het wel gaat lukken. Zat zelf ook met het E.K. voetbal. Het was de keus van een ongelukkige datum achteraf. De prijs kan wel iets naar beneden en het zal toch prettig zijn om een beetje meer reclame ervoor te maken. Maar dat krijgen ze nu geheel gratis door het eerst af te lasten en nu alsnog door te laten gaan. Ik heb er i.i.g. zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 0
geen avatar
zo 13 jul 2008 17:04

bobobobo ik heb 125 euro betaald voor twee kaartjes :( k vind t zelf niet echt "vrij weinig"...

 0

REAGEREN

REAGEREN?