Werchter zonder Babyshambles, maar mét 800 Rode Kruis-mensen

Door Marz667 op 04 juli 2008 - 18:33 1 Het Rode Kruis zet tijdens Rock Werchter, wat sinds gisteravond is begonnen, 800 vrijwillige hulpverleners in. Onder hen 6 hulpverleners uit Monaco. Dat is een tegenprestatie voor de hulp die Rode Kruis in mei bood tijdens de Grote Prijs Formule 1.

Anders nieuws is dat de band Babyshambles, met zanger Pete Doherty, niet meer naar Rock Werchter komt. Volgens burgemeester Dirk Claes van Rotselaar zou één van de bandleden in de gevangenis zitten. Air Traffic verving uiteindelijk de Britse band vandaag op het hoofdpodium.



deBeschaving7

FESTIVAL DEBESCHAVING KOMT MET LAATSTE NAMENHet Utrechtse Festival deBeschaving kondigt vandaag de laatste namen voor...

fotosnews.gif11

ROSKILDE? ROCK WERCHTER? WESTERPARK? METROPOLIS?... Er zit een weekend aan te komen vol met leuke mogelijkheden . Ben jij...

REACTIES

Avatar Esje
vr 04 jul 2008 18:44

Esje Why am I not surprised...?
:o)
en ze komen er poterdorie toch elke keer maar weer mee weg...!

 0
Avatar Esje
vr 04 jul 2008 18:51

Esje ...sorry voor de dubbel post...maar begrijp ik goed dat een babyshambletje in de Belgische bak zit?!

 0
Avatar niesl2
vr 04 jul 2008 18:52

niesl2 hehe, er zal wel een heel team extra vrij zijn nu ze niet meer op die snuivert van Babyshambles hoeven te letten :P

 0
Avatar Tjitsk
vr 04 jul 2008 19:09

Tjitsk gelukkig, heb ik het niet gemist:D

 0
Avatar Miesjel
vr 04 jul 2008 19:10

Miesjel Nou dat zag ik ook pas aankomen toen die naam bekend gemaakt werd..

 0
Avatar Guitarpick
za 05 jul 2008 00:16

Guitarpick zorg en hulp is altijd goed op rock werchter (y)

 0
Avatar dubbedub
za 05 jul 2008 00:26

dubbedub doet me denken aan pukkelpop 07, toen enter shikari 2x speelde omdat ze andere band moesten vervangen. dat ze dan een leuke band vragen :P maar neee

 0
geen avatar
za 05 jul 2008 03:57

knekel waarom word babyshambles nog geboekt ?
tis IEDERE KEER t zelfde.....

 0
Avatar metaalerik
za 05 jul 2008 11:06

metaalerik Niet dat het me veel uitmaakt, maar ik ben heel erg benieuwd of het optreden van Babyshambles op Sziget doorgaat. Mocht het doorgaan dan ga ik wel even kijken want dan kan ik wel zeggen dat ik ze nog eens live gezien heb. En dat mag bijzonder genoemd worden, haha.

 0
Avatar E-Clect-Eddy
za 05 jul 2008 17:53

E-Clect-Eddy Dit soort gratis publiciteit is nergens te koop ;-) Wellicht wordt er in de toekomst kansspelbelasting geheven want het is net de lotto. Je kan zoveel tickets kopen als je wil, het blijft toch een gok of je ze zal zien :-) Ik wordt overigens noch warm of koud van meneer.

 0
Avatar deHertog
za 05 jul 2008 19:57

deHertog ze moeten nog blij zijn dat ze nog een andere act hebben kunnen regelen, dat kan namelijk niet meer als babyshambles 10 minuten voor aanvang besluiten naar huis te gaan

 0
Avatar jeroensiep
zo 06 jul 2008 13:00

jeroensiep Maar dus...Air Traffic speelde 2x op Werchter dit jaar? lol

 0
geen avatar
ma 07 jul 2008 17:03

Wouter8 Nee, drie keer. Ze hebben namelijk ook nog een straatconcert gegeven buiten het festivalterrein (hoewel dat niet per se OP Werchter is)

 0
Avatar skabuoy
di 08 jul 2008 18:14

skabuoy Klopt. Ze openden (in ieder geval op het hoofdpodium) het festival donderdag, en riepen toen al tegen het eind van hun set dat ze vrijdag tussen camping B0 en B1 straatmuzikantje zouden spelen.
Zelf stond ik (in heerlijke onwetendheid) in het eerste vak toen ik hoorde dat Babyshambles niet kwam. Ik was niet eens teleurgesteld in het feit dat BS (toepasselijke afkorting, overigens) niet kwam, maar meer dat dat ik me nu weer door zoveel duizenden man (m/v) publiek moest wurmen om uit dat eerste vak weg te komen.
Ik heb daarna nog wel van een afstandje even Air Traffic (weer) aangezien, maar voor twee keer in twee dagen vind ik ze toch net niet goed genoeg.

@ Eddy : leuke, die kansspelbelasting... :-D
Zelf zou ik in een contract met Babyshambles een clausule opnemen waarin staat dat als ze niet op komen dagen, ze het bedrag dat ze anders zouden verdíenen met de gig, nu moeten betálen aan de organisatie. Benieuwd hoeveel gigs ze dan nog wegblijven.

 0

REAGEREN

REAGEREN?