Slipknot en Madness op Roskilde

Door punkr op 04 februari 2009 - 12:35 1 Na Coldplay als eerste bevestiging vorige week, voegt het Roskilde Festival nog twee namen toe. Slipknot en Madness zullen ook ook op het Deense festival spelen.

Madness brengt dit jaar het album The Liberty of Norton Folgate uit, de eerste release in tien jaar. Slipknot kwam vorig jaar na een tijdje radiostilte ook terug. In de jaren '90 boekte de band veel succes, wat ook nog in het begin van dit decennium te merken was.

Roskilde is dit jaar van 2 tot en met 5 juli in Roskilde, Denemarken.



lowlands2008.jpg73

ARCTIC MONKEYS, BASEMENT JAXX EN MEER OP LOWLANDS Gisteren werd het al duidelijk dat vandaag elke muziekliefhebber in...

pukkelpop200912

PUKKELPOP KOMT MET DE EERSTE NAMEN De affiche van zusterfestival Polsslag is nog niet compleet, of de eerste...

REACTIES

Avatar skatestage
wo 04 feb 2009 12:53

skatestage nu is het natuurlijk wachten op graspop..

 0
geen avatar
wo 04 feb 2009 13:00

Jboog Slipknot op pinkpop xD

Zal wel graspop worden...

 0
Avatar ErikLuyten
wo 04 feb 2009 13:06

punkr Pinkpop zal niet doorgaan, oorspronkelijk wel, maar ze beginnen later met de tour

 0
Avatar Nalu
wo 04 feb 2009 13:18

Nalu Slipknot wordt meer bejubeld dan Madness? Wat de fuq is hier aan de hand?
MADNESSSSS :D

 0
Avatar Ventje
wo 04 feb 2009 13:20

Ventje Slipknot speelt met Metallica op een nieuw festival in Biddinghuizen. Zal wel een duur feestje worden. Jammer trouwens van Biddinghuizen.

 0
Avatar CalibanFan
wo 04 feb 2009 13:26

CalibanFan o dat is wel gaaf

 0
geen avatar
wo 04 feb 2009 13:36

Jboog Ventje schreef:
Slipknot speelt met Metallica op een nieuw festival in Biddinghuizen. Zal wel een duur feestje worden. Jammer trouwens van Biddinghuizen.


bronnen??.. anders is het pure bullshit...

madness is uiteraard ook supervet maar dat had ik al in een ander topic laten weten

 0
Avatar Poenzkie
wo 04 feb 2009 14:11

Poenzkie Nalu schreef:
Slipknot wordt meer bejubeld dan Madness? Wat de fuq is hier aan de hand?
MADNESSSSS :D

Waarom word slipknot toch altijd zo gehaat? Als je er niet van houd hou je toch lekker je mond.

 0
geen avatar
wo 04 feb 2009 14:44

pede Werchter en Roskilde hebben vaak dezelfde namen, dus zou leuk zijn als Slipknot en Madness ook naar de Werchter wei komen.

 0
Avatar Baldie
wo 04 feb 2009 14:59

Baldie Poenzkie schreef:
Nalu schreef:
Slipknot wordt meer bejubeld dan Madness? Wat de fuq is hier aan de hand?
MADNESSSSS :D

Waarom word slipknot toch altijd zo gehaat? Als je er niet van houd hou je toch lekker je mond.

Het gaat meer om de vergelijking Madness > Slipknot. En ja, dan delft Slipknot (i.m.o.) KEIhard het onderspit!

 -1
Avatar SnarfLiono
wo 04 feb 2009 15:04

SnarfLiono Slipknot is leuk als je 8-11 bent ofzo...

 -1
Avatar ErikLuyten
wo 04 feb 2009 17:09

punkr Nalu schreef:
Slipknot wordt meer bejubeld dan Madness? Wat de fuq is hier aan de hand?
MADNESSSSS :D
Er wordt niemand meer bejubeld. Beide hebben even pauze gehad en komen nu sterk terug.

 0
Avatar Paul_Banks
wo 04 feb 2009 18:17

Paul_Banks SnarfLiono schreef:
Slipknot is leuk als je 8-11 bent ofzo...


Zag gisteren toevallig de nieuwe clip voorbij komen en dat was zachtjes gezegd niet zo best, maar als ik op Roskilde niets beters te doen heb zal ik wel even gaan kijken, ik heb ze immers nog nooit live gezien.

 0
Avatar ashie9788
wo 04 feb 2009 23:38

ashie9788 Waarom is Slipknot leuk als je 8 - 11 bent?

 0
Avatar bartjudo
do 05 feb 2009 01:02

bartjudo Baldie schreef:
Poenzkie schreef:
Nalu schreef:
Slipknot wordt meer bejubeld dan Madness? Wat de fuq is hier aan de hand?


ben bang dat er toch iets meer slipknot fans zijn als je het niet weet;) maar euh :S het is wel erg vreemd dat je zo over een band praat allebei vrij uniek en niet identiek dus geen vergelijking mogelijk erg teleurstellend dat je dat dan probeert wat toch maarweer aan geeft hoe subjectief je bent;)
MADNESSSSS :D

Waarom word slipknot toch altijd zo gehaat? Als je er niet van houd hou je toch lekker je mond.

Het gaat meer om de vergelijking Madness > Slipknot. En ja, dan delft Slipknot (i.m.o.) KEIhard het onderspit!

 0
Avatar bartjudo
do 05 feb 2009 01:03

bartjudo bartjudo schreef:
en bang dat er toch iets meer slipknot fans zijn als je het niet weet;) maar euh :S het is wel erg vreemd dat je zo over een band praat allebei vrij uniek en niet identiek dus geen vergelijking mogelijk erg teleurstellend dat je dat dan probeert wat toch maarweer aan geeft hoe subjectief je bent;)

Baldie schreef:
Poenzkie schreef:
Nalu schreef:
Slipknot wordt meer bejubeld dan Madness? Wat de fuq is hier aan de hand?


bMADNESSSSS :D

Waarom word slipknot toch altijd zo gehaat? Als je er niet van houd hou je toch lekker je mond.

Het gaat meer om de vergelijking Madness > Slipknot. En ja, dan delft Slipknot (i.m.o.) KEIhard het onderspit!

 0
Avatar Marlous_marlous
do 05 feb 2009 01:40

Marlous_marl.. ONEEEEE
STEPPPP
BEYOOOOOOONNNDDDD!!!!! :D

 0

REAGEREN

REAGEREN?