Nine Inch Nails op Roskilde

Door fresh77 op 09 maart 2009 - 13:00 1 Het hoeft niet per se woensdag te zijn om nieuwe namen voor Roskilde te ontdekken. Vandaag maakt de organisatie bekend dat Nine Inch Nails op het festival speelt.

Aanstaande woensdag zullen er traditiegetrouw ook weer een paar namen bekend gemaakt worden.

Om op de hoogte te blijven van de gehele line-up tot nu toe kijk je hier.



Cactusfestival5

LAMB, PAUL WELLER EN MEER OP CACTUSFESTIVALHet Belgische Cactusfestival presenteert vandaag een fijn rijtje eerste...

Mezz11

VEEL FESTIVALS IN BREDA Het jaarlijkse festival Breda Barst is bij menig festivalganger al jaren...

REACTIES

Avatar thamzz
ma 09 mrt 2009 13:24

thamzz aah NICE! helaas ga ik niet haha. maar beter komen ze ook op werchter/lowlands!

 0
Avatar mr_dopehat
ma 09 mrt 2009 13:55

mr_dopehat Laat ze a.u.b naar Pukkelpop komen.

 0
geen avatar
ma 09 mrt 2009 14:18

joyz Meer Europese festivals die NIN aan doet zijn het Oxygen Festival (Ierland), T in the Park (Schotland), Sonisphere UK en Novarock (Oostenrijk)... maar hoop uiteraard ook nog op een Nederlands of Belgisch festival; of nog beter: gewoon in een zaal!

 1
Avatar Haario
ma 09 mrt 2009 14:21

Haario Werchter kun je op wachten denk ik

 0
Avatar Velvet_Underground
ma 09 mrt 2009 14:30

Velvet_Under.. Vetttt, als ze ook nog op sziget komen woh!

 0
Avatar mr_dopehat
ma 09 mrt 2009 14:39

mr_dopehat joyz schreef:
of nog beter: gewoon in een zaal!


Laat dat maar gebeuren ja.. Als ze naar werchter komen moet ik 75 euro betalen..(W)

 0
Avatar Britt_
ma 09 mrt 2009 15:03

Britt_ Damn, Pinkpop of Lowlands ook graag!

 0
Avatar mr_dopehat
ma 09 mrt 2009 15:37

mr_dopehat Tijdens Pinkpop zitten ze in de USA dus dat valt af.

 0
Avatar MarilynPepper
ma 09 mrt 2009 16:11

MarilynPepper Pls n zaal/werchter/pukkelpop

 0
Avatar Paul_Banks
ma 09 mrt 2009 16:46

Paul_Banks Dat gezeur over ned. of bel. festivals. Men kan natuurlijk ook gewoon naar Roskilde gaan, net als ondergetekende ;-D

 0
geen avatar
ma 09 mrt 2009 16:59

masso Paul_Banks schreef:
Dat gezeur over ned. of bel. festivals. Men kan natuurlijk ook gewoon naar Roskilde gaan, net als ondergetekende ;-D

Je hebt gelijk, maar ik wil er minstens 2 gaan zien van hun afscheidstour.

En het beste zou zijn, eentje in België en eentje in het buitenland (tot nu toe Sonisphere, uk)

 0
geen avatar
ma 09 mrt 2009 17:01

masso hopen op werchter!!!

 0
Avatar Paul_Banks
ma 09 mrt 2009 17:58

Paul_Banks masso schreef:
hopen op werchter!!!


Natuurlijk begrijp ik dat, want Roskilde is best een dure onderneming (forse entree, fikse reis en de drankprijzen zullen ook wel aan de hoge kant zijn) en dat is niet voor iedereen (als student had ik het geld er ook niet voor over, wordt ook pas mijn eerste keer, gewoon omdat ik er een keer geweest wil zijn en als je dan ook nog acts als The mars volta en NIN voorgeschoteld krijgt wordt het wel extra mooi.

 0
Avatar harinkie
ma 09 mrt 2009 22:44

harinkie please ook nederland. Lowlands zou prima zijn. Ik wil afscheid kunnen nemen :(

 0
Avatar JACK.
di 10 mrt 2009 12:03

JACK. club
tour
tje.

 0
Avatar E-Clect-Eddy
di 10 mrt 2009 21:41

E-Clect-Eddy Oxygen linu-up is echt geweldig!

 0

REAGEREN

REAGEREN?