Lil Wayne en Social Distortion op Roskilde

Door fresh77 op 19 maart 2009 - 13:231Ondanks dat er op willekeurige dagen nu ook met namen gestrooid wordt blijft woensdag de dag waarop er standaard nieuwe namen aan het programma van Roskilde toegevoegd worden. Gisteren werd onder meer Lily Allen toegevoegd, vandaag zijn dat Lil Wayne en Social Distortion.

Eerder werd al bekend dat onder andere Coldplay, Oasis en Nine Inch Nails ook komen. De gehele line-up tot nu toe vind je hier.



bevrijdings festival13

THE HOLD STEADY OP 5 MEI IN GRONINGENDe line-up van het bevrijdingsfestival in Groningen begint er steeds...

osdorp_posse_news10

OSDORP POSSE EN MEER OP NIRWANA De line-up van het Nirwana Tuinfeest te Lierop begint vorm te krijgen....

REACTIES

Avatar meef
do 19 mrt 2009 13:34

meef Lil Wayne hoeft niet naar Werchter..
anders kunnen we gaan bottlen..
(zoals g-unit @ glastonburry ^^)

 0
Avatar Nwalker1989
do 19 mrt 2009 13:46

Nwalker1989 Leuk Leuk ;D

 0
Avatar HarmG
do 19 mrt 2009 14:24

fresh77 Van mij mag Lil Wayne zeker wel naar Werchter komen. Goed voor de afwisseling.

 0
Avatar Collabs
do 19 mrt 2009 14:41

Collabs Er is betere hip hop om op werchter te komen
ik hoop
Cypress Hill
La Coka Nostra
Public Enemy
The Roots

 0
Avatar Lennyberg
do 19 mrt 2009 18:14

Lennyberg Heb vorig jaar Jay-Z als hiphop-act gezien op Werchter, best vermakelijk. Lil Wayne zegt me niks.

 0
Avatar Charlotte208
do 19 mrt 2009 18:16

Charlotte208 Oh nee, Lil Wayne hoeft voor mij niet te komen hoor. Ik zou er zelfs voor willen betalen

 0
Avatar Charlotte208
do 19 mrt 2009 18:18

Charlotte208 Charlotte208 schreef:
Oh nee, Lil Wayne hoeft voor mij niet te komen hoor. Ik zou er zelfs voor willen betalen


Ik zat al even in mn Werchter sfeertje, ik bedoel dus dat ie daar niet naar toe hoeft

 0
Avatar jos_theboss22
do 19 mrt 2009 19:03

jos_theboss22 ik snap niet wat mensen zo goed vinden aan die hele lil wayne. Hoezo best rapper alive als ik die nummers van hem hoor dan hoor ik hem nooit rappen zoals bijv een Jay-z of Public enemy.

 0
Avatar jeroensiep
do 19 mrt 2009 19:58

jeroensiep Laat die irritante ijzerbek die geen woord kan uitbrengen zonder dat het vervormt word lekker ver weg blijven.

 0
Avatar Esje
vr 20 mrt 2009 12:51

Esje ohhhh ja, ik sluit me aan bij collabs en hoop op Cypres hill op werchter!

 0

REAGEREN

REAGEREN?