The Hold Steady op 5 mei in Groningen

Door fresh77 op 19 maart 2009 - 14:42 1 De line-up van het bevrijdingsfestival in Groningen begint er steeds aantrekklijker uit te zien. Op de myspace van The Hold Steady valt te lezen dat zij een optreden komen geven. De band staat daags ervoor in het voorprogramma van Counting Crows. Ook The Wombats bevestigt zich voor het gratis festival.

Eerder werd al bekend dat onder andere The Ting Tings, Milow en Liam Finn ook aanwezig zijn op 5 mei.

De gehele line-up tot nu toe vind je hier.



ijazznewss.jpg2

PROGRAMMA IJAZZ 2009 BEKENDDe organisatie van IJazz heeft het programma van dit jaar bekendgemaakt....

lilwayne.jpg10

LIL WAYNE EN SOCIAL DISTORTION OP ROSKILDE Ondanks dat er op willekeurige dagen nu ook met namen gestrooid wordt blijft...

REACTIES

Avatar Collabs
do 19 mrt 2009 14:57

Collabs ZALIG IK GA NAAR GRONINGEN VON DIE 2 JAAR TERUG BESTE OP WERCHTER OOIT nie normaal die wil ik zo graag nog es zien

 0
Avatar fleatje
do 19 mrt 2009 15:32

fleatje VET
alleen een beetje ver weg vanuit rotterdam komende! :(

 0
Avatar fleatje
do 19 mrt 2009 15:56

fleatje VET
alleen een beetje ver weg vanuit rotterdam komende! :(

 0
geen avatar
do 19 mrt 2009 16:30

Albert Is vanaf mijn huis een kleine 5 minuten lopen, maar ik ga alsnog naar Zwolle. Ben ik nu 3 jaar achtereen geweest en bevalt me prima :)

 0
geen avatar
do 19 mrt 2009 16:39

Squix Wombats is live geen ene kloot aan.

 0
Avatar Nouk_i
do 19 mrt 2009 17:21

Nouk_i Squix schreef:
Wombats is live geen ene kloot aan.


nou dat ben ik niet met je eens.

 0
Avatar 0000
do 19 mrt 2009 18:50

0000 Jezus die hebben echt altijd grote internationale namen.

 0
Avatar jos_theboss22
do 19 mrt 2009 19:01

jos_theboss22 ze hebben best een lekker lin-up dit jaar maar eens weer ff heen. wel balen dat ik die avond ook nog naar Javier Guzman ga waardoor ik een groot gedeelte moet missen.

 0
Avatar Vincendt
do 19 mrt 2009 20:49

Vincendt Ho eens, nu vind ik wel dat The Ting Tings ook naar Zwolle moeten komen... kan best.
Anders moet ik toch eens overwegen om naar Groningen te gaan ipv Zwolle

 0
Avatar Vincendt
do 19 mrt 2009 21:53

Vincendt "Tevens bevestigt ook The Wombats zich voor het gratis festival"
tevens ook. is een tautologie. een van de 2 mag weg :D
(sorry, beetje taalfreak soms)

 0
Avatar KooPeR
do 19 mrt 2009 23:20

KooPeR wombats live is juist een feestje. op plaat pass ik liever.

 0
Avatar Nalu
vr 20 mrt 2009 10:49

Nalu Wombats vond ik op LC een feestje... Maar heb op Lowlands de fout gemaakt door erheen te gaan, ver-schrik-ke-lijk.

 0
Avatar Esje
vr 20 mrt 2009 12:50

Esje giggles
voor iemand met studie communicatie management schrijf je wel 'n beetje matig, Collabs

Zou de wombats graag op werchter zien...

 0

REAGEREN

REAGEREN?